tssss, alweer katten...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:57 schreef -Miauw- het volgende:
Nou echt snel was je niet Jelle![]()
Gaaf nummer, slechte uitvoering
had ik vanmiddag in de auto, ben naar huis gesjeesd als een mallequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
kut ik moet poepen.... ik heb sate met brood op![]()
Ik wil reclame
Zolang Ben maar ver komtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... misschien. Ik geef het een kleine kans
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
had ik vanmiddag in de auto, ben naar huis gesjeesd als een malle![]()
eventuele bonnen neem ik op de koop toe
Jawel nog steedsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, dit programma heet toch The Voice of Holland?
Ja zelfs in TAL zijn er leuke programma's, maar dan heb je de beste gemist in aflevering1quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:58 schreef yvonne het volgende:
Zit ik dit dus voor het eerst te kijken, wat goed zeg!
En het gaat niet eens om de iPadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Steeds die reclame voor die iPad tussendoor
En Vodafone en Facebookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Wild Flowers blijkbaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heeft die Leonie niet eens eerder met Idols meegedaan?
verkopcijfers zullen wel tegenvallen....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik wil reclame, ik wil mijn glas bijvullen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
verkopcijfers zullen wel tegenvallen....
"we hadden ook drie blauwe ogen"????
Mijn wijn zit naast me op de bank, we kijken samen.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn wijn zit naast me op de bank, we kijken samen.
Ik kijk straks dubbel.
Oh, ik houd van dit nummer
Ja die donkerequote:
Wat is daar mis mee?quote:
Godverdomme, wat een geheugen heb ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, die brunette die nu staat te zingen.
2de duo in een kwartierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
Het is zo café-achtig.
Néééé N&S wat doen jullie![]()
Goede omschrijvingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:02 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet van deze derderangs bruiloftuitvoering
quote:
Veel leuker zo die jury.quote:
quote:
Uhuh! Met een heel naar accentquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Wat een mooie vriendin heeft die jongen.
Gekocht op internetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Ja als ze niet praatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:07 schreef Maartel het volgende:
Hij heeft 'r duidelijk op inhoud uitgezocht
Valt wel mee hoor,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef Jolene22 het volgende:
jezus wat gaat dit topic snel niet meer te volgen
Dat en klinkt niet eens heel slechtquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef Joooo-pi het volgende:
Zwaar klinken ? Hij weegt echt niet meer dan 85kg denk ik hoor!
digitaal neem ik net 5 op, daarom kijk ik analoog.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef TheArt het volgende:
Digitaal doet ie het nog, analoog niet meer.
Ik ookquote:
Whahahahahahaquote:
Dat ligt niet aan jou... vind het wel beterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ligt t aan mij, of zit er meer vaart in dan de vorige afleveringen?
Ze hebben idd wel slechtere doorgelaten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef Stickertje het volgende:
dat iemand een zware stem heeft betekend niet dat die slecht is, hij had door gemoeten
Minder gelul.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Het lijkt inderdaad of er minder interviewtjes en filmpjes zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:12 schreef Janetje het volgende:
Zei 'ie nou echt "daar gaan we weer mensen"?
zoiets. geweldigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:12 schreef Janetje het volgende:
Zei 'ie nou echt "daar gaan we weer mensen"?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Hij moet dat daarrrrrr komtieweerhoorrrrrr mensen echt niet meer doen tussendoor
We zitten goddomme niet in de botswagens.
nee, bij het ballengooienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Hij moet dat daarrrrrr komtieweerhoorrrrrr mensen echt niet meer doen tussendoor
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:12 schreef Maartel het volgende:
't is alsof Hind, Yolanthe, Nicole Scherzinger en Gabriella Cilmi hun genen in een potje hebben gegooid
Ik ook, hoef al die kut verhalen niet heul de tijd!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou... vind het wel beter
whehehequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Vind het een gevalletje net niet.. Wel lekker, maar niet leuk lekker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:12 schreef Maartel het volgende:
't is alsof Hind, Yolanthe, Nicole Scherzinger en Gabriella Cilmi hun genen in een potje hebben gegooid
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef Stickertje het volgende:
zei hij nou beroemde zus? ik was helemaal vergeten dat ze bestond
We hadden een reclame voor de uitzendingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Zijn ze toch bang voor concurrentie van POP, dat er geen reclame komt?
idd, een volle stem.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Nee. zwak... dit nummer heeft pit nodig!
Dat is toch ook al bijna 3 kwartier geleden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hadden een reclame voor de uitzending
Aha...quote:
Raffaela, de moeder van Bjoetiefoel Hoop en aanbidster van Henk-Jan Smits.quote:
Waarom zou je dan in godsnaam weer meedoen?quote:
Die doos uit Idols, Raffaelaquote:
Nou, kijk eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Zijn ze toch bang voor concurrentie van POP, dat er geen reclame komt?
ik dacht 'beroerde zus'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef Stickertje het volgende:
zei hij nou beroemde zus? ik was helemaal vergeten dat ze bestond
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Raffaela, de moeder van Bjoetiefoel Hoop en aanbidster van Henk-Jan Smits.
Omdat ze achter de schermen werkt, en ervoor wil staanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom zou je dan in godsnaam weer meedoen?
omdat ze geen carrière (meer) heeft.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom zou je dan in godsnaam weer meedoen?
maar dan met 2 l-en, net als in de fillumquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Raffaela, de moeder van Bjoetiefoel Hoop en aanbidster van Henk-Jan Smits.
Dit dus... en je broer erin mee sleurenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Maartel het volgende:
Toch sneu dat een oud winnares terug moet komen, daarmee geven ze eigenlijk gewoon toe dat 1 keer winnen van zo'n show je nog nergens brengt..
moet ze maar niet zwanger worden.... dan nog trouwensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Maartel het volgende:
Toch sneu dat een oud winnares terug moet komen, daarmee geven ze eigenlijk gewoon toe dat 1 keer winnen van zo'n show je nog nergens brengt..
Ze heeft er ook niet echt wat mee gedaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Maartel het volgende:
Dekmantelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus... en je broer erin mee sleuren
Volgens mij is het Erik Hulzebosch met een pruik op en z'n schaatspak aan.quote:
quote:
Ik zat er toen op te wachten dat ze tegen HJ zei, van jou...quote:
Het was toen wel zalig dat ze zei 'Ik ben verliefd op Henk-Jan, als hij me wil, dump ik mijn vriend'.quote:
Die paints/photoshops toenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat er toen op te wachten dat ze tegen HJ zei, van jou...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat er toen op te wachten dat ze tegen HJ zei, van jou...
Nou Joshua zegt me niks, maar Raffa was toen zo'n verhaal met die zwangerschap dat wist ik dan weer wel, zelfs met mijn alzheimerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef Stickertje het volgende:
dat mensen nog weten met welk talenten programma al die falende mensen hebben meegedaan... net als joshua... en nu raffa
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze had beter die 'cloak' van harry potter kunnen lenen
Ja zo kwam ze toch ook binnen door te zeggen ik ben verliefd op...ze was al door voor ze auditie deedquote:
raffa is moeilijk te vergeten hoe hard je ook probeert, die had 'schandalen' aan haar broek hangen en ze wonquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef Stickertje het volgende:
dat mensen nog weten met welk talenten programma al die falende mensen hebben meegedaan... net als joshua... en nu raffa
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga even mijn fles wijn wegbrengen.. want an ders overleef ik dit niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |