Hoezo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:29 schreef Cue_ het volgende:
Jullie zijn echt de meest rare SC die ik ooit heb gezien
Ik heb een tuintje in mn harttttttttttttttquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar de soooooooooooon schijnttttttttttttttt
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik bel je zomaar even op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
Stelllllllllll niet te veeeeeeeeeeeeeeeeeel vraaaaaaaaaaaaaaaaaaaguhhhhhhhhhhhh
Ja.quote:
Nick en Simon leuk vinden, Talentenshows kijken.. (oke ja dat verwacht je wel in het subforum, maar toch).. en dergelijke..quote:
ik weet het niet..... ik denk het wel...quote:
oehquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik bel je zomaar even op.
Ohw, maar dat is tochh leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nick en Simon leuk vinden, Talentenshows kijken.. (oke ja dat verwacht je wel in het subforum, maar toch).. en dergelijke..
Vraag Rauzer maar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof ie zo ook in het echte leven is.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nick en Simon leuk vinden, Talentenshows kijken.. (oke ja dat verwacht je wel in het subforum, maar toch).. en dergelijke..
Jij zegt zo vaak hoi en doei dat het nog kan ook jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
OMG Rauzer hoe denk je dat ik aan mijn 2 knullen kom
Ben blij dat het bij typen blijftquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
quote:
Je kunt niet al enige de wer-eld draaagenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
Je voelt je thuis hè?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben onbevlekt ontvangen jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij zegt zo vaak hoi en doei dat het nog kan ook ja!
Koooooooooooooooooom nu maaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt niet al enige de wer-eld draaagen
quote:
Neuhquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Opzouten met Dick En Samson! Die heb ik al in de VOH gezien!
Okequote:
2 keer zelfsquote:
Neehee, hoi en dag zeggen in bedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KUT ik moet dus meer pijpen om zwanger te worden
Ik dacht al..... WAT DOE IK FOUT
WAAROM, ZEG MIJ WAAROMquote:
Doe mij dat maar eens naquote:
Daar begint het meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja![]()
Maar dat ligt meer aan jullie dan aan die dingen die ik zei
Kom nu maar?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Koooooooooooooooooom nu maaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr
geen gekif hierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja![]()
Maar dat ligt meer aan jullie dan aan die dingen die ik zei
Ja.quote:
Jaquote:
pak nou maaaaaaaar m'n haaaaaaaaaandquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt niet al enige de wer-eld draaagen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb nog maar 2 vorken in huis en nu is ook mijn laatste wijnglas kapot
Teh fuck, hoe dat danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
Allemaal en dat binnen 1 minuut...ff van standje wisselenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
D_K zit ernaast.. of eronder.. of erin..
laat mij de weg wijzenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pak nou maaaaaaaar m'n haaaaaaaaaand
wat doe je met je vorken??? Opetenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
En geen ander gedoe wat saai isquote:
quote:
Jullie hebben gelijkquote:
Ik had 1 extra heftige onbevlekte ervaringquote:
floeps zo door de voordeurquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik drukte op de knop om er weg te stemmen, maar ineens draaide mijn stoel om! Hebben ze de regels veranderd!
Ik weet niet waar die vorken zijn, echt nietquote:
uhm.. de wat?!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
Kan niet, zit pas aan glas 2quote:
Ja, dat van die glazen snap ik. Die sloop ik ook om de haverklap op 't werk, maar vorkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die vorken zijn, echt niet![]()
Mijn glas kopte net de fles. Zat niet genoeg alcohol in dus hij viel om
Eh dat hoort tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat doe je met je vorken??? Opeten
Ik beidequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had 1 extra heftige onbevlekte ervaring
nja, welkomquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijkben ik ook.. kierewiet
Op de positieve manier natuurlijk!
Eet jij vorken opquote:
De muren zijn van karton dus ik ben zo weer binnen!quote:
Wijnquote:
Doe maar nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik nog een biertje pakken, ik heb er al 2 op en ben niet gewend veel te drinken en heb natuurlijk medicatie ....
Dat dus, zeker niet met medicijnen.quote:
Doe dan maar nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik nog een biertje pakken, ik heb er al 2 op en ben niet gewend veel te drinken en heb natuurlijk medicatie ....
De rest van de week jaquote:
Ligt eraan wat je mag ivm je medicatie...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Bos81 het volgende:
maar je kunt het niet alleenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er is geen probleem als je keer op keer jezelf wilt bewijzen
Met jou altijdquote:
quote:
Misschien wel zo verstandigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Nee, inderdaad niet verstandig, ga wel over op thee..
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Marokkaanse theequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Ja Nick en SImon worden hier geïmiteerd dus dan gaat het snel inderdaad.quote:
En je voelt je niet zo fijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je weer een wedstrijd hebt verloren
Lekker bakkie theequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Vuige tekstquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet dan dat je extra goed moet zaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |