Ik heb nog niets.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:22 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Afzetterij met die snellere service! Ik heb voor 3 euro laten verzenden en ze zeiden dat het voor of op 11 oktober geshipped zou worden ofzo. Nou je ziet het, gelijk de volgende dag al!
Dat kan misschien wel jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:49 schreef Killditzie het volgende:
Ik had wel een hele makkelijke bestelling hè, gewoon 13 x Asos by Ciaté, dus niet allemaal verschillende merken. Misschien dat dat nog uitmaakt?
Sinasappelcola?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:55 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga mij installeren op de bank met sinasappelcola en appeltaart en kijken naar The Tudors
oldskool gameboyquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Sinasappelcola?
ik zit momenteel met een oldskool gameboy in de trein!
Succes nog !!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef Lindytje het volgende:
En ik ben lekker op terras spareribs wezen eten![]()
![]()
Nu nog even aan de studie... minder
Dankje! Friet is ook altijd goedquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Succes nog !!![]()
Bij ons: zondag = frietdag![]()
Na sytycd ga ik een badje pakken
Nou dan klopt dat, het is voor of op 11 oktober geshippedquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:22 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Afzetterij met die snellere service! Ik heb voor 3 euro laten verzenden en ze zeiden dat het voor of op 11 oktober geshipped zou worden ofzo. Nou je ziet het, gelijk de volgende dag al!
Hier ook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou dan klopt dat, het is voor of op 11 oktober geshipped
Mijnes ook trouwens
Klopt, maar het komt toch over alsof het heeel lang gaat duren, terwijl dat dus helemaal niet zo is (;quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou dan klopt dat, het is voor of op 11 oktober geshipped
Mijnes ook trouwens
Sorry, ik zal de volgende keer een PI plaatsenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:12 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Klopt, maar het komt toch over alsof het heeel lang gaat duren, terwijl dat dus helemaal niet zo is (;
Hoezo dat?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil denk ik alleen Little Drummer Boy.
Eerst maar eens kijken hoe het gaat met mijn nagels ander kan al mijn lak weg![]()
Thx! Haha ja ik zal haar even PM'en, ze heeft immers wel al een deel betaaldquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef Debsterr het volgende:
Daph_, jij was op zoek naar Guess. toch? Ze post nog wel actief in OUD zag ik. Enne, als ze dat flesje niet meer wil
...
Ik krijg pijn aan mijn nagels van nagellakquote:
Hihi ja af en toe moet je weer een beetje opgelapt worden hèquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik krijg pijn aan mijn nagels van nagellak, dan komt waarschijnlijk doordat de doorbloeding niet zo goed is.
Heb ook altijd snel last van blauwe nagels als ik het koud heb.
Ik zit gewoon kneuzig in elkaar ofzo![]()
Ik ga slapies doen tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |