quote:Op woensdag 29 september 2010 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verkopen van een kaartje voor Jewel in februari 2002 in Carré was overigens de aanleiding dat ik me op FOK! registreerde.
en dan één nog de makkelijkste verkeerd doenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:51 schreef Salamando het volgende:
Lekker door elkaar heen schreeuwen
En het dan ook nog fout hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:51 schreef Salamando het volgende:
Lekker door elkaar heen schreeuwen
en dan ineens zo'n vraagquote:
Maar Children of the Night of I'm a Raver lijken wel bizar veel op elkaar natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan één nog de makkelijkste verkeerd doen
vind je? Ik vind er nogal wat verschil tussen zittenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar Children of the Night of I'm a Raver lijken wel bizar veel op elkaar natuurlijk
Ik ook ja. Dat Rab ze makkelijk in elkaar vind glijden komt ook door zijn eigen mini mix...quote:Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind je? Ik vind er nogal wat verschil tussen zitten
Als je beide liedjes niet echt goed kent kan ik me voorstellen dat je de intro's door elkaar haalt, jaquote:Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind je? Ik vind er nogal wat verschil tussen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |