quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:31 schreef Salamando het volgende:
Claudia moet dit nummer ter harte nemen
Re-Release in 90s en toen werd het een grote hitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:34 schreef iBenny het volgende:
Waarom staat Summer of '69 in de 90's top 100? Het nummer komt uit 1985....
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik blijf erbij: vrouwen horen niet op de radio thuis.
(die is er)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
"JA MIJN FAVORIETE PLAAT!" dan houd je toch je mond en ga je genieten![]()
ipv door het intro heen te praten
Is er geen versie van 3fm met alleen de liedjes?
Ligt eraan op welke manier dat gedaan wordt. Bij Claudia is dat per definitie kut natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Iedere DJ lult door de intro's heen, maar bij Claudia is het weer kudt. Tuurlijk mensen.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke manier dat gedaan wordt. Bij Claudia is dat per definitie kut natuurlijk
Daar kijk je dan ook 10x liever naar dan Claudia natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol de iphone app van 3fm geeft de beeltenis van Annemieke ipv Claudia bij Claudia dr op
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke manier dat gedaan wordt. Bij Claudia is dat per definitie kut natuurlijk
Annemiekequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol de iphone app van 3fm geeft de beeltenis van Annemieke ipv Claudia bij Claudia dr op
Precies.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt, die houden we er in hoorquote:
tis wel een echt 90's klassieker zeg, heeft volgens mij wel 100 weken op 1 gestaanquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind Annemieke wel leuk trouwens, maar ik vind het alsnog vervelend naar haar te luisteren op de radio.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan die kutClaudia d'r bek niet houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |