SCHANDALEN!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:08 schreef robuden het volgende:
Met name die van de rechtse(hebk zelf ook
)
[ afbeelding ]
Dan doen nogsteeds duizenden van die Nike-aanhangers dat en dan zie je ze nogquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha iedereen heeft zemag jij er een foto van maken en die posten als je iemand met bovenstaande schoenen ziet
Ik zal je namelijk een geheimpje verklappen, vier van de vijf bovenstaande schoenen zijn niet in Europa te koop, en moeten ingevlogen worden vanuit amerika
En wat voor een maat mag jij hebben dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:36 schreef Lurk_Kloon het volgende:
weet iemand een zaak waar ze schoenen verkopen voor de iets grotere maat?
ik wil liever niet via internet bestelllen
Gewoon doen, en niet huilen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:36 schreef Lurk_Kloon het volgende:
weet iemand een zaak waar ze schoenen verkopen voor de iets grotere maat?
ik wil liever niet via internet bestelllen
Nicequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:15 schreef Albert86 het volgende:
Deze schoenen zijn baas. Heb ze zelf ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Men At Work. Zie alleen op hun website dat ze er niet meer zijn. Wordt dus in de winkel kijkenquote:
DIE MOET IK HEBBENquote:
Hmmquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:18 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Men At Work. Zie alleen op hun website dat ze er niet meer zijn. Wordt dus in de winkel kijken
Hebben ze die ook als laag model?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:15 schreef Albert86 het volgende:
Deze schoenen zijn baas. Heb ze zelf ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:26 schreef moeilijkhard het volgende:
kon laats van een neefie van me gucci pattas halen van die gouden weetje. nieuwprijs 300 maar voor mij 60. meteen doen ja toch.
[ afbeelding ]
Beetje over the top.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:26 schreef moeilijkhard het volgende:
kon laats van een neefie van me gucci pattas halen van die gouden weetje. nieuwprijs 300 maar voor mij 60. meteen doen ja toch.
[ afbeelding ]
Het model is wel aardig, maar dat goud is verschrikkelijk en de Gucci letters achterop zijn veel te groot.quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het model is wel aardig, maar dat goud is verschrikkelijk en de Gucci letters achterop zijn veel te groot.
Opsturen naar Postal Gold, krijg je minstens ¤450 voor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:26 schreef moeilijkhard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:40 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Opsturen naar Postal Gold, krijg je minstens ¤450 voor.
Dat wordt echt fantastisch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:40 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Opsturen naar Postal Gold, krijg je minstens ¤450 voor.
Als kreeg ik er 500 euro bij; daar loopt een hetero mens met iq 50+ toch niet in?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:26 schreef moeilijkhard het volgende:
[ afbeelding ]
48quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:44 schreef Tacobell het volgende:
[..]
En wat voor een maat mag jij hebben dan?
volgende stap: beeldschermen op de neuzenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:43 schreef Spies het volgende:
Een echte baas heeft schoenen met een toetsenbord aan de onderkant:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |