Ja dat komt gewoon doordat vrouwen een hogere stem hebben en dat valt gewoon te veel op als je de radio op de achtergrond aan hebt staan. Bij mannen luister ik bijna nooit nar wat ze zeggen maar bij Annemieke en Claudia kan ik er niet omheen en dat is fucking irritant.quote:
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:49 schreef themauster het volgende:
Langzamerhand gaan we naar nr 36, 1 van de mooiste platen ooit gemaakt
Welke? Geen zin om te kijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:49 schreef themauster het volgende:
Pfoeeee dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:52 schreef rubbereend het volgende:
De volgende wordt ook geweldighoe ze hun optreden op Lowlands er mee begonnen
de eerste tonen klonken en ik dacht neee he, ze openen er toch niet mee en BAM
Hey Boy Hey Girl
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:49 schreef themauster het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/18869451#ondemand.18869451quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Pfoeeee dat kan ik me voorstellen
Was tofquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Chemical Brothers wil ik zooo graag nog een keer zien hè. Bwoh.
Het nummer Philadelphia van Neil Young is ook voor die film geschreven..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:07 schreef rubbereend het volgende:
Mooie clip, mooie film, prachtig nummer
Goede platen van RHCP, bestaan die dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:10 schreef rubbereend het volgende:
Op 44 dadelijk de laatste goede plaat van de RHCP
daar ga ik commentaar op krijgen ben bang
ja, op 44 dadelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goede platen van RHCP, bestaan die dan?
Ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goede platen van RHCP, bestaan die dan?
Wat een baasquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:13 schreef Dagoduck het volgende:Paul, het is 2 brothers on the 4th floor, niet 2 brothers on the floor
Mwoah. Vreselijk gehyped. Alleen Under The Bridge vind ik ok.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |