Ik heb die in het rozequote:Op woensdag 29 september 2010 15:24 schreef mikukuuu66 het volgende:
Zwarte Vans Authentic.
Baasheid heerst.
[ afbeelding ]
Schoenen met een zool die dikker is dan de schoen zelfquote:Op woensdag 29 september 2010 15:24 schreef mikukuuu66 het volgende:
Zwarte Vans Authentic.
Baasheid heerst.
[ afbeelding ]
Heb jij ze ook???quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Schoenen met een zool die dikker is dan de schoen zelf
Vooral een jongen met uggs !!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef aarsschimmel het volgende:
De eerste die hier nu uggs post moet dood
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:32 schreef DwarrelAnus het volgende:
[..]
Vooral een jongen met uggs !!!!!!!!!
Op alleen al erover beginnen, zou al de doodstraf moeten staanquote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef aarsschimmel het volgende:
Niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:32 schreef DwarrelAnus het volgende:
[..]
Vooral een jongen met uggs !!!!!!!!!
Wat? Heb ze zelf ook en vind ze wel goed staan eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat? Heb ze zelf ook en vind ze wel goed staan eigenlijk.
Bovendien zijn ze lekker warm, de winter komt er weer aan he!
Ik kan hier niet serieus op reagerenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kan hier niet serieus op reageren
Op advies van je zusquote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
jij maakt soberso een garpquote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Onder andere.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Op advies van Mike de Boer denk ik
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Post enkel bagger van kwaliteit
Ieder zijn ding manquote:
Meen je dat echt?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ieder zijn ding manhet kan er zeker vet uitzien, ligt eraan wat je erbij draagt
Ot: ben ik de enige hier die zweert bij allstars?
Wat is dit nou weerquote:Op woensdag 29 september 2010 15:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
het kan er zeker vet uitzien, ligt eraan wat je erbij draagt
Yep, mooie schoentjesquote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Op alleen al erover beginnen, zou al de doodstraf moeten staan
OT:
[ afbeelding ]
Deze natuurlijk![]()
MIJN OGEN WAT DOE JE ?!?!?!!?!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn toch gewoon vlotte hedendaagse schoenen?
HAHA wat een kerelquote:Op woensdag 29 september 2010 16:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn toch gewoon vlotte hedendaagse schoenen?
Kiiijjjkquote:Op woensdag 29 september 2010 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
Nike Air Max
All Stars
Nike Dunks.
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
KiiijjjkLindgren begrijpt het
Ik mag jou wel jonge
Ugly as hellquote:
hoe oud ben jequote:Op woensdag 29 september 2010 16:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ugly as hell
Voor degene die het nog niet weten/doorhebben na al die jaren, ALLE nike schoenen zijn MOTHERFUCKING lelijk, behalve Dunks (en alle varianten daarop, high, low, SB enz.)
Fucking Nike Air MaxKom onder die steen vandaan bitches, de zon schijnt (en je schoenen zijn lelijk)!
Jawel?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gaat je geen reet aan, en heeft er niks mee te maken
Ouder dan jij aan je profiel te zien, leg me eerst maar eens uit wat het in godsnaam mee te maken heeft bengelquote:
het hoeft niet per se zo te zijn, maar een volwassen persoon heeft over het algemeen een andere smaak dan een kind.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ouder dan jij aan je profiel te zien, leg me eerst maar eens uit wat het in godsnaam mee te maken heeft bengel
air force 1 > dunkquote:Op woensdag 29 september 2010 16:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ugly as hell
Voor degene die het nog niet weten/doorhebben na al die jaren, ALLE nike schoenen zijn MOTHERFUCKING lelijk, behalve Dunks (en alle varianten daarop, high, low, SB enz.)
Fucking Nike Air MaxKom onder die steen vandaan bitches, de zon schijnt (en je schoenen zijn lelijk)!
Dat is waar.. De eerste logische opmerking die je maakt vandaagquote:Op woensdag 29 september 2010 16:39 schreef swaffelair het volgende:
[..]
het hoeft niet per se zo te zijn, maar een volwassen persoon heeft over het algemeen een andere smaak dan een kind.
Er zijn genoeg mensen die Nike Air Max dragen en gewoon normale gasten zijn dus je moet niet gaan lullenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is waar.. De eerste logische opmerking die je maakt vandaag![]()
Overigens ben ik 21, en dus somewhere in the middle...
Maaaar, ik denk dat we het er allemaal wel mee eens dat degene die Nike Air Max () draagt überhaupt geen smaak heeft
Dat zijn over het algemeen mensen die slachtoffer zijn geworden van groepsdruk (op de ergste manier, Nike Air Max (
) ), en dat die mensen professionele hulp nodig hebben
Neenee Swaffelair, je luistert nietquote:Op woensdag 29 september 2010 16:43 schreef swaffelair het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die Nike Air Max dragen en gewoon normale gasten zijn dus je moet niet gaan lullen
Wie wil nou niet bij de groep horen die de meeste chickies krijgt?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neenee Swaffelair, je luistert nietZe zien eruit als normale gasten, maar diep van binnen willen ze die schoenen niet dragen
Ze willen er namelijk bij horen, en krijgen dan een gevoel van 'het moet'.
Goed nieuws, het moet niet!
Trouwens: 'je moet niet gaan lullen'
wat een redenatiequote:Op woensdag 29 september 2010 16:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neenee Swaffelair, je luistert nietZe zien eruit als normale gasten, maar diep van binnen willen ze die schoenen niet dragen
Ze willen er namelijk bij horen, en krijgen dan een gevoel van 'het moet'.
Goed nieuws, het moet niet!
Trouwens: 'je moet niet gaan lullen'
Gastquote:Op woensdag 29 september 2010 16:48 schreef swaffelair het volgende:
[..]
Wie wil nou niet bij de groep horen die de meeste chickies krijgt?
Syndroom Van Swaffelairquote:
Zoals jezelf een eindbaas noemen en Nike Air Max (quote:Op woensdag 29 september 2010 16:53 schreef swaffelair het volgende:
[..]
Syndroom Van Swaffelair
dat houd in dat je alle goede eigenschappen bezit die een mens kan hebben
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:16 schreef 012345678910111213141516 het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie allemaal niet betalen he!![]()
![]()
![]()
Gelukkig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beiden zijn het überpaupers!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:38 schreef DwarrelAnus het volgende:
Laten we eerst even voorop zetten dat er een verschil is tussen ; De air max die marrokaantjes dragen en de Air max CLASSIC die wel baas is.
Jij zit te zeuren over air max, maar je vind vanz wel mooi? Wat een ontzettende meeloop schoenen zijn dat tegenwoordig.quote:
Zeuren? Waar zie je mij zeuren?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Jij zit te zeuren over air max, maar je vind vanz wel mooi? Wat een ontzettende meeloop schoenen zijn dat tegenwoordig.
Je zeurt over die schoenen door te zeggen dat ze lelijk zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zeuren? Waar zie je mij zeuren?
Ik zeur niet, ik zeg gewoon dat ik die schoenen FUCKING lelijk vind, heeft niks met zeuren te maken vriend
Neen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Je zeurt over die schoenen door te zeggen dat ze lelijk zijn.
ok wat jij wil.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neen.
Want dan zou jij zeggen: Je zeurt over die schoenen door te zeuren dat ze lelijk
Ik zeur niet, ik zeur nooitAsk about me
Daar wil je toch niet dood in gevonden worden?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:21 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
maar ga nu voor supra's denk ik:
Deze maar een iets nieuwer model. En ik ben die gozer op de foto niet
http://er-rol.nl/ Maar dan in de winkel natuurlijkquote:
En wat draag jij dan zoal? Zeker van die Armani schoentjes (oid) die je alleen draagt omdat er Armani op staat zeker?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet dood in gevonden worden?
Hmm, Leeuwarden is nog te doen, 45 min met de sneltrein vanaf Groningen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:09 schreef sciter het volgende:
[..]
http://er-rol.nl/ Maar dan in de winkel natuurlijk![]()
[..]
Ik heb de mijne kapot gereden met kartenquote:
Nikequote:Op donderdag 30 september 2010 22:23 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Need I say more?
Ik kan zo nog wel zo'n 100 tot 200 pics posten
Ja. En dat heb je met Air Max niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:24 schreef sciter het volgende:
[..]
Nike
Iedereen heeft ze al. Als je een paar koopt kom je bijna gegarandeerd op dezelfde dag nog 3 mensen tegen die dezelfde hebben.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef octopus_paul het volgende:
De usernames van tegenwoordig.
HAHAHA wat ben jij een kneusquote:Op donderdag 30 september 2010 22:24 schreef sciter het volgende:
[..]
Nike
Iedereen heeft ze al. Als je een paar koopt kom je bijna gegarandeerd op dezelfde dag nog 3 mensen tegen die dezelfde hebben.
Nog steeds lelijkquote:Op donderdag 30 september 2010 22:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAHA wat ben jij een kneus
Gast, 3 van de 5 schoenen die daar stonden waren exclusives, mag je mij vertellen wie je daarmee gezien hebtstumpert
Met bewijs natuurlijk!
Oké, fijnquote:Op donderdag 30 september 2010 22:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat kan, i still love you guys
Gozer, die exclusives zijn nogsteeds lelijk. En geloof me, iedereen heeft ze.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAHA wat ben jij een kneus
Gast, 3 van de 5 schoenen die daar stonden waren exclusives, mag je mij vertellen wie je daarmee gezien hebtstumpert
Met bewijs natuurlijk!
*Insert postalgold grap hier*quote:Op donderdag 30 september 2010 22:40 schreef 9611Niels het volgende:
Godverdomme, door dit topic wil ik schoenen kopen maar ik heb geen geld.
Ik vind het superfijne schoenen. Maar ik denk niet dat ze nog te koop zijn. Ze werden veel verkocht aan skaters (ben ik niet)quote:Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Leuk idee, jammer dat het zo'n brede schoen is.
Haha iedereen heeft zequote:Op donderdag 30 september 2010 22:34 schreef sciter het volgende:
[..]
Gozer, die exclusives zijn nogsteeds lelijk. En geloof me, iedereen heeft ze.
Nike excluives![]()
Beter ga je naar partyflock ofzo..
Ieder zijn keus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vrouwen met Air Max zijn nog fouter
Te herkenbaarquote:Op donderdag 30 september 2010 22:40 schreef 9611Niels het volgende:
Godverdomme, door dit topic wil ik schoenen kopen maar ik heb geen geld.
Gelukkig zijn ze zo fresh dat niemand ze heeftquote:
Ga je tapdansen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:08 schreef Xili0n het volgende:
De enige echte bazenschoen:
[ afbeelding ]en ik heb er ook nog een paar van
Stijldansen... bijna goedquote:
Zal ik je eens een geheimpje verklappen. Het feit dat je niet tot 6 schoenen kan tellen, zegt genoeg.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:32 schreef Michhas het volgende:
Ik zal je namelijk een geheimpje verklappen, vier van de vijf bovenstaande schoenen zijn niet in Europa te koop, en moeten ingevlogen worden vanuit amerika
Kloptquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:18 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Zal ik je eens een geheimpje verklappen. Het feit dat je niet tot 6 schoenen kan tellen, zegt genoeg.
Beetje teveel van het goede. Klassieke heren schoenen, zwart leer en een korte neus cap toe dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:06 schreef MrSoreto het volgende:
Een paar mooie spectators:
[ afbeelding ]
Wingtip
[ afbeelding ]
Of cap toe
Dat is ook erg mooi idd, maar onder bijv. een grijs pak staat bruin/cognac toch beter.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:10 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Beetje teveel van het goede. Klassieke heren schoenen, zwart leer en een korte neus cap toe dus![]()
Ja grijs pak bruine schoenenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:17 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Dat is ook erg mooi idd, maar onder bijv. een grijs pak staat bruin/cognac toch beter.
Spectators zijn ook alleen voor een casual gelegenheid, een dagje uit, of naar het park ofzo.
Ik doe m'n best. Maar de snor is helaas weer getrimd...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:40 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Nee maar heb nu wel gekeken.
En ik moet zeggen jij bent geniaal. Die snor
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef aarsschimmel het volgende:
ogod, die heeft een dude uit m'n klasquote:
EDIT: oeps, ik deed quote ipv edit, sorryquote:
Whaha een voetprothesequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:14 schreef Zware_jongen het volgende:
Je hebt altijd baas boven baas.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SCHANDALEN!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:08 schreef robuden het volgende:
Met name die van de rechtse(hebk zelf ook
)
[ afbeelding ]
Dan doen nogsteeds duizenden van die Nike-aanhangers dat en dan zie je ze nogquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha iedereen heeft zemag jij er een foto van maken en die posten als je iemand met bovenstaande schoenen ziet
Ik zal je namelijk een geheimpje verklappen, vier van de vijf bovenstaande schoenen zijn niet in Europa te koop, en moeten ingevlogen worden vanuit amerika
En wat voor een maat mag jij hebben dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:36 schreef Lurk_Kloon het volgende:
weet iemand een zaak waar ze schoenen verkopen voor de iets grotere maat?
ik wil liever niet via internet bestelllen
Gewoon doen, en niet huilen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:36 schreef Lurk_Kloon het volgende:
weet iemand een zaak waar ze schoenen verkopen voor de iets grotere maat?
ik wil liever niet via internet bestelllen
Nicequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:15 schreef Albert86 het volgende:
Deze schoenen zijn baas. Heb ze zelf ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Men At Work. Zie alleen op hun website dat ze er niet meer zijn. Wordt dus in de winkel kijkenquote:
DIE MOET IK HEBBENquote:
Hmmquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:18 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Men At Work. Zie alleen op hun website dat ze er niet meer zijn. Wordt dus in de winkel kijken
Hebben ze die ook als laag model?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:15 schreef Albert86 het volgende:
Deze schoenen zijn baas. Heb ze zelf ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:26 schreef moeilijkhard het volgende:
kon laats van een neefie van me gucci pattas halen van die gouden weetje. nieuwprijs 300 maar voor mij 60. meteen doen ja toch.
[ afbeelding ]
Beetje over the top.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:26 schreef moeilijkhard het volgende:
kon laats van een neefie van me gucci pattas halen van die gouden weetje. nieuwprijs 300 maar voor mij 60. meteen doen ja toch.
[ afbeelding ]
Het model is wel aardig, maar dat goud is verschrikkelijk en de Gucci letters achterop zijn veel te groot.quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het model is wel aardig, maar dat goud is verschrikkelijk en de Gucci letters achterop zijn veel te groot.
Opsturen naar Postal Gold, krijg je minstens ¤450 voor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:26 schreef moeilijkhard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:40 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Opsturen naar Postal Gold, krijg je minstens ¤450 voor.
Dat wordt echt fantastisch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:40 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Opsturen naar Postal Gold, krijg je minstens ¤450 voor.
Als kreeg ik er 500 euro bij; daar loopt een hetero mens met iq 50+ toch niet in?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:26 schreef moeilijkhard het volgende:
[ afbeelding ]
48quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:44 schreef Tacobell het volgende:
[..]
En wat voor een maat mag jij hebben dan?
volgende stap: beeldschermen op de neuzenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:43 schreef Spies het volgende:
Een echte baas heeft schoenen met een toetsenbord aan de onderkant:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |