Ik ook niet, maar om Jeroen daar dan juist van te gaan betichten is een beetje kinderachtig, hij was juist de enige die tegen de kandidaten zei dat ze echt moesten kiezen voor wie het beste bij hun zou passen, en niet te luisteren naar de mooie verhaaltjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het niet storend, so far.
moet het volgende week toch ook maar eens kijken....quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik blijf erbij, dit is weer eens een echt leuke talentenshow
Zoals ik al zei, ik heb echt een hekel aan die man, maar geef hem als coach een kans want daar weet ik bij hem niks van, ik wacht netjes afquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar om Jeroen daar dan juist van te gaan betichten is een beetje kinderachtig, hij was juist de enige die tegen de kandidaten zei dat ze echt moesten kiezen voor wie het beste bij hun zou passen, en niet te luisteren naar de mooie verhaaltjes.
Wat betreft coachen heeft Jeroen juist het meeste al laten zien, door die ene kerel achterna te lopenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb echt een hekel aan die man, maar geef hem als coach een kans want daar weet ik bij hem niks van, ik wacht netjes af
'iets' Volendams.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
Wie zijn die Mysterie gevallen eigenlijk?
Dat ben ik wel met je eens, dat was netjes, alleen ik heb zo de pest aan hem dat ik dan weer denk dat hij dat doet om zieltjes te winnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat betreft coachen heeft Jeroen juist het meeste al laten zien, door die ene kerel achterna te lopen.
???? Ik heb niks mysterie gezien vandaagquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
hehe je vind hem gewoon een eersteklas gladjakker volgens mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, dat was netjes, alleen ik heb zo de pest aan hem dat ik dan weer denk dat hij dat doet om zieltjes te winnen![]()
Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer om dat te zeggen![]()
Maar dat was inderdaad goed van hem
GMTAquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, dat was netjes, alleen ik heb zo de pest aan hem dat ik dan weer denk dat hij dat doet om zieltjes te winnen![]()
Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer om dat te zeggen![]()
Maar dat was inderdaad goed van hem
bij pop waren ze er toch steedsquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
???? Ik heb niks mysterie gezien vandaag
Hij heeft het al door denk ik, zag live een post verdwijnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verkeerde topic?
[POP] Live #46 - The story continues
dat leeft niet en ik kijk alleen het laatste staartje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verkeerde topic?
[POP] Live #46 - The story continues
Jammer alleen dat dat bij jou altijd betekent dat iemand echt helemaal niks meer goed kan doen, zelfs na een uitzending zoals vandaagquote:
Hier leeft het ook nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat leeft niet en ik kijk alleen het laatste staartje.
Nee dat niet eens, toen hij net begon mocht ik hem wel, maar ik vind hem tegenwoordig zo arrogant, met de beste zanger op 3 was hij ook zo, je ziet hem soms een gezicht trekken als hij denkt dat de camera niet op hem staat, en daar zie je dan dat zijn aardig zijn helemaal nep is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe je vind hem gewoon een eersteklas gladjakker volgens mij
Nah, maar hier past het niet hequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat leeft niet en ik kijk alleen het laatste staartje.
Ja schat ik zit er, maar hier nog even naBOOMenquote:
ik zeg niet dat hij niets goed doet. Maar ik heb gewoon veel meer vertrouwen in een Roel en een Angela. Jeroen duwt de kandidaten denk ik te snel de commerciele kant op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jammer alleen dat dat bij jou altijd betekent dat iemand echt helemaal niks meer goed kan doen, zelfs na een uitzending zoals vandaag!
ah daar heb ik hem ook weleens gezien iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat niet eens, toen hij net begon mocht ik hem wel, maar ik vind hem tegenwoordig zo arrogant, met de beste zanger op 3 was hij ook zo, je ziet hem soms een gezicht trekken als hij denkt dat de camera niet op hem staat, en daar zie je dan dat zijn aardig zijn helemaal nep is.
Ja hij is het net niet voor mij, maar gedraagt zich alsof hij de beste is, daar kan ik al helemaal niet tegen, doe maar gewoon.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ah daar heb ik hem ook weleens gezien idd
op zich is t wel een ok gast, of dat was hij wel
maar ik vind hem gewoon 3e rangs. toen en nu
hoe gaat dit programma eigenlijk verder?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hij is het net niet voor mij, maar gedraagt zich alsof hij de beste is, daar kan ik al helemaal niet tegen, doe maar gewoon.
Maar goed ik hoop dat hij als coach goed is want dat is voor het programma wel weer spannender
Ik denk het wel, heb geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe gaat dit programma eigenlijk verder?
alle coaches 14 kandidaten en dan selecteren ofzo en vervolgens liveshows waarin t publiek weer mag stemmen?
Is helemaal niks over bekend nog, ook het 14-kandidatenstukje is nog een mysteriequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe gaat dit programma eigenlijk verder?
alle coaches 14 kandidaten en dan selecteren ofzo en vervolgens liveshows waarin t publiek weer mag stemmen?
quote:
ja die was leuk, en ze zong niet eens zo beroerdquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Nerd met haar nieuwe bankstel was schattig
Dat ja...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Nerd met haar nieuwe bankstel was schattig
ik was er ook de hele avond al, maar de topics gaan zo snelquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, maar ik was er al de hele avond he
En jij?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, maar ik was er al de hele avond he
En jij?
Ik heb ook niks tegen N&S hoor, ze hebben zeker vaak goede kritiek, alleen dat "wij drukten heel snel dus kies voor ons"- moeten ze niet elke keer zeggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Kally het volgende:
Maar Rauz eerlijk, ik denk dat zelfs N&S verassen als coaches, ze zijn niet gewend aan dit soort programma's en komen wat lomp over soms, maar muziek kennen ze wel en ze hadden echt wel wat rake opmerkingen, dus ik zie het ze nog wel verrassend goed doen.
Nee dat gaat ook nergens overquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen N&S hoor, ze hebben zeker vaak goede kritiek, alleen dat "wij drukten heel snel dus kies voor ons"- moeten ze niet elke keer zeggen.
Van Ruben iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Zag ik nou Brandi van Popstars staan als support bij de donkere kerel van 35?
Yepquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Zag ik nou Brandi van Popstars staan als support bij de donkere kerel van 35?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was er ook de hele avond al, maar de topics gaan zo snel
Hier gaat ook alles lekker, alleen erg druk....
En ik heb de laptop ondekt dus kan ik weer meedoen in de live topics
ben ik geheel met je eensquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen N&S hoor, ze hebben zeker vaak goede kritiek, alleen dat "wij drukten heel snel dus kies voor ons"- moeten ze niet elke keer zeggen.
Bij mij is alleen Manon blijven hangenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:35 schreef Joooo-pi het volgende:
Er is bij mij niet echt een blijven hangen zoals vorige week met die Ewbank en die Saunders...
Ja die, maar ze is niet eens door. En dat was meer omdat ze sympathiek isquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bij mij is alleen Manon blijven hangen! Ik ben op dit moment me aan het afvragen welke kleur haar bank heeft
!
Ik denk rood of blauw. Wat denk jij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja die, maar ze is niet eens door. En dat was meer omdat ze sympathiek is
Zo verlegen.. ik denk bleu, eh blauwquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk rood of blauw. Wat denk jij?
Idd, auditie net terug gekeken. Ik vind haar looks leuk, prachtige stem en ze zong een perfect liedquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:30 schreef UltraR het volgende:
Ik vond die Duitse dame wel erg sterk. Maar idd, minder uitschieters dan vorige week.
Mijn drie favorieten blijven Ben, Esther en Jennifer.
Ruben en Kevin vond ik ook niksquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Idd, auditie net terug gekeken. Ik vind haar looks leuk, prachtige stem en ze zong een perfect lied
Verder vond ik gister goed; dat donkere meisje met bril, Sarina (wat een strot) en Kim (zat achter de piano dacht ik).
Ik ben denk ik de enige die Ruben niet leuk vond. Die gast heeft al 2x eerder meegedaan aan een soort gelijke programma (xfactor en popstars?). Nu is dat niet erg, maar ik vind hem gewoon niet bijzonder, geen ster zeg maar. Er is iets irritants aan hem ook..
Oh..en dan vergeet ik die Kevin. Die jongen die zo ondankbaar deed, omdat hij zo graag met vanvelzen wilde werken. Sorry, maar je kunt idd eerlijk zijn en aangeven met wie je graag had willen werken, maar kom op zeg om dan de rest van de tijd met zo'n verschrikkelijk smoelbek te staan...je bent door sukkel. Zou me niets verbazen als hem dit toch (op den duur) stemmen gaat kosten, of hij moet zijn houding gewoon veranderen.
quote:Vanavond is Angela Groothuizen te gast bij Life4You om te vertellen over #tvoh. Kijk vanaf 17.25 naar Life4You op RTL 4!
Ik ook, hopen dat er er een paar toppers bijzittenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef PierreBetfair het volgende:
Het is weer bijna zover
Ik heb er zin an
En dan is er......wijnquote:
Anderhalfquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:08 schreef Joooo-pi het volgende:
*meldt prematuur
Ik ben er straks weer bij, maar nu alvast even![]()
![]()
![]()
Kally!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
Ik ga vast alles klaarzetten![]()
wijn en stokbrood dan
Wat dans je schattigquote:
Nou berg je lees net elders dat GTST tot 20.39 uur duurtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:21 schreef Karina het volgende:
Ik zit al klaar met Prosecco en kaaskoekjes. En weer zag ik Ome Willem. En dat jurylid van So you think
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou berg je lees net elders dat GTST tot 20.39 uur duurt
Ja of omdat GTST al te lang draait, hebben ze niet een mijlpaal gehaald of zoiets?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
waarom dat nou? Nieuws zeker uitgelopen?
Yupquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgenavond weer Popstars? Anders ga ik nu verhuizen
Jaquote:
Ik ookquote:
Pisces en D. gaan morgen terugkijken denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik lees net dat het morgen VOH stream is
OMG wat een toesssstandquote:
VOH? Dan blijf ik nu bij POPquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pisces en D. gaan morgen terugkijken denk ik
Bij POP zitten er 3 in het topic geloof ik hier loopt het zo wel vol denk ikquote:
Jawel maar ik moet altijd lachen om Karinaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij POP zitten er 3 in het topic geloof ik hier loopt het zo wel vol denk ik
Wij kijken nu VOH en morgen POP, en in het POP topic andersom denk ikquote:
Die komt zo welquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Die komt zo wel![]()
Ik heb mini paprika's gevuld met roomkaas
ja even een tv uitzoeken voor de slaapkamerquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Die komt zo wel![]()
Lekker!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Die komt zo wel![]()
Grote tv'squote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja even een tv uitzoeken voor de slaapkamer
Deze gaan we morgenochtend ophalen
http://www.foka.nl/site/samsung-le32c550-p-26832.html
hoop dat ik dan net naar POP gezapt benquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
O ja Rafa komt vanavond![]()
Nou ja zingen kan ze wel
lieve papaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Koen66 het volgende:
ik zit op de slaapkamer, kids spelen nog op de Wii beneden
Ja dat wel maar die air gaat hier denk ik niet opquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop dat ik dan net naar POP gezapt ben
Raffa
Ten tijde van Idols was ik best fanquote:
Nja, daaromquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ten tijde van Idols was ik best fan. Nu vind ik 'r een beetje een faler
.
hoop zo hard dat niemand drukt, maar zal wel zo zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop dat ik dan net naar POP gezapt ben
Raffa
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op tenerife dronk ik ananas/papaja sap
Wij zien het tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
Als het niet gefocused is op je uiterlijk, hoef je ook niet je mooie kleren aan te doen
wel een beetjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Inderdaad...
maar wel een knap meisje, ok daar gaat het niet om
quote:
ja idd, vind ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
vind het een beetje te gemaakt gezongen..
Meisje is ook wel lief volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Je hebt echt een eigen stem, ja heb ik ook, mijn eigen stemIk vond het ook niet zo geweldig.
Vast welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meisje is ook wel lief volgens mij.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:47 schreef Kally het volgende:
Ik zit helemaal ingebouwd met wijn, eten en laptop
Hahahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:47 schreef Kally het volgende:
Ik zit helemaal ingebouwd met wijn, eten en laptop
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
En ik zit me nu al weer te ergeren aan JvdB
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
En ik zit me nu al weer te ergeren aan JvdB
idd, naar beneden moeten zequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Truitjes die elke drie minuten omhoog getrokken moeten worden.
\quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meisje is ook wel lief volgens mij.
Dat hoeft niet maar dat denk je met zulke truitjes, trek het dan niet aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Precies... die gaan met een reden naar benedenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Als jullie nu lekker naar bed gaan, dan gaan we morgen een ijsje halen bij BK/MACquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:48 schreef Koen66 het volgende:
ik ga een poging wagen de kinderen naar bed te krijgen.... ben wel ff een tijdje weg dus.... (had ze ook voor die tijd naar bed moeten sturen)
Succesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:48 schreef Koen66 het volgende:
ik ga een poging wagen de kinderen naar bed te krijgen.... ben wel ff een tijdje weg dus.... (had ze ook voor die tijd naar bed moeten sturen)
En zijn broer?quote:
eller origineelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:50 schreef iBenny het volgende:
Weer love you more?
3de keer in 3 afleveringen
Dit dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel zuiver maar het mengt niet lekker.
Jaquote:
duo penottiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
T past niet bij elkaar die stemmen...te verschillend kleuren...
1 xquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:52 schreef Maartel het volgende:
Ik schakel net in, maar zijn kandidaten alleen door als alle juryleden op hun knop drukken of is 1/2/3 keer al genoeg?
1 is genoeg, maar nu morgen ze kiezen wie ze als coach willenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:52 schreef Maartel het volgende:
Ik schakel net in, maar zijn kandidaten alleen door als alle juryleden op hun knop drukken of is 1/2/3 keer al genoeg?
dat dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:52 schreef Maartel het volgende:
Ik denk dat ze hun kans al hebben gehadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
Eerlijk, ik denk dat met begeleiding dit echt wel goed kan worden
Nee maar wel lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iets minder...
die is toch niet door?
Ik bedoel als duoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun kans al hebben gehad
Ik zie er wel potentie in. Ze zijn nog best jong, hebben zo te horen ook wel iets geleerd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun kans al hebben gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |