Gelukkig!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft haast iedereen dat er wel een keer in gelezen.. dus zo sick is het niet
Oeh tofquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef Tally het volgende:
Nee niet gekeken. Dat mag ik dinsdag weer.
Vandaag heb ik voor het eerst het hartje gehoord. Als ze het hartje niet zouden vinden dan mocht ik een afspraak maken voor een echo. Maar het hartje was zo duidelijkEn ze voelde aan mijn baarmoeder (AU!) dat het goed groeit want mijn baarmoeder was onder mijn schaambot vandaan.
Het gaat allemaal goed zei ze. Ik moest maar gaan genieten van de zwangerschap. De problemen voor 12 weken waren zo goed als voorbij. Dus die 12 weken heb ik niet glansrijk gehaald maar wel gehaald
O en schoonmoeders ging mee want hubbie kon niet. En ik heb net een kadootje gehadEen boxkleed van Woesel en Pip. Zo lief
![]()
Nu ga ik donderdag dus samen met haar het schommelstoeltje halen
Hubbie wilde het niet maar zij vond dat het mocht
Ik zou inderdaad gewoon even thuisblijven en morgen wel weer verder kijken..quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef Cue_ het volgende:
Misselijk idd niet meer, gelukkig
Ow absoluut. Dacht nog wel dat ik vanmiddag anders wel langs het werk kan gaan. Maar kan toch niet praten en zit liever in een wat beter klimaat (op kantoor is toch en kou).en ze kunnen mij wel missen.
Alleen morgen moet ik uitetenhoop dat dat goed gaat.
Mogggguuhh!quote:
Geen probleem, kan ik meteen jouw borsten betastenquote:
Be my guestquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wilde die van mij al posten!
Idd!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou inderdaad gewoon even thuisblijven en morgen wel weer verder kijken..
Zacht eten; vraag het gepureerd
Stoeien met borsten ftwquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen probleem, kan ik meteen jouw borsten betasten
ja hoiquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, die heb ik er niet tussen staan. Zometeen Salva Mea
In other news: wat zijn er verschrikkelijk veel conservatieve mensen op Fok
, Oeh duimen dat het lukt morgen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misselijk idd niet meer, gelukkig
Ow absoluut. Dacht nog wel dat ik vanmiddag anders wel langs het werk kan gaan. Maar kan toch niet praten en zit liever in een wat beter klimaat (op kantoor is toch en kou).en ze kunnen mij wel missen.
Alleen morgen moet ik uitetenhoop dat dat goed gaat.
Tnx murm
Wow ik las dit na en ik dacht; shit moet het wijzigen want het staat verkeerdquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Wel als er konijntjes staat en je kontjes leest
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Wel als er konijntjes staat en je kontjes leest
Wat fijn om te horenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee niet gekeken. Dat mag ik dinsdag weer.
Vandaag heb ik voor het eerst het hartje gehoord. Als ze het hartje niet zouden vinden dan mocht ik een afspraak maken voor een echo. Maar het hartje was zo duidelijkEn ze voelde aan mijn baarmoeder (AU!) dat het goed groeit want mijn baarmoeder was onder mijn schaambot vandaan.
Het gaat allemaal goed zei ze. Ik moest maar gaan genieten van de zwangerschap. De problemen voor 12 weken waren zo goed als voorbij. Dus die 12 weken heb ik niet glansrijk gehaald maar wel gehaald
O en schoonmoeders ging mee want hubbie kon niet. En ik heb net een kadootje gehadEen boxkleed van Woesel en Pip. Zo lief
![]()
Nu ga ik donderdag dus samen met haar het schommelstoeltje halen
Hubbie wilde het niet maar zij vond dat het mocht
Tnxquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
, Oeh duimen dat het lukt morgen!
Next fokmeeting?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:15 schreef PeuRac het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1128801/104ef9a6/sjalalalie_.html![]()
[..]wanneer?
*gaat snel meeting plannenquote:
Haha, ja. Gewoon vandaag en morgen niet praten, veel dropjes en zuurtjes sabbelen dan kan je morgen op zn minst wel even pratenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnxik hoop het ook. Zolang ik maar een beetje normaal kan praten, Zou wel zo gezellig zijn
Ja superlief zegquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
oh tally wat fijnen wat heerlijk dat je met je schoonmoeder alsnog dat stoeltje gaat scoren
mannen snappen dat niet
Nee, niet zoals jij. Jij blijft niet roepen dat mensen met een wat andere levenskijk de ware liefde nog moeten vinden en tegen zichzelf liegenquote:
Mannen zien in dat dat van die nutteloze gadgets zijn welke - na een paar keer gebruikt te zijn - verdoemd zijn tot verstoffen ende vergetelheid.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
oh tally wat fijnen wat heerlijk dat je met je schoonmoeder alsnog dat stoeltje gaat scoren
mannen snappen dat niet
Dat dacht ikquote:
Geen idee?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*gaat snel meeting plannen
Trouwens, werd er een tijdje terug niet gesproken over een Singles meeting?
Huh?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet zoals jij. Jij blijft niet roepen dat mensen met een wat andere levenskijk de ware liefde nog moeten vinden en tegen zichzelf liegen
maar zoiets hoort gewoon bij t voorpretten! Vrouwen zien hum hummeltje dan al helemaal genietend in dat ding zitten en dan boeit het niet of het 50 of 150 e gekost heeftquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:24 schreef Techno het volgende:
Leuk Tally.![]()
[..]
Mannen zien in dat dat van die nutteloze gadgets zijn welke - na een paar keer gebruikt te zijn - verdoemd zijn tot verstoffen ende vergetelheid.
Voorprettenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar zoiets hoort gewoon bij t voorpretten! Vrouwen zien hum hummeltje dan al helemaal genietend in dat ding zitten en dan boeit het niet of het 50 of 150 e gekost heeft
Nee geen wipstoel. Een schommelstoel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:26 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Geen idee?
Baby's mogen maar een halfuur per dag in zo'n wippertje zitten, ik neem aan dat het zo'n wipper is?
Je gaat hem nu tegen de deur aangooien?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:28 schreef JoeBravo het volgende:
Ventje is toch wel echt onder de indruk als ik boos op hem ben. Ik pakte hem bij z'n kin en kon meteen een plasje van de grond opvegen
Tijd om weer wat leuks met 'm te gaan doen
Iets teveel Supernanny gekeken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:28 schreef JoeBravo het volgende:
Ventje is toch wel echt onder de indruk als ik boos op hem ben. Ik pakte hem bij z'n kin en kon meteen een plasje van de grond opvegen
je merkt het hier ook al, vrouwen worden spontaan softe wezentjes als het om baby's gaat. Dan wordt alles ineens lief en schattig gevondenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
VoorprettenIk ben ook heel blij voor Tally, maar dat soort woorden...
hij wil voetballenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je gaat hem nu tegen de deur aangooien?
Moguhquote:
Verjaardag van m'n paquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha, ja. Gewoon vandaag en morgen niet praten, veel dropjes en zuurtjes sabbelen dan kan je morgen op zn minst wel even praten![]()
E jen hebt dan een zwoele stem... Kan handig zijn, als het een date is tenminste
Jaaaa, baby's en alles wat erbij hoortquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je merkt het hier ook al, vrouwen worden spontaan softe wezentjes als het om baby's gaat. Dan wordt alles ineens lief en schattig gevonden
Oke, ik bewaar wel gepaste afstand, voordat ik jullie voorpret bederfquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je merkt het hier ook al, vrouwen worden spontaan softe wezentjes als het om baby's gaat. Dan wordt alles ineens lief en schattig gevonden
Jamaadastochleuk?quote:
Oh dat slijt, trust me.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:28 schreef JoeBravo het volgende:
Of je ging te laat slapenquote:
Human Interaction Technology (of Design)quote:
Is ie volgens mij ook wel een beetjequote:En is t echt een nerd, of issie maat een klein beetje zo. Of denk je alleen maar dat ie een nerd is omdat ie op de tu zit?
Kan er niks aan doen, was pas om 03:00 thuis van 't werk.. En dan slaap ik echt niet binnen 2 uurquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of je ging te laat slapen![]()
Ik kan me er niet toe zetten te gaan werken
Ja ik ga m'n eigen glazen nog niet ingooienquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ja![]()
[..]
Ik begrijp je wel hoor en ben het ook met je eens, ik probeer alleen te voorkomen dat je hele hysterische dingen gaat sturen. Wacht gewoon af
Ik ben een HGNquote:
Dat ken ik nog van toen ik chauffeurdequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, was pas om 03:00 thuis van 't werk.. En dan slaap ik echt niet binnen 2 uur
Vreselijk hèquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:35 schreef Tally het volgende:
En tegen de tijd dat mijn kind tv wil kijken doe ik hem weg.
Geen K3 of Plop of wat dan ook in huis
Mwhahaha uhuh, ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:35 schreef Tally het volgende:
Echt nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Een wattus?quote:
Nee ik heb van de week eens geprobeerd te kijken. Gewoon om te kijken of het wat wasquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:37 schreef Merel- het volgende:
[..]
Vreselijk hè![]()
Maar als je kindje het leuk vindt, ga jij het vanzelf ook leuk vinden..![]()
'Welkom welkom, bij de 3 biggetjes..' komt nu voorbij
quote:
Ik weet nog een hele toffe site, super leuke slofjes enzo! Het was iets met 'little horse' ofzo..quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Een wattus?
[..]
Nee ik heb van de week eens geprobeerd te kijken. Gewoon om te kijken of het wat was
Nou nee dus. Mijn moeder vind Plop wel leuk trouwens
En nu ga ik even de catalogus doornemen van de Baby zaak. Komt net door de bus
Jij ook al?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:37 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Mwhahaha uhuh, ik geloof je meteen
Ik wil wel uitgebreid over de bevalling verhalen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:40 schreef PeuRac het volgende:
Zijn er geen leukere onderwerpen? Ik vond het gisteren verplicht door de baby/kinder afdeling van een warenhuis heel lopen al traumatiserend genoeg![]()
Dat zei m'n tante ook... Helaas..quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:35 schreef Tally het volgende:
Zolang er maar een steekje extra in is gegaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik wil wel uitgebreid over de bevalling verhalen?
Vertel....quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef beetjeB het volgende:
Ik wil wel uitgebreid over de bevalling verhalen?
Vannacht wordt vervelender.. Pas heul laat naar Enschedequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ken ik nog van toen ik chauffeurdekom je thuis, onmogelijke tijd, helemaal naar de klote, maar slapen ho maar.
Dit was het: Happy Horsequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:38 schreef Tally het volgende:
En nu ga ik even de catalogus doornemen van de Baby zaak. Komt net door de bus
Dat is een wijvenstudie, geen nerdstudie. Die richting heb ik ook gedaan. Volgens mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Human Interaction Technology (of Design)
[..]
Is ie volgens mij ook wel een beetje
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zolang er maar een steekje extra in is gegaan
Haar nu wel al gedaan en gemakeupped en zulks?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:43 schreef Myraela het volgende:
Ik begin gewoon niet aan kinderen. Maar ik doe ook niet aan seks, dat scheelt.
Je neus groeit langer Pinokkio!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:43 schreef Myraela het volgende:
Ik begin gewoon niet aan kinderen. Maar ik doe ook niet aan seks, dat scheelt.
Nee, maar dat hoeft ook niet, want ik moet je nog een smsje sturen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haar nu wel al gedaan en gemakeupped en zulks?
Heul niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je neus groeit langer Pinokkio!
ik een leeuw.. GRRRR!quote:
Uh..Oh..quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft ook niet, want ik moet je nog een smsje sturen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik een leeuw.. GRRRRAPPIG!
Dat is niet je neus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heul wel![]()
Mijn neus trouwens ook
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het maar goed is ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |