Huh?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Duimelot het volgende:
nah dat was een beetje de manier dat ik er achter kwam dat t over was
hij had t uit zn sig en fobo gehaald
Hmm.. Oke..quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Je staat wel bij de favo fokkersquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Daten?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
En wat vindt knuffelmeisje daarvanquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:12 schreef El_Matador het volgende:
Duimpje, kom maar es gezellig "uithuilen" hoor...![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja er is er eentje overleden. Die er overigs nog steeds zit.
Die kijken graag?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah als t bij neuken blijft want ik heb kids enzo je weets
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:12 schreef El_Matador het volgende:
Duimpje, kom maar es gezellig "uithuilen" hoor...![]()
Lijkt me lekker.quote:
Ik loop een beetje achter maar ik moest even lachenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat word er uitgerukt als ze ouder worden.
Wil je het weten of dat ook niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die erg goed te horen was vanmorgen
[..]
Ja 11weken en 4 dagen. En dat weet ik nog niet. Ik weet dat het een kindje word!
Want dat zei mijn nichtje
Tamelijkquote:
Wat een interesse!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat vindt knuffelmeisje daarvan
Understatement.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tamelijkja....
Dat je dat na een relatie van 2 werken doet, ok, maar dit is beetje apart
Dus je bent nog wel lief maar in bed viel je tegen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerst stond er ook: relatie: ja met Duimeloten in zn sig. ook iets over mij enzo
Wel hoor ik wil het wel weten. Maar dat duurt nog even voor ik het kan wetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wil je het weten of dat ook niet?
Als het een jongen is, zou ik hem Edelachtbare noemen, dan moet de leraar hem daarmee aanspreken als hij wordt vermaand: Edelachtbare, kap nou met je pik te trekken' zoiets
Misschien is zijn account gehackt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerst stond er ook: relatie: ja met Duimeloten in zn sig. ook iets over mij enzo
En als je jong bent en zoiets doetquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tamelijkja....
Dat je dat na een relatie van 2 werken doet, ok, maar dit is beetje apart
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je bent nog wel lief maar in bed viel je tegen?
oh IK vind dat een DATE is met het idee elkaar beter te leren kennen om te zien of er meer inzit (relatie materiaal)quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou het ook een beetje gek vinden als je die meeneemt op de date.
Ik kan er mee leven denk ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah als t bij neuken blijft want ik heb kids enzo je weets
Spelcomputers! Altijd handig dat gamenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven denk ik.
Ik heb vrijdag ook een date met een chick met een koter trouwens, maar dat kind is 12, dat kan ik handelen.
Ik bekenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien is zijn account gehackt?
Ahaa,,ok.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel hoor ik wil het wel weten. Maar dat duurt nog even voor ik het kan weten
Wat ben je toch een schatje.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, wat jij doet boeit me altijd
Die koter gaat niet mee vrijdag hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Spelcomputers! Altijd handig dat gamen
Dat houd ik dus wel voor mequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa,,ok.
Vertel, welke namen heb je in gedachten?
Dat snap ik. Maar als het wat wordquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die koter gaat niet mee vrijdag hoor.
nah hij heeft me gisteravond via pm officieel laten wetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Understatement.
Ik zou ook graag meer smerige details horen.
Je gaat COD spelen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die koter gaat niet mee vrijdag hoor.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je bent nog wel lief maar in bed viel je tegen?
Idd, neuken is geen date.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh IK vind dat een DATE is met het idee elkaar beter te leren kennen om te zien of er meer inzit (relatie materiaal)
anders is t gewoon plat neuken en niets meer
mn kids blijven altijd ver uit de buurt van neukerdjes enzo
Het is een dochtertjequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar als het wat word
Nu niet moeders! Kind en ik zijn aan het gamen. Haal maar wat bier voor ons. O en chips!
Ja dat zou wel erg direkte seksuele voorlichting zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh IK vind dat een DATE is met het idee elkaar beter te leren kennen om te zien of er meer inzit (relatie materiaal)
anders is t gewoon plat neuken en niets meer
mn kids blijven altijd ver uit de buurt van neukerdjes enzo
Per PM sjiek de friemel!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah hij heeft me gisteravond via pm officieel laten weten
maar ik had t alwel geraden en heb me dit weekend alvast misdragen
verder doen we niet aan smerige details
na een aantal maanden relatie leer je elkaar kennen en dan kom je er achter dat je minder goed bij elkaar past dan je hoopt!
Eerste date is neuken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Idd, neuken is geen date.
Eerste afspraak met vriendje was ook geen date
deal laat maar via pm weten hoe en wat verderquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven denk ik.
Ik heb vrijdag ook een date met een chick met een koter trouwens, maar dat kind is 12, dat kan ik handelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |