Ik had het over BEKENDE happy hardcore tracksquote:Op woensdag 29 september 2010 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
RMB - Spring
RMB - Reality
Stingray & Sonicdriver - Cold As Ice
Ravers Paradise - Paradise Of Rave
Sunbeam - Outside World
Rave Nation - Going' Crazy
Bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Bronson het volgende:
Bart zou een goeie zijn voor Uit Het Raam..
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef themauster het volgende:
Hardcore VibesBart houd je bek!!
THAT I RUN THINGSquote:
Yup, > 60 posts per minuutquote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Intrepidity het volgende:
Het gaat hier toch echt minder snel als tijdens de Hakkuh-woensdagmix van Rabbering tijdens SR'08.. Toen was een topic vol in 3 minuten ofzo
+1quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Bronson het volgende:
Bart zou een goeie zijn voor Uit Het Raam..
Teon kwam ik hier niet, maar die mix was wel vet ja....:)quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Intrepidity het volgende:
Het gaat hier toch echt minder snel als tijdens de Hakkuh-woensdagmix van Rabbering tijdens SR'08.. Toen was een topic vol in 3 minuten ofzo
Stelletje ambtenaren.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:49 schreef Sirolf het volgende:
De halve redactie staat ook echt te kijken vanuit de ECK!
Dat was in de kerstvakantie én om 0.00 uur (dus buiten werktijd en een nachtbagger-tijdstip) én er waren toen veel meer mensen in het topic.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Intrepidity het volgende:
Maar wel ieder jaar dezelfde! Pak van Dune dan eens Hand in Hand of Are You Ready To Fly, pak Mark'Oh met Love Song ofzo... Die zijn MEER dan bekend...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik had het over BEKENDE happy hardcore trackstracks die in zo`n kort half uurtje thuis horen. Alleen maar classics. En dat is wat Rabbering draait.
![]()
Hardcore vibes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef TheZapster het volgende:
Wat een mongolenmuziek is dit toch
ZAP!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef TheZapster het volgende:
Vind het nog jammer dat ik toen in het buitenland zatquote:Op woensdag 29 september 2010 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, > 60 posts per minuut
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
Of doe gewoon een half uurtje dunequote:Op woensdag 29 september 2010 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wel ieder jaar dezelfde! Pak van Dune dan eens Hand in Hand of Are You Ready To Fly, pak Mark'Oh met Love Song ofzo... Die zijn MEER dan bekend...
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef TheZapster het volgende:
SKY is om de hoekquote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef TheZapster het volgende:
Daar is de meester van de smaakquote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef TheZapster het volgende:
lekker he! HAKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHquote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef TheZapster het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, en daar is Love Song. Had ik toch Randy moeten zeggen.
Tears don't liequote:Op woensdag 29 september 2010 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, en daar is Love Song. Had ik toch Randy moeten zeggen.
Ook primaquote:
Cossiequote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Cossie
Echte gabbermuziek kon ik op zijn tijd nog wel eens waarderen maar deze bagger!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |