Een vriendinnetje gooide de schuurdeur dicht en daar zat mijn duim tussen. Ik heb blijkbaar mijn moeder nog om een pleister gevraagd, maar die had wel door dat dat niet genoeg was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach gossie! Zes jaar! Hoe is dat gebeurd dan?
Thank you !!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vriend tipt nog een zaak op de Tongelresestraat, naast de ijscowinkel, die verkopen merkpakken voor discountprijzen. En verder Setpoint!
Auw!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een vriendinnetje gooide de schuurdeur dicht en daar zat mijn duim tussen. Ik heb blijkbaar mijn moeder nog om een pleister gevraagd, maar die had wel door dat dat niet genoeg was.
booohquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een vriendinnetje gooide de schuurdeur dicht en daar zat mijn duim tussen. Ik heb blijkbaar mijn moeder nog om een pleister gevraagd, maar die had wel door dat dat niet genoeg was.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
OMG ja! Evil pijnlijk!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Je moet niet alle stipjes opvullenquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:18 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom kan ik dit niet zo mooi als jullie? Ik vind het nix
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Oh. lekker... ik ga eens naar mijn pieceslakjes kijken...quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn pieces lak ontbindt
[ afbeelding ]
ik vind het zonder stipjes mooierquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat klinkt bekend.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo gooide ik de schuurdeur dicht an daar zat de pink van mijn zusje tussen.... bovenste kootje hing echt letterlijk nog aan 1 velletje vast
Ja, dat snap ik, dat je je vreemde nagel dan voor lief neemt. Een halve duim is een stuk lastiger!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja dat klinkt bekend.Maar goed, ik ben allang blij dat mijn duim er nog aan zit! Het had veel erger kunnen zijn. Dan neem ik die vreemde nagel wel voor lief.
Ja precies. Ik ben ook rechts dus dan had ik waarschijnlijk met links moeten leren schrijven ook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, dat je je vreemde nagel dan voor lief neemt. Een halve duim is een stuk lastiger!
Dat snap ik!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja dat klinkt bekend.Maar goed, ik ben allang blij dat mijn duim er nog aan zit! Het had veel erger kunnen zijn. Dan neem ik die vreemde nagel wel voor lief.
Dat is inderdaad heel vreemd... moet ie dan uit eigen zak jouw danoontje gaan betalen ofzo? Raar!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:28 schreef Debsterr het volgende:
Dwyn, wanneer waren jouw Burlesque's verstuurd?
Weten jullie nog mijn gesneuvelde Damone? Klacht ingediend, bij de TNT. Na het verstrijken van de door hun zelf aangegeven reactietermijn uiteindelijk een hakkelend en zenuwachtig voicemailbericht ontvangen dat de chauffeur contact gaat opnemen met mij voor een vergoeding van de schade. Vind ik wel een beetje raar, nou krijg ik dus een boze chauffeur aan de lijn straks. En ik weet niet eens wanneer!
De 28e!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:28 schreef Debsterr het volgende:
Weten jullie nog mijn gesneuvelde Damone? Klacht ingediend, bij de TNT. Na het verstrijken van de door hun zelf aangegeven reactietermijn uiteindelijk een hakkelend en zenuwachtig voicemailbericht ontvangen dat de chauffeur contact gaat opnemen met mij voor een vergoeding van de schade. Vind ik wel een beetje raar, nou krijg ik dus een boze chauffeur aan de lijn straks. En ik weet niet eens wanneer!
TNTquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:28 schreef Debsterr het volgende:
zilver staat beter!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het met zilver leukerdus de eerste drie vingers gaan in de herkansing
[ afbeelding ]
Lindy: heerlijk zo'n vakantie in het vooruitzicht!
Zilver is wel leuker jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het met zilver leukerdus de eerste drie vingers gaan in de herkansing
[ afbeelding ]
Lindy: heerlijk zo'n vakantie in het vooruitzicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |