Mag ook. Ik ben zo flexibel... Punishment of, zoals eerder genoemd, Slam. Past nog geinig bij de waan ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat Biohazard mag ook van mij
Bedankt voor het openen chickenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:47 schreef Sersjee het volgende:
Deze. Want eerst.
[..]
Mag ook. Ik ben zo flexibel... Punishment of, zoals eerder genoemd, Slam. Past nog geinig bij de waan ook.
Ja geloof het wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
teon junkie xl nog een beetje klonk als prodigystonden ze niet in het voorprogramma van prodigy?
Wel dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
yup...
zaterdag 25-09-2010 13:05 Republica Ready To Go Timur Open Radio
slechts 1 keer....en dat is natuurlijk veel te weinig voor deze stamper!quote:
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slechts 1 keer....en dat is natuurlijk veel te weinig voor deze stamper!
ik ken ook niet alles wat Corton draait, en daar houd ik van...quote:
dat is Modo....of LAserkraft 3Dquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:49 schreef TheZapster het volgende:
Misschien wel de meest briljante band allertijden ( ja ik zet hoog in)
Dat je dit herrie durft te noemenquote:Op woensdag 29 september 2010 00:04 schreef alors het volgende:
Waarom niet beginnen met The Verve? Deze herrie sla ik overEn op de rest ga ik niet wachten.
ik baal juist dat ze niet eindigen met The Verve...kan ik eerder naar bed. maar nee, ik moet RATM horen!quote:Op woensdag 29 september 2010 00:04 schreef alors het volgende:
Waarom niet beginnen met The Verve? Deze herrie sla ik overEn op de rest ga ik niet wachten.
+1quote:Op woensdag 29 september 2010 00:20 schreef TheZapster het volgende:
The Verve
Kom maar door met RATM hoor
Hoi!quote:
nja, eigenlijk is RATM niet slim om te luisteren voor ik naar bed moet...word er wakker vanquote:Op woensdag 29 september 2010 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!
RATM is goed, maar ik vind the verve ook erg mooi![]()
Hangt eigenlijk van de stemming af
Vind deze wel tegenvallen jaquote:Op woensdag 29 september 2010 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, eigenlijk is RATM niet slim om te luisteren voor ik naar bed moet...word er wakker van
en The Verve....vind Britpop best ok, maar The Verve doet me eigenlijk niets en dat is de schuld Bittersweet......te vaak gehoord en kan em moeilijk horen. hoop dat de liveversie meevalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |