voor de liefhebbers:quote:
Same here (uiteraardquote:Op woensdag 29 september 2010 14:46 schreef rubbereend het volgende:
Jewel![]()
op Pinkpop gezien in de 90's
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Same here (uiteraard).
Paar weken ervoor in Londen (Royal Albert Hall eerste rij) en Cambridge. Paar keer met de bandleden gebabbeld. Kwamen we paar weken daarna ook op Pinkpop tegen. En me dan 'gewoon' met m'n naam aanspreken
.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef themauster het volgende:
Gek he elke keer als je Jewel ergens hoort denk je aan Roel zelfs in supermarkten
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat er destijd in de Roskilde tent op Pinkpop enorm veel problemen met het geluid waren. Dat ze op een gegeven moment maar helemaal vooraan voor de monitoren ging zingen en jodelen
![]()
Hoe komt t toch hequote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef themauster het volgende:
Gek he elke keer als je Jewel ergens hoort denk je aan Roel zelfs in supermarkten
een paar later zat het haar ook niet mee, was ze net van het paard gedonderd en had ze allemaal gekneusde ribben enzo, kon ze nauwelijks bewegenquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verkopen van een kaartje voor Jewel in februari 2002 in Carré was overigens de aanleiding dat ik me op FOK! registreerde.
en dan één nog de makkelijkste verkeerd doenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:51 schreef Salamando het volgende:
Lekker door elkaar heen schreeuwen
En het dan ook nog fout hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:51 schreef Salamando het volgende:
Lekker door elkaar heen schreeuwen
en dan ineens zo'n vraagquote:
Maar Children of the Night of I'm a Raver lijken wel bizar veel op elkaar natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan één nog de makkelijkste verkeerd doen
vind je? Ik vind er nogal wat verschil tussen zittenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar Children of the Night of I'm a Raver lijken wel bizar veel op elkaar natuurlijk
Ik ook ja. Dat Rab ze makkelijk in elkaar vind glijden komt ook door zijn eigen mini mix...quote:Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind je? Ik vind er nogal wat verschil tussen zitten
Als je beide liedjes niet echt goed kent kan ik me voorstellen dat je de intro's door elkaar haalt, jaquote:Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind je? Ik vind er nogal wat verschil tussen zitten
In het Nine Inch Nails subforumquote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef borisz het volgende:
Moppen over gebeurtenissen in de 90s
Tsja, als ie Bart uitnodigt......quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef rubbereend het volgende:
wel treurig zo in de studio, die vol moeten staan nu
vreind van me had alle sega-rommel zo'n beetje. ik had alleen een MAster System 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |