Nou ja, het KAN nog. Maar als ik zo'n sms zou krijgen dan zou ik er op reageren. Hoe dan ook. Oke, ik zou misschien niet meteen reageren want als ik zou willen daten dan zou ik een goede tekst willen hebben en als ik niet zou willen daten zou ik een niet te harde tekst willen bedenken........... maar ik zou sms-en. Het zou dus ff tot bv de avond kunnen duren. Of als je barman bent dat je dat dan na je shift doet of zo. Maar er een dag overheen laten gaan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je acht de kans zeer klein dat hij nog gaat smsen?
Precies. Stom.quote:
Precies! Het gaat er om dat je geen duidelijkheid hebt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan was het nog kut, maar dan wa shij geen eikel
Want dat kan gewoon.
Maar de gaywereld is klein, zeker als ie in dezelfde stad woont, werkt in een tent waar je wel eens komt, en collega is van een kennis van je. Dus tegenkomen ga ik hem nog eensquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Precies! Het gaat er om dat je geen duidelijkheid hebt.
Hij werkt fulltime in de Effenaar? Het zou niet kunnen dat hij ten tijde van de sms al aan het werk was, daarna je sms is vergeten en nu nog ligt te slapen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, het KAN nog. Maar als ik zo'n sms zou krijgen dan zou ik er op reageren. Hoe dan ook. Oke, ik zou misschien niet meteen reageren want als ik zou willen daten dan zou ik een goede tekst willen hebben en als ik niet zou willen daten zou ik een niet te harde tekst willen bedenken........... maar ik zou sms-en. Het zou dus ff tot bv de avond kunnen duren. Of als je barman bent dat je dat dan na je shift doet of zo. Maar er een dag overheen laten gaan?
Het KAN, maar I'm not getting ny hopes up. Het rare is wel dat het zo'n hele lievige Technische Universiteit semi-nerd best slimme aardige jongen leek, en z'n vriendengroep ook. Daarvan verwacht je dat ie iig iets terug zou sturen.
Ik ga gewoon morgen z'n collega uiteen rijten en dit weekend die 2 jongens weer uitnodigen. Dan ben ik maandag weer vrolijk
En dan heb je een ijspriem bij je?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de gaywereld is klein, zeker als ie in dezelfde stad woont, werkt in een tent waar je wel eens komt, en collega is van een kennis van je. Dus tegenkomen ga ik hem nog eens
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een keischattig dekbedovertrek
Half 4 's middags gisteren?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij werkt fulltime in de Effenaar? Het zou niet kunnen dat hij ten tijde van de sms al aan het werk was, daarna je sms is vergeten en nu nog ligt te slapen?
Wat voor iets?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een keischattig dekbedovertrek
Nee. Mijn tong kan scherp geenoeg zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan heb je een ijspriem bij je?
Ivoorig met zachtrode roosjes erop en lichtgroene blaadjes. En de onderkant is rood/groen/ivoor geruit. Kei lief.quote:
College tot 5 uur, daarna eten bij vrienden en stappen, dronken thuis, nu nog in bed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Half 4 's middags gisteren?
En de baan is naast zijn studie. Dus niet fulltime.
Liefquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ivoorig met zachtrode roosjes erop en lichtgroene blaadjes. En de onderkant is rood/groen/ivoor geruit. Kei lief.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ivoorig met zachtrode roosjes erop en lichtgroene blaadjes. En de onderkant is rood/groen/ivoor geruit. Kei lief.
quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
College tot 5 uur, daarna eten bij vrienden en stappen, dronken thuis, nu nog in bed.
Ofzo.
Niet zo druk maken
Les 1: probeer niet het schema van je date zelf in te vullen. Dat doet hij welquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Half 4 's middags gisteren?
En de baan is naast zijn studie. Dus niet fulltime.
quote:
Ja mag.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Weet iemand of je make up opmag voor foto voor je idkaart?
ja joh tuurlijk mag dat, anders had ik er geen gehad hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
holaquote:
Yup. http://www.paspoortinform(...)isdocumenten/Pasfotoquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja er zijn nog zat scenario's te verzinnen waarom ie nieet gessms't heeeft maar nog wel interesse kan hebben hoor. Maar ik heb gister de film He's just not that into you gekeken en als een vent niet sms't... dan wil ie gewoon nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
College tot 5 uur, daarna eten bij vrienden en stappen, dronken thuis, nu nog in bed.
Ofzo.
Niet zo druk maken
er. Stond iets met schaduw bij ogen bladieblaquote:
Jij gaat zonder make-up de deur niet uit? Jij hebt zo'n volgeplamuurd hoofd? (Voor mij is elke vorm van foundation 'volgeplamuurd')quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef Delan het volgende:
ja joh tuurlijk mag dat, anders had ik er geen gehad hoor
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Les 1: probeer niet het schema van je date zelf in te vullen. Dat doet hij wel
Mijn moeder mocht d'r bril niet eens op. Mijn moeder zonder bril, dat is mijn moeder niet!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel onzin dat je haren niet eens normaal mag zitten, maar achter je oren moet zitten. Terwijl hoofddoekjes wel op mogen blijven.
Ja, dat vond ik ook stom.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn moeder mocht d'r bril niet eens op. Mijn moeder zonder bril, dat is mijn moeder niet!
Onder het mom van 'religie' is er helaas een hoop uitzondering op de regel mogelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel onzin dat je haren niet eens normaal mag zitten, maar achter je oren moet zitten. Terwijl hoofddoekjes wel op mogen blijven.
Yeah.. niemand wil mijquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er zijn nog zat scenario's te verzinnen waarom ie nieet gessms't heeeft maar nog wel interesse kan hebben hoor. Maar ik heb gister de film He's just not that into you gekeken en als een vent niet sms't... dan wil ie gewoon niet
tuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee joh ik ben niet volgeplamuurd, maar zonder mijn ooglijntje en mijn mascara ga ik echt de deur niet uit hoor, dan voel ik me echt kaal, hahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij gaat zonder make-up de deur niet uit? Jij hebt zo'n volgeplamuurd hoofd? (Voor mij is elke vorm van foundation 'volgeplamuurd')
maar andere hoofdbedekking mag ook uit levensbeschouwong, godsdienst of medische redenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Myraela het volgende:
K. Maar tot zover kwetsbaar opstellen & persoonlijk falenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yeah.. niemand wil mij![]()
Niet teveel erover nadenken.. gewoon proberen te vergeten en anders over een dag of 2 ofzo weer wat van je laten horen
James Brown is still alive!quote:
Laat dat levensbeschouwing maar weg. Zie bijvoorbeeld het Joker verhaal:quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar andere hoofdbedekking mag ook uit levensbeschouwong, godsdienst of medische reden
Don't get your hopes up, dat is een goede instelling. Maar zo snel al concluderen dat hij niet wil, is ook wel overdreven.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Dat dus.
Maar ik heeb ook geen zin in zo'n vrouwending als "Ja nee, er is VAST een goede reden!"
O ja joh, nog meer heartache reminders!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nee, die heb ik er niet tussen staan. Zometeen Salva Meaquote:
Het is ook niet leuk, maar als je het nooit doet, kom je nooit ergensquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:49 schreef Ang3l het volgende:
K. Maar tot zover kwetsbaar opstellen & persoonlijk falenIk hou d'r niet van.
Dat heet jezelf indekken en preparing for the worst.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Don't get your hopes up, dat is een goede instelling. Maar zo snel al concluderen dat hij niet wil, is ook wel overdreven.
Ik ben heulslim enzo en heuloud, ik weet genoegquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk, maar als je het nooit doet, kom je nooit ergensOp je bek gaan is de manier om dingen te leren
ik weet het, maar zo staat het op de sitequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Laat dat levensbeschouwing maar weg. Zie bijvoorbeeld het Joker verhaal:
FOK!ker moet 'Joker'-ID-kaart inleveren
Het is gewoon kut als anderen er net wat anders instaan dan jij. Maar dat betekend nog niet dat ze je niet leuk hoeven te vindenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
K. Maar tot zover kwetsbaar opstellen & persoonlijk falenIk hou d'r niet van.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heet jezelf indekken en preparing for the worst.
haha... nee wacht.... in het gaygeval: NIET preparing for the worst, want die worst komt dan dus niet
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja joh, nog meer heartache reminders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luister naar Nouk, Ang3lquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk, maar als je het nooit doet, kom je nooit ergensOp je bek gaan is de manier om dingen te leren
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Oja, de aor is er niet meer natuurlijk.... Daar kon je heul goed stappen op maandag. Trouwens er is genoeg open op maandag. Maar als je hem weer ziet gewoon ff vragen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:45 schreef Ang3l het volgende:
O en Murm... stappen? Het was maandag gisterDat kan niet in Eindhoven
Maar goed......................
[..]
Dat dus.
Maar ik heeb ook geen zin in zo'n vrouwending als "Ja nee, er is VAST een goede reden!"
Misschien is hij wel heel verlegen en durft hij niet zo goed en zulks?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
haha... nee wacht.... in het gaygeval: NIET preparing for the worst, want die worst komt dan dus niet
quote:
Er is wel eenquote:[..]
Luister naar Nouk, Ang3l
"Moet ik mezelf uitnodigen boven of doe jij dat nog?"quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien is hij wel heel verlegen en durft hij niet zo goed en zulks?
Je bedoelt; misschien is het Ang3l, the sequel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien is hij wel heel verlegen en durft hij niet zo goed en zulks?
Ja, dat laatste sowieso.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oja, de aor is er niet meer natuurlijk.... Daar kon je heul goed stappen op maandag. Trouwens er is genoeg open op maandag. Maar als je hem weer ziet gewoon ff vragen.
Ach ben stilquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bedoelt; misschien is het Ang3l, the sequel?
hihi, ik las hetquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, die heb ik er niet tussen staan. Zometeen Salva Mea
In other news: wat zijn er verschrikkelijk veel conservatieve mensen op Fok
Als je dat vervolgsmsje stuurt als je geen antwoord hebt gehad, doe het dan aan het eind van de week en nu morgen al.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:56 schreef Ang3l het volgende:
"Moet ik mezelf uitnodigen boven of doe jij dat nog?"
Ja, HEEL verlegen
NIET morgen al beedoel je?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je dat vervolgsmsje stuurt als je geen antwoord hebt gehad, doe het dan aan het eind van de week en nu morgen al.
Wat studeert hij eigk? En is t echt een nerd, of issie maat een klein beetje zo. Of denk je alleen maar dat ie een nerd is omdat ie op de tu zit?quote:
Jequote:
quote:
Als hij denkt dat dat zo hoort.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIET morgen al beedoel je?
Ja misschien wel ja.
Maar, en dat is gewoon puur mijn eigen gedachte en ikw eet dat niet iedereen is zoals ik, ik kan me niet voorstellen dat iemand een week lang niet zou reageren op een sms en dan ineens toch wel... en dan positief. Waarom zou je daar een week op wachten met sturen?
Ah, oké. Maar goed, ik was dan ook niet bekend met de voorgeschiedenis.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:56 schreef Ang3l het volgende:
"Moet ik mezelf uitnodigen boven of doe jij dat nog?"
Ja, HEEL verlegen
Beterschap!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij iets van keelontsteking ofzo. Dus vooral last van m'n keel .. en de bijbehorende effecten van beetje hoofdpijn en slecht slapen.
Ooh jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja misschien wel ja.
Ik begrijp je wel hoor en ben het ook met je eens, ik probeer alleen te voorkomen dat je hele hysterische dingen gaat sturen. Wacht gewoon afquote:Maar, en dat is gewoon puur mijn eigen gedachte en ikw eet dat niet iedereen is zoals ik, ik kan me niet voorstellen dat iemand een week lang niet zou reageren op een sms en dan ineens toch wel... en dan positief. Waarom zou je daar een week op wachten met sturen?
Ooh balen.. Niet meer misselijk hoop ik? Vandaag nog een beetje lui doen..quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij iets van keelontsteking ofzo. Dus vooral last van m'n keel .. en de bijbehorende effecten van beetje hoofdpijn en slecht slapen.
Welcome to our world, mannen zijn irritant hèquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja misschien wel ja.
Maar, en dat is gewoon puur mijn eigen gedachte en ikw eet dat niet iedereen is zoals ik, ik kan me niet voorstellen dat iemand een week lang niet zou reageren op een sms en dan ineens toch wel... en dan positief. Waarom zou je daar een week op wachten met sturen?
Nee niet gekeken. Dat mag ik dinsdag weer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jegeeft aan dat je weer hebt gekeken?
Misselijk idd niet meer, gelukkigquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh balen.. Niet meer misselijk hoop ik? Vandaag nog een beetje lui doen..
Zegt misschien iets teveel over onze sick mindsquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Naja, ik wilde net hetzelfe posten!
Wishfull thinkingquote:
Volgens mij heeft haast iedereen dat er wel een keer in gelezen.. dus zo sick is het nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:07 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Zegt misschien iets teveel over onze sick minds
Oehhh!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wishfull thinkingmaar je mag wel even komen voelen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |