kom bijna in de verleiding ja, hoe wanhopig ben je als je genoegen neemt met nu 300 euro krijgen en over 30 dagen 520 terug betalenquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb ik de laatste tijd ook verdacht vaakLenen tegen 947% op jaarbasis, wie wil dat nou niet?
Waarschijnlijk zo wanhopig dat je toch wel weet dat je niet meer uit de schulden komt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
kom bijna in de verleiding ja, hoe wanhopig ben je als je genoegen neemt met nu 300 euro krijgen en over 30 dagen 520 terug betalen
quote:Relatie voor Maatje Meer
Alleenstaand, volslank en op zoek naar een leuke Date? Schrijf je in!
www.MaatjeMeer-Match
Hahahahaquote:
Echwel, overgewicht jeweetzquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heul niet!
[..]
Ja, maar jij bent alleen tussen je oren nog vet![]()
Ik kom aan jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heul niet!
[..]
Ja, maar jij bent alleen tussen je oren nog vet![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg dat ik weer 3 kilo aangekomen ben?

Ik wel 10! En die moeten er rap weer afquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg dat ik weer 3 kilo aangekomen ben?
Vooruit dan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, dan ben ik wel de goede tweede
Boh, hoekandatnou?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:27 schreef tliciouz het volgende:
Nou mams huilend aan de telefoon. Is ze ontslagen.
Ja ze had het zo naar haar zin en ze was helemaal opgefleurd na alles wat er gebeurd is. En het ging ook allemaal helemaal goed. Maar ze kreeg de baan omdat iemand weg ging daar omdat ze ergens anders meer uren kon krijgen, en nu blijkt dat allemaal niet zo lekker te lopen en is ze op huilende pootjes terug gekomen en omdat mama maar een uitzendkracht is hebben ze verteld dat ze nog maar een week te gaan heeft. Vind het zo sneu.quote:
oef hoe komt dat zo?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:27 schreef tliciouz het volgende:
Nou mams huilend aan de telefoon. Is ze ontslagen.
Ah wat balen zeg! Maar goed, ook wel lullig dat ze zomaar dan die andere persoon weer aannemen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ze had het zo naar haar zin en ze was helemaal opgefleurd na alles wat er gebeurd is. En het ging ook allemaal helemaal goed. Maar ze kreeg de baan omdat iemand weg ging daar omdat ze ergens anders meer uren kon krijgen, en nu blijkt dat allemaal niet zo lekker te lopen en is ze op huilende pootjes terug gekomen en omdat mama maar een uitzendkracht is hebben ze verteld dat ze nog maar een week te gaan heeft. Vind het zo sneu.
Ja inderdaad, maar die vrouw is nogal vriendinnen met de bazin daar. En dat ging allemaal al heel raar via hyves. In krabbels werd er over gepraat dat ze wel weer terug mocht komen bij haar.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah wat balen zeg! Maar goed, ook wel lullig dat ze zomaar dan die andere persoon weer aannemen.
WHut? dat is wel enorm onprofessioneel! Wat jammer voor je moeder.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar die vrouw is nogal vriendinnen met de bazin daar. En dat ging allemaal al heel raar via hyves. In krabbels werd er over gepraat dat ze wel weer terug mocht komen bij haar.!
Dan is het extreem kansloosquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar die vrouw is nogal vriendinnen met de bazin daar. En dat ging allemaal al heel raar via hyves. In krabbels werd er over gepraat dat ze wel weer terug mocht komen bij haar.!
Kan ook haast niet joh, met de hoeveelheid nagellak die er jaarlijks uit komtquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat klote voor je moeder![]()
[ afbeelding ]
Niet heel vernieuwend volgens mij
De roze/paarse en blauwe lijken me wel gaafquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan ook haast niet joh, met de hoeveelheid nagellak die er jaarlijks uit komt
Vind het wel leuke kleurtjes
omg!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
nee niet echt maar eigenlijk wil ik ze allemaal wel behalve de gele, maar als ik dan toch bestel kan wel gelijk t hele setjequote:Op maandag 4 oktober 2010 14:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat klote voor je moeder![]()
[ afbeelding ]
Niet heel vernieuwend volgens mij
Jij koopt altijd in setjes, of nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee niet echt maar eigenlijk wil ik ze allemaal wel behalve de gele, maar als ik dan toch bestel kan wel gelijk t hele setje
eeeeeeeeeehmz ...quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij koopt altijd in setjes, of niet?
TNT heeft mijn enveloppe nog niet gebracht!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:33 schreef Mirjam het volgende:
ik ben zo gaar als een lamme kanarie
het is hier al 2 dagen feest, vandaag dag 3, maar ik geloof dat ik het lekker rustig aan ga doen, en op tijd naar bed
kakquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:35 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
TNT heeft mijn enveloppe nog niet gebracht!
een kinderfilter dat werkt op trefwoorden misschien?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:37 schreef princess-a het volgende:
Dames, weet iemand van jullie toevallig ook of je bepaalde woorden kunt filteren op de computer zodat alle websites waarop dat woord staat geblokkeerd worden?
Mijn zus is hartstikke knettergek in haar hoofd en denkt dat ze astrologe is en de toekomst kan voorspellen, nu is mn broer al zo slim geweest om haar favoriete sites te blokkeren dmv een wachtwoord, maar nu ontdekt mevrouw dus nieuwe sites en blijft hij blokkeren
Ik hoop het ook! als hij er morgen niet is ga ik TNT bellenquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kak
ik hoop dat 'ie nog wel komt, ik heb geen crackle-lakjes meer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |