voor de liefhebbers:quote:
Same here (uiteraardquote:Op woensdag 29 september 2010 14:46 schreef rubbereend het volgende:
Jewel![]()
op Pinkpop gezien in de 90's
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Same here (uiteraard).
Paar weken ervoor in Londen (Royal Albert Hall eerste rij) en Cambridge. Paar keer met de bandleden gebabbeld. Kwamen we paar weken daarna ook op Pinkpop tegen. En me dan 'gewoon' met m'n naam aanspreken
.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef themauster het volgende:
Gek he elke keer als je Jewel ergens hoort denk je aan Roel zelfs in supermarkten
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat er destijd in de Roskilde tent op Pinkpop enorm veel problemen met het geluid waren. Dat ze op een gegeven moment maar helemaal vooraan voor de monitoren ging zingen en jodelen
![]()
Hoe komt t toch hequote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef themauster het volgende:
Gek he elke keer als je Jewel ergens hoort denk je aan Roel zelfs in supermarkten
een paar later zat het haar ook niet mee, was ze net van het paard gedonderd en had ze allemaal gekneusde ribben enzo, kon ze nauwelijks bewegenquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verkopen van een kaartje voor Jewel in februari 2002 in Carré was overigens de aanleiding dat ik me op FOK! registreerde.
en dan één nog de makkelijkste verkeerd doenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:51 schreef Salamando het volgende:
Lekker door elkaar heen schreeuwen
En het dan ook nog fout hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:51 schreef Salamando het volgende:
Lekker door elkaar heen schreeuwen
en dan ineens zo'n vraagquote:
Maar Children of the Night of I'm a Raver lijken wel bizar veel op elkaar natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan één nog de makkelijkste verkeerd doen
vind je? Ik vind er nogal wat verschil tussen zittenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar Children of the Night of I'm a Raver lijken wel bizar veel op elkaar natuurlijk
Ik ook ja. Dat Rab ze makkelijk in elkaar vind glijden komt ook door zijn eigen mini mix...quote:Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind je? Ik vind er nogal wat verschil tussen zitten
Als je beide liedjes niet echt goed kent kan ik me voorstellen dat je de intro's door elkaar haalt, jaquote:Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind je? Ik vind er nogal wat verschil tussen zitten
In het Nine Inch Nails subforumquote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef borisz het volgende:
Moppen over gebeurtenissen in de 90s
Tsja, als ie Bart uitnodigt......quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef rubbereend het volgende:
wel treurig zo in de studio, die vol moeten staan nu
vreind van me had alle sega-rommel zo'n beetje. ik had alleen een MAster System 2quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Handig, dat twitter. NET OP TIJD.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, als ie Bart uitnodigt......
COS ouwe Aussieverkoperquote:Op woensdag 29 september 2010 15:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Handig, dat twitter. NET OP TIJD.
Dan zou de gang ook steeds vol moeten staan bij de optredens bij Giel elke ochtend, en da's ook niet het geval. Het is een radiostation, geen concertzaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef rubbereend het volgende:
wel treurig zo in de studio, die vol moeten staan nu
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:33 schreef cosmick het volgende:
O, het is in de mix.
Niet vals hoor.
Tering, dat kriebelt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:35 schreef cosmick het volgende:
Ik schuif mijn deadline even een half uurtje op.
quote:
je naamgenoot is idd geen topmixer, maar ach, ik vinnet mooiquote:
lolquote:Op woensdag 29 september 2010 15:36 schreef ScottTracy het volgende:
Always hardcoreHeeft Pearl Jam nog een cover van gemaakt
+1 voor de geniaalste opmerking vd dagquote:Op woensdag 29 september 2010 15:36 schreef ScottTracy het volgende:
Always hardcoreHeeft Pearl Jam nog een cover van gemaakt
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH BART HOU JE MOND!quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is wel in de maat, maar verder.
Die heb ik nog zien optreden in de plaatselijke discotheekquote:
Goede filosofische tekstenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
It's nice to be important
But it's more important to be nice.
Dat soort teksten dus. Ik schiet er vol van.
Dat is ook niet het belangrijkste van happy hardcorequote:
Dat ook niet hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is wel in de maat, maar verder.
Put on my raven shoes, and i boarded a plane.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
show respect to the man in the icecreamvan!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prachtig he, daar kon Vondel nog een puntje aan zuigenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Respect to the man in the icecreamvanquote:Op woensdag 29 september 2010 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Prachtig he, daar kon Vondel nog een puntje aan zuigen
Idd.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
show respect to the man in the icecreamvan!
Zat leuks idd. Maar ja, Paul is toch bij die Kruidvat-cd's blijven hangen he.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar helaas, zoals verwacht alleen maar de bekende tracks. Party Animals komen zo nog, Dune natuurlijk. Er is zoveel meer.
Dunequote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar helaas, zoals verwacht alleen maar de bekende tracks. Party Animals komen zo nog, Dune natuurlijk. Er is zoveel meer.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zat leuks idd. Maar ja, Paul is toch bij die Kruidvat-cd's blijven hangen he.
Inderdaad beetje standaard plaatjes maar dat is ook vrij logisch.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
de echte gabbers horen dit toch niet. dit is prima happyhardcore voor de "doorntwikkelde" gabbers van 15 jaar terugquote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar daar zit voor de meeste van ons geen nostalgie aan. Aan deze bekende tracks welquote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Vind ik dus niet, want ik denk dat er genoeg pareltjes zijn aangevraagd.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad beetje standaard plaatjes maar dat is ook vrij logisch.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Qunix het volgende:
Live in de mix EN MET 2 Brothers On The 4th Floor!
Maar die kennen de meeste luisteraars nietquote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind ik dus niet, want ik denk dat er genoeg pareltjes zijn aangevraagd.
Lekker voorbereid.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef cosmick het volgende:
zelfs het zingen gaat niet in de maat hahaa.
Er zijn zoveel iets minder bekend geworden HH nummers die ook nostalgisch zijn. Deze zijn amper nostalgisch meer omdat je ze zo vaak hoortquote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar daar zit voor de meeste van ons geen nostalgie aan. Aan deze bekende tracks wel
Noem eens wat??quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er zijn zoveel iets minder bekend geworden HH nummers die ook nostalgisch zijn. Deze zijn amper nostalgisch meer omdat je ze zo vaak hoort.
Yo yo yo!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef Paul het volgende:
Volgens mij schijnt de zon wel hard in de studio
Vanwege de zonnebril?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef Paul het volgende:
Volgens mij schijnt de zon wel hard in de studio
RMB - Springquote:Op woensdag 29 september 2010 15:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Noem eens wat??
Hoop dat Flamman & Abraxas nog voorbij komen
Topic zit al bijna vol. Maar goed, het is mooi weer en de muziek is goed dus het is weer een groot feest. Luister trouwens nog steeds WaterstadFM. Straks the good old Rod Stewart.quote:
OK!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Topic zit al bijna vol. Maar goed, het is mooi weer en de muziek is goed dus het is weer een groot feest. Luister trouwens nog steeds WaterstadFM. Straks the good old Rod Stewart.
Ketter! op de brandstapel moet je!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Topic zit al bijna vol. Maar goed, het is mooi weer en de muziek is goed dus het is weer een groot feest. Luister trouwens nog steeds WaterstadFM. Straks the good old Rod Stewart.
dan moet je naar het waterstadfmtopicquote:Op woensdag 29 september 2010 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik had het over BEKENDE happy hardcore tracksquote:Op woensdag 29 september 2010 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
RMB - Spring
RMB - Reality
Stingray & Sonicdriver - Cold As Ice
Ravers Paradise - Paradise Of Rave
Sunbeam - Outside World
Rave Nation - Going' Crazy
Bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Bronson het volgende:
Bart zou een goeie zijn voor Uit Het Raam..
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef themauster het volgende:
Hardcore VibesBart houd je bek!!
THAT I RUN THINGSquote:
Yup, > 60 posts per minuutquote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Intrepidity het volgende:
Het gaat hier toch echt minder snel als tijdens de Hakkuh-woensdagmix van Rabbering tijdens SR'08.. Toen was een topic vol in 3 minuten ofzo
+1quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Bronson het volgende:
Bart zou een goeie zijn voor Uit Het Raam..
Teon kwam ik hier niet, maar die mix was wel vet ja....:)quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Intrepidity het volgende:
Het gaat hier toch echt minder snel als tijdens de Hakkuh-woensdagmix van Rabbering tijdens SR'08.. Toen was een topic vol in 3 minuten ofzo
Stelletje ambtenaren.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:49 schreef Sirolf het volgende:
De halve redactie staat ook echt te kijken vanuit de ECK!
Dat was in de kerstvakantie én om 0.00 uur (dus buiten werktijd en een nachtbagger-tijdstip) én er waren toen veel meer mensen in het topic.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Intrepidity het volgende:
Maar wel ieder jaar dezelfde! Pak van Dune dan eens Hand in Hand of Are You Ready To Fly, pak Mark'Oh met Love Song ofzo... Die zijn MEER dan bekend...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik had het over BEKENDE happy hardcore trackstracks die in zo`n kort half uurtje thuis horen. Alleen maar classics. En dat is wat Rabbering draait.
![]()
Hardcore vibes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef TheZapster het volgende:
Wat een mongolenmuziek is dit toch
ZAP!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef TheZapster het volgende:
Vind het nog jammer dat ik toen in het buitenland zatquote:Op woensdag 29 september 2010 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, > 60 posts per minuut
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
Of doe gewoon een half uurtje dunequote:Op woensdag 29 september 2010 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wel ieder jaar dezelfde! Pak van Dune dan eens Hand in Hand of Are You Ready To Fly, pak Mark'Oh met Love Song ofzo... Die zijn MEER dan bekend...
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef TheZapster het volgende:
SKY is om de hoekquote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef TheZapster het volgende:
Daar is de meester van de smaakquote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef TheZapster het volgende:
lekker he! HAKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHquote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef TheZapster het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, en daar is Love Song. Had ik toch Randy moeten zeggen.
Tears don't liequote:Op woensdag 29 september 2010 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, en daar is Love Song. Had ik toch Randy moeten zeggen.
Ook primaquote:
Cossiequote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Cossie
Echte gabbermuziek kon ik op zijn tijd nog wel eens waarderen maar deze bagger!!!!!!!!!!
Was het maar waar, maar ik zit gewoon op m'n werkquote:Op woensdag 29 september 2010 15:55 schreef borisz het volgende:
Nog iemand met een hakkende Ilse de Lange?
Die laatste valt natuurlijk niet helemaal onder HH hequote:Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef rubbereend het volgende:
Ik wil ook nog Tokyo Getho Pussy en Double vision
BArt jan Cunequote:Op woensdag 29 september 2010 15:55 schreef rubbereend het volgende:
achter eht glas zie je af en toe iemand voorzichtig wat dansen _o-
inderdaad. Ultiemquote:Op woensdag 29 september 2010 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit nummer vat wat mij betreft de gehele jaren '90 in een paar minuten samen.
Dat dusquote:Op woensdag 29 september 2010 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit nummer vat wat mij betreft de gehele jaren '90 in een paar minuten samen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:57 schreef Fuzzysham het volgende:
Elk jaar hét hoogtepuntje van 90's request
niet behalve als hij iets onaardigs zegt over Sieneke via twitter TROSquote:Op woensdag 29 september 2010 15:58 schreef rubbereend het volgende:
Wanneer loopt het contract van Bart af?
Er had nog veel meer gemoetenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:58 schreef Timo20 het volgende:
Deze wel gemist
had er ook nog in gemoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |