abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87032505
Ja...

600 miljoen bezuinigen op defensie maar wel een tweede JSF-toestel aanschaffen ;(

400 extra dierenagenten, een speciaal alarmnummer voor dierenmishandeling maar geen aandacht voor de ontwikkeling van duurzame energie..

een boerkaverbod

belastingen in het bedrijfsleven verlagen maar wel de wajong voor jong-gehandicapten afschaffen.

Wat een ellende dit :(
Demain, on roule
pi_87032506
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nee, aangezien het nog afhankelijk is van het CDA-congres en het is nog lang niet zeker dat die ja stemmen.
_O-

Dat wishful thinking is wel altijd erg grappig.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  donderdag 30 september 2010 @ 19:09:33 #128
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87032523
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:09 schreef Avey het volgende:

[..]

_O-

Dat wishful thinking is wel altijd erg grappig.
Ik stel alleen iets vast, meer niet?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_87032538
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:07 schreef capricia het volgende:
Is het eigenlijk al zeker dat we Rutte als premier krijgen?
Als dit kabinet er inderdaad komt wel ja.
pi_87032549
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik stel alleen iets vast, meer niet?
Geveinsde onschuldigheid mag ook :)
And I never will
pi_87032565
quote:

[..]

Nee, aangezien het nog afhankelijk is van het CDA-congres en het is nog lang niet zeker dat die ja stemmen.
Ach kom, het CDA heeft ook wel door dat als ze nu niet toestemmen ze de partij kunnen opdoeken.
  donderdag 30 september 2010 @ 19:10:55 #132
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87032577
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:10 schreef Avey het volgende:

[..]

Geveinsde onschuldigheid mag ook :)
Nou ja, het was een redelijk domme vraag van capricia natuurlijk.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  donderdag 30 september 2010 @ 19:10:58 #133
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87032578
BTW op concertkaartjes gaat van 6 naar 19%. Hoppa, 13% extra kosten erbij, met dank aan de VVD.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 30 september 2010 @ 19:11:34 #134
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87032600
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:10 schreef Scorpie het volgende:
Ach kom, het CDA heeft ook wel door dat als ze nu niet toestemmen ze de partij kunnen opdoeken.
Het is nog altijd aan de leden en het leeft blijkbaar zo enorm dat er duizenden mensen meer naar het congres komen dan normaal.
pi_87032657
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:10 schreef ethiraseth het volgende:
BTW op concertkaartjes gaat van 6 naar 19%. Hoppa, 13% extra kosten erbij, met dank aan de VVD.
Ja dat wel maar of je onderstaande post nog wou beantwoorden ;)
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:05 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Zelden zie je zoveel provocatie in één zin als bij jou.

Als dit zo een HEEL HEEL slecht regeer akkoord is, welke regeer akkoorden waren dan ZOO EN ZOO veel beter? En waarom waren deze dat? (kom eens met argumentatie)

Het is zeker geen 4 jaar stilstand.... voorgaande regeerakkoorden haalden nauwelijks de 30 pagina's en deze zit op 66... daar staat genoeg in om te kunnen stellen dat men een stuk meer progressie in de Nederlandse maatschappij wil als het afgelopen decennia voor ons is gearrangeerd door de politiek.

Oh en wat betreft jouw "immigrantjes pesten" en privacy terugdringen. Mag ik je er over op wijzen dat een structureel goed functionerende machine ook goede tandwielen nodig heeft om goed te kunnen functioneren en structuur in de bouw ervan nodig heeft om functioneel te kunnen functioneren.

Dit is hetzelfde met onze maatschappij..... zolang (let op het woord "veel") veel immigranten ons ervan behouden om als maatschappij onze eigen problemen goed aan te pakken en op een gezonde manier te kunnen evalueren dan mogen deze immigraten wat mij betreft ergens anders naar op zoek (uiteraard diegene die zich willen inzetten zijn van harte welkom).

En als je structuur in een complexe hedendaagse maatschappij wilt aanbrengen, dat zo afhankelijk is van snelheid en structuur, dan zijn er nu eenmaal fusies tussen privacy gevoelige onderwerpen en de maatschappij noodzakelijk. Wij zijn toch allemaal onschuldige goede burgers, dus waarom gaan we hier zo een drama van lopen maken?

De nieuwe regeer en gedoog akkoorden die zijn gepubliceerd zullen ongetwijfeld nog aangevuld worden door veel en veel meer, maar de concepten liggen er in ieder geval al erg realistisch en vooral neutraal voor!

:)
pi_87032664
quote:
Ja, als fervent Festival en concert liefhebber vind ik dit jammer.

Maar het is niet anders, zo draagt iedereen zijn steentje bij aan de bezuinigingen :)
pi_87032669
quote:
Misschien moet je het nog maar een keer in je kop gehamerd krijgen: er moet bezuinigd worden. Het overheidstekort moet worden verkleind.

Ik snap trouwens niet waarom je dit een slecht punt vindt, de zwakkeren in de samenleving hebben toch sowieso geen geld voor concertkaartjes.
And I never will
pi_87032672
quote:
dat dus. En de stufi soort van afschaffen. Enzovoorts...

En dan wel belastingen voor bedrijven verlagen om de economie te stimuleren. Terwijl je aan de andere kant zoveel snijdt dat normale mensen veel minder gaan uitgeven.
Demain, on roule
pi_87032675
quote:
Als ze dan ook even de zwarthandel aanpakken.
pi_87032689
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef Avey het volgende:

Alle veranderingen voor MKB'ers en zzp'ers zien er ook goed uit.
Die vat ik dan weer even niet. Wat dan?
pi_87032701
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:05 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Zelden zie je zoveel provocatie in één zin als bij jou.

Als dit zo een HEEL HEEL slecht regeer akkoord is, welke regeer akkoorden waren dan ZOO EN ZOO veel beter? En waarom waren deze dat? (kom eens met argumentatie)

Het is zeker geen 4 jaar stilstand.... voorgaande regeerakkoorden haalden nauwelijks de 30 pagina's en deze zit op 66... daar staat genoeg in om te kunnen stellen dat men een stuk meer progressie in de Nederlandse maatschappij wil als het afgelopen decennia voor ons is gearrangeerd door de politiek.

Oh en wat betreft jouw "immigrantjes pesten" en privacy terugdringen. Mag ik je er over op wijzen dat een structureel goed functionerende machine ook goede tandwielen nodig heeft om goed te kunnen functioneren en structuur in de bouw ervan nodig heeft om functioneel te kunnen functioneren.

Dit is hetzelfde met onze maatschappij..... zolang (let op het woord "veel") veel immigranten ons ervan behouden om als maatschappij onze eigen problemen goed aan te pakken en op een gezonde manier te kunnen evalueren dan mogen deze immigraten wat mij betreft ergens anders naar op zoek (uiteraard diegene die zich willen inzetten zijn van harte welkom).

En als je structuur in een complexe hedendaagse maatschappij wilt aanbrengen, dat zo afhankelijk is van snelheid en structuur, dan zijn er nu eenmaal fusies tussen privacy gevoelige onderwerpen en de maatschappij noodzakelijk. Wij zijn toch allemaal onschuldige goede burgers, dus waarom gaan we hier zo een drama van lopen maken?

De nieuwe regeer en gedoog akkoorden die zijn gepubliceerd zullen ongetwijfeld nog aangevuld worden door veel en veel meer, maar de concepten liggen er in ieder geval al erg realistisch en vooral neutraal voor!

:)
Hahaha :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_87032715
quote:

[..]

Oh ja, zaterdag toch!
Ik ben heel benieuwd. Hoop dat het ergens live te volgen is :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87032742
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:10 schreef Scorpie het volgende:
Als ze wel toestemmen ook.
  donderdag 30 september 2010 @ 19:14:49 #144
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87032744
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja dat wel maar of je onderstaande post nog wou beantwoorden ;)
[..]

Nee, want het interesseert me niet wat andere programma's deden. DIT programma is ronduit kut en ik weet dat rechtse mensen niet gestoord willen worden tijdens het masturberen op de foto van Rutte, maar ik blijf zeggen dat dit programma heel, heel slecht en beschamend is. Zeker gezien de mogelijkheden die er lagen bij een Paars+ kabinet.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_87032749
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:12 schreef Avey het volgende:

Ik snap trouwens niet waarom je dit een slecht punt vindt, de zwakkeren in de samenleving hebben toch sowieso geen geld voor concertkaartjes.
Precies, welke zwakkere heeft er nou 100 euro liggen om een uur naar een artiest te staan gluren?

quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:14 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Nee, want het interesseert me niet wat andere programma's deden. DIT programma is ronduit kut en ik weet dat rechtse mensen niet gestoord willen worden tijdens het masturberen op de foto van Rutte, maar ik blijf zeggen dat dit programma heel, heel slecht en beschamend is. Zeker gezien de mogelijkheden die er lagen bij een Paars+ kabinet.
Een brevet van onvermogen _O-
pi_87032755
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Als ze dan ook even de zwarthandel aanpakken.
Mja, constructieve dingen aanpakken kun je van dit kabinet wel vergeten :') Zie alleen al de miljarden die er op de overheid moet worden bezuinigd. Dat gaat echt niet gerealiseerd worden. Zelfde als die 2e kamer verkleinen. Dat kun je vergeten :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_87032772
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:13 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Die vat ik dan weer even niet. Wat dan?
quote:
Ondernemers en bedrijven, met name het MKB, worden meer ondersteund bij hun contacten
met de overheid.
• Ondernemers zullen voor al hun overheidszaken terecht kunnen bij één loket, een
‘Ondernemersplein’.
• Het MKB verdient meer kansen bij aanbestedingen door de overheid. Cluster- en
raamcontracten worden teruggedrongen; de omzeteis gaat omlaag. Als een bedrijf met
succes een aanbestedingsprocedure heeft doorstaan, moet de erkenning voor meerdere
jaren zijn geregeld.
• Zelfstandigen zonder personeel (ZZP-ers) krijgen eveneens meer kansen bij
aanbestedingen door de overheid.
• Er komt een actieplan tot verlaging van administratieve lasten voor ZZP-ers.
Lijkt een wat loze tekst maar als ze hier echt wat van kunnen maken zou het heel mooi zijn. Er is in ieder geval aandacht voor in het akkoord.
And I never will
pi_87032798
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:14 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Het leukste is dat je nog steeds niet kunt uitleggen waarom _O-
And I never will
pi_87032818
quote:
Als dat nou het inhoudelijke commentaar op dit akkoord is... :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 30 september 2010 @ 19:16:34 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_87032822
CPB-rapport al gelezen?? Dit kabinet is echt een drama:
> 100.000 werklozen erbij, iit koopkrachtcijfers CPB blijkt een koopkrachtverlies bij lage inkomens van soms >20% tot 2015...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')