quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
deal laat maar via pm weten hoe en wat verder![]()
die van mij is bijna 13Moet dat via PM, we delen toch alles met onze [singles] vriendjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ze is 12, Bou!quote:
het is echt een waanzinnig mooi klein meisje, net dr moeder eigenlijkquote:
Per PM is hier op fok behoorlijk gangbaar kan ik u helaas meldenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Per PM sjiek de friemel!![]()
Het zou mijn keuze niet zijn.
De rest kan natuurlijk gebeuren.
das dus een van de dingen waarin we niet bleken te matchenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Per PM sjiek de friemel!![]()
Het zou mijn keuze niet zijn.
De rest kan natuurlijk gebeuren.
Je zou het niet zeggen op FOK! maar ik ben daar echt veel te lief voor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het ook lichtelijk cru. Zeker voor volwassen mensen.
Ja... Echt sommige meisjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is echt een waanzinnig mooi klein meisje, net dr moeder eigenlijk.
We hebben nooit gedate. Wel geneukt en daarna verkeringquote:
Dan heb je een goedkope deal te pakken ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, weet ik het.
Voor hetzelfde geld is ze 17 ofzo
Whehehehehehe..quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Per PM is hier op fok behoorlijk gangbaar kan ik u helaas melden
Hier nog 1.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen op FOK! maar ik ben daar echt veel te lief voor.
Dat zou ik echt niet kunnen. Dan komt dat geweten naar boven.
Wat heb ik mee gekregen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
das dus een van de dingen waarin we niet bleken te matchen
maar ach ik had al begrepen dat je mn kloon slipup had meegekregen dus hou je niet zo van de domme
nah is het straks een orgie en ik ben juist zo nieuwsgierig hoe jij het er in je eentje vanafbrengtquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet dat via PM, we delen toch alles met onze [singles] vriendjes?.
Maar je eerste neuk, hoe was die ontstaan dan? Een collega, na de vrijmibeau blijven slapen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
We hebben nooit gedate. Wel geneukt en daarna verkering
Is me goed bevallen. Onee, die stomme breaks van hem niet
Mooi zo!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is echt een waanzinnig mooi klein meisje, net dr moeder eigenlijk.
OK, fair enough, maar dan moet het een andere keer, ik moet nu wegquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah is het straks een orgie en ik ben juist zo nieuwsgierig hoe jij het er in je eentje vanafbrengt
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je een goedkope deal te pakken ja.
Ik en Techno PM'en?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh hij zei mij dat jij hem had gepmt en daarin had verteld dat je dat toen gelezen had!?!?!
Aaaaw poepje tochquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:26 schreef Murmeli het volgende:
Zelfs ik dump niet per PM en ik ben toch best een mietje
nah het kwam niet echt helemaal uit het niets voor me had wel zien aankomen natuurlijk, goed voorbereidend werk is er afgeleverdquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen op FOK! maar ik ben daar echt veel te lief voor.
Dat zou ik echt niet kunnen. Dan komt dat geweten naar boven.
Eigenlijk moest ik er toen ook om lachen...quote:
Doe mij toch dr naam even PM-enquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Eigenlijk moest ik er toen ook om lachen...
PM..hoe belachelijk wil je het hebben
En dan ben je over de 30 hequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Eigenlijk moest ik er toen ook om lachen...
PM..hoe belachelijk wil je het hebben
nah geen heen en weer gepm maar een melding naar hem dat jij het gezien had??quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik en Techno PM'en?![]()
Zoveel drink ik toch niet?
De wegen van de tam-tam zijn ondoorgrondelijk, Godt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Plato heeft je gebeld?![]()
Ik moest het hier vernemen.
Als ik alleen al zou weten wat ik heb gezien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah geen heen en weer gepm maar een melding naar hem dat jij het gezien had??
We waren al een beetje bevriend, paar keer bij elkaar thuis geweest. Toen had ik hey uit gemaakt met kwaak (voor sommigen van hier nog een bekende) dus ik smste hem dat. Wij daarover beetje smssen, toen kwam het op sms over zin in sex. Beetje uitdagen heen en weer. Ik hem volgende dag smssen: heb je nog zin? Die conversatie eindigde erin dat ik zei: om 6 uur bij mij. En zo geschieddequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar je eerste neuk, hoe was die ontstaan dan? Een collega, na de vrijmibeau blijven slapen?
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
De wegen van de tam-tam zijn ondoorgrondelijk, Godt.
doe dit wel even via pm uitzoeken ipv hierquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik alleen al zou weten wat ik heb gezien.![]()
Mij ben je kwijt. Ik snap er niks van.
Het is uit dat snap ik nu.
Ach ik kom je wel een keer ff flink doorgronden hoor, don;t worryquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat blijkt.![]()
Nu ben ik verdrietig.
Onderwegquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe mij toch dr naam even PM-en
Ik moet het nu zeker weten
Ik ben er wel eens voor naar eindhoven gereden hoor, uit rotterdam. Is minder ver, maar dan nogquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah het kwam niet echt helemaal uit het niets voor me had wel zien aankomen natuurlijk, goed voorbereidend werk is er afgeleverd
en ach we wonen niet bij elkaar om de hoek, om nu 2,5 uur te rijden om te zeggen dat het over is en dan weer 2,5 terug is ook zo wat toch!?
maar een telefoontje had ik kunnen waarderen
Als dat geen neuken wordt...quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Hey sms nummer 2 duurde nog geen 2 uur
Vergeet je paspoort niet!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ik kom je wel een keer ff flink doorgronden hoor, don;t worry
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ik kom je wel een keer ff flink doorgronden hoor, don;t worry
Dat kan ik mij nog herinnerenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
We waren al een beetje bevriend, paar keer bij elkaar thuis geweest. Toen had ik hey uit gemaakt met kwaak (voor sommigen van hier nog een bekende) dus ik smste hem dat. Wij daarover beetje smssen, toen kwam het op sms over zin in sex. Beetje uitdagen heen en weer. Ik hem volgende dag smssen: heb je nog zin? Die conversatie eindigde erin dat ik zei: om 6 uur bij mij. En zo geschiedde
HIj had het over drukke agenda en vroeg om een voorstel.quote:
Daar staat niet in of ik aids heb hoorquote:
Precies.quote:
Euh? Doe eens een goeie zin ervan maken..quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar staat niet in of ik aids heb ik niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |