Lol, en dan extra hard dat *MOTHERFUCKER* eruit gooienquote:Op woensdag 29 september 2010 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
haha, ben ooit met 3 collega's in een oude amerikaan het terrein van de opdrachtgever opgereden met killing in the name uit de speakers. en probeer dan maar eens dat liedje niet de rest van de dag te neurieen....
Fuck you I won't do what you tell me!
Gelukkig! Die 2 hoor je altijd al.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
geen bombtrack of killing in the name
nja, ik vind het wel jammer....killing had ik nog wel live willen horen....iig liever dan 10minuten bittersweet.....bahquote:Op woensdag 29 september 2010 00:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig! Die 2 hoor je altijd al.
Ik ben juist killing in the name zat. Ze heben veel betere nummers.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vind het wel jammer....killing had ik nog wel live willen horen....iig liever dan 10minuten bittersweet.....bah
kan ik me voorstellen...voor mij is het gewoon het nummer dat achteraf gezien mijn liefde voor rock heeft aangewakkerd. voor ik Killing hoorde wist ik niet dat er zulke harde muziek bestondquote:Op woensdag 29 september 2010 00:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben juist killing in the name zat. Ze heben veel betere nummers.
Je wordt gehoord!quote:Op woensdag 29 september 2010 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen...voor mij is het gewoon het nummer dat achteraf gezien mijn liefde voor rock heeft aangewakkerd. voor ik Killing hoorde wist ik niet dat er zulke harde muziek bestond
waar wat ik nu hoor vind ik vet
geen rudyfan?quote:Op woensdag 29 september 2010 00:55 schreef TheZapster het volgende:
Rudy morgen weerDan hoeft de radio dus niet aan ' s avonds.
ik vind ze allebei primaquote:
en nu zonder oordopjes.quote:
WAT??? en ik moet zo op de fiets naar m'n werk en ik heb verdomme niet eens handschoenen en een muts!quote:Op woensdag 29 september 2010 07:36 schreef -Hans- het volgende:
07:35| Robert Miles - Children
3 graden is het buiten !
Sterkte dan maar!! Maar het is trouwens nu al iets warmer.. 4.2quote:Op woensdag 29 september 2010 07:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WAT??? en ik moet zo op de fiets naar m'n werk en ik heb verdomme niet eens handschoenen en een muts!
't Is idd goed te voelen, zat net te bibberen IN de auto, op weg naar het ziekenhuis (verstandskiezen trekken, 2e ronde...).quote:Op woensdag 29 september 2010 07:36 schreef -Hans- het volgende:
07:35| Robert Miles - Children
3 graden is het buiten !
Oef, fraai begin van de dagquote:Op woensdag 29 september 2010 07:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is idd goed te voelen, zat net te bibberen IN de auto, op weg naar het ziekenhuis (verstandskiezen trekken, 2e ronde...).
Mogguh HansieJJJJJ!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:55 schreef -Hans- het volgende:
Hallo aan de binnenkomers !!!Meatloaf - You Took The Words Right Out Of My Mouth
Strak strak in z'n trainingspak pak, kijk es hoe ik hak hakquote:Op woensdag 29 september 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega van 53 stond vet te hakken hiero net
Tis een vrouwquote:Op woensdag 29 september 2010 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Strak strak in z'n trainingspak pak, kijk es hoe ik hak hak.
Dus kan ze geen traininspak aanhebben?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een vrouw![]()
Ik zweer het, ik moet echt filmpjes van dr gaan maken , ik lig zo vaak in een deuk met haar hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |