De "troep" uit de 90'squote:Op woensdag 29 september 2010 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nah. Ik vind namelijk absoluut niet alles kudt uit de 90's. Sterker, de grootste 'troep' kan ik ontzettend waarderen. En dat heb ik nu nog steeds.
Ik kan ook bijna alles waarderen uit de 90's maar sinds 2003/2003 tot het heden heb ik dat niet. Gelukkig zijn er de laatste paar jaar wel toffe nummers uitgebracht.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nah. Ik vind namelijk absoluut niet alles kudt uit de 90's. Sterker, de grootste 'troep' kan ik ontzettend waarderen. En dat heb ik nu nog steeds.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 29 september 2010 14:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De "troep" uit de 90's
Wat ik pas echt troep uit de 90's vind en wat ik dus echt niks vind zijn Celine Dion, Bon Jovi
zelfde als andere jaren ben ik bangquote:Op woensdag 29 september 2010 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ben voor die hakkehmix van zometeen wel bang dat het weinig origineel gaat zijn...
Een paar wat onbekendere knallers zou leuk zijn, maar het zullen wel de bekende happy-hardcore plaatjes gaan worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ben voor die hakkehmix van zometeen wel bang dat het weinig origineel gaat zijn...
Dat is toch ook zo?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:22 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens Nico Dijkshoorn heeft Seal een half aangevreten hoofd.
Dat zingen van Cartman altijd.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Die stond ook niet in de lijstquote:Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef ScottTracy het volgende:
Heb op de valreep nog maar even gestemd voor de Top 100
Dit was jouw lijstje:
2 PAC - DEAR MAMA
AMANDA MARSHALL - BEAUTIFUL GOODBYE
APHEX TWIN - WINDOWLICKER (3FM EDIT)
BETTIE SERVEERT - PALOMINE
DEPECHE MODE - ENJOY THE SILENCE
DURAN DURAN - ORDINARY WORLD
OLIVE - YOU'RE NOT ALONE
PEARL JAM - BLACK
R.E.M. - NIGHTSWIMMING
RADIOHEAD - KARMA POLICE
Ik kon Tori Amos - Winter niet vinden![]()
Niet??? %ˆ&%&ˆ$%&^ Wat heeft 't voor zin dan dat zo'n lijst wordt gemaakt?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef ScottTracy het volgende:
Ik kon Tori Amos - Winter niet vinden![]()
Wel een paar andere hoor, Cornflake Girl enzo. Maar Winter niet, vreemd genoegquote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet??? %ˆ&%&ˆ$%&^ Wat heeft 't voor zin dan dat zo'n lijst wordt gemaakt?![]()
Is wel op single uitgekomen. Blijkbaar nooit in de hitlijsten terecht gekomenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wel een paar andere hoor, Cornflake Girl enzo. Maar Winter niet, vreemd genoeg
Eens.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef rubbereend het volgende:
Er ontbreekt zoveel in die lijst
is die er dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |