abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87032410
Nu goed, laten we niet te hard zijn. Andere kabinetten hebben ook vooral vier jaar (of korter) lang wat voortgemodderd, dat het nieuwe kabinet hetzelfde van plan is is dus zo raar nog niet.

Op het gebied van bijv. de huizenmarkt zal de wal het schip uiteindelijk wel keren.
pi_87032436
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:03 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

- De AOW wordt pas over 10 jaar opgehoogd.
- De HRA wordt niet aangepakt maar de huursubsidie wel, dus het is simpelweg arme mensen pesten en niet de woningmarkt aanpakken.
- De arbeidsmarkt wordt niet aangepakt.
- De zorg wordt niet aangepakt, maar slechts op bezuinigd.
- De bezuinigingen van 6 miljard op de overheid zijn complete onzin en zullen nooit waargemaakt worden.
- Het onderwijs, en dan vooral de toegang tot het hoger onderwjis, wordt weer wat verder verschraald door de studiefinanciering te verkorten, tweede studies nog steeds peperduur te houden en ook langstudeerders meer te laten betalen. Nederland wilt een kenniseconomie worden (lol), dan moet je niet mensen die zich op latere leeftijd willen herscholen, bijscholen of meer verdieping willen zoeken gaan bestraffen door ze exorbitante bedragen te laten betalen.
- de privacy wordt weer net iets verder terug gedrongen door dingen als kentekenherkenning, preventief fouilleren uitbreiden etc.
Je maakt nu gewoon een lijst met dingen waar je het niet mee eens bent :') Dat kan ik ook wel.

Overigens is bezuinigen ook 'aanpakken'.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_87032449
Is het eigenlijk al zeker dat we Rutte als premier krijgen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 30 september 2010 @ 19:08:48 #124
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87032493
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:07 schreef capricia het volgende:
Nee, aangezien het nog afhankelijk is van het CDA-congres en het is nog lang niet zeker dat die ja stemmen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_87032496
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:56 schreef eriksd het volgende:
Ik ben stiekem toch best blij.

Los daarvan gun ik het Rutte zo.
Dat zeker. Als je nog eens beschouwt waar de VVD vandaan is gekomen met de lijsttrekkersverkiezing, de toestanden met Verdonk en het ongenadigde verlies tijdens de gemeenteraadsverkiezingen 2006 is het toch knap dat onder zijn leiding, naar redelijk zekere verwachting, de VVD na ruim een eeuw weer de premier kan leveren.
Ondanks dit zijn er wel wat kanttekeningen te plaatsen over het akkoord, maar dat lijkt me ook logisch. Je kan het niet iedereen naar de zin maken, maar dat de VVD redelijk wat heeft moeten inleveren (visie en hervorming) is evident.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_87032505
Ja...

600 miljoen bezuinigen op defensie maar wel een tweede JSF-toestel aanschaffen ;(

400 extra dierenagenten, een speciaal alarmnummer voor dierenmishandeling maar geen aandacht voor de ontwikkeling van duurzame energie..

een boerkaverbod

belastingen in het bedrijfsleven verlagen maar wel de wajong voor jong-gehandicapten afschaffen.

Wat een ellende dit :(
Demain, on roule
pi_87032506
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nee, aangezien het nog afhankelijk is van het CDA-congres en het is nog lang niet zeker dat die ja stemmen.
_O-

Dat wishful thinking is wel altijd erg grappig.
And I never will
  donderdag 30 september 2010 @ 19:09:33 #128
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87032523
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:09 schreef Avey het volgende:

[..]

_O-

Dat wishful thinking is wel altijd erg grappig.
Ik stel alleen iets vast, meer niet?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_87032538
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:07 schreef capricia het volgende:
Als dit kabinet er inderdaad komt wel ja.
pi_87032549
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik stel alleen iets vast, meer niet?
Geveinsde onschuldigheid mag ook :)
And I never will
pi_87032565
quote:

[..]

Ach kom, het CDA heeft ook wel door dat als ze nu niet toestemmen ze de partij kunnen opdoeken.
  donderdag 30 september 2010 @ 19:10:55 #132
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87032577
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:10 schreef Avey het volgende:

[..]

Geveinsde onschuldigheid mag ook :)
Nou ja, het was een redelijk domme vraag van capricia natuurlijk.
  donderdag 30 september 2010 @ 19:10:58 #133
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87032578
BTW op concertkaartjes gaat van 6 naar 19%. Hoppa, 13% extra kosten erbij, met dank aan de VVD.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 30 september 2010 @ 19:11:34 #134
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87032600
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:10 schreef Scorpie het volgende:
Ach kom, het CDA heeft ook wel door dat als ze nu niet toestemmen ze de partij kunnen opdoeken.
Het is nog altijd aan de leden en het leeft blijkbaar zo enorm dat er duizenden mensen meer naar het congres komen dan normaal.
pi_87032657
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:10 schreef ethiraseth het volgende:
BTW op concertkaartjes gaat van 6 naar 19%. Hoppa, 13% extra kosten erbij, met dank aan de VVD.
Ja dat wel maar of je onderstaande post nog wou beantwoorden ;)
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:05 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Zelden zie je zoveel provocatie in één zin als bij jou.

Als dit zo een HEEL HEEL slecht regeer akkoord is, welke regeer akkoorden waren dan ZOO EN ZOO veel beter? En waarom waren deze dat? (kom eens met argumentatie)

Het is zeker geen 4 jaar stilstand.... voorgaande regeerakkoorden haalden nauwelijks de 30 pagina's en deze zit op 66... daar staat genoeg in om te kunnen stellen dat men een stuk meer progressie in de Nederlandse maatschappij wil als het afgelopen decennia voor ons is gearrangeerd door de politiek.

Oh en wat betreft jouw "immigrantjes pesten" en privacy terugdringen. Mag ik je er over op wijzen dat een structureel goed functionerende machine ook goede tandwielen nodig heeft om goed te kunnen functioneren en structuur in de bouw ervan nodig heeft om functioneel te kunnen functioneren.

Dit is hetzelfde met onze maatschappij..... zolang (let op het woord "veel") veel immigranten ons ervan behouden om als maatschappij onze eigen problemen goed aan te pakken en op een gezonde manier te kunnen evalueren dan mogen deze immigraten wat mij betreft ergens anders naar op zoek (uiteraard diegene die zich willen inzetten zijn van harte welkom).

En als je structuur in een complexe hedendaagse maatschappij wilt aanbrengen, dat zo afhankelijk is van snelheid en structuur, dan zijn er nu eenmaal fusies tussen privacy gevoelige onderwerpen en de maatschappij noodzakelijk. Wij zijn toch allemaal onschuldige goede burgers, dus waarom gaan we hier zo een drama van lopen maken?

De nieuwe regeer en gedoog akkoorden die zijn gepubliceerd zullen ongetwijfeld nog aangevuld worden door veel en veel meer, maar de concepten liggen er in ieder geval al erg realistisch en vooral neutraal voor!

:)
pi_87032664
quote:
Ja, als fervent Festival en concert liefhebber vind ik dit jammer.

Maar het is niet anders, zo draagt iedereen zijn steentje bij aan de bezuinigingen :)
pi_87032669
quote:
Misschien moet je het nog maar een keer in je kop gehamerd krijgen: er moet bezuinigd worden. Het overheidstekort moet worden verkleind.

Ik snap trouwens niet waarom je dit een slecht punt vindt, de zwakkeren in de samenleving hebben toch sowieso geen geld voor concertkaartjes.
And I never will
pi_87032672
quote:
dat dus. En de stufi soort van afschaffen. Enzovoorts...

En dan wel belastingen voor bedrijven verlagen om de economie te stimuleren. Terwijl je aan de andere kant zoveel snijdt dat normale mensen veel minder gaan uitgeven.
Demain, on roule
pi_87032675
quote:
Als ze dan ook even de zwarthandel aanpakken.
pi_87032689
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef Avey het volgende:

Alle veranderingen voor MKB'ers en zzp'ers zien er ook goed uit.
Die vat ik dan weer even niet. Wat dan?
pi_87032701
quote:

[..]

Zelden zie je zoveel provocatie in één zin als bij jou.

Als dit zo een HEEL HEEL slecht regeer akkoord is, welke regeer akkoorden waren dan ZOO EN ZOO veel beter? En waarom waren deze dat? (kom eens met argumentatie)

Het is zeker geen 4 jaar stilstand.... voorgaande regeerakkoorden haalden nauwelijks de 30 pagina's en deze zit op 66... daar staat genoeg in om te kunnen stellen dat men een stuk meer progressie in de Nederlandse maatschappij wil als het afgelopen decennia voor ons is gearrangeerd door de politiek.

Oh en wat betreft jouw "immigrantjes pesten" en privacy terugdringen. Mag ik je er over op wijzen dat een structureel goed functionerende machine ook goede tandwielen nodig heeft om goed te kunnen functioneren en structuur in de bouw ervan nodig heeft om functioneel te kunnen functioneren.

Dit is hetzelfde met onze maatschappij..... zolang (let op het woord "veel") veel immigranten ons ervan behouden om als maatschappij onze eigen problemen goed aan te pakken en op een gezonde manier te kunnen evalueren dan mogen deze immigraten wat mij betreft ergens anders naar op zoek (uiteraard diegene die zich willen inzetten zijn van harte welkom).

En als je structuur in een complexe hedendaagse maatschappij wilt aanbrengen, dat zo afhankelijk is van snelheid en structuur, dan zijn er nu eenmaal fusies tussen privacy gevoelige onderwerpen en de maatschappij noodzakelijk. Wij zijn toch allemaal onschuldige goede burgers, dus waarom gaan we hier zo een drama van lopen maken?

De nieuwe regeer en gedoog akkoorden die zijn gepubliceerd zullen ongetwijfeld nog aangevuld worden door veel en veel meer, maar de concepten liggen er in ieder geval al erg realistisch en vooral neutraal voor!

:)
Hahaha :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_87032715
quote:

[..]

Oh ja, zaterdag toch!
Ik ben heel benieuwd. Hoop dat het ergens live te volgen is :)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87032742
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:10 schreef Scorpie het volgende:
Als ze wel toestemmen ook.
  donderdag 30 september 2010 @ 19:14:49 #144
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87032744
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

[..]

Nee, want het interesseert me niet wat andere programma's deden. DIT programma is ronduit kut en ik weet dat rechtse mensen niet gestoord willen worden tijdens het masturberen op de foto van Rutte, maar ik blijf zeggen dat dit programma heel, heel slecht en beschamend is. Zeker gezien de mogelijkheden die er lagen bij een Paars+ kabinet.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_87032749
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:12 schreef Avey het volgende:

Ik snap trouwens niet waarom je dit een slecht punt vindt, de zwakkeren in de samenleving hebben toch sowieso geen geld voor concertkaartjes.
Precies, welke zwakkere heeft er nou 100 euro liggen om een uur naar een artiest te staan gluren?

quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:14 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Nee, want het interesseert me niet wat andere programma's deden. DIT programma is ronduit kut en ik weet dat rechtse mensen niet gestoord willen worden tijdens het masturberen op de foto van Rutte, maar ik blijf zeggen dat dit programma heel, heel slecht en beschamend is. Zeker gezien de mogelijkheden die er lagen bij een Paars+ kabinet.
Een brevet van onvermogen _O-
pi_87032755
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Als ze dan ook even de zwarthandel aanpakken.
Mja, constructieve dingen aanpakken kun je van dit kabinet wel vergeten :') Zie alleen al de miljarden die er op de overheid moet worden bezuinigd. Dat gaat echt niet gerealiseerd worden. Zelfde als die 2e kamer verkleinen. Dat kun je vergeten :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_87032772
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:13 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Die vat ik dan weer even niet. Wat dan?
quote:
Ondernemers en bedrijven, met name het MKB, worden meer ondersteund bij hun contacten
met de overheid.
• Ondernemers zullen voor al hun overheidszaken terecht kunnen bij één loket, een
‘Ondernemersplein’.
• Het MKB verdient meer kansen bij aanbestedingen door de overheid. Cluster- en
raamcontracten worden teruggedrongen; de omzeteis gaat omlaag. Als een bedrijf met
succes een aanbestedingsprocedure heeft doorstaan, moet de erkenning voor meerdere
jaren zijn geregeld.
• Zelfstandigen zonder personeel (ZZP-ers) krijgen eveneens meer kansen bij
aanbestedingen door de overheid.
• Er komt een actieplan tot verlaging van administratieve lasten voor ZZP-ers.
Lijkt een wat loze tekst maar als ze hier echt wat van kunnen maken zou het heel mooi zijn. Er is in ieder geval aandacht voor in het akkoord.
And I never will
pi_87032798
quote:

[..]

Het leukste is dat je nog steeds niet kunt uitleggen waarom _O-
And I never will
pi_87032818
quote:
Als dat nou het inhoudelijke commentaar op dit akkoord is... :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 30 september 2010 @ 19:16:34 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_87032822
CPB-rapport al gelezen?? Dit kabinet is echt een drama:
> 100.000 werklozen erbij, iit koopkrachtcijfers CPB blijkt een koopkrachtverlies bij lage inkomens van soms >20% tot 2015...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_87032858
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:15 schreef Avey het volgende:

[..]

[..]

Lijkt een wat loze tekst maar als ze hier echt wat van kunnen maken zou het heel mooi zijn. Er is in ieder geval aandacht voor in het akkoord.
Inderdaad een loze tekst dus. Er wordt helemaal NIETS voor MKB gedaan en zeker niet als dit in de inkomstenbelastingsfeer valt en niet in de vennootschapsbelastingsfeer.
pi_87032865
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad :)

Ik wacht er met smart op.....
  donderdag 30 september 2010 @ 19:17:45 #153
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_87032872
quote:

[..]

:Y
pi_87032874
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
> 100.000 werklozen erbij, iit koopkrachtcijfers CPB blijkt een koopkrachtverlies bij lage inkomens van soms >20% tot 2015...
quote:
Tot
2015 ligt de groei van de economie en de consumptie lager dan wat we gewend waren voor de
crisis. Dat neemt niet weg dat we nog altijd mogen rekenen op een gemiddelde economische
groei van 1¼ procent. Het totaal van de maatregelen drukt volgens het CPB de mediane
koopkracht met ½%-punt per jaar. Inclusief het basispad resulteert een koopkrachtdaling van
¼% per jaar. De totale koopkrachtdaling voor werknemers is volgens het CPB afgerond 0 per
jaar.
And I never will
pi_87032883
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:12 schreef Avey het volgende:

[..]

Misschien moet je het nog maar een keer in je kop gehamerd krijgen: er moet bezuinigd worden. Het overheidstekort moet worden verkleind.
De prijs van concertkaarten verhogen, is niet bezuinigen, dat is de staatsinkomsten verhogen. Héél iets anders.
pi_87032899
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:17 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Inderdaad een loze tekst dus. Er wordt helemaal NIETS voor MKB gedaan en zeker niet als dit in de inkomstenbelastingsfeer valt en niet in de vennootschapsbelastingsfeer.
Er staat toch wat ze van plan zijn, hoe kun je dat nou NIETS noemen? :') Lees het nog maar een keer.
And I never will
pi_87032914
Hoe zit het nu eigenlijk met de koopkracht en de werkloosheid bij dit akkoord?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87032921
Ja en hoeveel van het MKB heeft te maken met aanbestedingen van de overheid? Wat een kul zeg.
pi_87032930
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

De prijs van concertkaarten verhogen, is niet bezuinigen, dat is de staatsinkomsten verhogen. Héél iets anders.
Door het staatsinkomen te verhogen is er meer ruimte voor bezuinigingen, is dat nou zo moeilijk?
And I never will
  donderdag 30 september 2010 @ 19:19:18 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_87032932
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja, constructieve dingen aanpakken kun je van dit kabinet wel vergeten :') Zie alleen al de miljarden die er op de overheid moet worden bezuinigd. Dat gaat echt niet gerealiseerd worden. Zelfde als die 2e kamer verkleinen. Dat kun je vergeten :')
Ze kunnen de eerste en tweede kamer helemaal niet verkleinen, daarvoor is een grondwetswijziging en dus minstens 2 kabintesperiodes voor nodig..
  donderdag 30 september 2010 @ 19:19:22 #161
165633 eriksd
The grand facade...
pi_87032934
quote:
Waar staat dat?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_87032938
quote:
Het CPB stelt ook dat er tot 2015 maar liefst 29 miljard bezuinigd moet worden om het huishoudboekje op orde te krijgen. Wat denk je dat dat zou betekenen voor de koopkracht van lage inkomens?

quote:
De werkloosheid neemt daarentegen juist toe, met 1,4 procentpunt tot 6,75 procent. Op lange termijn vergroten de maatregelen volgens het CPB evenwel de werkgelegenheid met 1,1 procent.
Bron
pi_87032953
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:15 schreef Avey het volgende:

[..]

[..]

Dat klinkt wel goed ja, voor het MKB. Voor de aanbesteder zal het wel juist meer werk betekenen, maar vooruit.

Maar dat zijn precies ook de dingen die waarschijnlijk door vakmensen geschreven zijn, in plaats van dat ze een koehandeltje zijn in het politieke spelletje.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2010 19:21:04 ]
pi_87032956
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nou Nostradamus, waarom zou dat niet kunnen ?
pi_87032962
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze kunnen de eerste en tweede kamer helemaal niet verkleinen, daarvoor is een grondwetswijziging en dus minstens 2 kabintesperiodes voor nodig..
Met die redenatie kan niemand die verkleining instarten.
pi_87032966
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:18 schreef capricia het volgende:
Er komen waarschijnlijk heel wat werkloze ambtenaren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87032977
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Daar is je ambitie en lef die je zo graag wilt zien ^O^
And I never will
  donderdag 30 september 2010 @ 19:21:36 #168
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_87033031
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:18 schreef capricia het volgende:
pi_87033041
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou Nostradamus, waarom zou dat niet kunnen ?
Misschien zelf eens het regeer akkoord doorlezen? Zoals al eerder is vermeld zaken zoals de 2e en 1e kamer verkleinen zal gewoon niet gebeuren. Die dingen staan in de grondwet. (zie artikel 51). En dat verander je niet zo maar even.
pi_87033044
quote:

[..]

Je draaft door :D
  donderdag 30 september 2010 @ 19:21:56 #171
165633 eriksd
The grand facade...
pi_87033049
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waar staat dat?
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_87033058
Prima akkoord, iedereen is blij!
ADHD-C
pi_87033068
quote:
100.000 werklozen houdt verband met de afschaffing Wajong.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 30 september 2010 @ 19:22:33 #174
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_87033071
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:20 schreef Avey het volgende:

[..]

Daar is je ambitie en lef die je zo graag wilt zien ^O^
:?
pi_87033084
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je draaft door :D
Ze draaien allemaal door _O-
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87033087
Wel grappig....

Je hoeft hier als medestander van dit kabinet maar iets te zeggen over je genoegen jegens dit concept akkoord of menig Fok!ker zit je vol op de rug met de meest uiteenlopende emotionele uitspattingen.

Dus ik denk, "ik neem even een kort momentje om mijn reactie wat fijner uiteen te zetten", want blijkbaar is Links Fok! vol in de run om te discussiėren.
Maar dan is de enige reactie een simpele "hahaha" en voor de rest verdwijnt de post snel in de achtergrond....

:'(
pi_87033091
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Misschien zelf eens het regeer akkoord doorlezen? Zoals al eerder is vermeld zaken zoals de 2e en 1e kamer verkleinen zal gewoon niet gebeuren. Die dingen staan in de grondwet. (zie artikel 51). En dat verander je niet zo maar even.
Ik snap het niet meer. Er zitten mensen te zeuren over hervormingen, en dan wordt over dit punt gezegd dat ze dat maar niet moeten doen omdat 'je dat niet zomaar even verandert'...
And I never will
pi_87033095
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:22 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Zitten daar ook de ontslagen ambtenaren bij?
Allah Al Watan Al Malik
pi_87033096
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:19 schreef Avey het volgende:

[..]

Door het staatsinkomen te verhogen is er meer ruimte voor bezuinigingen, is dat nou zo moeilijk?
Bezuinigen is minder uitgeven, belastingen verhogen is niet -en een simpeler woord dan 'niet' kan ik nu even niet bedenken- bezuinigen. Nee, zo moeilijk is het niet.
pi_87033098
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Verhoging van de maximumsnelheid, boerkaverbod, rookverbod... Allemaal zoethoudertjes voor de rechtse stemmers, om te verbloemen dat ze de arbeids- en huizenmarkt niet hervormen, ons niet structureel voorbereiden op de vergrijzing en de kennis-economie laten verpieteren.
Inderdaad, verder dan een stevige dosis symboolpolitiek komen ze niet...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_87033102
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ga je steeds dezelfde reactie plaatsen?

quote:
De werkloosheid neemt daarentegen juist toe, met 1,4 procentpunt tot 6,75 procent. Op lange termijn vergroten de maatregelen volgens het CPB evenwel de werkgelegenheid met 1,1 procent.
Bron
pi_87033114
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er komen waarschijnlijk heel wat werkloze ambtenaren.
Maar we gaan het gevangeniswezen privatiseren zodat we daar nog wat cijfers weg kunnen snoepen ^)

:') !
  donderdag 30 september 2010 @ 19:23:42 #183
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_87033121
quote:
De akkoorden van Paars 1 en 2 waren goed. Iedereen ging er in koopkracht op vooruit, zowel rijk als arm, en binnen die 8 jaar zijn een enorme hoop moderniseringen doorgevoerd in hoe de ministeries werken en met elkaar omgaan, waar we nu nog de vruchten van plukken.

Ook niet onbelangrijk: Men ging vooruit in sociale vrijheden, terwijl in dit akkoord de sociale vrijheden van de mens worden ingeperkt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_87033122
quote:

[..]

Er is een verschil tussen "zal gewoon niet gebeuren" en "verander je niet zo maar even". In mijn ogen haal je niet zo gek veel uit het verkleinen van de beide Kamers, maar ik zie ook niet de noodzaak van het huidige aantal volksvertegenwoordigers.
pi_87033125
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:23 schreef horned_reaper het volgende:
Wel grappig....

Je hoeft hier als medestander van dit kabinet maar iets te zeggen over je genoegen jegens dit concept akkoord of menig Fok!ker dit je vol op de rug met de meest uiteenlopende emotionele uitspattingen.

Dus ik denk, "ik neem even een kort momentje om mijn reactie wat fijner uiteen te zetten", want blijkbaar is Links Fok! vol in de run om te discussiėren.
Maar dan is de enige reactie een simpele "hahaha" en voor de rest verdwijnt de post snel in de achtergrond....

Er zijn talloze inhoudelijke bezwaren gegeven, daar heb ik je inhoudelijk niet op zien reageren. Pot-ketel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87033158
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Bezuinigen is minder uitgeven, belastingen verhogen is niet -en een simpeler woord dan 'niet' kan ik nu even niet bedenken- bezuinigen. Nee, zo moeilijk is het niet.
Dan zijn we het dus eens? *O*
And I never will
pi_87033166
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Alsof je alleen zou moeten bezuinigen als je een tekort hebt :') Dat is zo 1990. Ik hoop niet dat je in de financiele sector werkt, want dan zou je dit gerust een blunder van jewelste noemen. Omzetvergroting is 99.9% ook onderdeel van een bezuinigingsplan.
pi_87033167
quote:
Wel grappig....

Je hoeft hier als medestander van dit kabinet maar iets te zeggen over je genoegen jegens dit concept akkoord of menig Fok!ker zit je vol op de rug met de meest uiteenlopende emotionele uitspattingen.

Het is zo mooi dat dit land kapot zou gaan aan rechts beleid, het buitenland zou ons uitspugen etc. Het enige wat je nu leest is symboolpolitiek, populisten politiek en gebrek aan visie.

Ach ach.
  donderdag 30 september 2010 @ 19:24:50 #189
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_87033169
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:23 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ga je steeds dezelfde reactie plaatsen?
[..]

Bron
Ja, want iedereen wordt erg blij en raakt nu niet in de problemen omdat er in 2080 wellicht wat koopkrachtstijging komt??
pi_87033170
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:22 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Die mensen zijn in feite dus al werkloos, maar werden niet als dusdanig meegeteld?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87033173
Geen kilometer heffing.. Jammer :{
pi_87033184
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen "zal gewoon niet gebeuren" en "verander je niet zo maar even". In mijn ogen haal je niet zo gek veel uit het verkleinen van de beide Kamers, maar ik zie ook niet de noodzaak van het huidige aantal volksvertegenwoordigers.
Prioriteit van dit soort voorstellen is in die zin dus 0,0..
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 30 september 2010 @ 19:25:18 #193
165633 eriksd
The grand facade...
pi_87033188
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, want iedereen wordt erg blij en raakt nu niet in de problemen omdat er in 2080 wellicht wat koopkrachtstijging komt??
Nogmaals, waar haal je het vandaag? Geef eens een directe link.
Bis bis bis
pi_87033189
quote:

[..]

En al helemaal niet in 1 regeerperiode... Maar goed dat was de kern van het CDA en VVD verkiezingsprogramma, veel roepen maar allemaal maatregelen die eigenlijk niet kunnen lukken in 4 jaar..
pi_87033193
quote:
Wel grappig....

Ik vind het ook een vreemde zaak. Er is blijkbaar niemand die er inhoudelijk op in kan gaan. Ethiraseth kan ook nog steeds niet aangeven hoe het wel moet en dat terwijl hij toch als een van de hardste aan het schreeuwen is.
pi_87033221
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:23 schreef maartena het volgende:

[..]

De akkoorden van Paars 1 en 2 waren goed. Iedereen ging er in koopkracht op vooruit, zowel rijk als arm, en binnen die 8 jaar zijn een enorme hoop moderniseringen doorgevoerd in hoe de ministeries werken en met elkaar omgaan, waar we nu nog de vruchten van plukken.
Is dat iets dat specifiek door het kabinet Kok I en Kok II bewerkstelligd is of heeft dat toch meer met de toenmalige economische situatie van doen?

In mijn ogen realiseren veel mensen zich niet dat we op dit moment nog steeds te maken hebben met (de gevolgen van) een crisis en dat het daardoor onrealistisch is dat iedereen er op vooruit gaat.
pi_87033243
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Prioriteit van dit soort voorstellen is in die zin dus 0,0..
Sowieso erg veel symbool-politiek in mijn ogen.
pi_87033248
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik vind het ook een vreemde zaak. Er is blijkbaar niemand die er inhoudelijk op in kan gaan. Ethiraseth kan ook nog steeds niet aangeven hoe het wel moet en dat terwijl hij toch als een van de hardste aan het schreeuwen is.
Alsof je van ethiraseth iets anders zou kunnen verwachten :') Die jongen pleit voor zijn eigen portomonnee, remember?
pi_87033282
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Sowieso erg veel symbool-politiek in mijn ogen.
En dat is dan ook het belangrijkste argument tegen dit akkoord. Maar de rechtse usual suspects, zoals Scorpie, lullen hier gewoon overheen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87033285
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Is dat iets dat specifiek door het kabinet Kok I en Kok II bewerkstelligd is of heeft dat toch meer met de toenmalige economische situatie van doen?

In mijn ogen realiseren veel mensen zich niet dat we op dit moment nog steeds te maken hebben met (de gevolgen van) een crisis en dat het daardoor onrealistisch is dat iedereen er op vooruit gaat.
Die 8 jaar Paars waren een leuk voorzetje, maar elk ander kabinet had minstens hetzelfde resultaat, zo niet beter resultaat bereikt onder de economische voorspoed die we toen meemaakten. En nee, die voorspoed werd niet gecreeerd door Paars.
pi_87033289
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Volgens mij missen ze het punt dat je er niet altijd op vooruit kunt gaan, zeker niet in tijden van crisis.
pi_87033300
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:24 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Het is zo mooi dat dit land kapot zou gaan aan rechts beleid, het buitenland zou ons uitspugen etc. Het enige wat je nu leest is symboolpolitiek, populisten politiek en gebrek aan visie.

Ach ach.
Wat dacht je van allebei tegelijk?

Nederland vraagt of we minder X mogen betalen, of verdrag Y misschien ook aangepast kan worden zodat we de burgerrechten nog beter kunnen inperken, etc. De andere landen zeggen nee, dus het gaat niet door, maar de reputatie en de onderhandelingspositie van ons gaan er wel op achteruit.
^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2010 19:28:44 ]
pi_87033306
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dat is dan ook het belangrijkste argument tegen dit akkoord. Maar de rechtse usual suspects, zoals Scorpie, lullen hier gewoon overheen.
Noem je me nou serieus rechts? Grappenmaker _O-
pi_87033311
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Nee maar er zijn enorme mogelijkheden tot hervormingen in de zorg / onderwijs / huizenmarkt / arbeidsmarkt en daar wordt alles met fluwelen handschoenen aangepakt :') . Ik ben het met je eens dat het huidig aantal volksvertegenwoordigers best een discussie punt mag zijn maar om dat nu te willen veranderen terwijl er ook een begin had kunnen maken met échte hervormingen is gewoon laffe bende wat niet goed te praten valt.
pi_87033318
quote:

[..]

En dat is dan ook het belangrijkste argument tegen dit akkoord.
Ben ik het mee eens. Maar helaas is tegenwoordig een groot deel van de politiek schijn-politiek.
And I never will
pi_87033327
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die 8 jaar Paars waren een leuk voorzetje, maar elk ander kabinet had minstens hetzelfde resultaat, zo niet beter resultaat bereikt onder de economische voorspoed die we toen meemaakten. En nee, die voorspoed werd niet gecreeerd door Paars.
Dat is maar zeer de vraag. Juist doordat VVD en PvdA een brug wisten te slaan konden bepaalde hervormingen doorgevoerd worden die voor die tijd onvoorstelbaar waren (vanwege grote sociale conflicten).
pi_87033330
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Moslim-haters bestempel ik idd per definitie als rechtse rakkers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87033337
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nee maar er zijn enorme mogelijkheden tot hervormingen in de zorg / onderwijs / huizenmarkt / arbeidsmarkt en daar wordt alles met fluwelen handschoenen aangepakt :')
Waarom zijn die hervormingen nodig?
And I never will
pi_87033351
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:23 schreef Avey het volgende:

[..]

Ik snap het niet meer. Er zitten mensen te zeuren over hervormingen, en dan wordt over dit punt gezegd dat ze dat maar niet moeten doen omdat 'je dat niet zomaar even verandert'...
Omdat ze andere belangrijkere geldvretende zaken (zorg/woning markt/sociale zekerheid) gewoon niet veranderen(!). Zo heel moeilijk is dat toch niet? Het is niet constructief aanpakken van problemen. Om gek van te worden.
pi_87033354
quote:

[..]

Zo zijn er aan beide zijden van het politieke spectrum usal suspects ;).

Een belangrijk kritiekpunt is inderdaad dat bepaalde zaken gewoonweg niet aangepakt worden, maar ik zie het niet gelijk als tegenargumenten. Als het stukje symbool-politiek aangevuld was met een goed inhoudelijk verhaal dan kon ik me er ook meer in vinden.
pi_87033375
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Avey het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Maar helaas is tegenwoordig een groot deel van de politiek schijn-politiek.
Een slecht excuus natuurlijk, dit soort halfbakken akkoorden kunnen wij ons niet veroorloven tijdens dit soort periodes.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87033378
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Alsof je alleen zou moeten bezuinigen als je een tekort hebt :') Dat is zo 1990. Ik hoop niet dat je in de financiele sector werkt, want dan zou je dit gerust een blunder van jewelste noemen. Omzetvergroting is 99.9% ook onderdeel van een bezuinigingsplan.
Dat is allemaal heel leuk en aardig, maar belastingverhogingen, zoals de BTW-verhoging voor concertkaarten, zijn geen bezuinigingen, zoals Avey beweert. Ik vind het best als je zegt dat die belastingverhogingen, zoals voorgesteld door dit PVV-VVD-CDA-kabinet, nodig zijn om de overheidsbegroting in balans te krijgen, maar bezuinigingen zijn het niet.
pi_87033392
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:29 schreef Avey het volgende:

[..]

omdat de verzorgingsstaat wel eens een upgrade naar de 21e eeuw kan gebruiken.
pi_87033414
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

op welke partij stem je dan?
pi_87033417
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moslim-haters bestempel ik idd per definitie als rechtse rakkers.
Ah, de name calling is alweer begonnen, nu bash ik weer moslims :D
Heb je wat frustraties over het regeerakkoord dat je even moet afreageren op iemand jongen? Of vind je het gewoon leuk hier wat te trollen? :)

Vooruit, humour me. Geef me eens een quote waarin ik zeg dat ik moslims haat. Lukt je dat niet, dan verwacht ik of een excuusje of dat je gewoon even je digitale muil dicht houdt met je ongefundeerde bschuldigingen :) :)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2010 19:32:13 ]
  donderdag 30 september 2010 @ 19:31:43 #216
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_87033424
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:25 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nogmaals, waar haal je het vandaag? Geef eens een directe link.
http://www.scribd.com/doc/38472986/CPB-Analyse

http://www.volkskrant.nl/(...)akkoorden_op_een_rij
pi_87033458
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een slecht excuus natuurlijk, dit soort halfbakken akkoorden kunnen wij ons niet veroorloven tijdens dit soort periodes.
Ik vind het ver gaan om dit akkoord halfbakken te noemen. Er wordt nogal wat veranderd, en niet elke verandering is even groot.
And I never will
pi_87033469
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:31 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

op welke partij stem je dan?
CDA. Ben ik nu extreem rechts? :'(
pi_87033479
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:32 schreef Avey het volgende:

[..]

Ik vind het ver gaan om dit akkoord halfbakken te noemen. Er wordt nogal wat veranderd, en niet elke verandering is even groot.
Er worden geen serieuze keuzes gemaakt in de hervorming van de verzorgingsstaat.
pi_87033481
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

omdat de verzorgingsstaat wel eens een upgrade naar de 21e eeuw kan gebruiken.
Ik dacht dat dat begonnen was met de privatisering.
And I never will
pi_87033488
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor ieder andere coalitie ook erg ingewikkeld was om tot een sterk akkoord te komen. Wellicht was daar inhoudelijk wel meer naar bepaalde zaken gekeken en waren die bespreekbaar geworden. Nu blijven bepaalde zaken gewoon liggen omdat anders dit regeerakkoord niet mogelijk was.
pi_87033489
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef Avey het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat begonnen was met de privatisering.
Neuh hooguit halfslachtig.
  donderdag 30 september 2010 @ 19:33:58 #223
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_87033507
Kan iemand mij de toegevoegde waarde uitleggen voor het oplossen van de crisis van het omvormen tot 1 politiekorps of snelwegen waar je 130 mag?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_87033509
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Er worden geen serieuze keuzes gemaakt in de hervorming van de verzorgingsstaat.
Tja blijkbaar zijn er minder hervormingen nodig dan sommigen denken. Overigens kosten hervormingen over het algemeen meer.
And I never will
pi_87033536
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:32 schreef Avey het volgende:

[..]

Ik heb in het vorige topic al talloze symboolmaatregelen aangestipt, het hele akkoord zit er vol mee. Ik zie geen enkele daadwerkelijke structurele verandering die de overheidsfinancieen weer op orde kunnen brengen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87033539
Privatisering in de zorg is trouwens een slecht plan, maar dat terzijde. Hervormingen daar, en in de HRA/huursector is wat ik mis aan dit akkoord.
pi_87033545
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan iemand mij de toegevoegde waarde uitleggen voor het oplossen van de crisis van het omvormen tot 1 politiekorps of snelwegen waar je 130 mag?
Kunnen mensen alsjeblieft stoppen met een paar punten eruit pakken die ze niet leuk vinden om er vervolgens een semi-sarcastische opmerking bij te maken?
And I never will
pi_87033550
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

CDA. Ben ik nu extreem rechts? :'(
Vraag dat maar aan meneer pastoor zondag in de kerk! })
pi_87033559
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb in het vorige topic al talloze symboolmaatregelen aangestipt, het hele akkoord zit er vol mee. Ik zie geen enkele daadwerkelijke structurele verandering die de overheidsfinancieen weer op orde kunnen brengen.
Dan kijk je niet goed :)
And I never will
pi_87033561
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nee maar er zijn enorme mogelijkheden tot hervormingen in de zorg / onderwijs / huizenmarkt / arbeidsmarkt en daar wordt alles met fluwelen handschoenen aangepakt :') .
Daarom een gemiste kans. Maar de tegenstellingen op deze gebieden waren simpelweg te groot waarschijnlijk, er is voor de gemakkelijke weg gekozen op dat vlak.
pi_87033570
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:34 schreef Avey het volgende:

[..]

Tja blijkbaar zijn er minder hervormingen nodig dan sommigen denken. Overigens kosten hervormingen over het algemeen meer.
goed daar denk ik anders over. Maar goed ik eigenlijk ook niks anders verwacht bij dit pro-babyboomkabinet.
pi_87033577
quote:
Maximumsnelheid verhogen is een poging fileleed te verzachten, maar met alle op- en afritten in Nederland is dat een nogal loze kreet.
pi_87033589
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:30 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is allemaal heel leuk en aardig, maar belastingverhogingen, zoals de BTW-verhoging voor concertkaarten, zijn geen bezuinigingen, zoals Avey beweert. Ik vind het best als je zegt dat die belastingverhogingen, zoals voorgesteld door dit PVV-VVD-CDA-kabinet, nodig zijn om de overheidsbegroting in balans te krijgen, maar bezuinigingen zijn het niet.
Goed, ik was wat kort door de bocht. :Y
And I never will
  donderdag 30 september 2010 @ 19:36:11 #235
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_87033591
quote:
:N

En dan noemt Wilders dat ook nog eens "kunst-bobo's".

Overigens heeft dit via-via ook weer invloed op de veelal gratis festivals in stadsparken en binnensteden, omdat het inhuren van een band ook onder het hogere belastingtarief gaat vallen, dus de organisatoren betalen opeens ook 13% meer voor bands.

Zelfde met alle inhuur van artiesten..... en je trouwerij bandje wordt opeens ook duurder. :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_87033597
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:29 schreef Avey het volgende:

[..]

Om te bezuinigen natuurlijk, zodat je op de plekken waar het echt er toe doet niet hoeft te kaasschaven.

En in het geval van de woningmarkt: omdat de HRA onbetaalbaar wordt terwijl de sociale woningbouw net zo georganiseerd is als destijds in de DDR, en we door die enorme hoeveelheid inefficiėnte overheidsbemoeienis nog steeds met bijna net zo'n grote puinzooi op de woningmarkt zitten als op 6 mei 1945. Daarom.
pi_87033606
quote:
Je pakt selectief een paar punten uit het akkoord hier. Bij elk voorgaand regeerakkoord kan ik die punten ook wel vinden. Bij elk verkiezingsprogramma van iedere partij kun je die punten wel vinden.
pi_87033614
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maximumsnelheid verhogen is een poging fileleed te verzachten, maar met alle op- en afritten in Nederland is dat een nogal loze kreet.
Als er iets niet helpt tegen files is het wel grotere snelheidsverschillen op de snelweg :D
pi_87033634
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

goed daar denk ik anders over. Maar goed ik eigenlijk ook niks anders verwacht bij dit pro-babyboomkabinet.
Pro-babyboom? Waar slaat dat nou weer op?
And I never will
pi_87033636
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:34 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

Vraag dat maar aan meneer pastoor zondag in de kerk! })
Kortom, je bevestigd dat je onzin lult ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')