quote:
Waarom lacht iedereen?quote:
Dat gelooft toch niemand klunsje!quote:
Whihihihi.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh! Oeh!![]()
![]()
Spannend.
Straks gaan mensen mij ook nog serieus nemen op FOK!![]()
Hihi ik zei nemen![]()
Je hebt een PM schatjequote:
Zeg je nu eigenlijk dat je een doordringende lul hebt? Ofzo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn lul weet dat wel. Het is de rest van het lijf waar het nog niet wil doordringen.
Bij vrouwen is het meer Fysiek Yip.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
En dat gaat ook voor vrouwen op... voor de duidelijkheid
Ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh! Oeh!![]()
![]()
Spannend.
Hihi ik zei nemen![]()
Ik zag het! Maar ik dacht, laat ik eerst thuis kijken of ik kan.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het meer Fysiek Yip.
Vrouwen krijgen lelijke hangbuiken van de zwangerschap met stretch marks, hangtieten van het voeden en een blubberkont. Om nog maar niet te beginnen over het gebrek aan persoonlijke verzorging als het kind er eenmaal is.
Bij mannen is het geestelijk.
Mits het slachtoffer niet te dik is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat je een doordringende lul hebt? Ofzo?
mensen en veranderen, my ass.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef beetjeB het volgende:
Ja nee, allemaal leuk en aardig, maar vergeten we even niet allemaal hoe anders mannen zich voor kunnen doen! en in +10 jaar kan een mens akelig veranderen
* Duimelot neemt Godtjequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh! Oeh!![]()
![]()
Spannend.
Hihi ik zei nemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evengoed is het van beide een kutstreekquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen lelijke hangbuiken van de zwangerschap met stretch marks, hangtieten van het voeden en een blubberkont. Om nog maar niet te beginnen over het gebrek aan persoonlijke verzorging als het kind er eenmaal is.
Jij valt op Ethiopisch toch? Ongeveer?/quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mits het slachtoffer niet te dik is.
Kus!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
mensen en veranderen, my ass.en hoe harder iemand het roept hoe grotere bullshit het is.
en voor diegenen die zich afvragen hoe t gaat; niet goed. en geen zin om t verder uit de doeken te doen nu.
nu weer weg. mijn lurkminuutje is weer voorbij.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* Duimelot neemt GodtjeTechno HELP!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah oké,ik heb al die ervaring nog nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:55 schreef dawg het volgende:
mensen en veranderen, my ass.en hoe harder iemand het roept hoe grotere bullshit het is.
en voor diegenen die zich afvragen hoe t gaat; niet goed. en geen zin om t verder uit de doeken te doen nu.
nu weer weg. mijn lurkminuutje is weer voorbij.
Yep heb ik nogquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag het! Maar ik dacht, laat ik eerst thuis kijken of ik kan.
Je hebt mijn nummer nog toch trouwens?
Mits niet zwart!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij valt op Ethiopisch toch? Ongeveer?/
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ah oké,ik heb al die ervaring nog niet
Uhm je had toch een vriendin die al kinderen had gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ja maar ik word natuurlijk alleen maar leukerquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
En dat gaat ook voor vrouwen op... voor de duidelijkheid
Het is een beginquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn lul weet dat wel. Het is de rest van het lijf waar het nog niet wil doordringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |