Hmm.. Dan word het al iets minder.. Jongen was makkelijker geweest..quote:
Jij beest jijquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Idd, neuken is geen date.
Eerste afspraak met vriendje was ook geen date
Ik vind het ook lichtelijk cru. Zeker voor volwassen mensen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Per PM sjiek de friemel!![]()
Het zou mijn keuze niet zijn.
De rest kan natuurlijk gebeuren.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
deal laat maar via pm weten hoe en wat verder![]()
die van mij is bijna 13Moet dat via PM, we delen toch alles met onze [singles] vriendjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ze is 12, Bou!quote:
het is echt een waanzinnig mooi klein meisje, net dr moeder eigenlijkquote:
Per PM is hier op fok behoorlijk gangbaar kan ik u helaas meldenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
das dus een van de dingen waarin we niet bleken te matchenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen op FOK! maar ik ben daar echt veel te lief voor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het ook lichtelijk cru. Zeker voor volwassen mensen.
Ja... Echt sommige meisjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is echt een waanzinnig mooi klein meisje, net dr moeder eigenlijk.
We hebben nooit gedate. Wel geneukt en daarna verkeringquote:
Dan heb je een goedkope deal te pakken ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, weet ik het.
Voor hetzelfde geld is ze 17 ofzo
Whehehehehehe..quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Per PM is hier op fok behoorlijk gangbaar kan ik u helaas melden
Hier nog 1.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen op FOK! maar ik ben daar echt veel te lief voor.
Dat zou ik echt niet kunnen. Dan komt dat geweten naar boven.
Wat heb ik mee gekregen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
das dus een van de dingen waarin we niet bleken te matchen
maar ach ik had al begrepen dat je mn kloon slipup had meegekregen dus hou je niet zo van de domme
nah is het straks een orgie en ik ben juist zo nieuwsgierig hoe jij het er in je eentje vanafbrengtquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet dat via PM, we delen toch alles met onze [singles] vriendjes?.
Maar je eerste neuk, hoe was die ontstaan dan? Een collega, na de vrijmibeau blijven slapen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
We hebben nooit gedate. Wel geneukt en daarna verkering
Is me goed bevallen. Onee, die stomme breaks van hem niet
Mooi zo!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is echt een waanzinnig mooi klein meisje, net dr moeder eigenlijk.
OK, fair enough, maar dan moet het een andere keer, ik moet nu wegquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah is het straks een orgie en ik ben juist zo nieuwsgierig hoe jij het er in je eentje vanafbrengt
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je een goedkope deal te pakken ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |