http://er-rol.nl/ Maar dan in de winkel natuurlijkquote:
En wat draag jij dan zoal? Zeker van die Armani schoentjes (oid) die je alleen draagt omdat er Armani op staat zeker?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet dood in gevonden worden?
Hmm, Leeuwarden is nog te doen, 45 min met de sneltrein vanaf Groningen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:09 schreef sciter het volgende:
[..]
http://er-rol.nl/ Maar dan in de winkel natuurlijk![]()
[..]
Ik heb de mijne kapot gereden met kartenquote:
Nikequote:Op donderdag 30 september 2010 22:23 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Need I say more?
Ik kan zo nog wel zo'n 100 tot 200 pics posten
Ja. En dat heb je met Air Max niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:24 schreef sciter het volgende:
[..]
Nike
Iedereen heeft ze al. Als je een paar koopt kom je bijna gegarandeerd op dezelfde dag nog 3 mensen tegen die dezelfde hebben.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef octopus_paul het volgende:
De usernames van tegenwoordig.
HAHAHA wat ben jij een kneusquote:Op donderdag 30 september 2010 22:24 schreef sciter het volgende:
[..]
Nike
Iedereen heeft ze al. Als je een paar koopt kom je bijna gegarandeerd op dezelfde dag nog 3 mensen tegen die dezelfde hebben.
Nog steeds lelijkquote:Op donderdag 30 september 2010 22:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAHA wat ben jij een kneus
Gast, 3 van de 5 schoenen die daar stonden waren exclusives, mag je mij vertellen wie je daarmee gezien hebtstumpert
Met bewijs natuurlijk!
Oké, fijnquote:Op donderdag 30 september 2010 22:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat kan, i still love you guys
Gozer, die exclusives zijn nogsteeds lelijk. En geloof me, iedereen heeft ze.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAHA wat ben jij een kneus
Gast, 3 van de 5 schoenen die daar stonden waren exclusives, mag je mij vertellen wie je daarmee gezien hebtstumpert
Met bewijs natuurlijk!
*Insert postalgold grap hier*quote:Op donderdag 30 september 2010 22:40 schreef 9611Niels het volgende:
Godverdomme, door dit topic wil ik schoenen kopen maar ik heb geen geld.
Ik vind het superfijne schoenen. Maar ik denk niet dat ze nog te koop zijn. Ze werden veel verkocht aan skaters (ben ik niet)quote:Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Leuk idee, jammer dat het zo'n brede schoen is.
Haha iedereen heeft zequote:Op donderdag 30 september 2010 22:34 schreef sciter het volgende:
[..]
Gozer, die exclusives zijn nogsteeds lelijk. En geloof me, iedereen heeft ze.
Nike excluives![]()
Beter ga je naar partyflock ofzo..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |