Hij is zo lekker stoer en ik kan de ruwe randjes er wel afhalen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom denken mensen toch ook niet gewoon na voordat ze zich laten zwangerdrukken.
Omdat een deel zwart geworden was. Dat krijg je met alle wil van de wereld niet bruin.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom je haar ontkleuren als je van donker naar donker gaat?
Dan kan ik hem "helpen" terwijl ik dat nooit zou willen als ik zelf wat eigenwaarde had gehad!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is zo lekker stoer en ik kan de ruwe randjes er wel afhalen.
Dan nog, ontkleuren is hell voor je haar, ik had het dan liever een paar keer gewassen met antiroosshampoo om het te vervagen hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat een deel zwart geworden was. Dat krijg je met alle wil van de wereld niet bruin.
Nu is het oranje-achtig blond
Pics zijn onmogelijk
Een kind zal hem vast rustiger maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan kan ik hem "helpen" terwijl ik dat nooit zou willen als ik zelf wat eigenwaarde had gehad!
Een lief, klein, schattig en onschuldig meisje zelfs!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kluts is een meisje. Een klein meisje maar wel een meisje.
Daar heeft ze nu wat aan ja. Dat het gen goede vent was heeft ze nu zelf ook wel door en je kan dat ook niet terugdraaien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij kon hem helpen! Maar als we samen zijn is hij heel anders! Hij is echt niet zo slecht! Hij is gewoon wat onhandig!
Zo eentje?
Dat zou jammer zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is zo lekker stoer en ik kan de ruwe randjes er wel afhalen.
Oh als je nu ook nog engels met een frans accent praat...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een lief, klein, schattig en onschuldig meisje zelfs!
Ook al zegt hij dat hij niet van kinderen houdt, hij trekt wel bij als het er is! En als ik het pas vertel dat ik zwanger ben na een maand of 5, valt er toch niks meer tegen te doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een kind zal hem vast rustiger maken.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
En met die camping smoking met sweatshirt valt die buik toch niet snel op.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook al zegt hij dat hij niet van kinderen houdt, hij trekt wel bij als het er is! En als ik het pas vertel dat ik zwanger ben na een maand of 5, valt er toch niks meer tegen te doen.
Het is een milde ontkleuring, zegt mijn kniphomo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog, ontkleuren is hell voor je haar, ik had het dan liever een paar keer gewassen met antiroosshampoo om het te vervagen hoor.
Voeren we een inhoudelijke discussie dan? Godt! Eindelijk worden we op waarde geschat!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Daar heeft ze nu wat aan ja. Dat het gen goede vent was heeft ze nu zelf ook wel door en je kan dat ook niet terugdraaien.
Ben het inhoudelijk verder met jullie eens hoor
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh ja het is de man!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef beetjeB het volgende:
Ja nee, allemaal leuk en aardig, maar vergeten we even niet allemaal hoe anders mannen zich voor kunnen doen! en in +10 jaar kan een mens akelig veranderen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja het is de man!Altijd de schuld van de man.
Oeh! Oeh!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voeren we een inhoudelijke discussie dan? Godt! Eindelijk worden we op waarde geschat!
En dat gaat ook voor vrouwen op... voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef beetjeB het volgende:
Ja nee, allemaal leuk en aardig, maar vergeten we even niet allemaal hoe anders mannen zich voor kunnen doen! en in +10 jaar kan een mens akelig veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |