Lol, en dan extra hard dat *MOTHERFUCKER* eruit gooienquote:Op woensdag 29 september 2010 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
haha, ben ooit met 3 collega's in een oude amerikaan het terrein van de opdrachtgever opgereden met killing in the name uit de speakers. en probeer dan maar eens dat liedje niet de rest van de dag te neurieen....
Fuck you I won't do what you tell me!
Gelukkig! Die 2 hoor je altijd al.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
geen bombtrack of killing in the name
nja, ik vind het wel jammer....killing had ik nog wel live willen horen....iig liever dan 10minuten bittersweet.....bahquote:Op woensdag 29 september 2010 00:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig! Die 2 hoor je altijd al.
Ik ben juist killing in the name zat. Ze heben veel betere nummers.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vind het wel jammer....killing had ik nog wel live willen horen....iig liever dan 10minuten bittersweet.....bah
kan ik me voorstellen...voor mij is het gewoon het nummer dat achteraf gezien mijn liefde voor rock heeft aangewakkerd. voor ik Killing hoorde wist ik niet dat er zulke harde muziek bestondquote:Op woensdag 29 september 2010 00:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben juist killing in the name zat. Ze heben veel betere nummers.
Je wordt gehoord!quote:Op woensdag 29 september 2010 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen...voor mij is het gewoon het nummer dat achteraf gezien mijn liefde voor rock heeft aangewakkerd. voor ik Killing hoorde wist ik niet dat er zulke harde muziek bestond
waar wat ik nu hoor vind ik vet
geen rudyfan?quote:Op woensdag 29 september 2010 00:55 schreef TheZapster het volgende:
Rudy morgen weerDan hoeft de radio dus niet aan ' s avonds.
ik vind ze allebei primaquote:
en nu zonder oordopjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |