Mag ook. Ik ben zo flexibel... Punishment of, zoals eerder genoemd, Slam. Past nog geinig bij de waan ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat Biohazard mag ook van mij
Bedankt voor het openen chickenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:47 schreef Sersjee het volgende:
Deze. Want eerst.
[..]
Mag ook. Ik ben zo flexibel... Punishment of, zoals eerder genoemd, Slam. Past nog geinig bij de waan ook.
Ja geloof het wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
teon junkie xl nog een beetje klonk als prodigystonden ze niet in het voorprogramma van prodigy?
Wel dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
yup...
zaterdag 25-09-2010 13:05 Republica Ready To Go Timur Open Radio
slechts 1 keer....en dat is natuurlijk veel te weinig voor deze stamper!quote:
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slechts 1 keer....en dat is natuurlijk veel te weinig voor deze stamper!
ik ken ook niet alles wat Corton draait, en daar houd ik van...quote:
dat is Modo....of LAserkraft 3Dquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:49 schreef TheZapster het volgende:
Misschien wel de meest briljante band allertijden ( ja ik zet hoog in)
Dat je dit herrie durft te noemenquote:Op woensdag 29 september 2010 00:04 schreef alors het volgende:
Waarom niet beginnen met The Verve? Deze herrie sla ik overEn op de rest ga ik niet wachten.
ik baal juist dat ze niet eindigen met The Verve...kan ik eerder naar bed. maar nee, ik moet RATM horen!quote:Op woensdag 29 september 2010 00:04 schreef alors het volgende:
Waarom niet beginnen met The Verve? Deze herrie sla ik overEn op de rest ga ik niet wachten.
+1quote:Op woensdag 29 september 2010 00:20 schreef TheZapster het volgende:
The Verve
Kom maar door met RATM hoor
Hoi!quote:
nja, eigenlijk is RATM niet slim om te luisteren voor ik naar bed moet...word er wakker vanquote:Op woensdag 29 september 2010 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!
RATM is goed, maar ik vind the verve ook erg mooi![]()
Hangt eigenlijk van de stemming af
Vind deze wel tegenvallen jaquote:Op woensdag 29 september 2010 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, eigenlijk is RATM niet slim om te luisteren voor ik naar bed moet...word er wakker van
en The Verve....vind Britpop best ok, maar The Verve doet me eigenlijk niets en dat is de schuld Bittersweet......te vaak gehoord en kan em moeilijk horen. hoop dat de liveversie meevalt
Lol, en dan extra hard dat *MOTHERFUCKER* eruit gooienquote:Op woensdag 29 september 2010 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
haha, ben ooit met 3 collega's in een oude amerikaan het terrein van de opdrachtgever opgereden met killing in the name uit de speakers. en probeer dan maar eens dat liedje niet de rest van de dag te neurieen....
Fuck you I won't do what you tell me!
Gelukkig! Die 2 hoor je altijd al.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
geen bombtrack of killing in the name
nja, ik vind het wel jammer....killing had ik nog wel live willen horen....iig liever dan 10minuten bittersweet.....bahquote:Op woensdag 29 september 2010 00:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig! Die 2 hoor je altijd al.
Ik ben juist killing in the name zat. Ze heben veel betere nummers.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vind het wel jammer....killing had ik nog wel live willen horen....iig liever dan 10minuten bittersweet.....bah
kan ik me voorstellen...voor mij is het gewoon het nummer dat achteraf gezien mijn liefde voor rock heeft aangewakkerd. voor ik Killing hoorde wist ik niet dat er zulke harde muziek bestondquote:Op woensdag 29 september 2010 00:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben juist killing in the name zat. Ze heben veel betere nummers.
Je wordt gehoord!quote:Op woensdag 29 september 2010 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen...voor mij is het gewoon het nummer dat achteraf gezien mijn liefde voor rock heeft aangewakkerd. voor ik Killing hoorde wist ik niet dat er zulke harde muziek bestond
waar wat ik nu hoor vind ik vet
geen rudyfan?quote:Op woensdag 29 september 2010 00:55 schreef TheZapster het volgende:
Rudy morgen weerDan hoeft de radio dus niet aan ' s avonds.
ik vind ze allebei primaquote:
en nu zonder oordopjes.quote:
WAT??? en ik moet zo op de fiets naar m'n werk en ik heb verdomme niet eens handschoenen en een muts!quote:Op woensdag 29 september 2010 07:36 schreef -Hans- het volgende:
07:35| Robert Miles - Children
3 graden is het buiten !
Sterkte dan maar!! Maar het is trouwens nu al iets warmer.. 4.2quote:Op woensdag 29 september 2010 07:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WAT??? en ik moet zo op de fiets naar m'n werk en ik heb verdomme niet eens handschoenen en een muts!
't Is idd goed te voelen, zat net te bibberen IN de auto, op weg naar het ziekenhuis (verstandskiezen trekken, 2e ronde...).quote:Op woensdag 29 september 2010 07:36 schreef -Hans- het volgende:
07:35| Robert Miles - Children
3 graden is het buiten !
Oef, fraai begin van de dagquote:Op woensdag 29 september 2010 07:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is idd goed te voelen, zat net te bibberen IN de auto, op weg naar het ziekenhuis (verstandskiezen trekken, 2e ronde...).
Mogguh HansieJJJJJ!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:55 schreef -Hans- het volgende:
Hallo aan de binnenkomers !!!Meatloaf - You Took The Words Right Out Of My Mouth
Strak strak in z'n trainingspak pak, kijk es hoe ik hak hakquote:Op woensdag 29 september 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega van 53 stond vet te hakken hiero net
Tis een vrouwquote:Op woensdag 29 september 2010 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Strak strak in z'n trainingspak pak, kijk es hoe ik hak hak.
Dus kan ze geen traininspak aanhebben?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een vrouw![]()
Ik zweer het, ik moet echt filmpjes van dr gaan maken , ik lig zo vaak in een deuk met haar hier
Jawel maar Roel zei ZN trainingspakquote:Op woensdag 29 september 2010 09:47 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dus kan ze geen traininspak aanhebben?
Emancipatie.
Idd, niet door Michel Fugain. Wel gecovered door Paul de Leeuw en Alderliefste.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom kun je in godesnaam stemmen dan op Une Belle Histoire? Die heeft toch helemaal geen re release gehad in de 90's?
Das wel valsspelen, zo kan ik t ook!quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das wel valsspelen, zo kan ik t ook!
quote:
En dat was al in de 00's. Heb het nummer wel leren kennen btw in de 90's, want dat kregen we bij Fransquote:Op woensdag 29 september 2010 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd, niet door Michel Fugain. Wel gecovered door Paul de Leeuw en Alderliefste.
Owja, idd!quote:
quote:Heb het nummer wel leren kennen btw in de 90's, want dat kregen we bij Frans.
Radiohead een hype?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Weer zo een hype die ik nooit heb kunnen snappen
Nou, onder mijn vrienden destijds ieg wel.quote:
Ik heb gehoord dat ie bij Brad Pittquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ie bij Brad Pitt_!
Denk je soms dat je KC en de Sunshine Band?quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Denk je soms dat je KC en de Sunshine Band?
Niveautje hierquote:Op woensdag 29 september 2010 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Neuh, die hoor je toch alleen maar als je radio Alanis.
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:17 schreef Paul-89 het volgende:
Dat deuntje van UB40 doet me denken aan een of ander nummer van Paris Hilton.
quote:
Dat doet et ook heel ergquote:Op woensdag 29 september 2010 12:30 schreef alors het volgende:
Ik vind dit begin en dat van ehh Blondie met Maria altijd zo op elkaar lijken...
Zou daarmee persoon van vraag 1 gestikt zijn?quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou daarmee persoon van vraag 1 gestikt zijn?
Ohnee die deed een FreddyMecury-tje
Uhuh!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:23 schreef themauster het volgende:
Ghetto Superstar die kwam vaak voorbij op MTV in die tijd
Jaaa met die clip dat dat masker zo afgetrokken wordtquote:Op woensdag 29 september 2010 13:23 schreef themauster het volgende:
Ghetto Superstar die kwam vaak voorbij op MTV in die tijd
Naah...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:33 schreef alors het volgende:
Wie zingt die jingle, die stem klinkt als die sidekick van Rick van V, Marloes?
Wendy Hendrikse van de AVRO redactiequote:Op woensdag 29 september 2010 13:33 schreef alors het volgende:
Wie zingt die jingle, die stem klinkt als die sidekick van Rick van V, Marloes?
Hoe weet je dat nou weerquote:Op woensdag 29 september 2010 13:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Wendy Hendrikse van de AVRO redactie
Zegt ze op haar twitterquote:
One hit wonders zijn vrijwel altijd bagger.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef themauster het volgende:
Eigenlijk is het best wel een kutplaat.....
Eens.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Doop is natuurlijk bagger van de bovenste plank. Maar daarom niet minder knap in elkaar gezet.
Dat betwijfel ik, er zijn ook genoeg houseclassics die meer dan 10 jaar oud zijn maar die gewoon nog altijd tof zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef Qunix het volgende:
Over 10 jaar vindt je alles kudt wat nu uit komt... Met name die electro shit zoals Deadmau5 enzo.
True.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, er zijn ook genoeg houseclassics die meer dan 10 jaar oud zijn maar die gewoon nog altijd tof zijn.
Nah. Ik vind namelijk absoluut niet alles kudt uit de 90's. Sterker, de grootste 'troep' kan ik ontzettend waarderen. En dat heb ik nu nog steedsquote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef Qunix het volgende:
Over 10 jaar vindt je alles kudt wat nu uit komt... Met name die electro shit zoals Deadmau5 enzo.
De "troep" uit de 90'squote:Op woensdag 29 september 2010 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nah. Ik vind namelijk absoluut niet alles kudt uit de 90's. Sterker, de grootste 'troep' kan ik ontzettend waarderen. En dat heb ik nu nog steeds.
Ik kan ook bijna alles waarderen uit de 90's maar sinds 2003/2003 tot het heden heb ik dat niet. Gelukkig zijn er de laatste paar jaar wel toffe nummers uitgebracht.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nah. Ik vind namelijk absoluut niet alles kudt uit de 90's. Sterker, de grootste 'troep' kan ik ontzettend waarderen. En dat heb ik nu nog steeds.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 29 september 2010 14:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De "troep" uit de 90's
Wat ik pas echt troep uit de 90's vind en wat ik dus echt niks vind zijn Celine Dion, Bon Jovi
zelfde als andere jaren ben ik bangquote:Op woensdag 29 september 2010 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ben voor die hakkehmix van zometeen wel bang dat het weinig origineel gaat zijn...
Een paar wat onbekendere knallers zou leuk zijn, maar het zullen wel de bekende happy-hardcore plaatjes gaan worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ben voor die hakkehmix van zometeen wel bang dat het weinig origineel gaat zijn...
Dat is toch ook zo?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:22 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens Nico Dijkshoorn heeft Seal een half aangevreten hoofd.
Dat zingen van Cartman altijd.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Die stond ook niet in de lijstquote:Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef ScottTracy het volgende:
Heb op de valreep nog maar even gestemd voor de Top 100
Dit was jouw lijstje:
2 PAC - DEAR MAMA
AMANDA MARSHALL - BEAUTIFUL GOODBYE
APHEX TWIN - WINDOWLICKER (3FM EDIT)
BETTIE SERVEERT - PALOMINE
DEPECHE MODE - ENJOY THE SILENCE
DURAN DURAN - ORDINARY WORLD
OLIVE - YOU'RE NOT ALONE
PEARL JAM - BLACK
R.E.M. - NIGHTSWIMMING
RADIOHEAD - KARMA POLICE
Ik kon Tori Amos - Winter niet vinden![]()
Niet??? %ˆ&%&ˆ$%&^ Wat heeft 't voor zin dan dat zo'n lijst wordt gemaakt?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef ScottTracy het volgende:
Ik kon Tori Amos - Winter niet vinden![]()
Wel een paar andere hoor, Cornflake Girl enzo. Maar Winter niet, vreemd genoegquote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet??? %ˆ&%&ˆ$%&^ Wat heeft 't voor zin dan dat zo'n lijst wordt gemaakt?![]()
Is wel op single uitgekomen. Blijkbaar nooit in de hitlijsten terecht gekomenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wel een paar andere hoor, Cornflake Girl enzo. Maar Winter niet, vreemd genoeg
Eens.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef rubbereend het volgende:
Er ontbreekt zoveel in die lijst
is die er dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |