Ik vind het zo onderhand wel mooi geweest hierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
joh die verlengen ze vast nog wel 100x , ze mogen 7 x verlengen in 2 jaar
heb je al wat anders , waar ze wel streaming toestaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het zo onderhand wel mooi geweest hier
Ik!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel is goed. Bijna goed het is WaterstadFM. Wie kent het niet
Nope, druk aan het zoekenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je al wat anders , waar ze wel streaming toestaan.
Nee, doe maar niet. Anders kom je in mijn zoekgebied!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope, druk aan het zoekenDus mocht iemand nog iets weten in omgeving Zeeland (nee, ik ga niet verder)
De zender die elke dag dezelfde cd hebben opstaan! wat een kutstation is dat zegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel is goed. Bijna goed het is WaterstadFM. Wie kent het niet
Ik heb in jouw woonplaats toevallig ook gesolliciteerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Anders kom je in mijn zoekgebied!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb in jouw woonplaats toevallig ook gesolliciteerdEurocontrol
Voornamelijk iets in de bedrijfsprocessen (beschrijving, implementatie, ondersteuning), maar evt ook in de richting van financiële administratie. Daar heb ik voor geleerd (HBO Bedrijfseconomie)quote:
Ah, daar ben ik helemaal niet in thuis...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Voornamelijk iets in de bedrijfsprocessen (beschrijving, implementatie, ondersteuning), maar evt ook in de richting van financiële administratie. Daar heb ik voor geleerd (HBO Bedrijfseconomie)
Jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Skunk Anansie.
Of Anouk - The Dark. Dat hoor ik echt altijd pas op de helft van t intro.
Yup, heerlijk zonnetje!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yo, regiogenoot! Mooi weertje hier he?![]()
* Jannekje7 heeft een schandalig goed humeur!
Wel he?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was Madonna eigenlijk goed in de 90's.
Goed opgevoede kindjes nuquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Skunk Anansie![]()
Deze cd heb ik in de UK grijs gedraaid met mn aupairkindjes
De cd waar deze afkwam was erg binkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Onwijs jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja die waren toen 15quote:
Jaquote:
Denk dat deze mijn Top-10 uiteindelijk wel gehaald zou hebben. Geniale track.quote:
Ook mooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:55 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik als ik links en recht vooruit kijk.
Mooie wolkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:55 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik als ik links en recht vooruit kijk.
Haha, hoe grag ze daar ook vanaf willen waarschijnlijk, ik vind Formido ook echt zo'n jaren '90 bedrijfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
leuk zo zijn als ze ook reclames namen uit de 90-er jaren
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
leuk zo zijn als ze ook reclames namen uit de 90-er jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die stomme Crash Test Dummies en die ene kansloze hit van ze waren hetquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Een vriend van me is naar turkije geweest en heeft een hele buikdansoutfit voor me meegenomen!!Mooi setje , past het bovenstukje je wel qua volumeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh, die plaat is mooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die stomme Crash Test Dummies en die ene kansloze hit van ze waren het
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Een vriend van me is naar turkije geweest en heeft een hele buikdansoutfit voor me meegenomen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Subtielquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooi setje , past het bovenstukje je wel qua volume
Eens daarna ging het snel misquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Die hele zomer van '99 was fantastisch. Bailamos, If You Had My Love, King Of My Castle, Dancehall Queen.
Van het jaar daarna herinner ik me vooral I Would Stayquote:
Als ze maar niet teveel praat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wegens de muziek toch maar een keertje Claudia luisteren....
Gelukkig heeft ze geen muziek vrijheid.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wegens de muziek toch maar een keertje Claudia luisteren....
Al weken weerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
Sinds wanneer presenteerd Claudia weer dan?
Ze lult heel veel in korte tijd in sneltreinvaartquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze geen muziek vrijheid.
Hopelijk lult ze weinig.
Het is, hoe afgezaagd dan ook inmiddels, gewoon een mooie plaatquote:
vanavond is het weer 3FM maar vanwege de 90s week is het Radio 3quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom heet dit geen 3fm meer en hahaha supervetIk houd zo van dit nummer en bij de SR top 201049809 had ik hem gemist.
![]()
![]()
![]()
:D raaveeeee
Wat een onzin. Ik kon het topic niet vinden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:56 schreef themauster het volgende:
[..]
vanavond is het weer 3FM maar vanwege de 90s week is het Radio 3
Geen onzin maar traditiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik kon het topic niet vinden.
Welke mongolen zetten dat in hemelsnaam bij hun 10 beste nummers van de 90'squote:
Ik snap dat ook niet helemaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Welke mongolen zetten dat in hemelsnaam bij hun 10 beste nummers van de 90's
Ik had het gedaan als ik had gestemd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mongolen die die plaat herinneren uit de 90's misschienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nooit van gehoordquote:
beter bekend als het paradijsquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:31 schreef Salamando het volgende:
Claudia moet dit nummer ter harte nemen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:31 schreef Salamando het volgende:
Claudia moet dit nummer ter harte nemen
Re-Release in 90s en toen werd het een grote hitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:34 schreef iBenny het volgende:
Waarom staat Summer of '69 in de 90's top 100? Het nummer komt uit 1985....
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik blijf erbij: vrouwen horen niet op de radio thuis.
(die is er)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
"JA MIJN FAVORIETE PLAAT!" dan houd je toch je mond en ga je genieten![]()
ipv door het intro heen te praten
Is er geen versie van 3fm met alleen de liedjes?
Ligt eraan op welke manier dat gedaan wordt. Bij Claudia is dat per definitie kut natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Iedere DJ lult door de intro's heen, maar bij Claudia is het weer kudt. Tuurlijk mensen.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke manier dat gedaan wordt. Bij Claudia is dat per definitie kut natuurlijk
Daar kijk je dan ook 10x liever naar dan Claudia natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol de iphone app van 3fm geeft de beeltenis van Annemieke ipv Claudia bij Claudia dr op
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke manier dat gedaan wordt. Bij Claudia is dat per definitie kut natuurlijk
Annemiekequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol de iphone app van 3fm geeft de beeltenis van Annemieke ipv Claudia bij Claudia dr op
Precies.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt, die houden we er in hoorquote:
tis wel een echt 90's klassieker zeg, heeft volgens mij wel 100 weken op 1 gestaanquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind Annemieke wel leuk trouwens, maar ik vind het alsnog vervelend naar haar te luisteren op de radio.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan die kutClaudia d'r bek niet houden?
Ja dat komt gewoon doordat vrouwen een hogere stem hebben en dat valt gewoon te veel op als je de radio op de achtergrond aan hebt staan. Bij mannen luister ik bijna nooit nar wat ze zeggen maar bij Annemieke en Claudia kan ik er niet omheen en dat is fucking irritant.quote:
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:49 schreef themauster het volgende:
Langzamerhand gaan we naar nr 36, 1 van de mooiste platen ooit gemaakt
Welke? Geen zin om te kijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:49 schreef themauster het volgende:
Pfoeeee dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:52 schreef rubbereend het volgende:
De volgende wordt ook geweldighoe ze hun optreden op Lowlands er mee begonnen
de eerste tonen klonken en ik dacht neee he, ze openen er toch niet mee en BAM
Hey Boy Hey Girl
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:49 schreef themauster het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/18869451#ondemand.18869451quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Pfoeeee dat kan ik me voorstellen
Was tofquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Chemical Brothers wil ik zooo graag nog een keer zien hè. Bwoh.
Het nummer Philadelphia van Neil Young is ook voor die film geschreven..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:07 schreef rubbereend het volgende:
Mooie clip, mooie film, prachtig nummer
Goede platen van RHCP, bestaan die dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:10 schreef rubbereend het volgende:
Op 44 dadelijk de laatste goede plaat van de RHCP
daar ga ik commentaar op krijgen ben bang
ja, op 44 dadelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goede platen van RHCP, bestaan die dan?
Ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goede platen van RHCP, bestaan die dan?
Wat een baasquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:13 schreef Dagoduck het volgende:Paul, het is 2 brothers on the 4th floor, niet 2 brothers on the floor
Mwoah. Vreselijk gehyped. Alleen Under The Bridge vind ik ok.quote:
En volgens mij zei ie ook nog Requeche Modequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:13 schreef Dagoduck het volgende:Paul, het is 2 brothers on the 4th floor, niet 2 brothers on the floor
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Wat een mooi nummer weerook weer briljante clip, van Anton Corbijn toch?
Ik zal wel vreselijk aan heiligschennis doen, maar van Under The Bridge vind ik de All Saints versie eigenlijk leukerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwoah. Vreselijk gehyped. Alleen Under The Bridge vind ik ok.
All Saintsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:19 schreef rubbereend het volgende:
Ik zal wel vreselijk aan heiligschennis doen, maar van Under The Bridge vind ik de All Saints versie eigenlijk leuker![]()
ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zal wel vreselijk aan heiligschennis doen, maar van Under The Bridge vind ik de All Saints versie eigenlijk leuker![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Samen met Enjoy the Silence (en Fools Gold) in mijn top 3 aller tijden.quote:
geen idee, vertelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh wow waarom wist ik niet dat dit Massive Attack was?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef Arcee het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)p=12,220.24,,0,12.99
Dit is waar Sarah Nelson in de clip de eerste hoek omgaat.
geweldig ook hoe de clips van Lady Marmelade en Under The Bridge bij elkaar hoordenquote:
Alleen het intro is leuk, daarna is het gewoon shit!quote:
Duckquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen het intro is leuk, daarna is het gewoon shit!
en voor de liefhebbers van dergelijke details: Muziekvideo's - Locaties.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef Arcee het volgende:
in één take opgenomenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef Arcee het volgende:
+2 behulpzaamquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en voor de liefhebbers van dergelijke details: Muziekvideo's - Locaties.
En wat een magistraal mooi nummer blijft het.quote:
Ej, geinig artikel ).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.spreeblick.com(...)-google-street-view/
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef Arcee het volgende:
Voor de All Saints-fans: All Saints: de beste meidenband aller tijden
uit 2001quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef Arcee het volgende:
quote:
Ik vind het echt saaiquote:
je krijgt niet elke dag de kans om in een topic uit 2001 te postenquote:
Dat topic is zelfs nog van voordat ik geregistreerd was op FOK!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef Arcee het volgende:
Nee, All Saints - Under the Bridgequote:
Oh, die ! Ja, vind ik ook niet bijzonder.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, All Saints - Under the Bridge
Hier: 16 aug. 1999: Denise Richardsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je krijgt niet elke dag de kans om in een topic uit 2001 te posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |