Dat zei m'n tante ook... Helaas..quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:35 schreef Tally het volgende:
En tegen de tijd dat mijn kind tv wil kijken doe ik hem weg.
Geen K3 of Plop of wat dan ook in huis
Zolang er maar een steekje extra in is gegaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik wil wel uitgebreid over de bevalling verhalen?
Vertel....quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:41 schreef beetjeB het volgende:
Ik wil wel uitgebreid over de bevalling verhalen?
Vannacht wordt vervelender.. Pas heul laat naar Enschedequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ken ik nog van toen ik chauffeurdekom je thuis, onmogelijke tijd, helemaal naar de klote, maar slapen ho maar.
Dit was het: Happy Horsequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:38 schreef Tally het volgende:
En nu ga ik even de catalogus doornemen van de Baby zaak. Komt net door de bus
Dat is een wijvenstudie, geen nerdstudie. Die richting heb ik ook gedaan. Volgens mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Human Interaction Technology (of Design)
[..]
Is ie volgens mij ook wel een beetje
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zolang er maar een steekje extra in is gegaan
Haar nu wel al gedaan en gemakeupped en zulks?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:43 schreef Myraela het volgende:
Ik begin gewoon niet aan kinderen. Maar ik doe ook niet aan seks, dat scheelt.
Je neus groeit langer Pinokkio!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:43 schreef Myraela het volgende:
Ik begin gewoon niet aan kinderen. Maar ik doe ook niet aan seks, dat scheelt.
Nee, maar dat hoeft ook niet, want ik moet je nog een smsje sturen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haar nu wel al gedaan en gemakeupped en zulks?
Heul niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je neus groeit langer Pinokkio!
ik een leeuw.. GRRRR!quote:
Uh..Oh..quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft ook niet, want ik moet je nog een smsje sturen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik een leeuw.. GRRRRAPPIG!
Dat is niet je neus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heul wel![]()
Mijn neus trouwens ook
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het maar goed is ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |