Eet jij vorken opquote:
De muren zijn van karton dus ik ben zo weer binnen!quote:
Wijnquote:
Doe maar nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik nog een biertje pakken, ik heb er al 2 op en ben niet gewend veel te drinken en heb natuurlijk medicatie ....
Dat dus, zeker niet met medicijnen.quote:
Doe dan maar nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik nog een biertje pakken, ik heb er al 2 op en ben niet gewend veel te drinken en heb natuurlijk medicatie ....
De rest van de week jaquote:
Ligt eraan wat je mag ivm je medicatie...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef Bos81 het volgende:
maar je kunt het niet alleenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er is geen probleem als je keer op keer jezelf wilt bewijzen
Met jou altijdquote:
quote:
Misschien wel zo verstandigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Nee, inderdaad niet verstandig, ga wel over op thee..
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Marokkaanse theequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Ja Nick en SImon worden hier geïmiteerd dus dan gaat het snel inderdaad.quote:
En je voelt je niet zo fijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je weer een wedstrijd hebt verloren
Lekker bakkie theequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Vuige tekstquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet dan dat je extra goed moet zaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |