Nee, tis steeds als ik me laat overhalen niet zo'n ijskonijn te zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 niet beantwoord smsje... Dude...
Ik ben niet hard genoeg om ijsprinsesje te zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou het al jaren vol maar laat me steeds overhalen het "toch maar gewoon eeens te proberen want niet geschoten is altijd mis!". Ja. maar in je voet schieten is pijnlijker.
Het is nu niet echt alsof je op grote hoogte met hagel uit de lucht wordt geknalt. Ik vind dat je je aansteltquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, tis steeds als ik me laat overhalen niet zo'n ijskonijn te zijn.
Di's niet de eerste.
Jawel. Voor mij is zo'n sms sturen echt een fokking grote stap. Dat is het voor jou misschien niet. Voor mij wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is nu niet echt alsof je op grote hoogte met hagel uit de lucht wordt geknalt.
Jij ziet sowieso alles anders qua liefde en sex dus ik vind het niet echt hetzelfde referentiekaderquote:Ik vind dat je je aanstelt
Leve het afdakje op het werk (wel naar dat hij 10 meter hoog is en de regen er alsnog onder kan komen...)quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:14 schreef beetjeB het volgende:
Tijd om een peukje te gaan roken, buiten, in de regen
Het referentiekader is wellicht misschien wel een klein beetje andersquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Voor mij is zo'n sms sturen echt een fokking grote stap. Dat is het voor jou misschien niet. Voor mij wel.
[..]
Jij ziet sowieso alles anders qua liefde en sex dus ik vind het niet echt hetzelfde referentiekader
Met het oog op de herfst en winter ben ik blij dat ik gestopt ben.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:14 schreef beetjeB het volgende:
Tijd om een peukje te gaan roken, buiten, in de regen
Echte rokers tonen doorzettingsvermogenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Met het oog op de herfst en winter ben ik blij dat ik gestopt ben.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
Ang3l; ik vraag me af hoe je had gereageerd als hij gewoon gelijk 'nee' had gezegd.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echte rokers tonen doorzettingsvermogen
Konijntjes zijn lekker!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:18 schreef beetjeB het volgende:
Wij zijn gewoon de pluizige lieve konijntjes tussen de gladde gemene slangen ang3l
Dan was het nog kut, maar dan wa shij geen eikelquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
Ang3l; ik vraag me af hoe je had gereageerd als hij gewoon gelijk 'nee' had gezegd.
ik ga over 2 pakjes ook een poging doen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Met het oog op de herfst en winter ben ik blij dat ik gestopt ben.
*hups hups hups*quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:18 schreef beetjeB het volgende:
Wij zijn gewoon de pluizige lieve konijntjes tussen de gladde gemene slangen ang3l
Je acht de kans zeer klein dat hij nog gaat smsen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:20 schreef Ang3l het volgende:
Dan was het nog kut, maar dan wa shij geen eikel
Want dat kan gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |