de echte gabbers horen dit toch niet. dit is prima happyhardcore voor de "doorntwikkelde" gabbers van 15 jaar terugquote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar helaas, zoals verwacht alleen maar de bekende tracks. Party Animals komen zo nog, Dune natuurlijk. Er is zoveel meer.
Maar daar zit voor de meeste van ons geen nostalgie aan. Aan deze bekende tracks welquote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar helaas, zoals verwacht alleen maar de bekende tracks. Party Animals komen zo nog, Dune natuurlijk. Er is zoveel meer.
Vind ik dus niet, want ik denk dat er genoeg pareltjes zijn aangevraagd.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad beetje standaard plaatjes maar dat is ook vrij logisch.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Qunix het volgende:
Live in de mix EN MET 2 Brothers On The 4th Floor!
Maar die kennen de meeste luisteraars nietquote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind ik dus niet, want ik denk dat er genoeg pareltjes zijn aangevraagd.
Lekker voorbereid.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef cosmick het volgende:
zelfs het zingen gaat niet in de maat hahaa.
Er zijn zoveel iets minder bekend geworden HH nummers die ook nostalgisch zijn. Deze zijn amper nostalgisch meer omdat je ze zo vaak hoortquote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar daar zit voor de meeste van ons geen nostalgie aan. Aan deze bekende tracks wel
Noem eens wat??quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er zijn zoveel iets minder bekend geworden HH nummers die ook nostalgisch zijn. Deze zijn amper nostalgisch meer omdat je ze zo vaak hoort.
Yo yo yo!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef Paul het volgende:
Volgens mij schijnt de zon wel hard in de studio
Vanwege de zonnebril?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef Paul het volgende:
Volgens mij schijnt de zon wel hard in de studio
RMB - Springquote:Op woensdag 29 september 2010 15:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Noem eens wat??
Hoop dat Flamman & Abraxas nog voorbij komen
Topic zit al bijna vol. Maar goed, het is mooi weer en de muziek is goed dus het is weer een groot feest. Luister trouwens nog steeds WaterstadFM. Straks the good old Rod Stewart.quote:
OK!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Topic zit al bijna vol. Maar goed, het is mooi weer en de muziek is goed dus het is weer een groot feest. Luister trouwens nog steeds WaterstadFM. Straks the good old Rod Stewart.
Ketter! op de brandstapel moet je!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Topic zit al bijna vol. Maar goed, het is mooi weer en de muziek is goed dus het is weer een groot feest. Luister trouwens nog steeds WaterstadFM. Straks the good old Rod Stewart.
dan moet je naar het waterstadfmtopicquote:Op woensdag 29 september 2010 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik had het over BEKENDE happy hardcore tracksquote:Op woensdag 29 september 2010 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
RMB - Spring
RMB - Reality
Stingray & Sonicdriver - Cold As Ice
Ravers Paradise - Paradise Of Rave
Sunbeam - Outside World
Rave Nation - Going' Crazy
Bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Bronson het volgende:
Bart zou een goeie zijn voor Uit Het Raam..
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef themauster het volgende:
Hardcore VibesBart houd je bek!!
THAT I RUN THINGSquote:
Yup, > 60 posts per minuutquote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Intrepidity het volgende:
Het gaat hier toch echt minder snel als tijdens de Hakkuh-woensdagmix van Rabbering tijdens SR'08.. Toen was een topic vol in 3 minuten ofzo
+1quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Bronson het volgende:
Bart zou een goeie zijn voor Uit Het Raam..
Teon kwam ik hier niet, maar die mix was wel vet ja....:)quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Intrepidity het volgende:
Het gaat hier toch echt minder snel als tijdens de Hakkuh-woensdagmix van Rabbering tijdens SR'08.. Toen was een topic vol in 3 minuten ofzo
Stelletje ambtenaren.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:49 schreef Sirolf het volgende:
De halve redactie staat ook echt te kijken vanuit de ECK!
Dat was in de kerstvakantie én om 0.00 uur (dus buiten werktijd en een nachtbagger-tijdstip) én er waren toen veel meer mensen in het topic.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Intrepidity het volgende:
Maar wel ieder jaar dezelfde! Pak van Dune dan eens Hand in Hand of Are You Ready To Fly, pak Mark'Oh met Love Song ofzo... Die zijn MEER dan bekend...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik had het over BEKENDE happy hardcore trackstracks die in zo`n kort half uurtje thuis horen. Alleen maar classics. En dat is wat Rabbering draait.
![]()
Hardcore vibes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef TheZapster het volgende:
Wat een mongolenmuziek is dit toch
ZAP!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef TheZapster het volgende:
Wat een mongolenmuziek is dit toch
Vind het nog jammer dat ik toen in het buitenland zatquote:Op woensdag 29 september 2010 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, > 60 posts per minuut
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |