SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die stomme Crash Test Dummies en die ene kansloze hit van ze waren hetquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Een vriend van me is naar turkije geweest en heeft een hele buikdansoutfit voor me meegenomen!!Mooi setje , past het bovenstukje je wel qua volumeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh, die plaat is mooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die stomme Crash Test Dummies en die ene kansloze hit van ze waren het
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Een vriend van me is naar turkije geweest en heeft een hele buikdansoutfit voor me meegenomen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Subtielquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooi setje , past het bovenstukje je wel qua volume
Eens daarna ging het snel misquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Die hele zomer van '99 was fantastisch. Bailamos, If You Had My Love, King Of My Castle, Dancehall Queen.
Van het jaar daarna herinner ik me vooral I Would Stayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |