Hier hetzelfde. Mrs Claus vind ik nog wel leuk, maar door de naam zou ik die alleen maar rond kerst dragen en sjah, daarvoor zijn er nog genoeg andere gegadigdenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Leuke swatches Deb!
Denk wel dat deze collectie goed is voor mn portomonnee, word er niet hebberig van!
Yay!!!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
lindytje jouw pakketje is ook verzonden!
Da's niet leuk indd.. Ik moet ook huiswerken, moeilijk om aan te beginnen omdat ik weet dat ik morgen vrij ben. Maar ik weet ook dat ik het met alleen morgen niet ga halen, dus moet wel iets doen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:42 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind er best een paar toffe kleurtjes tussen staan![]()
Boh, ik moet nog een hoofdstuk Tekst en Communicatie maken, maar ik ben moe en heb geen zin meer... maar het moet wel af voor college van morgen![]()
Pijn van de lak?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik krijg pijn aan mijn nagels van nagellak, dan komt waarschijnlijk doordat de doorbloeding niet zo goed is.
Heb ook altijd snel last van blauwe nagels als ik het koud heb.
Ik zit gewoon kneuzig in elkaar ofzo![]()
Ik ga slapies doen tot morgen
Dat is nog lastiger! Ik zou dat waarschijnlijk dan echt niet op kunnen brengen...quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
Da's niet leuk indd.. Ik moet ook huiswerken, moeilijk om aan te beginnen omdat ik weet dat ik morgen vrij ben. Maar ik weet ook dat ik het met alleen morgen niet ga halen, dus moet wel iets doen.
Echte uitstellers hequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is nog lastiger! Ik zou dat waarschijnlijk dan echt niet op kunnen brengen...
Succes in elk geval!
Ik heb hier nog een aerobedje voor je als het eng wordt daar!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond weer een heli overgevlogen, alleen aan de andere kant van de wijk, en ook nog een zooitje ambu's langs gescheurd met politie begeleiding. Leuke wijk woon ik
Nee maar het drukt op je nagel. Zo is het me uitgelegd door mijn lerares.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pijn van de lak?
Als je doorbloeding slecht is kan lak daar toch niks aan veranderen?
En lieve poezelsquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een aerobedje voor je als het eng wordt daar!![]()
Ik ga slapen dames!
Ghihi dan ben je bijna echt volwassenquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:23 schreef tliciouz het volgende:
Goedemorgen allemaal! Vandaag 2 uurtjes werken en dan taart bakken voor morgen. Dag tienerjaren hallo twintiger.
Ik denk niet dat ik ook echt volwassen ga worden. Het liefst zou ik kind willen zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ghihi dan ben je bijna echt volwassen.
Ja maar kinderen zijn ook niet echt lief tegen elkaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ook echt volwassen ga worden. Het liefst zou ik kind willen zijn.Lekker naar school en buiten spelen en je geen zorgen hoeft te maken over alle rekeningen die je nog moet betalen en families die elkaar de grond in stampen en bah.
Wat verwacht je?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:05 schreef Sharana_LV het volgende:
vandaaaaaaaaaaag lakjes!!!!!!!!!!!!!
Haha kleine kinderen kunnen soms echt kleine monstertjes zijn, maar die maken even ruzie en dan is het weer goed.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar kinderen zijn ook niet echt lief tegen elkaar. Ik bedoel, gistermiddag op een kinderverjaardag zei de jarige (3 jaar) ik heb WEL een zaklamp. En nee, dat andere kindje vroeg er niet om, wilde het niet eens afpakken.. Kleine monstertjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |