quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
College tot 5 uur, daarna eten bij vrienden en stappen, dronken thuis, nu nog in bed.
Ofzo.
Niet zo druk maken
Les 1: probeer niet het schema van je date zelf in te vullen. Dat doet hij welquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Half 4 's middags gisteren?
En de baan is naast zijn studie. Dus niet fulltime.
quote:
Ja mag.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Weet iemand of je make up opmag voor foto voor je idkaart?
ja joh tuurlijk mag dat, anders had ik er geen gehad hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
holaquote:
Yup. http://www.paspoortinform(...)isdocumenten/Pasfotoquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja er zijn nog zat scenario's te verzinnen waarom ie nieet gessms't heeeft maar nog wel interesse kan hebben hoor. Maar ik heb gister de film He's just not that into you gekeken en als een vent niet sms't... dan wil ie gewoon nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
College tot 5 uur, daarna eten bij vrienden en stappen, dronken thuis, nu nog in bed.
Ofzo.
Niet zo druk maken
er. Stond iets met schaduw bij ogen bladieblaquote:
Jij gaat zonder make-up de deur niet uit? Jij hebt zo'n volgeplamuurd hoofd? (Voor mij is elke vorm van foundation 'volgeplamuurd')quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef Delan het volgende:
ja joh tuurlijk mag dat, anders had ik er geen gehad hoor
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Les 1: probeer niet het schema van je date zelf in te vullen. Dat doet hij wel
Mijn moeder mocht d'r bril niet eens op. Mijn moeder zonder bril, dat is mijn moeder niet!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel onzin dat je haren niet eens normaal mag zitten, maar achter je oren moet zitten. Terwijl hoofddoekjes wel op mogen blijven.
Ja, dat vond ik ook stom.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn moeder mocht d'r bril niet eens op. Mijn moeder zonder bril, dat is mijn moeder niet!
Onder het mom van 'religie' is er helaas een hoop uitzondering op de regel mogelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel onzin dat je haren niet eens normaal mag zitten, maar achter je oren moet zitten. Terwijl hoofddoekjes wel op mogen blijven.
Yeah.. niemand wil mijquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er zijn nog zat scenario's te verzinnen waarom ie nieet gessms't heeeft maar nog wel interesse kan hebben hoor. Maar ik heb gister de film He's just not that into you gekeken en als een vent niet sms't... dan wil ie gewoon niet
tuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee joh ik ben niet volgeplamuurd, maar zonder mijn ooglijntje en mijn mascara ga ik echt de deur niet uit hoor, dan voel ik me echt kaal, hahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij gaat zonder make-up de deur niet uit? Jij hebt zo'n volgeplamuurd hoofd? (Voor mij is elke vorm van foundation 'volgeplamuurd')
maar andere hoofdbedekking mag ook uit levensbeschouwong, godsdienst of medische redenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |