Nou ja, het KAN nog. Maar als ik zo'n sms zou krijgen dan zou ik er op reageren. Hoe dan ook. Oke, ik zou misschien niet meteen reageren want als ik zou willen daten dan zou ik een goede tekst willen hebben en als ik niet zou willen daten zou ik een niet te harde tekst willen bedenken........... maar ik zou sms-en. Het zou dus ff tot bv de avond kunnen duren. Of als je barman bent dat je dat dan na je shift doet of zo. Maar er een dag overheen laten gaan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je acht de kans zeer klein dat hij nog gaat smsen?
Precies. Stom.quote:
Precies! Het gaat er om dat je geen duidelijkheid hebt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan was het nog kut, maar dan wa shij geen eikel
Want dat kan gewoon.
Maar de gaywereld is klein, zeker als ie in dezelfde stad woont, werkt in een tent waar je wel eens komt, en collega is van een kennis van je. Dus tegenkomen ga ik hem nog eensquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Precies! Het gaat er om dat je geen duidelijkheid hebt.
Hij werkt fulltime in de Effenaar? Het zou niet kunnen dat hij ten tijde van de sms al aan het werk was, daarna je sms is vergeten en nu nog ligt te slapen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, het KAN nog. Maar als ik zo'n sms zou krijgen dan zou ik er op reageren. Hoe dan ook. Oke, ik zou misschien niet meteen reageren want als ik zou willen daten dan zou ik een goede tekst willen hebben en als ik niet zou willen daten zou ik een niet te harde tekst willen bedenken........... maar ik zou sms-en. Het zou dus ff tot bv de avond kunnen duren. Of als je barman bent dat je dat dan na je shift doet of zo. Maar er een dag overheen laten gaan?
Het KAN, maar I'm not getting ny hopes up. Het rare is wel dat het zo'n hele lievige Technische Universiteit semi-nerd best slimme aardige jongen leek, en z'n vriendengroep ook. Daarvan verwacht je dat ie iig iets terug zou sturen.
Ik ga gewoon morgen z'n collega uiteen rijten en dit weekend die 2 jongens weer uitnodigen. Dan ben ik maandag weer vrolijk
En dan heb je een ijspriem bij je?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de gaywereld is klein, zeker als ie in dezelfde stad woont, werkt in een tent waar je wel eens komt, en collega is van een kennis van je. Dus tegenkomen ga ik hem nog eens
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een keischattig dekbedovertrek
Half 4 's middags gisteren?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij werkt fulltime in de Effenaar? Het zou niet kunnen dat hij ten tijde van de sms al aan het werk was, daarna je sms is vergeten en nu nog ligt te slapen?
Wat voor iets?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een keischattig dekbedovertrek
Nee. Mijn tong kan scherp geenoeg zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan heb je een ijspriem bij je?
Ivoorig met zachtrode roosjes erop en lichtgroene blaadjes. En de onderkant is rood/groen/ivoor geruit. Kei lief.quote:
College tot 5 uur, daarna eten bij vrienden en stappen, dronken thuis, nu nog in bed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Half 4 's middags gisteren?
En de baan is naast zijn studie. Dus niet fulltime.
Liefquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ivoorig met zachtrode roosjes erop en lichtgroene blaadjes. En de onderkant is rood/groen/ivoor geruit. Kei lief.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ivoorig met zachtrode roosjes erop en lichtgroene blaadjes. En de onderkant is rood/groen/ivoor geruit. Kei lief.
quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
College tot 5 uur, daarna eten bij vrienden en stappen, dronken thuis, nu nog in bed.
Ofzo.
Niet zo druk maken
Les 1: probeer niet het schema van je date zelf in te vullen. Dat doet hij welquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Half 4 's middags gisteren?
En de baan is naast zijn studie. Dus niet fulltime.
quote:
Ja mag.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Weet iemand of je make up opmag voor foto voor je idkaart?
ja joh tuurlijk mag dat, anders had ik er geen gehad hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
holaquote:
Yup. http://www.paspoortinform(...)isdocumenten/Pasfotoquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja er zijn nog zat scenario's te verzinnen waarom ie nieet gessms't heeeft maar nog wel interesse kan hebben hoor. Maar ik heb gister de film He's just not that into you gekeken en als een vent niet sms't... dan wil ie gewoon nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
College tot 5 uur, daarna eten bij vrienden en stappen, dronken thuis, nu nog in bed.
Ofzo.
Niet zo druk maken
er. Stond iets met schaduw bij ogen bladieblaquote:
Jij gaat zonder make-up de deur niet uit? Jij hebt zo'n volgeplamuurd hoofd? (Voor mij is elke vorm van foundation 'volgeplamuurd')quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef Delan het volgende:
ja joh tuurlijk mag dat, anders had ik er geen gehad hoor
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Les 1: probeer niet het schema van je date zelf in te vullen. Dat doet hij wel
Mijn moeder mocht d'r bril niet eens op. Mijn moeder zonder bril, dat is mijn moeder niet!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel onzin dat je haren niet eens normaal mag zitten, maar achter je oren moet zitten. Terwijl hoofddoekjes wel op mogen blijven.
Ja, dat vond ik ook stom.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn moeder mocht d'r bril niet eens op. Mijn moeder zonder bril, dat is mijn moeder niet!
Onder het mom van 'religie' is er helaas een hoop uitzondering op de regel mogelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel onzin dat je haren niet eens normaal mag zitten, maar achter je oren moet zitten. Terwijl hoofddoekjes wel op mogen blijven.
Yeah.. niemand wil mijquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er zijn nog zat scenario's te verzinnen waarom ie nieet gessms't heeeft maar nog wel interesse kan hebben hoor. Maar ik heb gister de film He's just not that into you gekeken en als een vent niet sms't... dan wil ie gewoon niet
tuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee joh ik ben niet volgeplamuurd, maar zonder mijn ooglijntje en mijn mascara ga ik echt de deur niet uit hoor, dan voel ik me echt kaal, hahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij gaat zonder make-up de deur niet uit? Jij hebt zo'n volgeplamuurd hoofd? (Voor mij is elke vorm van foundation 'volgeplamuurd')
maar andere hoofdbedekking mag ook uit levensbeschouwong, godsdienst of medische redenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Myraela het volgende:
K. Maar tot zover kwetsbaar opstellen & persoonlijk falenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yeah.. niemand wil mij![]()
Niet teveel erover nadenken.. gewoon proberen te vergeten en anders over een dag of 2 ofzo weer wat van je laten horen
James Brown is still alive!quote:
Laat dat levensbeschouwing maar weg. Zie bijvoorbeeld het Joker verhaal:quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar andere hoofdbedekking mag ook uit levensbeschouwong, godsdienst of medische reden
Don't get your hopes up, dat is een goede instelling. Maar zo snel al concluderen dat hij niet wil, is ook wel overdreven.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Dat dus.
Maar ik heeb ook geen zin in zo'n vrouwending als "Ja nee, er is VAST een goede reden!"
O ja joh, nog meer heartache reminders!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nee, die heb ik er niet tussen staan. Zometeen Salva Meaquote:
Het is ook niet leuk, maar als je het nooit doet, kom je nooit ergensquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:49 schreef Ang3l het volgende:
K. Maar tot zover kwetsbaar opstellen & persoonlijk falenIk hou d'r niet van.
Dat heet jezelf indekken en preparing for the worst.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Don't get your hopes up, dat is een goede instelling. Maar zo snel al concluderen dat hij niet wil, is ook wel overdreven.
Ik ben heulslim enzo en heuloud, ik weet genoegquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk, maar als je het nooit doet, kom je nooit ergensOp je bek gaan is de manier om dingen te leren
ik weet het, maar zo staat het op de sitequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Laat dat levensbeschouwing maar weg. Zie bijvoorbeeld het Joker verhaal:
FOK!ker moet 'Joker'-ID-kaart inleveren
Het is gewoon kut als anderen er net wat anders instaan dan jij. Maar dat betekend nog niet dat ze je niet leuk hoeven te vindenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
K. Maar tot zover kwetsbaar opstellen & persoonlijk falenIk hou d'r niet van.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heet jezelf indekken en preparing for the worst.
haha... nee wacht.... in het gaygeval: NIET preparing for the worst, want die worst komt dan dus niet
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja joh, nog meer heartache reminders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luister naar Nouk, Ang3lquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk, maar als je het nooit doet, kom je nooit ergensOp je bek gaan is de manier om dingen te leren
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Oja, de aor is er niet meer natuurlijk.... Daar kon je heul goed stappen op maandag. Trouwens er is genoeg open op maandag. Maar als je hem weer ziet gewoon ff vragen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:45 schreef Ang3l het volgende:
O en Murm... stappen? Het was maandag gisterDat kan niet in Eindhoven
Maar goed......................
[..]
Dat dus.
Maar ik heeb ook geen zin in zo'n vrouwending als "Ja nee, er is VAST een goede reden!"
Misschien is hij wel heel verlegen en durft hij niet zo goed en zulks?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
haha... nee wacht.... in het gaygeval: NIET preparing for the worst, want die worst komt dan dus niet
quote:
Er is wel eenquote:[..]
Luister naar Nouk, Ang3l
"Moet ik mezelf uitnodigen boven of doe jij dat nog?"quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien is hij wel heel verlegen en durft hij niet zo goed en zulks?
Je bedoelt; misschien is het Ang3l, the sequel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien is hij wel heel verlegen en durft hij niet zo goed en zulks?
Ja, dat laatste sowieso.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oja, de aor is er niet meer natuurlijk.... Daar kon je heul goed stappen op maandag. Trouwens er is genoeg open op maandag. Maar als je hem weer ziet gewoon ff vragen.
Ach ben stilquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bedoelt; misschien is het Ang3l, the sequel?
hihi, ik las hetquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, die heb ik er niet tussen staan. Zometeen Salva Mea
In other news: wat zijn er verschrikkelijk veel conservatieve mensen op Fok
Als je dat vervolgsmsje stuurt als je geen antwoord hebt gehad, doe het dan aan het eind van de week en nu morgen al.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:56 schreef Ang3l het volgende:
"Moet ik mezelf uitnodigen boven of doe jij dat nog?"
Ja, HEEL verlegen
NIET morgen al beedoel je?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je dat vervolgsmsje stuurt als je geen antwoord hebt gehad, doe het dan aan het eind van de week en nu morgen al.
Wat studeert hij eigk? En is t echt een nerd, of issie maat een klein beetje zo. Of denk je alleen maar dat ie een nerd is omdat ie op de tu zit?quote:
Jequote:
quote:
Als hij denkt dat dat zo hoort.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIET morgen al beedoel je?
Ja misschien wel ja.
Maar, en dat is gewoon puur mijn eigen gedachte en ikw eet dat niet iedereen is zoals ik, ik kan me niet voorstellen dat iemand een week lang niet zou reageren op een sms en dan ineens toch wel... en dan positief. Waarom zou je daar een week op wachten met sturen?
Ah, oké. Maar goed, ik was dan ook niet bekend met de voorgeschiedenis.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:56 schreef Ang3l het volgende:
"Moet ik mezelf uitnodigen boven of doe jij dat nog?"
Ja, HEEL verlegen
Beterschap!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij iets van keelontsteking ofzo. Dus vooral last van m'n keel .. en de bijbehorende effecten van beetje hoofdpijn en slecht slapen.
Ooh jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja misschien wel ja.
Ik begrijp je wel hoor en ben het ook met je eens, ik probeer alleen te voorkomen dat je hele hysterische dingen gaat sturen. Wacht gewoon afquote:Maar, en dat is gewoon puur mijn eigen gedachte en ikw eet dat niet iedereen is zoals ik, ik kan me niet voorstellen dat iemand een week lang niet zou reageren op een sms en dan ineens toch wel... en dan positief. Waarom zou je daar een week op wachten met sturen?
Ooh balen.. Niet meer misselijk hoop ik? Vandaag nog een beetje lui doen..quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij iets van keelontsteking ofzo. Dus vooral last van m'n keel .. en de bijbehorende effecten van beetje hoofdpijn en slecht slapen.
Welcome to our world, mannen zijn irritant hèquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja misschien wel ja.
Maar, en dat is gewoon puur mijn eigen gedachte en ikw eet dat niet iedereen is zoals ik, ik kan me niet voorstellen dat iemand een week lang niet zou reageren op een sms en dan ineens toch wel... en dan positief. Waarom zou je daar een week op wachten met sturen?
Nee niet gekeken. Dat mag ik dinsdag weer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jegeeft aan dat je weer hebt gekeken?
Misselijk idd niet meer, gelukkigquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh balen.. Niet meer misselijk hoop ik? Vandaag nog een beetje lui doen..
Zegt misschien iets teveel over onze sick mindsquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Naja, ik wilde net hetzelfe posten!
Wishfull thinkingquote:
Volgens mij heeft haast iedereen dat er wel een keer in gelezen.. dus zo sick is het nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:07 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Zegt misschien iets teveel over onze sick minds
Oehhh!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wishfull thinkingmaar je mag wel even komen voelen hoor
Gelukkig!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft haast iedereen dat er wel een keer in gelezen.. dus zo sick is het niet
Oeh tofquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef Tally het volgende:
Nee niet gekeken. Dat mag ik dinsdag weer.
Vandaag heb ik voor het eerst het hartje gehoord. Als ze het hartje niet zouden vinden dan mocht ik een afspraak maken voor een echo. Maar het hartje was zo duidelijkEn ze voelde aan mijn baarmoeder (AU!) dat het goed groeit want mijn baarmoeder was onder mijn schaambot vandaan.
Het gaat allemaal goed zei ze. Ik moest maar gaan genieten van de zwangerschap. De problemen voor 12 weken waren zo goed als voorbij. Dus die 12 weken heb ik niet glansrijk gehaald maar wel gehaald
O en schoonmoeders ging mee want hubbie kon niet. En ik heb net een kadootje gehadEen boxkleed van Woesel en Pip. Zo lief
![]()
Nu ga ik donderdag dus samen met haar het schommelstoeltje halen
Hubbie wilde het niet maar zij vond dat het mocht
Ik zou inderdaad gewoon even thuisblijven en morgen wel weer verder kijken..quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef Cue_ het volgende:
Misselijk idd niet meer, gelukkig
Ow absoluut. Dacht nog wel dat ik vanmiddag anders wel langs het werk kan gaan. Maar kan toch niet praten en zit liever in een wat beter klimaat (op kantoor is toch en kou).en ze kunnen mij wel missen.
Alleen morgen moet ik uitetenhoop dat dat goed gaat.
Mogggguuhh!quote:
Geen probleem, kan ik meteen jouw borsten betastenquote:
Be my guestquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wilde die van mij al posten!
Idd!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou inderdaad gewoon even thuisblijven en morgen wel weer verder kijken..
Zacht eten; vraag het gepureerd
Stoeien met borsten ftwquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen probleem, kan ik meteen jouw borsten betasten
ja hoiquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, die heb ik er niet tussen staan. Zometeen Salva Mea
In other news: wat zijn er verschrikkelijk veel conservatieve mensen op Fok
, Oeh duimen dat het lukt morgen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misselijk idd niet meer, gelukkig
Ow absoluut. Dacht nog wel dat ik vanmiddag anders wel langs het werk kan gaan. Maar kan toch niet praten en zit liever in een wat beter klimaat (op kantoor is toch en kou).en ze kunnen mij wel missen.
Alleen morgen moet ik uitetenhoop dat dat goed gaat.
Tnx murm
Wow ik las dit na en ik dacht; shit moet het wijzigen want het staat verkeerdquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Wel als er konijntjes staat en je kontjes leest
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Wel als er konijntjes staat en je kontjes leest
Wat fijn om te horenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee niet gekeken. Dat mag ik dinsdag weer.
Vandaag heb ik voor het eerst het hartje gehoord. Als ze het hartje niet zouden vinden dan mocht ik een afspraak maken voor een echo. Maar het hartje was zo duidelijkEn ze voelde aan mijn baarmoeder (AU!) dat het goed groeit want mijn baarmoeder was onder mijn schaambot vandaan.
Het gaat allemaal goed zei ze. Ik moest maar gaan genieten van de zwangerschap. De problemen voor 12 weken waren zo goed als voorbij. Dus die 12 weken heb ik niet glansrijk gehaald maar wel gehaald
O en schoonmoeders ging mee want hubbie kon niet. En ik heb net een kadootje gehadEen boxkleed van Woesel en Pip. Zo lief
![]()
Nu ga ik donderdag dus samen met haar het schommelstoeltje halen
Hubbie wilde het niet maar zij vond dat het mocht
Tnxquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
, Oeh duimen dat het lukt morgen!
Next fokmeeting?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:15 schreef PeuRac het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1128801/104ef9a6/sjalalalie_.html![]()
[..]wanneer?
*gaat snel meeting plannenquote:
Haha, ja. Gewoon vandaag en morgen niet praten, veel dropjes en zuurtjes sabbelen dan kan je morgen op zn minst wel even pratenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnxik hoop het ook. Zolang ik maar een beetje normaal kan praten, Zou wel zo gezellig zijn
Ja superlief zegquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
oh tally wat fijnen wat heerlijk dat je met je schoonmoeder alsnog dat stoeltje gaat scoren
mannen snappen dat niet
Nee, niet zoals jij. Jij blijft niet roepen dat mensen met een wat andere levenskijk de ware liefde nog moeten vinden en tegen zichzelf liegenquote:
Mannen zien in dat dat van die nutteloze gadgets zijn welke - na een paar keer gebruikt te zijn - verdoemd zijn tot verstoffen ende vergetelheid.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
oh tally wat fijnen wat heerlijk dat je met je schoonmoeder alsnog dat stoeltje gaat scoren
mannen snappen dat niet
Dat dacht ikquote:
Geen idee?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*gaat snel meeting plannen
Trouwens, werd er een tijdje terug niet gesproken over een Singles meeting?
Huh?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet zoals jij. Jij blijft niet roepen dat mensen met een wat andere levenskijk de ware liefde nog moeten vinden en tegen zichzelf liegen
maar zoiets hoort gewoon bij t voorpretten! Vrouwen zien hum hummeltje dan al helemaal genietend in dat ding zitten en dan boeit het niet of het 50 of 150 e gekost heeftquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:24 schreef Techno het volgende:
Leuk Tally.![]()
[..]
Mannen zien in dat dat van die nutteloze gadgets zijn welke - na een paar keer gebruikt te zijn - verdoemd zijn tot verstoffen ende vergetelheid.
Voorprettenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar zoiets hoort gewoon bij t voorpretten! Vrouwen zien hum hummeltje dan al helemaal genietend in dat ding zitten en dan boeit het niet of het 50 of 150 e gekost heeft
Nee geen wipstoel. Een schommelstoel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:26 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Geen idee?
Baby's mogen maar een halfuur per dag in zo'n wippertje zitten, ik neem aan dat het zo'n wipper is?
Je gaat hem nu tegen de deur aangooien?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:28 schreef JoeBravo het volgende:
Ventje is toch wel echt onder de indruk als ik boos op hem ben. Ik pakte hem bij z'n kin en kon meteen een plasje van de grond opvegen
Tijd om weer wat leuks met 'm te gaan doen
Iets teveel Supernanny gekeken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:28 schreef JoeBravo het volgende:
Ventje is toch wel echt onder de indruk als ik boos op hem ben. Ik pakte hem bij z'n kin en kon meteen een plasje van de grond opvegen
je merkt het hier ook al, vrouwen worden spontaan softe wezentjes als het om baby's gaat. Dan wordt alles ineens lief en schattig gevondenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
VoorprettenIk ben ook heel blij voor Tally, maar dat soort woorden...
hij wil voetballenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je gaat hem nu tegen de deur aangooien?
Moguhquote:
Verjaardag van m'n paquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha, ja. Gewoon vandaag en morgen niet praten, veel dropjes en zuurtjes sabbelen dan kan je morgen op zn minst wel even praten![]()
E jen hebt dan een zwoele stem... Kan handig zijn, als het een date is tenminste
Jaaaa, baby's en alles wat erbij hoortquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je merkt het hier ook al, vrouwen worden spontaan softe wezentjes als het om baby's gaat. Dan wordt alles ineens lief en schattig gevonden
Oke, ik bewaar wel gepaste afstand, voordat ik jullie voorpret bederfquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je merkt het hier ook al, vrouwen worden spontaan softe wezentjes als het om baby's gaat. Dan wordt alles ineens lief en schattig gevonden
Jamaadastochleuk?quote:
Oh dat slijt, trust me.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:28 schreef JoeBravo het volgende:
Of je ging te laat slapenquote:
Human Interaction Technology (of Design)quote:
Is ie volgens mij ook wel een beetjequote:En is t echt een nerd, of issie maat een klein beetje zo. Of denk je alleen maar dat ie een nerd is omdat ie op de tu zit?
Kan er niks aan doen, was pas om 03:00 thuis van 't werk.. En dan slaap ik echt niet binnen 2 uurquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of je ging te laat slapen![]()
Ik kan me er niet toe zetten te gaan werken
Ja ik ga m'n eigen glazen nog niet ingooienquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ja![]()
[..]
Ik begrijp je wel hoor en ben het ook met je eens, ik probeer alleen te voorkomen dat je hele hysterische dingen gaat sturen. Wacht gewoon af
Ik ben een HGNquote:
Dat ken ik nog van toen ik chauffeurdequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, was pas om 03:00 thuis van 't werk.. En dan slaap ik echt niet binnen 2 uur
Vreselijk hèquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:35 schreef Tally het volgende:
En tegen de tijd dat mijn kind tv wil kijken doe ik hem weg.
Geen K3 of Plop of wat dan ook in huis
Mwhahaha uhuh, ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:35 schreef Tally het volgende:
Echt nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Een wattus?quote:
Nee ik heb van de week eens geprobeerd te kijken. Gewoon om te kijken of het wat wasquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:37 schreef Merel- het volgende:
[..]
Vreselijk hè![]()
Maar als je kindje het leuk vindt, ga jij het vanzelf ook leuk vinden..![]()
'Welkom welkom, bij de 3 biggetjes..' komt nu voorbij
quote:
Ik weet nog een hele toffe site, super leuke slofjes enzo! Het was iets met 'little horse' ofzo..quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Een wattus?
[..]
Nee ik heb van de week eens geprobeerd te kijken. Gewoon om te kijken of het wat was
Nou nee dus. Mijn moeder vind Plop wel leuk trouwens
En nu ga ik even de catalogus doornemen van de Baby zaak. Komt net door de bus
Jij ook al?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:37 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Mwhahaha uhuh, ik geloof je meteen
Ik wil wel uitgebreid over de bevalling verhalen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:40 schreef PeuRac het volgende:
Zijn er geen leukere onderwerpen? Ik vond het gisteren verplicht door de baby/kinder afdeling van een warenhuis heel lopen al traumatiserend genoeg![]()
Dat zei m'n tante ook... Helaas..quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:35 schreef Tally het volgende:
Zolang er maar een steekje extra in is gegaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik wil wel uitgebreid over de bevalling verhalen?
Vertel....quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef beetjeB het volgende:
Ik wil wel uitgebreid over de bevalling verhalen?
Vannacht wordt vervelender.. Pas heul laat naar Enschedequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ken ik nog van toen ik chauffeurdekom je thuis, onmogelijke tijd, helemaal naar de klote, maar slapen ho maar.
Dit was het: Happy Horsequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:38 schreef Tally het volgende:
En nu ga ik even de catalogus doornemen van de Baby zaak. Komt net door de bus
Dat is een wijvenstudie, geen nerdstudie. Die richting heb ik ook gedaan. Volgens mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Human Interaction Technology (of Design)
[..]
Is ie volgens mij ook wel een beetje
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zolang er maar een steekje extra in is gegaan
Haar nu wel al gedaan en gemakeupped en zulks?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:43 schreef Myraela het volgende:
Ik begin gewoon niet aan kinderen. Maar ik doe ook niet aan seks, dat scheelt.
Je neus groeit langer Pinokkio!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:43 schreef Myraela het volgende:
Ik begin gewoon niet aan kinderen. Maar ik doe ook niet aan seks, dat scheelt.
Nee, maar dat hoeft ook niet, want ik moet je nog een smsje sturen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haar nu wel al gedaan en gemakeupped en zulks?
Heul niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je neus groeit langer Pinokkio!
ik een leeuw.. GRRRR!quote:
Uh..Oh..quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft ook niet, want ik moet je nog een smsje sturen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik een leeuw.. GRRRRAPPIG!
Dat is niet je neus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heul wel![]()
Mijn neus trouwens ook
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het maar goed is ook
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef Natalie78 het volgende:
Ik ook niet, bandwidth exceeded staat er.
Zo dan...quote:
popcornquote:
Jawel, maar alleen als ze zelf ook tot één van die groepen behoort.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:47 schreef stbabylon het volgende:
Klopt, maar dat verschil zegt haar toch niks
Ach, aan een geek heeft ze tenminste wat. Een nerd blijft een nerdquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen als ze zelf ook tot één van die groepen behoort.
http://www.squidoo.com/geeksvsnerdsquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef Murmeli het volgende:
Wat is ook alweer het verschil tussen een nerd en een geek?
Hij doet het niet op mobielquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:52 schreef Techno het volgende:
[..]
http://www.squidoo.com/geeksvsnerds
Och, ik vind ze allebei wel schattig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen als ze zelf ook tot één van die groepen behoort.
http://www.wikihow.com/Te(...)ween-Nerds-and-Geeksquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef Murmeli het volgende:
Wat is ook alweer het verschil tussen een nerd en een geek?
Kan je niet met een speldje of zo, voorzichtig krabben?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb een kriebel onder mn lok maar kan er niet bij en wil mn haar niet ruineren![]()
Jezus, ik sta echt te lang droog hoor, nu las ik weer 'ik heb een kriebel onder mijn rok'quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb een kriebel onder mn lok maar kan er niet bij en wil mn haar niet ruineren![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:57 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Jezus, ik sta echt te lang droog hoor, nu las ik weer 'ik heb een kriebel onder mijn rok'
[..]
Jezus, ik sta echt te lang droog hoor, nu las ik weer 'ik heb een kriebel onder mijn rok'
[..]
Dat heeft volgens mij niks met lang droog staan te maken. Ik lees ook vrijwel continue dubbelzinnig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:57 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik zie bij mezelf wel een duidelijke samenhang tussen het één en het ander.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij niks met lang droog staan te maken. Ik lees ook vrijwel continue dubbelzinnig.
Ik ga juist meer dubbelzinnig denken als het niet zo lang is geleden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:00 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik zie bij mezelf wel een duidelijke samenhang tussen het één en het ander.
dat heb ik ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga juist meer dubbelzinnig denken als het niet zo lang is geleden.
/eens.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:02 schreef Samzz het volgende:
Absolutely Alice
Er is geen mooiere blauwe nagellak
Blauw is sowiesoquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:02 schreef Samzz het volgende:
Absolutely Alice
Er is geen mooiere blauwe nagellak
Het staat heel gaaf bij m'n grijze outfitquote:
Dat geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het staat heel gaaf bij m'n grijze outfit
Ik ga zo slagroom kopenquote:
Dus het houdt op als je een flinke beurt hebt gehad?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:00 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik zie bij mezelf wel een duidelijke samenhang tussen het één en het ander.
Sorry *hand weghaalt*quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:57 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Genoeg mannen hier die dat wel voor der willen regelen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus het houdt op als je een flinke beurt hebt gehad?
Oeeeh nice! En van wat ik las mag je jezelf best trakteren!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga zo slagroom kopenIk lust het niet maar op de koffie vind ik het wel te drinken/eten.
Dan ga ik hazelnotenkoffie maken![]()
Het is een homo, duhquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is een wijvenstudie, geen nerdstudie. Die richting heb ik ook gedaan. Volgens mij.
Of hij moet bij industrieel ontwerpen zitten...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen.
Ik ben sowieso weg van de OPI glitterlakjes, bij die lakjes merk je het best het verschil tussen de goedkopere lakjes.
Vind ik ook! HA!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeeeh nice! En van wat ik las mag je jezelf best trakteren!
Dat is meer omdat we op FOK! zitten denk ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij niks met lang droog staan te maken. Ik lees ook vrijwel continue dubbelzinnig.
Dat vast en zekerquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Genoeg mannen hier die dat wel voor der willen regelen.
Jij ook dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt er al een pm met je hosselskilzz op losgelaten?
Ja, maar, zij gaf mij gisteren etenquote:
Het wordt iig een stuk minderquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus het houdt op als je een flinke beurt hebt gehad?
Murmpje!quote:
Yuki!quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt er al een pm met je hosselskilzz op losgelaten?
Ja, sinds je niet meer mag lachen mis ik bij mij alleen nog een balkje met een nummer eronder.quote:
bij mij lijkt het net of ik een flinke huilbui heb gehadquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, sinds je niet meer mag lachen mis ik bij mij alleen nog een balkje met een nummer eronder.![]()
Ik lijk altijd wel crimineel op die dingen.
Buiten die in kpd?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik heb foto's gezien![]()
Had ze 25 gezegd, dan had ik het ook geloofd.
Haar FoBo is leeg?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:18 schreef RealZeus het volgende:
Ze heeft geen fobo....quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die wil ik ookquote:
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat hoort zo, tenzij je nu naar beneden kijkt en je eigen kont kunt zien.
Somebody call the excorsist!!!quote:
Dan heb je er ook niks aanquote:
Je krijgt gewennings verschijnselen aan die havenlucht, en de Roteb die heul dichtbij is..quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lijkt me geen verkeerd plan idd.quote:
ehm, er is al genoeg te vinden lijkt me zo..quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De waarheid moet wel gecontroleerd worden natuurlijk
Maar die zijn waarschijnlijk NSFW.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:25 schreef beetjeB het volgende:
ehm, er is al genoeg te vinden lijkt me zo..
Ja natuurlijk! Stimuleer luiheid!quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De waarheid moet wel gecontroleerd worden natuurlijk
Zeker NSFW!quote:
Luiheidquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Stimuleer luiheid!
Klopt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar die zijn waarschijnlijk NSFW.
Die meid is ziek hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ziek? Ze is gewoon even dizzy, dat is niet ziek.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die meid is ziek hoorDan mag dat!
Luiheidquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ja. Kom op zegquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:28 schreef RealZeus het volgende:
Ziek? Ze is gewoon even dizzy, dat is niet ziek.
Ah, Memento is er.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Zucht zijn de geile rukkertjes weer bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |