Als je dat vervolgsmsje stuurt als je geen antwoord hebt gehad, doe het dan aan het eind van de week en nu morgen al.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:56 schreef Ang3l het volgende:
"Moet ik mezelf uitnodigen boven of doe jij dat nog?"
Ja, HEEL verlegen
NIET morgen al beedoel je?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je dat vervolgsmsje stuurt als je geen antwoord hebt gehad, doe het dan aan het eind van de week en nu morgen al.
Wat studeert hij eigk? En is t echt een nerd, of issie maat een klein beetje zo. Of denk je alleen maar dat ie een nerd is omdat ie op de tu zit?quote:
Jequote:
quote:
Als hij denkt dat dat zo hoort.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIET morgen al beedoel je?
Ja misschien wel ja.
Maar, en dat is gewoon puur mijn eigen gedachte en ikw eet dat niet iedereen is zoals ik, ik kan me niet voorstellen dat iemand een week lang niet zou reageren op een sms en dan ineens toch wel... en dan positief. Waarom zou je daar een week op wachten met sturen?
Ah, oké. Maar goed, ik was dan ook niet bekend met de voorgeschiedenis.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:56 schreef Ang3l het volgende:
"Moet ik mezelf uitnodigen boven of doe jij dat nog?"
Ja, HEEL verlegen
Beterschap!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij iets van keelontsteking ofzo. Dus vooral last van m'n keel .. en de bijbehorende effecten van beetje hoofdpijn en slecht slapen.
Ooh jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja misschien wel ja.
Ik begrijp je wel hoor en ben het ook met je eens, ik probeer alleen te voorkomen dat je hele hysterische dingen gaat sturen. Wacht gewoon afquote:Maar, en dat is gewoon puur mijn eigen gedachte en ikw eet dat niet iedereen is zoals ik, ik kan me niet voorstellen dat iemand een week lang niet zou reageren op een sms en dan ineens toch wel... en dan positief. Waarom zou je daar een week op wachten met sturen?
Ooh balen.. Niet meer misselijk hoop ik? Vandaag nog een beetje lui doen..quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij iets van keelontsteking ofzo. Dus vooral last van m'n keel .. en de bijbehorende effecten van beetje hoofdpijn en slecht slapen.
Welcome to our world, mannen zijn irritant hèquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja misschien wel ja.
Maar, en dat is gewoon puur mijn eigen gedachte en ikw eet dat niet iedereen is zoals ik, ik kan me niet voorstellen dat iemand een week lang niet zou reageren op een sms en dan ineens toch wel... en dan positief. Waarom zou je daar een week op wachten met sturen?
Nee niet gekeken. Dat mag ik dinsdag weer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jegeeft aan dat je weer hebt gekeken?
Misselijk idd niet meer, gelukkigquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh balen.. Niet meer misselijk hoop ik? Vandaag nog een beetje lui doen..
Zegt misschien iets teveel over onze sick mindsquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Naja, ik wilde net hetzelfe posten!
Wishfull thinkingquote:
Volgens mij heeft haast iedereen dat er wel een keer in gelezen.. dus zo sick is het nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:07 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Zegt misschien iets teveel over onze sick minds
Oehhh!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wishfull thinkingmaar je mag wel even komen voelen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |