/eens.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:02 schreef Samzz het volgende:
Absolutely Alice
Er is geen mooiere blauwe nagellak
Blauw is sowiesoquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:02 schreef Samzz het volgende:
Absolutely Alice
Er is geen mooiere blauwe nagellak
Het staat heel gaaf bij m'n grijze outfitquote:
Dat geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het staat heel gaaf bij m'n grijze outfit
Ik ga zo slagroom kopenquote:
Dus het houdt op als je een flinke beurt hebt gehad?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:00 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik zie bij mezelf wel een duidelijke samenhang tussen het één en het ander.
Sorry *hand weghaalt*quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:57 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Jezus, ik sta echt te lang droog hoor, nu las ik weer 'ik heb een kriebel onder mijn rok'
Genoeg mannen hier die dat wel voor der willen regelen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus het houdt op als je een flinke beurt hebt gehad?
Oeeeh nice! En van wat ik las mag je jezelf best trakteren!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga zo slagroom kopenIk lust het niet maar op de koffie vind ik het wel te drinken/eten.
Dan ga ik hazelnotenkoffie maken![]()
Het is een homo, duhquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is een wijvenstudie, geen nerdstudie. Die richting heb ik ook gedaan. Volgens mij.
Of hij moet bij industrieel ontwerpen zitten...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen.
Ik ben sowieso weg van de OPI glitterlakjes, bij die lakjes merk je het best het verschil tussen de goedkopere lakjes.
Vind ik ook! HA!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeeeh nice! En van wat ik las mag je jezelf best trakteren!
Dat is meer omdat we op FOK! zitten denk ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij niks met lang droog staan te maken. Ik lees ook vrijwel continue dubbelzinnig.
Dat vast en zekerquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Genoeg mannen hier die dat wel voor der willen regelen.
Jij ook dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt er al een pm met je hosselskilzz op losgelaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |