Hij is zo lekker stoer en ik kan de ruwe randjes er wel afhalen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom denken mensen toch ook niet gewoon na voordat ze zich laten zwangerdrukken.
Omdat een deel zwart geworden was. Dat krijg je met alle wil van de wereld niet bruin.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom je haar ontkleuren als je van donker naar donker gaat?
Dan kan ik hem "helpen" terwijl ik dat nooit zou willen als ik zelf wat eigenwaarde had gehad!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is zo lekker stoer en ik kan de ruwe randjes er wel afhalen.
Dan nog, ontkleuren is hell voor je haar, ik had het dan liever een paar keer gewassen met antiroosshampoo om het te vervagen hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat een deel zwart geworden was. Dat krijg je met alle wil van de wereld niet bruin.
Nu is het oranje-achtig blond
Pics zijn onmogelijk
Een kind zal hem vast rustiger maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan kan ik hem "helpen" terwijl ik dat nooit zou willen als ik zelf wat eigenwaarde had gehad!
Een lief, klein, schattig en onschuldig meisje zelfs!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kluts is een meisje. Een klein meisje maar wel een meisje.
Daar heeft ze nu wat aan ja. Dat het gen goede vent was heeft ze nu zelf ook wel door en je kan dat ook niet terugdraaien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij kon hem helpen! Maar als we samen zijn is hij heel anders! Hij is echt niet zo slecht! Hij is gewoon wat onhandig!
Zo eentje?
Dat zou jammer zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is zo lekker stoer en ik kan de ruwe randjes er wel afhalen.
Oh als je nu ook nog engels met een frans accent praat...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een lief, klein, schattig en onschuldig meisje zelfs!
Ook al zegt hij dat hij niet van kinderen houdt, hij trekt wel bij als het er is! En als ik het pas vertel dat ik zwanger ben na een maand of 5, valt er toch niks meer tegen te doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een kind zal hem vast rustiger maken.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
En met die camping smoking met sweatshirt valt die buik toch niet snel op.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook al zegt hij dat hij niet van kinderen houdt, hij trekt wel bij als het er is! En als ik het pas vertel dat ik zwanger ben na een maand of 5, valt er toch niks meer tegen te doen.
Het is een milde ontkleuring, zegt mijn kniphomo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog, ontkleuren is hell voor je haar, ik had het dan liever een paar keer gewassen met antiroosshampoo om het te vervagen hoor.
Voeren we een inhoudelijke discussie dan? Godt! Eindelijk worden we op waarde geschat!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Daar heeft ze nu wat aan ja. Dat het gen goede vent was heeft ze nu zelf ook wel door en je kan dat ook niet terugdraaien.
Ben het inhoudelijk verder met jullie eens hoor
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh ja het is de man!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef beetjeB het volgende:
Ja nee, allemaal leuk en aardig, maar vergeten we even niet allemaal hoe anders mannen zich voor kunnen doen! en in +10 jaar kan een mens akelig veranderen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja het is de man!Altijd de schuld van de man.
Oeh! Oeh!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voeren we een inhoudelijke discussie dan? Godt! Eindelijk worden we op waarde geschat!
En dat gaat ook voor vrouwen op... voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef beetjeB het volgende:
Ja nee, allemaal leuk en aardig, maar vergeten we even niet allemaal hoe anders mannen zich voor kunnen doen! en in +10 jaar kan een mens akelig veranderen
quote:
Waarom lacht iedereen?quote:
Dat gelooft toch niemand klunsje!quote:
Whihihihi.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh! Oeh!![]()
![]()
Spannend.
Straks gaan mensen mij ook nog serieus nemen op FOK!![]()
Hihi ik zei nemen![]()
Je hebt een PM schatjequote:
Zeg je nu eigenlijk dat je een doordringende lul hebt? Ofzo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn lul weet dat wel. Het is de rest van het lijf waar het nog niet wil doordringen.
Bij vrouwen is het meer Fysiek Yip.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
En dat gaat ook voor vrouwen op... voor de duidelijkheid
Ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh! Oeh!![]()
![]()
Spannend.
Hihi ik zei nemen![]()
Ik zag het! Maar ik dacht, laat ik eerst thuis kijken of ik kan.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het meer Fysiek Yip.
Vrouwen krijgen lelijke hangbuiken van de zwangerschap met stretch marks, hangtieten van het voeden en een blubberkont. Om nog maar niet te beginnen over het gebrek aan persoonlijke verzorging als het kind er eenmaal is.
Bij mannen is het geestelijk.
Mits het slachtoffer niet te dik is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat je een doordringende lul hebt? Ofzo?
mensen en veranderen, my ass.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef beetjeB het volgende:
* Duimelot neemt Godtjequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh! Oeh!![]()
![]()
Spannend.
Hihi ik zei nemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evengoed is het van beide een kutstreekquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen lelijke hangbuiken van de zwangerschap met stretch marks, hangtieten van het voeden en een blubberkont. Om nog maar niet te beginnen over het gebrek aan persoonlijke verzorging als het kind er eenmaal is.
Jij valt op Ethiopisch toch? Ongeveer?/quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mits het slachtoffer niet te dik is.
Kus!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
mensen en veranderen, my ass.en hoe harder iemand het roept hoe grotere bullshit het is.
en voor diegenen die zich afvragen hoe t gaat; niet goed. en geen zin om t verder uit de doeken te doen nu.
nu weer weg. mijn lurkminuutje is weer voorbij.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* Duimelot neemt GodtjeTechno HELP!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah oké,ik heb al die ervaring nog nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:55 schreef dawg het volgende:
mensen en veranderen, my ass.en hoe harder iemand het roept hoe grotere bullshit het is.
en voor diegenen die zich afvragen hoe t gaat; niet goed. en geen zin om t verder uit de doeken te doen nu.
nu weer weg. mijn lurkminuutje is weer voorbij.
Yep heb ik nogquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag het! Maar ik dacht, laat ik eerst thuis kijken of ik kan.
Je hebt mijn nummer nog toch trouwens?
Mits niet zwart!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij valt op Ethiopisch toch? Ongeveer?/
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ah oké,ik heb al die ervaring nog niet
Uhm je had toch een vriendin die al kinderen had gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ja maar ik word natuurlijk alleen maar leukerquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
En dat gaat ook voor vrouwen op... voor de duidelijkheid
Het is een beginquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn lul weet dat wel. Het is de rest van het lijf waar het nog niet wil doordringen.
Wat heeft ze met die kinderen gedaan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm je had toch een vriendin die al kinderen had gehad?
*zucht*quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heeft ze met die kinderen gedaan?Nu heeft ze ze niet meer? Heeft ze ze hartstikke dood vermoord?
Topje van de ijsberg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn geheugen laten wissen...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm je had toch een vriendin die al kinderen had gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb mijn geheugen laten wissen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Maar nu ben je leeg? Toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:00 schreef PeuRac het volgende:
Komt er "even" een vriendin langs om half 2. Ze loopt net de deur uitging mn werk dag
Verkracht en zwanger! En een stalker erbij.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar er zijn ook vriendinnen met kinderen waar ik met plezier aan terug denk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan dus ook anders
What is understood,need not be discussed...
quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Verkracht en zwanger! En een stalker erbij.
O ja maar die ik in gedachten blijkbaar nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar er zijn ook vriendinnen met kinderen waar ik met plezier aan terug denk.
Het kan dus ook anders
Viezerd! Incest! Je hebt gewoon zelfservice gedaan waar ze bij was! IEUW!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]met haar niet, zij is echt mijn kleine zusje
Bootycallquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:00 schreef PeuRac het volgende:
Komt er "even" een vriendin langs om half 2. Ze loopt net de deur uitging mn werk dag
Dat is soms toch best fijnquote:
Laten we zeggen dat ik met liefde naar de Hell gaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:03 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja maar die ik in gedachten blijkbaar niet
Maar dat idee had ik al
Dat is een discotheek ofzo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik met liefde naar de Hell ga![]()
Mn knuffel zusje, wat doe je!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Viezerd! Incest! Je hebt gewoon zelfservice gedaan waar ze bij was! IEUW!
Nee ik hoef je nummer ook niet!quote:
Voor sommige mensen maakt dat niet uit hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]met haar niet, zij is echt mijn kleine zusje
Dat knuffelen vind ik nu toch wat dubieus hoorquote:
Wait whut? R U serious?quote:
quote:
Ik lees het welquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef YipYip het volgende:
[..]ff check of jij de juiste naam in gedachte had
![]()
By the way...Al een extra echo laten maken ?
Hebben kinderen hartjes?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lees het wel
Nee een ultra sound huppeldedingesHartje gehoord
Ja dat word er uitgerukt als ze ouder worden.quote:
hartje dus het is er 1??quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lees het wel
Elke [singles] poster moet zijn/haar status maar in de sig zetten ofzoquote:
Ja er is er eentje overleden. Die er overigs nog steeds zit.quote:
Dat is gelukkig verleden tijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lees het wel
ja eruitgerukt opgetrapt gebroken en door de mangel gehaaldquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat word er uitgerukt als ze ouder worden.
ohquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja er is er eentje overleden. Die er overigs nog steeds zit.
Je bent zwanger?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik alquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat is gelukkig verleden tijd
Dus je bent weer gerustgesteld? Hubbie al voor de schommelstoel gezorgd ?
nah dat was een beetje de manier dat ik er achter kwam dat t over wasquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke [singles] poster moet zijn/haar status maar in de sig zetten ofzo.
Ja! Vind ik ook!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Elke [singles] poster moet zijn/haar status maar in de sig zetten ofzo.
Een baby'tje.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je bent zwanger?
Wat wordt het?
Ja die erg goed te horen was vanmorgenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohdat is minder
maar de ander heeft een super gaaf hartje
Ja 11weken en 4 dagen. En dat weet ik nog niet. Ik weet dat het een kindje word!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je bent zwanger?
Wat wordt het? 'Of wil je dat echt niet weten...'
Wait, whut? Techie en Duim zijn niet meerquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah dat was een beetje de manier dat ik er achter kwam dat t over was
hij had t uit zn sig en fobo gehaald
Huh?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Duimelot het volgende:
Hmm.. Oke..quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Je staat wel bij de favo fokkersquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Daten?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
En wat vindt knuffelmeisje daarvanquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:12 schreef El_Matador het volgende:
Duimpje, kom maar es gezellig "uithuilen" hoor...![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja er is er eentje overleden. Die er overigs nog steeds zit.
Die kijken graag?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah als t bij neuken blijft want ik heb kids enzo je weets
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:12 schreef El_Matador het volgende:
Duimpje, kom maar es gezellig "uithuilen" hoor...![]()
Lijkt me lekker.quote:
Ik loop een beetje achter maar ik moest even lachenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Wil je het weten of dat ook niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die erg goed te horen was vanmorgen
[..]
Ja 11weken en 4 dagen. En dat weet ik nog niet. Ik weet dat het een kindje word!
Want dat zei mijn nichtje
Tamelijkquote:
Wat een interesse!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat vindt knuffelmeisje daarvan
Understatement.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tamelijkja....
Dat je dat na een relatie van 2 werken doet, ok, maar dit is beetje apart
Dus je bent nog wel lief maar in bed viel je tegen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerst stond er ook: relatie: ja met Duimeloten in zn sig. ook iets over mij enzo
Wel hoor ik wil het wel weten. Maar dat duurt nog even voor ik het kan wetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wil je het weten of dat ook niet?
Als het een jongen is, zou ik hem Edelachtbare noemen, dan moet de leraar hem daarmee aanspreken als hij wordt vermaand: Edelachtbare, kap nou met je pik te trekken' zoiets
Misschien is zijn account gehackt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerst stond er ook: relatie: ja met Duimeloten in zn sig. ook iets over mij enzo
En als je jong bent en zoiets doetquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tamelijkja....
Dat je dat na een relatie van 2 werken doet, ok, maar dit is beetje apart
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je bent nog wel lief maar in bed viel je tegen?
oh IK vind dat een DATE is met het idee elkaar beter te leren kennen om te zien of er meer inzit (relatie materiaal)quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou het ook een beetje gek vinden als je die meeneemt op de date.
Ik kan er mee leven denk ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah als t bij neuken blijft want ik heb kids enzo je weets
Spelcomputers! Altijd handig dat gamenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven denk ik.
Ik heb vrijdag ook een date met een chick met een koter trouwens, maar dat kind is 12, dat kan ik handelen.
Ik bekenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien is zijn account gehackt?
Ahaa,,ok.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel hoor ik wil het wel weten. Maar dat duurt nog even voor ik het kan weten
Wat ben je toch een schatje.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, wat jij doet boeit me altijd
Die koter gaat niet mee vrijdag hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Spelcomputers! Altijd handig dat gamen
Dat houd ik dus wel voor mequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa,,ok.
Vertel, welke namen heb je in gedachten?
Dat snap ik. Maar als het wat wordquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die koter gaat niet mee vrijdag hoor.
nah hij heeft me gisteravond via pm officieel laten wetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Understatement.
Ik zou ook graag meer smerige details horen.
Je gaat COD spelen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die koter gaat niet mee vrijdag hoor.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je bent nog wel lief maar in bed viel je tegen?
Idd, neuken is geen date.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh IK vind dat een DATE is met het idee elkaar beter te leren kennen om te zien of er meer inzit (relatie materiaal)
anders is t gewoon plat neuken en niets meer
mn kids blijven altijd ver uit de buurt van neukerdjes enzo
Het is een dochtertjequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar als het wat word
Nu niet moeders! Kind en ik zijn aan het gamen. Haal maar wat bier voor ons. O en chips!
Ja dat zou wel erg direkte seksuele voorlichting zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh IK vind dat een DATE is met het idee elkaar beter te leren kennen om te zien of er meer inzit (relatie materiaal)
anders is t gewoon plat neuken en niets meer
mn kids blijven altijd ver uit de buurt van neukerdjes enzo
Per PM sjiek de friemel!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah hij heeft me gisteravond via pm officieel laten weten
maar ik had t alwel geraden en heb me dit weekend alvast misdragen
verder doen we niet aan smerige details
na een aantal maanden relatie leer je elkaar kennen en dan kom je er achter dat je minder goed bij elkaar past dan je hoopt!
Eerste date is neuken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Idd, neuken is geen date.
Eerste afspraak met vriendje was ook geen date
deal laat maar via pm weten hoe en wat verderquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven denk ik.
Ik heb vrijdag ook een date met een chick met een koter trouwens, maar dat kind is 12, dat kan ik handelen.
Hmm.. Dan word het al iets minder.. Jongen was makkelijker geweest..quote:
Jij beest jijquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Idd, neuken is geen date.
Eerste afspraak met vriendje was ook geen date
Ik vind het ook lichtelijk cru. Zeker voor volwassen mensen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Per PM sjiek de friemel!![]()
Het zou mijn keuze niet zijn.
De rest kan natuurlijk gebeuren.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
deal laat maar via pm weten hoe en wat verder![]()
die van mij is bijna 13Moet dat via PM, we delen toch alles met onze [singles] vriendjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ze is 12, Bou!quote:
het is echt een waanzinnig mooi klein meisje, net dr moeder eigenlijkquote:
Per PM is hier op fok behoorlijk gangbaar kan ik u helaas meldenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
das dus een van de dingen waarin we niet bleken te matchenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen op FOK! maar ik ben daar echt veel te lief voor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het ook lichtelijk cru. Zeker voor volwassen mensen.
Ja... Echt sommige meisjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is echt een waanzinnig mooi klein meisje, net dr moeder eigenlijk.
We hebben nooit gedate. Wel geneukt en daarna verkeringquote:
Dan heb je een goedkope deal te pakken ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, weet ik het.
Voor hetzelfde geld is ze 17 ofzo
Whehehehehehe..quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Per PM is hier op fok behoorlijk gangbaar kan ik u helaas melden
Hier nog 1.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen op FOK! maar ik ben daar echt veel te lief voor.
Dat zou ik echt niet kunnen. Dan komt dat geweten naar boven.
Wat heb ik mee gekregen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
das dus een van de dingen waarin we niet bleken te matchen
maar ach ik had al begrepen dat je mn kloon slipup had meegekregen dus hou je niet zo van de domme
nah is het straks een orgie en ik ben juist zo nieuwsgierig hoe jij het er in je eentje vanafbrengtquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet dat via PM, we delen toch alles met onze [singles] vriendjes?.
Maar je eerste neuk, hoe was die ontstaan dan? Een collega, na de vrijmibeau blijven slapen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
We hebben nooit gedate. Wel geneukt en daarna verkering
Is me goed bevallen. Onee, die stomme breaks van hem niet
Mooi zo!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is echt een waanzinnig mooi klein meisje, net dr moeder eigenlijk.
OK, fair enough, maar dan moet het een andere keer, ik moet nu wegquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah is het straks een orgie en ik ben juist zo nieuwsgierig hoe jij het er in je eentje vanafbrengt
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je een goedkope deal te pakken ja.
Ik en Techno PM'en?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh hij zei mij dat jij hem had gepmt en daarin had verteld dat je dat toen gelezen had!?!?!
Aaaaw poepje tochquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:26 schreef Murmeli het volgende:
Zelfs ik dump niet per PM en ik ben toch best een mietje
nah het kwam niet echt helemaal uit het niets voor me had wel zien aankomen natuurlijk, goed voorbereidend werk is er afgeleverdquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen op FOK! maar ik ben daar echt veel te lief voor.
Dat zou ik echt niet kunnen. Dan komt dat geweten naar boven.
Eigenlijk moest ik er toen ook om lachen...quote:
Doe mij toch dr naam even PM-enquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Eigenlijk moest ik er toen ook om lachen...
PM..hoe belachelijk wil je het hebben
En dan ben je over de 30 hequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Eigenlijk moest ik er toen ook om lachen...
PM..hoe belachelijk wil je het hebben
nah geen heen en weer gepm maar een melding naar hem dat jij het gezien had??quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik en Techno PM'en?![]()
Zoveel drink ik toch niet?
De wegen van de tam-tam zijn ondoorgrondelijk, Godt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Plato heeft je gebeld?![]()
Ik moest het hier vernemen.
Als ik alleen al zou weten wat ik heb gezien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah geen heen en weer gepm maar een melding naar hem dat jij het gezien had??
We waren al een beetje bevriend, paar keer bij elkaar thuis geweest. Toen had ik hey uit gemaakt met kwaak (voor sommigen van hier nog een bekende) dus ik smste hem dat. Wij daarover beetje smssen, toen kwam het op sms over zin in sex. Beetje uitdagen heen en weer. Ik hem volgende dag smssen: heb je nog zin? Die conversatie eindigde erin dat ik zei: om 6 uur bij mij. En zo geschieddequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar je eerste neuk, hoe was die ontstaan dan? Een collega, na de vrijmibeau blijven slapen?
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
De wegen van de tam-tam zijn ondoorgrondelijk, Godt.
doe dit wel even via pm uitzoeken ipv hierquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik alleen al zou weten wat ik heb gezien.![]()
Mij ben je kwijt. Ik snap er niks van.
Het is uit dat snap ik nu.
Ach ik kom je wel een keer ff flink doorgronden hoor, don;t worryquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat blijkt.![]()
Nu ben ik verdrietig.
Onderwegquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe mij toch dr naam even PM-en
Ik moet het nu zeker weten
Ik ben er wel eens voor naar eindhoven gereden hoor, uit rotterdam. Is minder ver, maar dan nogquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah het kwam niet echt helemaal uit het niets voor me had wel zien aankomen natuurlijk, goed voorbereidend werk is er afgeleverd
en ach we wonen niet bij elkaar om de hoek, om nu 2,5 uur te rijden om te zeggen dat het over is en dan weer 2,5 terug is ook zo wat toch!?
maar een telefoontje had ik kunnen waarderen
Als dat geen neuken wordt...quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Hey sms nummer 2 duurde nog geen 2 uur
Vergeet je paspoort niet!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ik kom je wel een keer ff flink doorgronden hoor, don;t worry
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ik kom je wel een keer ff flink doorgronden hoor, don;t worry
Dat kan ik mij nog herinnerenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
We waren al een beetje bevriend, paar keer bij elkaar thuis geweest. Toen had ik hey uit gemaakt met kwaak (voor sommigen van hier nog een bekende) dus ik smste hem dat. Wij daarover beetje smssen, toen kwam het op sms over zin in sex. Beetje uitdagen heen en weer. Ik hem volgende dag smssen: heb je nog zin? Die conversatie eindigde erin dat ik zei: om 6 uur bij mij. En zo geschiedde
HIj had het over drukke agenda en vroeg om een voorstel.quote:
Daar staat niet in of ik aids heb hoorquote:
Precies.quote:
Euh? Doe eens een goeie zin ervan maken..quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar staat niet in of ik aids heb ik niet hoor
O?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Precies.
Maar je moet alles een keer meegemaakt hebben,zullen we maar denken
Komt het toch nog goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HIj had het over drukke agenda en vroeg om een voorstel.
Ik heb 2 voorstellen gegeven.
Hij kon beide dagen niet, maar deed zelf een ander voorstel.
En daar zijn we nu. Ik kan op die dag dat hij voorstelt.
Dus dat wordt hem dan... maar dat heeb ik nog niet geSMS't.
WIJF!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HIj had het over drukke agenda en vroeg om een voorstel.
Ik heb 2 voorstellen gegeven.
Hij kon beide dagen niet, maar deed zelf een ander voorstel.
En daar zijn we nu. Ik kan op die dag dat hij voorstelt.
Dus dat wordt hem dan... maar dat heeb ik nog niet geSMS't.
Ja waar die kromheid ineeens vandaan kwam weet ik ook nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh? Doe eens een goeie zin ervan maken..
Alles?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Precies.
Maar je moet alles een keer meegemaakt hebben,zullen we maar denken
Neeheeeeeeeeej! Waar zie je me voor aan?!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
WIJF!
sorry maar je bent nu toch niet met opzet aan het wachten met smssen omdat je niet te desperate wil overkomen ofzo he!?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Je bent (hebt) gewoon een krommequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja waar die kromheid ineeens vandaan kwam weet ik ook niet
Aangepast!
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent (hebt) gewoon een kromme![]()
Ach is niet haar eerste keer. En waarschijnlijk ook niet haar laatstequote:
nah ik denk dat het zo wel goed isquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens voor naar eindhoven gereden hoor, uit rotterdam. Is minder ver, maar dan nog
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent (hebt) gewoon een kromme![]()
Trio. Duh.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat jij al bijna bezet bent
Dat is waar. Jullie hadden beide netjes kunnen bellenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah ik denk dat het zo wel goed is
we kunnen t ook omdraaien he
alsof ik dit weekend zo onschuldig geweest ben
het was voor mij ook al over alleen niet uitgesproken....
Goed plan!quote:
Wat heb je allemaal gedaan dan dit weekend?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah ik denk dat het zo wel goed is
we kunnen t ook omdraaien he
alsof ik dit weekend zo onschuldig geweest ben
het was voor mij ook al over alleen niet uitgesproken....
Als je van de kutjes bent, kom je ze niet tegen hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar je KOMT me af en toe lullen tegen zeg................
GENEUKT!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan dit weekend?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is waar. Jullie hadden beide netjes kunnen bellen
Kan ik niet over meepratenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar je KOMT me af en toe lullen tegen zeg................
Bij een CM of 30 bij mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga niet t hele verhaal hier zetten maar ik heb genoeg geprobeerd en gedaan ergens houd t op.
De huh/quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is nogal zwak uitgedrukt geloof ik
Je hebt mijn verhaal gelezen, dat komt aardig in de richting.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan dit weekend?
Ik bedoelde het niet als aanvalquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga niet t hele verhaal hier zetten maar ik heb genoeg geprobeerd en gedaan ergens houd t op.
Wat dat aangaat gaan jouw gedachten nog sneller dan de mijnequote:
Oversekst enzo he, krijg je dat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wat dat aangaat gaan jouw gedachten nog sneller dan de mijne
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij een CM of 30 bij mij.Ik kan ook niet meer toveren.
Ik kan niet meer opscheppenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelte lang hoor
je kan beter in breedte opscheppen is geiler
Ik hoef niet virtueel op te scheppen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelte lang hoor
je kan beter in breedte opscheppen is geiler
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets met Kamasutrabeurs en Stbbay.. Ofzo..
Daar zijn we mannen voor hèquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oversekst enzo he, krijg je dat.
Als in.. vanavond? of op welke dag?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cue, is er om 02:15 nog leven in Enschede?
Dat was om het even simpel te houden..quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
worden wat linkjes verkeerd gelegd geloof ik
we waren er beide en hebben elkaar GEZIEN maar niet gebatst
Vannacht jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in.. vanavond? of op welke dag?
quote:
waarom deed je t dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoef niet virtueel op te scheppen.
Is er ooit leven in Enschedequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cue, is er om 02:15 nog leven in Enschede?
Dit kan je natuurlijk op een leukere manier brengenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook geen Cue die nog wakker is en koffie heeft?
Dat zeker nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ook geen Cue die nog wakker is en koffie heeft?
op fok is dat binnen de opschep maten nogquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met de 30cm wel duidelijk genoeg was dat het niet serieus was.
Hij is goed genoeg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op fok is dat binnen de opschep maten nog
maar hoe lang en dik is ie dan werkelijk?
Ik hoop op beidequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen wakkere Cue of geen koffie?
Dat wil ik wel zienquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:50 schreef Yuki het volgende:
Ik heb 29 stukken aluminiumfolie in m'n haar
En je ging op date, toch? Charmantquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:50 schreef Yuki het volgende:
quote:
Ik ben vooral benieuwd wat eronder vandaan komtquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wil ik wel zien![]()
Yuki the Alien
Ik moet nog! Maar ik moet ook nog koken! Al weet ik niet of ik dat ga doen aangezien ik nog een kliekje voor hubbie heb van gisterquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:50 schreef Yuki het volgende:
Wat voor kronkel heb je in je kop zitten als je zo denkt.quote:
De meeste vrouwen komen er nou niet echt openlijk voor uitquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:46 schreef Tally het volgende:
[..]Alsof vrouwen dat niet kunnen zijn
Ik volg het ook niet zoquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor kronkel heb je in je kop zitten als je zo denkt.
Jij vraagt of je ergens koffie kan drinken om 02.00 in de nacht!!!!![]()
Weet verbaasd te reageren als iemand vriendelijk zegt dat het niet zo is
Vervolgens ga je verontwaardigd doen?![]()
Helaas is dat survival of the fittest afgeschaft
Heel origineelquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En je ging op date, toch? Charmant
Dat ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat eronder vandaan komt
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
* beetjeB over buik wrijft
Hoop dat t lekker was
Een waterkoker is ook goed, dan maar de instant koffie uit de bus, die verrassend goed te doen isquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]want?
Dan heb ik eindelijk weer eens een goede nacht slaap. en een koffiezetapparaat zou wel heel vreemd zijn.. als ie midden in de nacht ineens in m'n keuken zou staan
Stomme vrouwen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
De meeste vrouwen komen er nou niet echt openlijk voor uit
QFTquote:
Dat sowieso, maar of dat positief of negatief isquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel origineeldan vergeet ie me tenminste niet
Instant koffiequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een waterkoker is ook goed, dan maar de instant koffie uit de bus, die verrassend goed te doen is
Voor jouquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:54 schreef beetjeB het volgende:
[..]
oeh lekker zeg
Ja dat wel, leftover chili
Ik vond em ook erg lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:54 schreef beetjeB het volgende:
[..]
oeh lekker zeg
Ja dat wel, leftover chili
Ik zit nu pas aan mijn tweede kop. Overdag heb ik aan de thee gezetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor jou
Maar er is dus geen chili meer voor mij?
* Yuki bedenkt zich net dat ze alleen nog maar koffie op heeft vandaag
Ben je kaal?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor jou
Ik heb medelijden met je date van vanavondquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor jou
Ik kan niet in kleine hoeveelheden koken, dus jawel hoor, er is nog genoeg!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor jou
Alleen op mijn hoofd nietquote:
Ik kwam gisteren bij je eten, ben je dat nu alweer vergeten?quote:
Ik ken dat. Ik vind macaroni ook niet erg lekker. En van de week gemaakt voor hubbie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:58 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik kan niet in kleine hoeveelheden koken, dus jawel hoor, er is nog genoeg!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren bij je eten, ben je dat nu alweer vergeten?
Ik word stunningquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je date van vanavondalleen koffie op en ook nog eens alu folie in je haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |