En dan elkaar op de schedel beuken met de zaklamp!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar kinderen zijn ook niet echt lief tegen elkaar. Ik bedoel, gistermiddag op een kinderverjaardag zei de jarige (3 jaar) ik heb WEL een zaklamp. En nee, dat andere kindje vroeg er niet om, wilde het niet eens afpakken.. Kleine monstertjes!
SQ!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan elkaar op de schedel beuken met de zaklamp!
Oh ik ben benieuwd naar swatches van jullie van die burlesque aangezien ik de rest niet vertrouw haha.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
2 td pakketjes, de burlesque lakjes en nog wat losse opi´s!![]()
![]()
staat je status nog niet op shipped?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Hopelijk komt het lakje van mij vandaag ookEn dan nog wachten op mijn eerste TD
Hoewel de website niets aangeeft over het exacte onderweg zijn?
Dat doen ze!quote:
bij mij vanaf de dag dat hij op Td website geshipped staat komt hij precies een week daarna binnen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:18 schreef Cyntiaa het volgende:
zal ze makenquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik ben benieuwd naar swatches van jullie van die burlesque aangezien ik de rest niet vertrouw haha.
Website wel, het linkje van USPS nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:18 schreef Cyntiaa het volgende:
da's nooit, USPS kan maar tot aan de amerikaanse grens tracerenquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:25 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Website wel, het linkje van USPS nietOh well, dan zal het er vrijdag misschien wel zijn
Hier wel pakketjes op maandagquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Als ze op zondag shippen heb ik het meestal zaterdag, als ze op maandag shippen komt het dinsdag. Geen pakketdienst op maandag, wereldstad ftw
Jupquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan elkaar op de schedel beuken met de zaklamp!
ja, amsterdam!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier wel pakketjes op maandagik heb nog nooit een TD pakketje 1 dag later gehad dan een week
![]()
![]()
![]()
![]()
TD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
amsterdamquote:
maar in de winkel kun je gelijk telefoon meenemen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ha, de site van hi werkt nu wel. Kan verlengen, downgraden en ik krijg korting
Maar dan krijg ik geen online korting. En als ik online bestel heb ik 'm woensdagquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar in de winkel kun je gelijk telefoon meenemen!
ow extra korting is dan beter jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik geen online korting. En als ik online bestel heb ik 'm woensdag
quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat doen ze!
Ik had de dochter van een vriendin houten sambaballen gegeven. 't eerste wat die kienders doen is elkaar afrossen met die dingen
Dat zou bij mij vandaag zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij mij vanaf de dag dat hij op Td website geshipped staat komt hij precies een week daarna binnen!
En dat rammelt zo leuk danquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat doen ze!
Ik had de dochter van een vriendin houten sambaballen gegeven. 't eerste wat die kienders doen is elkaar afrossen met die dingen
Het is weer bijna de 10e van de maand!quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof we de loterij gaan winnen
Die gaan vrijdag onderweg naar Nederlandquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Bubs, hoe is het met de RBL's, zijn ze al onderweg naar Nederland?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb trouwens deze week gedroomd dat ik mn TD bestelling gehad had, maar ze hadden hele andere dozen: grote in vakken. En daar lagen alle lakjes los in. Daardoor waren 5 van de 9 gesneuveldSommige zaten nog halfvol, maar ik had niets om het in te doen enzo..... drama!
fijn nou ga ik straks in paniek naar huis dat mijn lakjes misschien kapot zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb trouwens deze week gedroomd dat ik mn TD bestelling gehad had, maar ze hadden hele andere dozen: grote in vakken. En daar lagen alle lakjes los in. Daardoor waren 5 van de 9 gesneuveldSommige zaten nog halfvol, maar ik had niets om het in te doen enzo..... drama!
BRILJANT is diequote:Op maandag 4 oktober 2010 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nein mann ich will noch nicht gehen, ich will noch ein bischen tanzen
quote:Teennagel Knipper nodig?
Veilig Toegang tot 50.000 Artikelen Steeds weer nieuwe Aanbiedingen!
www.Drogisterij.net/Teennagel+Knipper
Bwhehequote:Op maandag 4 oktober 2010 12:52 schreef Dwyn het volgende:
Pfff, ga ik vroeg naar school om wat voorbereidingswerk te doen, ben ik nu al met alles klaar! Nu nog drie kwartier wachten tot college begint.
Hahahquote:
Ja, haha. Dan maar even op Etsy neuzen ofzo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
BwheheChillen dan maar, je bent in elk geval goed bezig geweest
![]()
[..]
Hahah![]()
Mijn ads
[ afbeelding ]
die heb ik de laatste tijd ook verdacht vaakquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
BwheheChillen dan maar, je bent in elk geval goed bezig geweest
![]()
[..]
Hahah![]()
Mijn ads
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |