Ze heeft er ook niet echt wat mee gedaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef Maartel het volgende:
Toch sneu dat een oud winnares terug moet komen, daarmee geven ze eigenlijk gewoon toe dat 1 keer winnen van zo'n show je nog nergens brengt..
Dekmantelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus... en je broer erin mee sleuren
Volgens mij is het Erik Hulzebosch met een pruik op en z'n schaatspak aan.quote:
quote:
Ik zat er toen op te wachten dat ze tegen HJ zei, van jou...quote:
Het was toen wel zalig dat ze zei 'Ik ben verliefd op Henk-Jan, als hij me wil, dump ik mijn vriend'.quote:
Die paints/photoshops toenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat er toen op te wachten dat ze tegen HJ zei, van jou...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat er toen op te wachten dat ze tegen HJ zei, van jou...
Nou Joshua zegt me niks, maar Raffa was toen zo'n verhaal met die zwangerschap dat wist ik dan weer wel, zelfs met mijn alzheimerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef Stickertje het volgende:
dat mensen nog weten met welk talenten programma al die falende mensen hebben meegedaan... net als joshua... en nu raffa
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze had beter die 'cloak' van harry potter kunnen lenen
Ja zo kwam ze toch ook binnen door te zeggen ik ben verliefd op...ze was al door voor ze auditie deedquote:
raffa is moeilijk te vergeten hoe hard je ook probeert, die had 'schandalen' aan haar broek hangen en ze wonquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef Stickertje het volgende:
dat mensen nog weten met welk talenten programma al die falende mensen hebben meegedaan... net als joshua... en nu raffa
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga even mijn fles wijn wegbrengen.. want an ders overleef ik dit niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |