Yup, heerlijk zonnetje!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yo, regiogenoot! Mooi weertje hier he?![]()
* Jannekje7 heeft een schandalig goed humeur!
Wel he?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was Madonna eigenlijk goed in de 90's.
Goed opgevoede kindjes nuquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Skunk Anansie![]()
Deze cd heb ik in de UK grijs gedraaid met mn aupairkindjes
De cd waar deze afkwam was erg binkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Onwijs jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja die waren toen 15quote:
Jaquote:
Denk dat deze mijn Top-10 uiteindelijk wel gehaald zou hebben. Geniale track.quote:
Ook mooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:55 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik als ik links en recht vooruit kijk.
Mooie wolkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:55 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik als ik links en recht vooruit kijk.
Haha, hoe grag ze daar ook vanaf willen waarschijnlijk, ik vind Formido ook echt zo'n jaren '90 bedrijfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
leuk zo zijn als ze ook reclames namen uit de 90-er jaren
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
leuk zo zijn als ze ook reclames namen uit de 90-er jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die stomme Crash Test Dummies en die ene kansloze hit van ze waren hetquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Een vriend van me is naar turkije geweest en heeft een hele buikdansoutfit voor me meegenomen!!Mooi setje , past het bovenstukje je wel qua volumeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh, die plaat is mooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die stomme Crash Test Dummies en die ene kansloze hit van ze waren het
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Een vriend van me is naar turkije geweest en heeft een hele buikdansoutfit voor me meegenomen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Subtielquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooi setje , past het bovenstukje je wel qua volume
Eens daarna ging het snel misquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Die hele zomer van '99 was fantastisch. Bailamos, If You Had My Love, King Of My Castle, Dancehall Queen.
Van het jaar daarna herinner ik me vooral I Would Stayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |