pak nou maaaaaaaar m'n haaaaaaaaaandquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt niet al enige de wer-eld draaagen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb nog maar 2 vorken in huis en nu is ook mijn laatste wijnglas kapot
Teh fuck, hoe dat danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
Allemaal en dat binnen 1 minuut...ff van standje wisselenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
D_K zit ernaast.. of eronder.. of erin..
laat mij de weg wijzenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pak nou maaaaaaaar m'n haaaaaaaaaand
wat doe je met je vorken??? Opetenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
En geen ander gedoe wat saai isquote:
quote:
Jullie hebben gelijkquote:
Ik had 1 extra heftige onbevlekte ervaringquote:
floeps zo door de voordeurquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik drukte op de knop om er weg te stemmen, maar ineens draaide mijn stoel om! Hebben ze de regels veranderd!
Ik weet niet waar die vorken zijn, echt nietquote:
uhm.. de wat?!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
Kan niet, zit pas aan glas 2quote:
Ja, dat van die glazen snap ik. Die sloop ik ook om de haverklap op 't werk, maar vorkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die vorken zijn, echt niet![]()
Mijn glas kopte net de fles. Zat niet genoeg alcohol in dus hij viel om
Eh dat hoort tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat doe je met je vorken??? Opeten
Ik beidequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had 1 extra heftige onbevlekte ervaring
nja, welkomquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijkben ik ook.. kierewiet
Op de positieve manier natuurlijk!
Eet jij vorken opquote:
De muren zijn van karton dus ik ben zo weer binnen!quote:
Wijnquote:
Doe maar nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik nog een biertje pakken, ik heb er al 2 op en ben niet gewend veel te drinken en heb natuurlijk medicatie ....
Dat dus, zeker niet met medicijnen.quote:
Doe dan maar nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik nog een biertje pakken, ik heb er al 2 op en ben niet gewend veel te drinken en heb natuurlijk medicatie ....
De rest van de week jaquote:
Ligt eraan wat je mag ivm je medicatie...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Bos81 het volgende:
maar je kunt het niet alleenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er is geen probleem als je keer op keer jezelf wilt bewijzen
Met jou altijdquote:
quote:
Misschien wel zo verstandigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Nee, inderdaad niet verstandig, ga wel over op thee..
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Marokkaanse theequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Ja Nick en SImon worden hier geïmiteerd dus dan gaat het snel inderdaad.quote:
En je voelt je niet zo fijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je weer een wedstrijd hebt verloren
Lekker bakkie theequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Vuige tekstquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet dan dat je extra goed moet zaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |