Beiden zijn het überpaupers!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:38 schreef DwarrelAnus het volgende:
Laten we eerst even voorop zetten dat er een verschil is tussen ; De air max die marrokaantjes dragen en de Air max CLASSIC die wel baas is.
Jij zit te zeuren over air max, maar je vind vanz wel mooi? Wat een ontzettende meeloop schoenen zijn dat tegenwoordig.quote:
Zeuren? Waar zie je mij zeuren?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Jij zit te zeuren over air max, maar je vind vanz wel mooi? Wat een ontzettende meeloop schoenen zijn dat tegenwoordig.
Je zeurt over die schoenen door te zeggen dat ze lelijk zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zeuren? Waar zie je mij zeuren?
Ik zeur niet, ik zeg gewoon dat ik die schoenen FUCKING lelijk vind, heeft niks met zeuren te maken vriend
Neen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Je zeurt over die schoenen door te zeggen dat ze lelijk zijn.
ok wat jij wil.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neen.
Want dan zou jij zeggen: Je zeurt over die schoenen door te zeuren dat ze lelijk
Ik zeur niet, ik zeur nooitAsk about me
Daar wil je toch niet dood in gevonden worden?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:21 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
maar ga nu voor supra's denk ik:
Deze maar een iets nieuwer model. En ik ben die gozer op de foto niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |