Hij is zo lekker stoer en ik kan de ruwe randjes er wel afhalen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom denken mensen toch ook niet gewoon na voordat ze zich laten zwangerdrukken.
Omdat een deel zwart geworden was. Dat krijg je met alle wil van de wereld niet bruin.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom je haar ontkleuren als je van donker naar donker gaat?
Dan kan ik hem "helpen" terwijl ik dat nooit zou willen als ik zelf wat eigenwaarde had gehad!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is zo lekker stoer en ik kan de ruwe randjes er wel afhalen.
Dan nog, ontkleuren is hell voor je haar, ik had het dan liever een paar keer gewassen met antiroosshampoo om het te vervagen hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat een deel zwart geworden was. Dat krijg je met alle wil van de wereld niet bruin.
Nu is het oranje-achtig blond
Pics zijn onmogelijk
Een kind zal hem vast rustiger maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan kan ik hem "helpen" terwijl ik dat nooit zou willen als ik zelf wat eigenwaarde had gehad!
Een lief, klein, schattig en onschuldig meisje zelfs!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kluts is een meisje. Een klein meisje maar wel een meisje.
Daar heeft ze nu wat aan ja. Dat het gen goede vent was heeft ze nu zelf ook wel door en je kan dat ook niet terugdraaien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij kon hem helpen! Maar als we samen zijn is hij heel anders! Hij is echt niet zo slecht! Hij is gewoon wat onhandig!
Zo eentje?
Dat zou jammer zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is zo lekker stoer en ik kan de ruwe randjes er wel afhalen.
Oh als je nu ook nog engels met een frans accent praat...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een lief, klein, schattig en onschuldig meisje zelfs!
Ook al zegt hij dat hij niet van kinderen houdt, hij trekt wel bij als het er is! En als ik het pas vertel dat ik zwanger ben na een maand of 5, valt er toch niks meer tegen te doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een kind zal hem vast rustiger maken.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
En met die camping smoking met sweatshirt valt die buik toch niet snel op.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook al zegt hij dat hij niet van kinderen houdt, hij trekt wel bij als het er is! En als ik het pas vertel dat ik zwanger ben na een maand of 5, valt er toch niks meer tegen te doen.
Het is een milde ontkleuring, zegt mijn kniphomo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog, ontkleuren is hell voor je haar, ik had het dan liever een paar keer gewassen met antiroosshampoo om het te vervagen hoor.
Voeren we een inhoudelijke discussie dan? Godt! Eindelijk worden we op waarde geschat!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Daar heeft ze nu wat aan ja. Dat het gen goede vent was heeft ze nu zelf ook wel door en je kan dat ook niet terugdraaien.
Ben het inhoudelijk verder met jullie eens hoor
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh ja het is de man!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef beetjeB het volgende:
Ja nee, allemaal leuk en aardig, maar vergeten we even niet allemaal hoe anders mannen zich voor kunnen doen! en in +10 jaar kan een mens akelig veranderen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja het is de man!Altijd de schuld van de man.
Oeh! Oeh!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voeren we een inhoudelijke discussie dan? Godt! Eindelijk worden we op waarde geschat!
En dat gaat ook voor vrouwen op... voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef beetjeB het volgende:
Ja nee, allemaal leuk en aardig, maar vergeten we even niet allemaal hoe anders mannen zich voor kunnen doen! en in +10 jaar kan een mens akelig veranderen
quote:
Waarom lacht iedereen?quote:
Dat gelooft toch niemand klunsje!quote:
Whihihihi.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh! Oeh!![]()
![]()
Spannend.
Straks gaan mensen mij ook nog serieus nemen op FOK!![]()
Hihi ik zei nemen![]()
Je hebt een PM schatjequote:
Zeg je nu eigenlijk dat je een doordringende lul hebt? Ofzo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn lul weet dat wel. Het is de rest van het lijf waar het nog niet wil doordringen.
Bij vrouwen is het meer Fysiek Yip.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
En dat gaat ook voor vrouwen op... voor de duidelijkheid
Ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh! Oeh!![]()
![]()
Spannend.
Hihi ik zei nemen![]()
Ik zag het! Maar ik dacht, laat ik eerst thuis kijken of ik kan.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het meer Fysiek Yip.
Vrouwen krijgen lelijke hangbuiken van de zwangerschap met stretch marks, hangtieten van het voeden en een blubberkont. Om nog maar niet te beginnen over het gebrek aan persoonlijke verzorging als het kind er eenmaal is.
Bij mannen is het geestelijk.
Mits het slachtoffer niet te dik is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat je een doordringende lul hebt? Ofzo?
mensen en veranderen, my ass.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef beetjeB het volgende:
* Duimelot neemt Godtjequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh! Oeh!![]()
![]()
Spannend.
Hihi ik zei nemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evengoed is het van beide een kutstreekquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen lelijke hangbuiken van de zwangerschap met stretch marks, hangtieten van het voeden en een blubberkont. Om nog maar niet te beginnen over het gebrek aan persoonlijke verzorging als het kind er eenmaal is.
Jij valt op Ethiopisch toch? Ongeveer?/quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mits het slachtoffer niet te dik is.
Kus!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
mensen en veranderen, my ass.en hoe harder iemand het roept hoe grotere bullshit het is.
en voor diegenen die zich afvragen hoe t gaat; niet goed. en geen zin om t verder uit de doeken te doen nu.
nu weer weg. mijn lurkminuutje is weer voorbij.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* Duimelot neemt GodtjeTechno HELP!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah oké,ik heb al die ervaring nog nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:55 schreef dawg het volgende:
mensen en veranderen, my ass.en hoe harder iemand het roept hoe grotere bullshit het is.
en voor diegenen die zich afvragen hoe t gaat; niet goed. en geen zin om t verder uit de doeken te doen nu.
nu weer weg. mijn lurkminuutje is weer voorbij.
Yep heb ik nogquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag het! Maar ik dacht, laat ik eerst thuis kijken of ik kan.
Je hebt mijn nummer nog toch trouwens?
Mits niet zwart!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij valt op Ethiopisch toch? Ongeveer?/
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ah oké,ik heb al die ervaring nog niet
Uhm je had toch een vriendin die al kinderen had gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ja maar ik word natuurlijk alleen maar leukerquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
En dat gaat ook voor vrouwen op... voor de duidelijkheid
Het is een beginquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn lul weet dat wel. Het is de rest van het lijf waar het nog niet wil doordringen.
Wat heeft ze met die kinderen gedaan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm je had toch een vriendin die al kinderen had gehad?
*zucht*quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heeft ze met die kinderen gedaan?Nu heeft ze ze niet meer? Heeft ze ze hartstikke dood vermoord?
Topje van de ijsberg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn geheugen laten wissen...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm je had toch een vriendin die al kinderen had gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb mijn geheugen laten wissen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Maar nu ben je leeg? Toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:00 schreef PeuRac het volgende:
Komt er "even" een vriendin langs om half 2. Ze loopt net de deur uitging mn werk dag
Verkracht en zwanger! En een stalker erbij.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar er zijn ook vriendinnen met kinderen waar ik met plezier aan terug denk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan dus ook anders
What is understood,need not be discussed...
quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Verkracht en zwanger! En een stalker erbij.
O ja maar die ik in gedachten blijkbaar nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar er zijn ook vriendinnen met kinderen waar ik met plezier aan terug denk.
Het kan dus ook anders
Viezerd! Incest! Je hebt gewoon zelfservice gedaan waar ze bij was! IEUW!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]met haar niet, zij is echt mijn kleine zusje
Bootycallquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:00 schreef PeuRac het volgende:
Komt er "even" een vriendin langs om half 2. Ze loopt net de deur uitging mn werk dag
Dat is soms toch best fijnquote:
Laten we zeggen dat ik met liefde naar de Hell gaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:03 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja maar die ik in gedachten blijkbaar niet
Maar dat idee had ik al
Dat is een discotheek ofzo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik met liefde naar de Hell ga![]()
Mn knuffel zusje, wat doe je!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Viezerd! Incest! Je hebt gewoon zelfservice gedaan waar ze bij was! IEUW!
Nee ik hoef je nummer ook niet!quote:
Voor sommige mensen maakt dat niet uit hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]met haar niet, zij is echt mijn kleine zusje
Dat knuffelen vind ik nu toch wat dubieus hoorquote:
Wait whut? R U serious?quote:
quote:
Ik lees het welquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef YipYip het volgende:
[..]ff check of jij de juiste naam in gedachte had
![]()
By the way...Al een extra echo laten maken ?
Hebben kinderen hartjes?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lees het wel
Nee een ultra sound huppeldedingesHartje gehoord
Ja dat word er uitgerukt als ze ouder worden.quote:
hartje dus het is er 1??quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lees het wel
Elke [singles] poster moet zijn/haar status maar in de sig zetten ofzoquote:
Ja er is er eentje overleden. Die er overigs nog steeds zit.quote:
Dat is gelukkig verleden tijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lees het wel
ja eruitgerukt opgetrapt gebroken en door de mangel gehaaldquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat word er uitgerukt als ze ouder worden.
ohquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja er is er eentje overleden. Die er overigs nog steeds zit.
Je bent zwanger?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat word er uitgerukt als ze ouder worden.
Ja dat dacht ik alquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat is gelukkig verleden tijd
Dus je bent weer gerustgesteld? Hubbie al voor de schommelstoel gezorgd ?
nah dat was een beetje de manier dat ik er achter kwam dat t over wasquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke [singles] poster moet zijn/haar status maar in de sig zetten ofzo.
Ja! Vind ik ook!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Elke [singles] poster moet zijn/haar status maar in de sig zetten ofzo.
Een baby'tje.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je bent zwanger?
Wat wordt het?
Ja die erg goed te horen was vanmorgenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohdat is minder
maar de ander heeft een super gaaf hartje
Ja 11weken en 4 dagen. En dat weet ik nog niet. Ik weet dat het een kindje word!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je bent zwanger?
Wat wordt het? 'Of wil je dat echt niet weten...'
Wait, whut? Techie en Duim zijn niet meerquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah dat was een beetje de manier dat ik er achter kwam dat t over was
hij had t uit zn sig en fobo gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |