abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86909702
Venlo, stad en gemeente in de regio Noord-Limburg, gelegen in de Nederlandse provincie Limburg met ruim 106.000 inwoners.

Naam
De oorsprong van de naam Venlo is niet zeker. Een gangbare theorie is dat \"ven\" moeras betekent, en \"lo\" bos, dus \"een moeras in het bos\". Merk op dat Leuven een zelfde betekenis heeft.

Wapenspreuk
De wapenspreuk van Venlo is Festina lente, cauta fac omnia mente, hetgeen betekent: Haast je langzaam, doe alles met verstand. De Venlose vertaling is Spooj dich lanksaam, gebro�k diene kie�bus.

Geschiedenis
De eerste bewoners waarvan sporen zijn achtergebleven zijn van boeren uit de bronstijd en vroege ijzertijd zoals verscheidene grafheuvels getuigen. De best onderzochte bevinden zich in het Jammerdal dicht bij de Duitse grens. Venlo is sinds de Romeinse tijd bewoond. Dit is recentelijk aangetoond door opgravingen langs de maasboulevard. Waarschijnlijk is de bewoning sindsdien min of meer continu gebleven wegens een belangrijke kruising van wegen en een oversteekplaats over de Maas waar zelfs resten van een romeinse houten brug zijn gevonden. Tijdens de chaotische Grote Volksverhuizing werd het Maasdal en ook Venlo grotendeels ontvolkt maar toen de rust weergekeerd was toen de Franken hun macht hadden geconsolideerd begon de bevolking en de regionale handel zich weer langzaam te herstellen. In de bisschoppelijke archieven van Keulen wordt Venlo in de 8ste eeuw alweer genoemd als een centrum van handel aan de Maas.

In de Middeleeuwen was Venlo een van de belangrijkere stapelplaatsen aan de Maas, die behoorde tot het Gelderse Overkwartier en die lid was van de Hanze. In 1343 verleende hertog Reinald II van Gelre stadsrechten aan Venlo.

Het hertogdom Gelre kwam als laatste gewest bij de val van Venlo in 1543 de facto, en bij het Tractaat van Venlo de jure in handen van keizer Karel V, die het met de rest van zijn Nederlandse bezittingen verenigde. Tijdens de Tachtigjarige Oorlog werd geregeld slag geleverd om de stad en de Vrede van M�nster wees in 1648 het Overkwartier en daarmee Venlo toe aan Spanje.

In de 17de eeuw was Venlo afwisselend Spaans en Staats bezit; tot aan de Spaanse Successieoorlog, die leidde tot het Barri�retractaat, waarbij het Overkwartier tijdens de Vrede van Utrecht 1713 werd opgedeeld tussen Pruisen, Oostenrijk en de Nederlandse Republiek.De stad werd onderdeel van de Republiek en kwam te liggen in het het generaliteitsland Staats-Opper-Gelre.

Heel Staats-Oppergelre werd in 1795 door het Franse revolutionaire leger veroverd. Gedurende deze \'Franse tijd\' werd de Venlose sociale, bestuurlijke en maatschappelijke structuur grondig op zijn kop gezet door de nieuwe revolutionaire machthebbers. Dit was trouwens in alle landen het geval die door hen en iets later Napoleon veroverd werden. Na het definitieve vertrek van de Fransen in 1814 bleven veel vernieuwingen gehandhaafd en ging Venlo tot de nieuwgevormde provincie Limburg behoren, die in 1839 gesplitst werd in een Belgisch en Nederlands deel. Anders dan de rest van het gebied, dat omschreven kan worden als het huidige Limburg, werd Venlo (evenals Maastricht) geen lid van de Duitse Bond.

In 1867 werd besloten om de stadswallen te slechten en kon Venlo beginnen met uitbreiding. Dit was hard nodig om het overbevolkte stadscentrum te ontlasten. Ook kon Venlo eindelijk beginnen met de aanleg van een fatsoenlijke infrastructuur. Hierna maakte de stad een stormachtige groei door.

Op 9 november 1939 vond in Venlo het Venlo-incident plaats. Aan het eind van de Tweede Wereldoorlog leed Venlo veel schade, mede doordat de frontlinie 3 maanden lang door het centrum liep. Tot oktober 1944 was Venlo nauwelijks getroffen door de oorlog maar dat veranderde toen de gevechtsfronten Limburg naderden. Bij hevige geallieerde bombardementen op de strategische Maasbrug en het nabije Duitse vliegveld, werd ook het stadscentrum deels verwoest en kwamen veel burgers om. De stad werd op 1 maart 1945 bevrijd door de Amerikanen.

Cultuur
Door deze bombardementen tijdens de oorlog zijn veel historische gebouwen uit de Venlose binnenstad verdwenen. Gelukkig is Venlo's voornaamste monument, het 17e eeuwse stadhuis aan de sfeervolle Markt, ongeschonden gebleven. Ook het middeleeuwse stratenplan van de binnenstad is, vrij zeldzaam voor Nederland, goed bewaard gebleven. In de gemeente zijn vele culturele verenigingen actief waaronder de carnavalsvereniging Jocus en vele muziek- en toneelverenigingen. Op sportgebied is voetbalclub VVV-Venlo landelijk bekend. Het Limburgs Museum is van nationale betekenis voor de geschiedenis en cultuur van Limburg. Het museum vam Bommel van Dam is een museum voor moderne beeldende kunst, waar u kennis kunt maken met de artistieke ontwikkelingen in Nederland, de regio en de Eurregio. In de zomermaand Augustus vindt in Venlo het gratis toegankelijke Zomerparkfeest plaats; een festival voor muziek, (straat-)theater, film en kunst.

Venlo is ook bekend vanwege zijn Vastelaovend.

[img]Valuas is ook eeuwenlang verbonden met de Venlose cultuur. Nadat omstreeks 1740 de bisschop van Roermond verboden had Goliath (en zijn vrouw) in de Venlose processies mee te laten lopen, werd Goliath omgetoverd tot de legende Valuas. Hij zou in 96 na Christus gevlucht zijn naar een vruchtbaar stuk grond aan de maas, waar hij Venlo gesticht zou hebben.

Economie
Bekende Venlose bedrijven zijn kopieer- en printergigant Oc� en vervoersbedrijf Frans Maas. Vooral in de vervoersbranche werd Venlo aan het begin van de twintigste eeuw groot, door een strategische ligging aan de grens op een kruising van de Maas en het spoor. De grootste bedrijven-terreinen zijn gelegen in stadsdeel Blerick aan de snelwegen A73 en A67 (Knooppunt Zaarderheiken). Hier ligt ook de grote groente- en fruitveiling ZON. Er is een goede verbinding met de Duitse A61 (de Linksrheinische Autobahn) en de A40, richting Duisburg. De Maas wordt tegenwoordig in mindere mate gebruikt als vervoersinfrastructuur. Daarnaast is Venlo het centrum van de Nederlandse enveloppenfabricage.

[img]http://www.shoppeninvenlo.com/wp-includes/images/afbeeldingen/2bruder%20logo.jpg[/img]

In de binnenstad wordt veel verdiend aan Duitsers die Venlo bezoeken. Deze komen uit de Duitse grensstreek om in Venlo op koopjesjacht te gaan. Vooral op Duitse feestdagen is het vaak druk in Venlo. In bepaalde winkels, in de zgn. Duitse- hoek, wordt men vaak eerst in het Duits aangesproken, alvorens op het Nederlands of dialect over te gaan. Ook de prijzen stonden bij deze winkels tot voor de invoering van de euro vermeld in de eertijdse munteenheid Duitse Mark (DM). Vooral groente en fruit zijn geliefd bij de Duitse bezoekers. Opmerkelijk is dat het Venlose dialect ook wordt gesproken in het Duitse gebied tot kilometers over de grens.

Groot-Venlo
In 2001 vond wederom een herindeling plaats. Ditmaal werden Tegelen (met zijn dorp Steyl) en Belfeld toegevoegd aan de gemeente Venlo.

In het kader van de gemeentelijke herindeling in Noord-Limburg hebben de gemeenteraden van Arcen en Velden en Venlo op 13 maart 2008 unaniem ingestemd met een fusie van beide gemeenten, die op 1 januari 2010 plaatsvond. Daarmee bereikte de gemeente Venlo het inwonertal van 100.000. Zij is na Maastricht nu de grootste gemeente van Nederlands Limburg.

Onze jongens!

Beroemde Venlonaren
Frans Boermans (liedjesschrijver, zanger)
Harry Bordon
Willy Caron (zanger)
Mathieu Cordang (Wielrenner)
Paul Cox (regisseur, producer, acteur)
Sef Derkx (weam kint um neet )
Guusje Eybers (actrice)
Carolus Antonius Fodor (componist)
Hendrick Goltzius (schilder en graveur 1558-1617)
Saskia Linssen (actrice)
Mgr Willem Nolens (bisschop, politicus, formateur)
Puteanus (wetenschapper)
Fransz Rombouts (oprichter ZPF)
Frank Scheffer (regisseur, producer, schrijver)
Reinier Selen (producer)
Edward Stelder (acteur, schrijver)
Evert Thielen (society schilder)
Boris Titulaer winnaar (2004) van het TV programma Idols
Chriet Titulaer (wetenschapsgoeroe en voormalig media persoon)
Sjuulke Titulaer (zangeres)
Lex Uiting (presentator bij de VARA)
Bende van Venlo (beruchte moordenaars bende)
Jan van Venlo (schilder)
Fratsman (hij wou er niet meer instaan)
Geert Wilders (politicus)
Mark Verheijen (politicus, jong politicus van het jaar 2005)
Jan Klaassens (voetballer)
Glenn Corneille (pianist)
Myra Ward (actrice)
Jeu Sprengers, KNVB-voorzitter

Beroemde Tegelenaren/ Venlonaren
André van den Heuvel (acteur)
Chantal Janzen (musicalster, actrice, zangeres, presentatrice van o.a. Idols, Staatsloterij �100.000 Show)
Huub Stapel (acteur)
Carla Beurskens (*1952), Nederlands atlete
Ben Verbong, Nederlands filmregisseur

Beroemde Belfeldenaren:
Sander Schutgens - atleet
Marco Gielen - atleet

Toekomstbeeld:

Game on!!

vorige delen:
Venlo, stedje van lol en plezeer
Venlo, stedje van lol en plezeer!! deel 2
[Venlo, Stedje van lol en plezeer #3] Veur alle Venlonaere
[Venlo, Stedje van lol en plezeer #4]Parkfeesten!
[Venlo, Stedje van lol en plezeer #5] Bijna vastelaovend!
[Venlo, Stedje van lol en plezeer #6] En we houwe op die kis
Venlo #7 Waar VVV gaat promoveren
Venlo # 8 Waar import een topic maakt
Venlo #10 halen we voor Vasteloavend nummertje 11?
Venlo #11 "Zien de daag van Joeks, Van gek doon en Humor!"
Venlo # 12 Waar Frats een nieuw evenement zoekt
Venlo # 13 Altijd een stapje voor op Remunj
  maandag 27 september 2010 @ 23:10:49 #2
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_86925313
Ruder ^O^ .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_86927253
Groetjes uit Amsterdam :9
Aids.
pi_86927256
TEVREJEVENLOOSPERSOEËN
Die wacht op de opening van de Maasboulevard
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_86936459
Spanjevp!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_86956380
* Xiance heeft ook een band met Venlo :)
een familieband!
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_86960721
Ik mis Fratsman nog.

Maarjah die is nu meer aan t geilen op Oh Oh Cherso ;)
pi_87287579
Vanaf zaterdag woon ik er weer! *O*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:52:51 #9
112339 MPG
pi_87287738
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:49 schreef Joysa het volgende:
Vanaf zaterdag woon ik er weer! *O*
*O*
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_87287790
Kan ik misschien ook eens mensen spotten :P
pi_87287863
Dat is snel Joysa! Ga je Uithoorn niet missen? :')
Aids.
pi_87287875
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:55 schreef Mss het volgende:
Dat is snel Joysa! Ga je Uithoorn niet missen? :')
Jaaa, heel erg.. :') :')
pi_87400518
Even een hele prangende vraag, dit is jullie misschien ook wel opgevallen maar in Venlo duiken de laatste tijd op echt de gekste plekken hele grote betonnen blokken op. Wat heeft dit eigenlijk te betekenen? Soms staan ze gewoon echt midden in een woonwijk op een pleintje, of op een parkeerplaatsje zo naast een straat. Weet iemand waar ze voor dienen? Ze zijn echt reusachtig. Ik schat zo 1,5 bij 1,5 meter en zo'n 3 meter hoog.
pi_87478179
Beste Venloërs,

Voor mijn studentenvereniging organiseer ik een weekend weg nabij Venlo. We hebben een leuke locatie gevonden, nu nog leuke activiteiten in de buurt. Mijn vraag: wat zijn leuke dingen te doen in de buurt van Venlo (d.w.z. binnen half uurtje met OV te bereiken)? Denk aan karten, paintball, oid.

Dan nog een vraag: waar is het leuk uitgaan in Venlo? Wat zijn de leuke kroegen en goede dansgelegenheden?
pi_87478315
De Hertog Jan brouwerij bezoeken :9
Aids.
pi_87478529
En uitgaan in Venlo is niks ;)
pi_87479387
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Joysa het volgende:
Okay, wat is dan qua uitgaan het minste kwaad in Venlo?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:52:07 #18
112339 MPG
pi_87480446
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:10 schreef Yougie het volgende:
Even een hele prangende vraag, dit is jullie misschien ook wel opgevallen maar in Venlo duiken de laatste tijd op echt de gekste plekken hele grote betonnen blokken op. Wat heeft dit eigenlijk te betekenen? Soms staan ze gewoon echt midden in een woonwijk op een pleintje, of op een parkeerplaatsje zo naast een straat. Weet iemand waar ze voor dienen? Ze zijn echt reusachtig. Ik schat zo 1,5 bij 1,5 meter en zo'n 3 meter hoog.
Ondergrondse afvalcontainers voor bij appartementencomplexen. Op de locaties zijn al containers voor restafval aanwezig, daar komen er nu bij voor plasticafval.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:53:32 #19
112339 MPG
pi_87480503
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Joysa het volgende:
Ligt eraan... Déjà Vu in Central is echt wel OK, maar das maar eens in de maand (volgende is 13 nov).
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_87497115
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:27 schreef Thrasymachus het volgende:

[..]

Okay, wat is dan qua uitgaan het minste kwaad in Venlo?
Club Zes is een club waar ze Dance/Hiphop en R&B muziek draaien en waar doorgaans de mooiste dames komen ;) :P ligt op de Steenstraat (Vlakbij het stadhuis)

Motown is een café/club achtig iets waar ze Motown muziek afwisselen met Dance en R&B muziek, komen ook wel mooie dames op zich :P ;) (ligt op de Oude Markt)

Locomotief: Is een grote kroeg met altijd wel een leuke sfeer en lekker bier (o.a. Hertog Jan :P ;) )

afradertje is Bear de Woers. Deze kroeg is welliswaar groot, maar kent amper sfeer (opgeschoten jeugd en dorpelingen) en heeft bovendien ook nog smerig bier.

Het voordeel van het uitgaancentrum is dat het best compact is en er redelijk veel kroegen op een klein oppervlak liggen.

Karten kun je trouwens in Swalmen doen. Kost ¤13,50 voor een kwartier en is best een ruige baan. Is 20 minuutjes met de trein vanuit Venlo.

http://www.euroindoorkarting.com/

en bij Taurus in Velden (5 km boven Venlo) kun je laseren, bowlen en Arcade-games spelen en bovendien ook nog eens steengrillen en barbequen. http://www.taurusworld.nl/
pi_87498916
Dank! Dit wordt keihard partyen in Venlo!
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:13:30 #22
112339 MPG
pi_87499248
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:13 schreef Ruder het volgende:

[..]

Club Zes is een club waar ze Dance/Hiphop en R&B muziek draaien en waar doorgaans de mooiste dames komen ;) :P ligt op de Steenstraat (Vlakbij het stadhuis)

Motown is een café/club achtig iets waar ze Motown muziek afwisselen met Dance en R&B muziek, komen ook wel mooie dames op zich :P ;) (ligt op de Oude Markt)

Locomotief: Is een grote kroeg met altijd wel een leuke sfeer en lekker bier (o.a. Hertog Jan :P ;) )

afradertje is Bear de Woers. Deze kroeg is welliswaar groot, maar kent amper sfeer (opgeschoten jeugd en dorpelingen) en heeft bovendien ook nog smerig bier.

Het voordeel van het uitgaancentrum is dat het best compact is en er redelijk veel kroegen op een klein oppervlak liggen.

Karten kun je trouwens in Swalmen doen. Kost ¤13,50 voor een kwartier en is best een ruige baan. Is 20 minuutjes met de trein vanuit Venlo.

en bij Taurus in Velden (5 km boven Venlo) kun je laseren, bowlen en Arcade-games spelen en bovendien ook nog eens steengrillen en barbequen. http://www.taurusworld.nl/
Goede samenvatting :Y ^O^ .
Met mijn Déjà Vu-opmerking heb je denk ik al het vermeldenswaardige wel beschreven :Y .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_87499502
Wat is een leuk zwembad in Venlo?
pi_87502307
Is er denk ik niet, ja misschien de Wisselslag in Blerick of het zwembad in Baarlo
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:37:49 #25
112339 MPG
pi_87502460
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:33 schreef Yougie het volgende:
Is er denk ik niet, ja misschien de Wisselslag in Blerick of het zwembad in Baarlo
wisselslag is niet 'leuk'. Wel functioneel.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_87513601
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:37 schreef MPG het volgende:

[..]

wisselslag is niet 'leuk'. Wel functioneel.
Blue lagune in Grefrath is leuk maar een beetje koud met dit weer :D

Als wij naar een leuk bad gaan vanuit Venlo dan is dat of de Tongelreep in Eindhoven of de Hengelhoef in Genk, maar met het OV wordt dat een beetje lastig.
pi_87601341
18 november opent op de Maasboulevard de Saturn :)
pi_87638784
Vanmiddag even rondje kermis gedaan, maar :r
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:58:23 #29
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_87649857
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:13 schreef Ruder het volgende:

[..]

Is wel een aardige wandeling vanaf het station
Net efkes anges
pi_87652835
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Is wel een aardige wandeling vanaf het station
Paar blikken bier mee en gaan met die banaan.
pi_87670251
Hoe is trouwens subtropisch Zwembad De Berckt?
pi_87746477
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:43 schreef Thrasymachus het volgende:
Vroeger wel leuk, maar sinds het verbouwd is ben ik er niet meer geweest.

Maar heb wel gehoord dat het niet meer zo leuk was als vroegah.
pi_87874428
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:43 schreef Thrasymachus het volgende:
Niet erg groot.

Ze hadden een hele toffe glijbaan ^O^ vroeger...
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:54:16 #34
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_87996780
Wat is dat voor een geluid de afgelopen 10 minuten :?
Jij ook?
pi_87996901
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:54 schreef Krambo het volgende:
Wat is dat voor een geluid de afgelopen 10 minuten :?
Waar in Venlo zit je?
Ik hoor niks

Oh en ik ga werken op de nieuwe maasboulevard :9
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:58:21 #36
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_87996966
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:56 schreef Joysa het volgende:

[..]

Waar in Venlo zit je?
Ik hoor niks

Oh en ik ga werken op de nieuwe maasboulevard :9
Centrum, net een straaljager maar dan 10 minuten aan een stuk, soms zachter, soms harder.

Welke winkel?
Jij ook?
pi_87997214
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef Krambo het volgende:

[..]

Centrum, net een straaljager maar dan 10 minuten aan een stuk, soms zachter, soms harder.

Welke winkel?
Hier in Blerick niets gehoord..

Jumbo :P
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:05:14 #38
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_87997286
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:03 schreef Joysa het volgende:

[..]

Hier in Blerick niets gehoord..

Jumbo :P
Leuk, waar komt die eigenlijk precies?
Jij ook?
pi_87997422
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:05 schreef Krambo het volgende:

[..]

Leuk, waar komt die eigenlijk precies?
Eh boven de parkeergarage bij dat hoogste gebouw, als dat kan? :P
ik woon pas weer sinds 2 weken hier, dus ik weet allemaal niet meer hoe het in elkaar zit :P
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:04:28 #40
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88000870
Ondertussen in Belfeld, een pyromaan en een hoop gedoe rond een boerendiscotheek onder een manage :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_88000977
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef Klonk het volgende:
Ondertussen in Belfeld, een pyromaan en een hoop gedoe rond een boerendiscotheek onder een manage :')
Wereldnieuws *O*
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:06:54 #42
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88001023
hier in het dorp wel ja :Y
pi_88010297
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef Krambo het volgende:

[..]

Welke winkel?
Het waren avond oefeningen van Vliegbasis volkel
Ik heb op de scanner meegeluistert naar hun A/A (Air to Air) instructies.

ouwe foto

Kan zijn dat het nog een aantal dagen aanhoud. Maar meestal doen ze elke keer weer een andere sector....
quote:
Vliegbasis Volkel start avondvliegen

Vliegbasis Volkel start met ingang van maandag 25 oktober met het avondvliegprogramma. Vanaf deze datum beoefenen F-16’s gedurende zes weken het vliegen bij duisternis. In de weken 43 (25 tot 29 oktober), 44 (1 tot 5 november), 46 (15 tot 19 november), 47 (22 tot 26 november), 50 (13 tot 17 december) en 51 (20 tot 24 december) wordt in principe gevlogen van maandag tot en met donderdag tot 23.00 uur. Tijdens het avondvliegen vertrekken de toestellen in de middag voor 17.00 uur en in de avond.

Avondvliegoefeningen zijn noodzakelijk om vliegers optimaal voor te bereiden op hun taak. De vroeg invallende duisternis de komende maanden, maakt het mogelijk een dergelijk oefenprogramma uit te voeren. Daadwerkelijke inzet van F-16 jachtvliegtuigen, zoals momenteel in Afghanistan, vindt steeds vaker plaats bij nacht. Het toestel is goed uitgerust voor nachtelijke operaties. Zo heeft de vlieger de beschikking over geavanceerde nachtzichtapparatuur. Regelmatig moet hiermee worden getraind om deze middelen optimaal te kunnen benutten.

Vanwege operationele redenen of door onvoorziene omstandigheden kan van bovenstaande planning worden afgeweken.

Voor informatie over vliegbewegingen zie www.defensie.nl/actueel/vliegbewegingen of Teletekst pagina 766

[ Bericht 14% gewijzigd door -CRASH- op 27-10-2010 01:50:39 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_88065937
Venlo heeft verloren van die 10-0'ers, wat een afgang.
pi_88070225
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef Klonk het volgende:
Is dat die manege waar vroeger ook een skatebaan gevestigd was??

Wat betreft die oefeningen van Volkel.
Zijn er nergens Freq's ? Altiijd leuk om mee te luisteren
Net efkes anges
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:02:55 #46
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88072239
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:15 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

jeps :)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:08:21 #47
112339 MPG
pi_88072434
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:02 schreef Klonk het volgende:

[..]

jeps :)
Is daar nog steeds gedoe over :X _O- ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:44:35 #48
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88079526
kijk maar eens op www.belfeld.nu, wereldnieuws hier
pi_88082846
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:15 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Frequenties Volkel
pi_88141193
Hey Venlo! Zit nu tijdelijk in Milaan voor een paar maandjes, maar woon eigenlijk in Venlo (Ofja.. Tegelen). Maar schiet het daar een beetje op met die maasboulvevard. Die moet al bijna open gaan. Maar voordat ik weg ging dacht ik nog van: Dat gaan ze nooit halen om in november open te gaan.
Ik zie het wel als ik in december thuis ben of er al wat te doen is :P
Music runs my life!
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:15:56 #51
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88145209
18 November gaan de eerste winkels open en om eerlijk te zijn het ziet er wel uit alsof ze dat gaan halen. De zichtbare stukken (bij het uwv) zijn echt zo goed als klaar
pi_88150593
Ah ok :) Naja, dan kunne we in Venlo ook wat gezellig winkelen (tot in hoeverre ik winkelen leuk vind :P). Maar in de zomer gezellig met vrienden op het terras is wel een stuk beter dan voor het stadhuis. Naar mijn mening tenminste.
Music runs my life!
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:47:20 #53
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88152036
Ben wel heel nieuwsgierig hoe het gaat worden, vanaf de Blerickse kant ziet het in ieder geval mooi uit :)
  maandag 1 november 2010 @ 14:24:09 #54
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_88209148
Lekkere chaos in de stad :D
4 kilometer file bij de grens, in de stad loopt alles vast, vechten voor een parkeerplekje. Kan iemand mij uitleggen wat die Pruuse daar leuk aan vinden, ik snap het namelijk niet 8)7
Jij ook?
  maandag 1 november 2010 @ 14:25:24 #55
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88209195
het was heerlijk rustig fietsen vanmorgen in Duitsland, rustiger als een gemiddelde zondagmorgen _O-
pi_88209245
quote:
Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef Krambo het volgende:
4 kilometer file bij de grens, in de stad loopt alles vast, vechten voor een parkeerplekje. Kan iemand mij uitleggen wat die Pruuse daar leuk aan vinden, ik snap het namelijk niet 8)7
Mijn parkeerplaats krijgen ze iig niet....
pi_88210463
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 14:47 schreef Giua het volgende:
Hey Venlo! Zit nu tijdelijk in Milaan voor een paar maandjes, maar woon eigenlijk in Venlo (Ofja.. Tegelen). Maar schiet het daar een beetje op met die maasboulvevard. Die moet al bijna open gaan. Maar voordat ik weg ging dacht ik nog van: Dat gaan ze nooit halen om in november open te gaan.
Ik zie het wel als ik in december thuis ben of er al wat te doen is :P
Fotos van gisteren......

Wordt er weer hoogwater verwacht :')

maandag 1 november 2010 @ 15:20:05 #58
112339 MPG
pi_88210945
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef Krambo het volgende:
Ze vinden het vast 'gemütlich'...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_88215717
quote:
Op maandag 1 november 2010 15:20 schreef MPG het volgende:

[..]

Ze vinden het vast 'gemütlich'...
Ze trekken zich massaal terug *O*
pi_88215994
Gaat de Saturn nou om 6u 's ochtends open..? :o
pi_88216293
quote:
Op maandag 1 november 2010 17:35 schreef Joysa het volgende:
Gaat de Saturn nou om 6u 's ochtends open..? :o
:Y

http://twitter.com/SaturnVenlo
pi_88217020
quote:
Ik vond het al een gekke tijd, maar dat is het dus ook gewoon :')
pi_88217253
quote:
Op maandag 1 november 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik vond het al een gekke tijd, maar dat is het dus ook gewoon :')
Zal (hopelijk) niet zo druk worden als bij de opening van Saturn Groningen.
pi_88217269
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:13 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Zal (hopelijk) niet zo druk worden als bij de opening van Saturn Groningen.
Ik ga er denk ik niet eens heen.
pi_88217733
quote:
Op maandag 1 november 2010 18:14 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik ga er denk ik niet eens heen.
Ik ga wel.... 2 straten door en ik ben er
pi_88217856
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:30 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Ik ga wel.... 2 straten door en ik ben er
Paar straten door, brug over en ik ben er, maar toch :')
pi_88220037
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:04 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Fotos van gisteren......
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wordt er weer hoogwater verwacht :')
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Begint er al goed uit te zien inderdaad. Ik ben misschien zelfs het weekend naar de opening even thuis. Ik ga zeker een kijkje nemen :)
Music runs my life!
pi_88232328
Wie kent er een import export groente bedrijf in venlo?
pi_88233094
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 23:22 schreef Islamia. het volgende:
Wie kent er een import export groente bedrijf in venlo?
Frankort & Koning?
  maandag 1 november 2010 @ 23:47:10 #70
112339 MPG
pi_88233168
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 23:45 schreef Joysa het volgende:

[..]

Frankort & Koning?
Bijvoorbeeld ja.
Of Nedalpac.

De veiling zit er iig vol mee :D .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_88233205
quote:
Op maandag 1 november 2010 23:45 schreef Joysa het volgende:

[..]

Frankort & Koning?
werk je daar?
pi_88233304
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 23:48 schreef Islamia. het volgende:

[..]

werk je daar?
Nee
pi_88459711
Oh... Er was een nieuw topic :o
Patat Friet
pi_88459770
quote:
Op maandag 8 november 2010 00:20 schreef ganzenherder het volgende:
Oh... Er was een nieuw topic :o
:W
pi_88459985
Gaan er nog meer mensen naar Deja Vu XL?

Paul Elstak _O_
Patat Friet
pi_88460074
Ik ga wel denk ik :D
pi_88633845
Nog iemand 11/11 gevierd?
Ik hoorde gisteravond dat de stad aardig leeg was.
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:06:27 #78
112339 MPG
pi_88633867
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:05 schreef Joysa het volgende:
Nee, ik moest gewoon aan de studie -O- .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_88633969
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:06 schreef MPG het volgende:

[..]

Nee, ik moest gewoon aan de studie -O- .
Ik moest ook werken -O-
In Roermond, en had rond half 6 de trein terug.. 1 groot feest in de trein met mensen die van Maastricht terug kwamen :D
pi_88634078
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:05 schreef Joysa het volgende:
In Amsterdam doen ze dat ook niet :')
Aids.
pi_88634290
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:11 schreef Mss het volgende:

[..]

In Amsterdam doen ze dat ook niet :')
Ik was niet afgelopen carnaval maar dat jaar daarvoor op carnavalszaterdag 's avonds in Amsterdam..
Werd er door de club geroepen dat het carnaval was en dat ze een carnavalsnummer gingen draaien..
Dat werd dus dat schijtnummer van Jordy van Loon :') :')
pi_88691162
Mensen. Venlo is aangepast op Google Maps. De nieuwe straten van de maasboulevard staan er op en eindelijk hebben ze ook alle sporen bij het station bij geplaatst. Hier stonden er altijd maar een stuk of 4 terwijl het er 25 zijn ofzo.

Klik hier!
Music runs my life!
pi_88706866
De kaart is aangepast... maar nu de satellietfoto's nog
pi_88707147
hier staan ook al minstens 2 jaar huizen :')
  zondag 14 november 2010 @ 18:52:03 #85
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88707639
En dan hebben we de A73 ook nog, kaart klopt maar de foto's niet. En die snelweg ligt er toch ook al een tijdje :P
pi_88725440
Ja dat is wel jammer inderdaad. Maar ik heb het idee dat ze dit bijna nergens aanpassen. Wordt wel eens tijd ja.
Music runs my life!
pi_88818631
Wat een hoempapa om die openings aanbiedingen van Saturn
Een 99.9% tegenvaller

[ Bericht 31% gewijzigd door -CRASH- op 17-11-2010 14:06:48 ]
  woensdag 17 november 2010 @ 14:12:04 #88
112339 MPG
pi_88819011
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:01 schreef -CRASH- het volgende:
Wat een hoempapa om die openings aanbiedingen van Saturn
Een 99.9% tegenvaller
Wat zijn die ge-wel-di-ge aanbiedingen dan?
Nee, heb hier atm geen folder :N .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  woensdag 17 november 2010 @ 14:13:03 #89
112339 MPG
pi_88819053
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:36 schreef Joysa het volgende:
hier staan ook al minstens 2 jaar huizen :')
En het kazerneterrein is toch geasfalteerd?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_88819078
De vloer van de Jumbo op de maasboulevard ligt erin ^O^
Vanaf volgende week inruimen als het goed is.
pi_88819091
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:13 schreef MPG het volgende:

[..]

En het kazerneterrein is toch geasfalteerd?
Ook dat ja :D
pi_88822364
Wat faalt de Saturn met hun grandioze aanbiedingen die er niet zijn. :') Lekker hype hebben ze gemaakt, alleen komt er morgen niemand om 6 uur.
  woensdag 17 november 2010 @ 15:51:47 #93
112339 MPG
pi_88822747
quote:
13s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat faalt de Saturn met hun grandioze aanbiedingen die er niet zijn. :') Lekker hype hebben ze gemaakt, alleen komt er morgen niemand om 6 uur.
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:12 schreef MPG het volgende:

[..]

Wat zijn die ge-wel-di-ge aanbiedingen dan?
Nee, heb hier atm geen folder :N .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_88825059
  woensdag 17 november 2010 @ 16:45:06 #95
112339 MPG
pi_88825164
quote:
Thanks!
Inderdaad niet de moeite waard om om 6 uur daar voor de deur te gaan liggen :') .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_88825364
Ik word morgenochtend om kwart over 7 opgehaald voor de roermondsepoort, misschien voor die tijd toch even bij Saturn binnen kijken :P
pi_88825669
Liep vanmiddag ff een keer door de nieuwe winkelstraat... en veel winkels zijn open.
Morgen maar wat beter bekijken
pi_88837825
Er staan nu al mensen bij Saturn voor de deur...
Die hebben zeker de folder nog NIET gezien _O-
pi_88837867
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:10 schreef -CRASH- het volgende:
Er staan nu al mensen bij Saturn voor de deur...
Die hebben zeker de folder nog NIET gezien _O-
NU AL!?

Die zijn gek :')
  woensdag 17 november 2010 @ 21:11:59 #100
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88837952
volgens mij is die tv voor 399 geen gekke deal, en tja als je tijd over hebt en niet zoveel geld en je wilt een nieuwe tv....
pi_88838010
een stuk of 15/20. Hoeveel zullen er nog ondergedoken zitten in de een of andere kroeg (die zijn wat slimmer)
  woensdag 17 november 2010 @ 21:15:41 #102
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88838180
Ik ga Maandag wel eens kijken als de ergste eerste drukte voorbij is :P
pi_88838580
En wie gaat er 1 dec voor de deur bij Jumbo liggen? :')
pi_88838817
Waar stunten die mee :?
pi_88838918
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:25 schreef -CRASH- het volgende:
Waar stunten die mee :?
Geen idee.

Appeltaartje en bloemen bij zoveel euro boodschappen ofzo :')
  woensdag 17 november 2010 @ 21:29:07 #106
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88839029
Ik las op omroepvenlo.nl dat er ook nog een Lidl bij de tref komt :D

Gaat lekker, met de Lidl in Venlo want ze willen ook een winkel openen op de plek waar nu de spar zit in Blerick.
pi_88839368
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef Klonk het volgende:

Gaat lekker, met de Lidl in Venlo want ze willen ook een winkel openen op de plek waar nu de spar zit in Blerick.
Ja las ik ook inderdaad.
Komen toch aardig wat supermarkten bij.

Super de Boer in Venlo gaat over een tijd ook overgenomen worden door Jumbo.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:37:27 #108
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88839556
Oh die in Venlo-Oost bedoel je?

Ben benieuwd wat er met de Super de Boer hier in Belfeld gaat gebeuren, of dat ook een jumbo gaat worden of een Coop zoals in Baarlo is gebeurt? Geen van beide sites geven daar uitsluitsel over _O-

Hoop een Jumbo, is net wat goedkoper :P
pi_88839816
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef Klonk het volgende:

Mooi.. zeker in het pand waar eerst Leo van Schaik zat. Dat is wel een mooi stekkie
En AH mag oprotten
pi_88839958
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef Klonk het volgende:
  woensdag 17 november 2010 @ 21:44:42 #111
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88840018
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:42 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Mooi.. zeker in het pand waar eerst Leo van Schaik zat. Dat is wel een mooi stekkie
En AH mag oprotten
geen flauw idee, ben al een tijdje niet meer bij de tref geweest dus zou niet weten wat daar nog leeg staat aan panden
pi_88840069
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:44 schreef Klonk het volgende:

[..]

geen flauw idee, ben al een tijdje niet meer bij de tref geweest dus zou niet weten wat daar nog leeg staat aan panden
Van Schaik is er al sinds 1 juni niet meer
  woensdag 17 november 2010 @ 21:47:38 #113
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88840161
ah, ja dat zou dan logisch zijn, maar is dat geen ontzettend groot pand voor een Lidl?
pi_88840417
Het zuo een uitstekend pand zijn. Ik zie Lidl liever op de plaats waar AH nu inzit.
Dat wordt dan een Mega Lidl :+
pi_88840459
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef Klonk het volgende:

Ben benieuwd wat er met de Super de Boer hier in Belfeld gaat gebeuren, of dat ook een jumbo gaat worden of een Coop zoals in Baarlo is gebeurt? Geen van beide sites geven daar uitsluitsel over _O-

Hoop een Jumbo, is net wat goedkoper :P
Jumbo neemt heeeeeeeeeeeel veel (of alle, maar dat weet ik niet zeker) Super de boer winkels over.
Dus grote kans dat het een Jumbo wordt.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:54:08 #116
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88840537
Zul je net zien dat van ons een Coop gaat worden :(
pi_88840554
Het is al langer bekend dat de super in oost overgenomen wordt door Jumbo
pi_88840582
Jumbo verkoopt sommige Super de Boer's ook door naar C1000. Die in Venlo-Oost wordt C1000 aangezien de Jumbo alleen op de Maasboulevard wil zitten.
pi_88840709
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jumbo verkoopt sommige Super de Boer's ook door naar C1000. Die in Venlo-Oost wordt C1000 aangezien de Jumbo alleen op de Maasboulevard wil zitten.
Eh, mij werd wat anders verteld door de directie van Jumbo.
pi_88840753
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Joysa het volgende:

[..]

Eh, mij werd wat anders verteld door de directie van Jumbo.
Dan is dat weer veranderd. :P Zou in het begin echt C1000 worden. Maarja, die hebben we al zat in de gemeente.
pi_88840835
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]

Dan is dat weer veranderd. :P Zou in het begin echt C1000 worden. Maarja, die hebben we al zat in de gemeente.
Ach, ik zie wel wat het wordt.

Ben sowieso benieuwd wat de Jumbo op de maasboulevard gaat doen. Het is wel een hele goede formule wat ze hebben.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:59:09 #122
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88840902
Artikel over het hele gebeuren op RTL Nieuws
pi_88840941
Iig in eerder berichten:

Venlo Vinckenhofstraat C1000
  woensdag 17 november 2010 @ 22:01:39 #124
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88841056
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:58 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ach, ik zie wel wat het wordt.

Ben sowieso benieuwd wat de Jumbo op de maasboulevard gaat doen. Het is wel een hele goede formule wat ze hebben.
Die Jumbo gaat gegarandeerd een succes worden :Y
pi_88841177
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:01 schreef Klonk het volgende:

[..]

Die Jumbo gaat gegarandeerd een succes worden :Y
En maar 4 kassa's en 1 counter ;(
Groot wordt ie niet, 1000m2.
pi_88841223
Waar komt dit topic ineens vandaan? :o

Ben net op uitnodiging van een vriend wezen kijken bij Saturn. Het is een mediamarkt, maar dan in het Saturnblauw/oranje. Verder wel een mooie winkel. :)

En ja, er zaten al mensen met klapstoeltjes, thermoskannen en flecedekens! :D
  woensdag 17 november 2010 @ 22:05:58 #127
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88841375
Knettergek :')
pi_88841390
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef fratsman het volgende:

Ben net op uitnodiging van een vriend wezen kijken bij Saturn. Het is een mediamarkt, maar dan in het Saturnblauw/oranje. Verder wel een mooie winkel. :)

Jaha, dat is veel bijlezen opeens he :p
pi_88841479
Leuke afterparty ook in Baer de Woers. :P
pi_88841502
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef Joysa het volgende:

[..]

Beetje jammer dat het geen JumboXL is.

* Kapitein_Schavuit vindt het raar dat hij dit topic niet eerder heeft gevonden.
pi_88841566
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef fratsman het volgende:

Hoeveel zitten er al?
Zal wel vol zitten bij de dranghekken
pi_88841734
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Hoeveel zitten er al?
Zal wel vol zitten bij de dranghekken
Dranghekken hadden ze al klaargezet, ik denk dat er zo'n 15-20 man zaten. Er gaat een hardnekkig gerucht door de stad dat er een knalaanbieding met I-pads zit aan te komen, maar dat is daarstraks door de vestigingsmanager ontkracht.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:11:14 #134
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88841740
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef Joysa het volgende:

[..]

whut, ik dacht dat ie veel groter zou zijn :D
pi_88841810
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef Klonk het volgende:

[..]

whut, ik dacht dat ie veel groter zou zijn :D
Inderdaad! :D 1000m2 das ongeveer Plus Benders. :P
pi_88841898
Dat dacht iedereen geloof ik, kreeg het ook pas vorige week te horen.

Heb ook werkelijk geen idee wanneer we de winkel in moeten gaan richten :')
  woensdag 17 november 2010 @ 22:14:29 #137
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88841960
quote:
2s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zou het dan toch? :o
http://twitter.com/#!/jeroenkuppers/status/5004309745897472
dus er zijn twee folders, eentje met de normale aanbiedingen en eentje met de echte knallers, die gasten hebben het marketingtechnisch in ieder geval goed voor elkaar, als je nu nog niet weet dat er een Saturn komt dan heb je echt onder een steen gelegen...
pi_88842051
Heb spontaan zin om te gaan kijken. :)
pi_88842066
quote:
2s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Lol, ik ook :')
  woensdag 17 november 2010 @ 22:16:45 #140
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88842100
Ik niet, heb toch geen cent te makken :')
pi_88842144
we zien wel wat het gaat worden, gemeente verwacht in ieder geval topdrukte komend weekend. :)
pi_88842182
quote:
2s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Denk ook dat ik er ff heen loop
  woensdag 17 november 2010 @ 22:19:38 #143
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88842279
FOK! mini-meet :D
pi_88842305
Ik wil ook even gaan kijken, maar het is zo koud :')
pi_88842325
zat ik ookal aan te denken treffen op de trap van de maaspoort
  woensdag 17 november 2010 @ 22:20:29 #146
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88842336
dan trek je een jas aan
pi_88842362
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:20 schreef Klonk het volgende:
dan trek je een jas aan
Nae, eg waor? :')
  woensdag 17 november 2010 @ 22:21:28 #148
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88842391
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:20 schreef Joysa het volgende:

[..]

Nae, eg waor? :')
gratis tip van Ome Klonk
pi_88842393
Ik ben net terug, de groeten. Ben al 5-6 dagen per week in het centrum. :P
pi_88842398
Best raar dat 'we' zo opgewonden zijn over wat aanbiedingen. _O- Nooit gedacht van mezelf. :')
pi_88842405
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:21 schreef Klonk het volgende:

[..]

gratis tip van Ome Klonk
Wat aardig :P
pi_88842431
Anyways, wie gaat er dan? mini-meet? :P
  woensdag 17 november 2010 @ 22:22:39 #153
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88842455
Ik ga, slapen that is, morgen vroeg dag :P
pi_88842470
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:22 schreef Joysa het volgende:
Anyways, wie gaat er dan? mini-meet? :P
ik kan er in 10 min zijn
pi_88842500
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:22 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

ik kan er in 10 min zijn
Ik 15 min.
En ik maak het niet laat, morgen 6u wekker :P
pi_88842535
Hoe oud is iedereen btw? :')
pi_88842544
gewoon ff kijken, fototje maken....
pi_88842567
Ik in 3 :P Maar ik ga die trainingsbroek niet meer uit doen. :P
  woensdag 17 november 2010 @ 22:24:41 #159
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88842574
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:24 schreef Joysa het volgende:
39 maar dat maakt niet uit, ik kom toch niet :P
pi_88842588
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:24 schreef fratsman het volgende:
Ik ga mn joggingbroek ook niet meer uit doen :')
pi_88842594
30. :P
pi_88842630
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:24 schreef fratsman het volgende:
Dan ga je gewoon als jogger _O-
pi_88842662
45 :s)
pi_88842688
Hm, dan voel ik me best jong :')
  woensdag 17 november 2010 @ 22:26:26 #165
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88842693
quote:

[..]

Ik ga mn joggingbroek ook niet meer uit doen :')
er loopt wel meer volk met een joggingbroek door het centrum met dat verschil dat zij denken dat het hip is :P
  woensdag 17 november 2010 @ 22:26:27 #166
112339 MPG
pi_88842695
quote:
25
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_88842712
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:25 schreef -CRASH- het volgende:
Oeh! Klonk is niet meer de oudste in deze reeks! :D :P
pi_88842718
quote:
6s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef MPG het volgende:

[..]

25
Kumse ouk f kieke jong?
  woensdag 17 november 2010 @ 22:26:49 #169
112339 MPG
pi_88842719
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef Klonk het volgende:

[..]

er loopt wel meer volk met een joggingbroek door het centrum met dat verschil dat zij denken dat het hip is :P
_O-
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  woensdag 17 november 2010 @ 22:26:51 #170
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88842723
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:25 schreef -CRASH- het volgende:
Whut, ben jij zo oud :D
pi_88842745
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef Klonk het volgende:

[..]

Vind je het gek met allemaal die rare winkels in Venlo, ze verkopen niks anders meer :P
  woensdag 17 november 2010 @ 22:27:15 #172
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88842748
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef fratsman het volgende:

[..]

nee, ik dacht echt dat crash een jonkie was :D
  woensdag 17 november 2010 @ 22:27:15 #173
112339 MPG
pi_88842750
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef Joysa het volgende:

[..]

Kumse ouk f kieke jong?
Altiëd he :7
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_88842780
quote:
6s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef MPG het volgende:

[..]

Altiëd he :7
Ik bedoel beej de Saturn he :P
pi_88842806
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef fratsman het volgende:

[..]

Tja je kunt niet altijd de beste zijn :+
  woensdag 17 november 2010 @ 22:28:00 #176
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88842807
Nou veel plezier en als iemand een iPad voor 50 euro kan kopen, koop er dan twee, dat lukt me nog wel :D
  woensdag 17 november 2010 @ 22:28:21 #177
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88842832
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:28 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Tja je kunt niet altijd de beste zijn :+
dan ben ik nooit, scheelt een hoop gedoe :')
pi_88842898
Gaan we kijken?
Want dan stap ik op de fiets :P
pi_88842926
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:28 schreef Klonk het volgende:
Nou veel plezier en als iemand een iPad voor 50 euro kan kopen, koop er dan twee, dat lukt me nog wel :D
Als er een Ipad verkocht wordt voor 50... dan is het 1 per klant.
dat is ook bij de NDS XL
pi_88843011
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:29 schreef Joysa het volgende:
Gaan we kijken?
Want dan stap ik op de fiets :P
Ik sta er zometeen...
pi_88843025
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Ik sta er zometeen...
22.45?
Waor?
  woensdag 17 november 2010 @ 22:31:42 #182
112339 MPG
pi_88843048
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik bedoel beej de Saturn he :P
AQah, ik laes ut noow. Nae, binnet thoes :)
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_88843065
quote:
11s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef MPG het volgende:

[..]

AQah, ik laes ut noow. Nae, binnet thoes :)
Dan geise de deur maar weer oet 8-)
pi_88843069
trap maaspoort

Klonk truste
pi_88843091
Kin ik mich de schoon weer aan doon :')
pi_88843146
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:32 schreef Joysa het volgende:
Kin ik mich de schoon weer aan doon :')
Agut.... te koud om blootvoets te gaan ?
pi_88843163
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:33 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Agut.... te koud om blootvoets te gaan ?
Ik moet de brug over he :P
pi_88843248
oke tot zo

Ik sta er met m'n waakhond
pi_88843283
Okeeee, tot zo.
pi_88843497
Grrr regen
pi_88845515
De waakhond is cool!

En de drukte valt reuze mee bij Saturn
pi_88845548
Zij bijt wel van zich af ;)
pi_88845676
quote:
Op woensdag 17 november 2010 23:16 schreef -CRASH- het volgende:
Zij bijt wel van zich af ;)
Ja, vieze bierzuiper daar.
pi_88845854
En erg verstaanbaar was ie ook...... zwzwwwzwzwz hond. zwzwwzwzwzwzw betalen
en foto geniek :r
pi_88846138
Gratiesj of betalen kon ie wel duidelijk zeggen :')

Die foto heb je toch gelijk verwijderd? :P
pi_88846181
jazekers
pi_88846293
Gelukkig maar :D
pi_88846382
Zoiets blijft niet plakken :7

Een foto van 20:51

En een van net 22:53
pi_88846403
22.53 ;)
pi_88846496
sjeee zomertijd er nog op dus die van 21:51 ook verkeerd
pi_88846914
Zo klopt ie :D

Ik ga slapen.. Truste :W
pi_88847034
truste...
pi_88851013
Wat een drukte zeg....NOT...

was om 05:45 weggegaan, kom een paar minuten later bij Saturn aan,
je kon bijna tot vooraan doorlopen.

06:00
Blablabla Saturn opent deuren...
Need for speed gekocht....

06:20
stond ik alweer buiten...

Geen speciale stunts ofzo..
pi_88851017
Wat saaaaaai!!!
pi_88851025
goeiemorge....

Ja idd een saaaie boel.. en daarvoor hebben mensen de hele nacht voor de deur gezeten
pi_88851040
Jaa die zullen toch spijt hebben.
  donderdag 18 november 2010 @ 07:14:14 #207
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88851106
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 06:43 schreef -CRASH- het volgende:

_O-
pi_88851818
quote:

_O-

Als je bij mij 2 oude games had ingeleverd had je 40 euro voor NFS betaald. :')
pi_88851846

Was toch nog best druk! Je zal voorover vallen op die roltrap op dat moment! :X
pi_88857276
quote:

Geen Ipad voor ¤ 2,50 oid?
pi_88857328
Dus geen Ipad's voor 1 euro en Iphones voor 100 euro. Opzich best nutteloos dan om daar de hele nacht voor te wachten :D ;)

Ik bezoek al jaren Saturn's in Duitsland, voornamelijk voor de goede cd afdelingen bij grote filialen (zoals in Berlijn, Hamburg en München) en voor mij is het niks nieuws :) en al helemaal niet bijzonder.

Maar voor enkele Venlonaren blijkbaar wel.

Voor mij zijn zoizo niet echt winkels op de Maasboulevard die er echt te doen. Een Saturn is leuk om af en toe te kijken, maar ook maar gewoon een electronicawinkel. De kledingwinkels zijn allemaal niet mijn ding. Newyorker is welliswaar goedkoop, maar niet echt boeiend en al jaren in Duitsland maar ook al enkele jaren in Maastricht aanwezig. H&M hadden we al, maar nu eindelijk een grote (waar je hopelijk wel fatsoenlijk ondergoed en dergelijke kunt kopen), The Sting is wel een leuke winkel maar niet echt speciaal ofzo en ga zo maar door.

Ik vind de Jumbo de enige super-toevoeging voor mij persoonlijk, een grote supermarkt om de hoek, altijd handig :)

Ik had ook wel verwacht dat winkels zoals Zara en Men At Work zouden komen, winkels waar veel vraag naar is, eentje nog steeds niet in Venlo ligt en een helaas al weer jaren weg is. Ik bedoel dit leken mij geen moeilijke winkels om aan te trekken.

Zara heeft altijd wel oor naar grote nieuwe winkelprojecten (kijk naar het nieuwe entre deux in Maastricht en het 'nieuwe' Piazza winkelcentrum in Eindhoven. en Men At Work is gewoon een Nederlandse katen met groeipotentiëel.

Tevens was een winkel als Primark echt iets voor Venlo geweest, met al die Duitse koopjesjagers hier, maarjah ook daar hebben ze blijkbaar te weinig research na gedaan.

Jammer!
pi_88887491
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:10 schreef Ruder het volgende:
Dus geen Ipad's voor 1 euro en Iphones voor 100 euro. Opzich best nutteloos dan om daar de hele nacht voor te wachten :D ;)

Ik bezoek al jaren Saturn's in Duitsland, voornamelijk voor de goede cd afdelingen bij grote filialen (zoals in Berlijn, Hamburg en München) en voor mij is het niks nieuws :) en al helemaal niet bijzonder.

Maar voor enkele Venlonaren blijkbaar wel.

Voor mij zijn zoizo niet echt winkels op de Maasboulevard die er echt te doen. Een Saturn is leuk om af en toe te kijken, maar ook maar gewoon een electronicawinkel. De kledingwinkels zijn allemaal niet mijn ding. Newyorker is welliswaar goedkoop, maar niet echt boeiend en al jaren in Duitsland maar ook al enkele jaren in Maastricht aanwezig. H&M hadden we al, maar nu eindelijk een grote (waar je hopelijk wel fatsoenlijk ondergoed en dergelijke kunt kopen), The Sting is wel een leuke winkel maar niet echt speciaal ofzo en ga zo maar door.

Ik vind de Jumbo de enige super-toevoeging voor mij persoonlijk, een grote supermarkt om de hoek, altijd handig :)

Ik had ook wel verwacht dat winkels zoals Zara en Men At Work zouden komen, winkels waar veel vraag naar is, eentje nog steeds niet in Venlo ligt en een helaas al weer jaren weg is. Ik bedoel dit leken mij geen moeilijke winkels om aan te trekken.

Zara heeft altijd wel oor naar grote nieuwe winkelprojecten (kijk naar het nieuwe entre deux in Maastricht en het 'nieuwe' Piazza winkelcentrum in Eindhoven. en Men At Work is gewoon een Nederlandse katen met groeipotentiëel.

Tevens was een winkel als Primark echt iets voor Venlo geweest, met al die Duitse koopjesjagers hier, maarjah ook daar hebben ze blijkbaar te weinig research na gedaan.

Jammer!
Je kunt natuurlijk niet alle winkels naar Venlo halen. Ik denk dat er genoeg mensen zijn (zoals ik) die wel blij zijn met dit winkelaanbod. Een Men At Work is voor mij wel eens leuk om wat te halen. Maar niet te vaak, veel te duur. Saturn is inderdaad gewoon leuk om eens te kijken. Ik woon tijdelijk in Milaan. En de Saturn is daar ook 5 minuten van 'm huis, dus ik heb die de laatste tijd al te veel gezien. Die is overigens wel gewoon hetzelfde. Maar nu ben ik paar dagen thuis in Venlo, en ik was er vanmorgen om 6 uur heen gegaan. Was wel leuk om om 6 uur 's ochtends overal mensen met TV's te zien slepen. Maar verder alleen een computermuis gekocht en vanmiddag nog een hoesje voor m'n telefoon. Deze H&M kun je trouwens niet vergelijken met die op de Lomstraat. Die op de Lomstraat is namelijk alleen H&M Devided. Dat is meer dat goedkope jeugdige spul. En dat is nou precies het enige wat deze nieuwe H&M niet heeft. Binnenkort mag ik zelf ook gaan werken op de Maasboulevard. Werk bij Aktiesport. Die opent waarschijnlijk 2 december.
Music runs my life!
pi_88888292
De GROTE jumbo is echt een misverstand :') het is maar 1000m2 :')
pi_88892263
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:55 schreef Joysa het volgende:
De GROTE jumbo is echt een misverstand :') het is maar 1000m2 :')
Gewoon een AH XL To Go dus. :+ :')
pi_88893484
Whaha ja zoiets.. We gaan zaterdag flyeren in de stad voor de jumbo :9
  zaterdag 20 november 2010 @ 19:22:21 #216
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88951692
Ziet er mooi uit :Y

Rond half 5 ff wezen kijken, nog wel een rommeltje overal maar het idee dat Venlo zich zo naar de Maas draait is geweldig, ben erg nieuwsgierig hoe het is als alles open en netjes is :)
pi_88960780
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:30 schreef Giua het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk niet alle winkels naar Venlo halen. Ik denk dat er genoeg mensen zijn (zoals ik) die wel blij zijn met dit winkelaanbod. Een Men At Work is voor mij wel eens leuk om wat te halen. Maar niet te vaak, veel te duur. Saturn is inderdaad gewoon leuk om eens te kijken. Ik woon tijdelijk in Milaan. En de Saturn is daar ook 5 minuten van 'm huis, dus ik heb die de laatste tijd al te veel gezien. Die is overigens wel gewoon hetzelfde. Maar nu ben ik paar dagen thuis in Venlo, en ik was er vanmorgen om 6 uur heen gegaan. Was wel leuk om om 6 uur 's ochtends overal mensen met TV's te zien slepen. Maar verder alleen een computermuis gekocht en vanmiddag nog een hoesje voor m'n telefoon. Deze H&M kun je trouwens niet vergelijken met die op de Lomstraat. Die op de Lomstraat is namelijk alleen H&M Devided. Dat is meer dat goedkope jeugdige spul. En dat is nou precies het enige wat deze nieuwe H&M niet heeft. Binnenkort mag ik zelf ook gaan werken op de Maasboulevard. Werk bij Aktiesport. Die opent waarschijnlijk 2 december.
Afgelopen vrijdag wat inkopen gedaan.... Ruim 200 euro aan kleren bij New Yorker en The Sting.
En ik heb nog niet alles wat ik wil..... :X
pi_88967187
Superboost voor de stad, maar ik hoop dat de gemeente de andere winkelstraten niet vergeet. Zeker de Lomstraat, het eerste gedeelte van de Vleesstraat en een deel Parade/klaasstraat kampt met leegstand...
pi_89002028
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 10:02 schreef fratsman het volgende:
Superboost voor de stad, maar ik hoop dat de gemeente de andere winkelstraten niet vergeet. Zeker de Lomstraat, het eerste gedeelte van de Vleesstraat en een deel Parade/klaasstraat kampt met leegstand...
De gemeente gaat binnenkort beginnen met het aanpassen van bijvoorbeeld het vleesplein (het plein bij de c&a) en een aantal straten naar de maasboulevard toe. Dit betekent dus dat mensen eerder naar de maasboulevard lopen, maar ook andersom. Het nodigt ook uit om weer eens terug het andere gedeelte van de stad in te lopen. Verder is er wel een redelijk groot verschil in winkelaanbod. Op de maasboulevard zie je vooral fashion en dan de saturn en de jumbo nog. Ik denk dus niet dat het oudere deel van de stad er echt onder gaat lijden.
Music runs my life!
  maandag 22 november 2010 @ 07:32:10 #220
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89002517
Het vleesplein moet niet aangepakt worden dat moet gewoon gesloopt worden, aanpassen is dweilen met de kraan open op dat lelijke plein...
pi_89003971
Ik haat de gemeente :X
Wat een stelletje prutsers daar.
  maandag 22 november 2010 @ 09:54:24 #222
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89004157
Waar ik trouwens ook erg om moet lachen is het gezellige voetpad wat de gemeente heeft aangelegd midden op die grote rotonde van de prinsessensingel _O-

Alsof ook maar iemand denkt, kom ik ga een lekker stukje wandelen op het drukste plein van Venlo _O-
pi_89004192
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 09:54 schreef Klonk het volgende:
Waar ik trouwens ook erg om moet lachen is het gezellige voetpad wat de gemeente heeft aangelegd midden op die grote rotonde van de prinsessensingel _O-

Alsof ook maar iemand denkt, kom ik ga een lekker stukje wandelen op het drukste plein van Venlo _O-
Jaaa, dat vond ik ook al erg grappig _O-
Volgens mij als je vanuit een vliegtuig zou kijken zou het er best mooi uit zien :P
  maandag 22 november 2010 @ 10:01:57 #224
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89004351
Als ze nou een paar bankjes neer zouden zetten dan zou je een geweldige plek hebben om op een Duitse dag daar de chaos te bekijken...
pi_89004573
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 07:32 schreef Klonk het volgende:
Het vleesplein moet niet aangepakt worden dat moet gewoon gesloopt worden, aanpassen is dweilen met de kraan open op dat lelijke plein...
Inderdaad, meeste lelijke entree van een stad ooit. :r
pi_89018259
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:11 schreef fratsman het volgende:

[..]

Mijn vader heeft ooit met een aantal kroeggenoten overwogen om dat lelijk 'paleisje' daarover te kopen en te slopen, maar is er helaas nooit van gekomen.
pi_89019962
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:11 schreef fratsman het volgende:

[..]

De apenrots met bijbehorende 'personen' :D :')
Patat Friet
pi_89020217
Oja dat ze maar meteen die kruising tussen de nieuwstraat en de klaasstraat aanpakken. Het is echt een hel om daar als fietser doorheen te moeten, allemaal voetgangers die proberen om onder je fiets te komen terwijl het gewoon een fietspad is. Er staat ook totaal niks aangegeven voor de fietsers/voetgangers .... :N
Patat Friet
pi_89024604
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:50 schreef ganzenherder het volgende:
Oja dat ze maar meteen die kruising tussen de nieuwstraat en de klaasstraat aanpakken. Het is echt een hel om daar als fietser doorheen te moeten, allemaal voetgangers die proberen om onder je fiets te komen terwijl het gewoon een fietspad is. Er staat ook totaal niks aangegeven voor de fietsers/voetgangers .... :N
Zijn voornamelijk kooptoeristen. Ik weet niet hoe vaak ik daar al "Fietsers hebben voorrang, Meneer/Mevrouw!" Heb geroepen. :')
pi_89024821
Morgen beginnen met schoonmaken en planken in de stellingen hangen bij de Jumbo :)
Vanaf nu gaat het snel.
  maandag 22 november 2010 @ 20:39:18 #231
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_89027637
Ow ik dacht dat de jumbo al open was daar....dacht die morgen ff een bezoekje te brengen, wordt moeilijk dus :P
En verder op de boulevard, alleen H&M, New Yorker en Sting....nou joepie daar doe ik t voor :P (H&M kan interessant zijn, maar als die lijkt op het exemplaar wat er al ligt, kan die ook met volle vaart voorbij gelopen worden)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_89027969
Nee, het is een fatsoenlijke H&M.
En de Jumbo gaat 1 dec open :)
pi_89032594
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 09:54 schreef Klonk het volgende:

Hoe kom je daar (veilig)??? Zeker door van de spoorbrug af te springen.
Of zijn er extra stoplichten geplaatst
pi_89080711
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:15 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Hoe kom je daar (veilig)??? Zeker door van de spoorbrug af te springen.
Of zijn er extra stoplichten geplaatst
Volgensmij is het puur voor de sier. Ik denk dat het de bedoeling is dat daar iemand gaat lopen? :P
Hooguit de tuinman ofzo?

Dat kruispunt op de nieuwstraat/klaasstraat is inderdaad ook nog een heikel punt.

En dan nog een andere vraag. Mag je fietsen op de jodenstraat tijdens winkeluren? Ik dacht dat dat sinds een tijdje niet meer mocht?

Ik liep laatst naar de maasboulevard op de jodenstraat (ter hoogte van kwartelenmarkt) en ik werd daar bijna "van mien zuk aaf gereeje". Waarop ik tegen de dame in kwestie riep: Je mag hier niet fietsen! Waarop zij weer antwoordde: Dat mag ik wel! Dus nu weet ik het niet meer zeker. Jullie?
Music runs my life!
pi_89082535
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 01:16 schreef Giua het volgende:

[..]

Volgensmij is het puur voor de sier. Ik denk dat het de bedoeling is dat daar iemand gaat lopen? :P
Hooguit de tuinman ofzo?

Dat kruispunt op de nieuwstraat/klaasstraat is inderdaad ook nog een heikel punt.

En dan nog een andere vraag. Mag je fietsen op de jodenstraat tijdens winkeluren? Ik dacht dat dat sinds een tijdje niet meer mocht?

Ik liep laatst naar de maasboulevard op de jodenstraat (ter hoogte van kwartelenmarkt) en ik werd daar bijna "van mien zuk aaf gereeje". Waarop ik tegen de dame in kwestie riep: Je mag hier niet fietsen! Waarop zij weer antwoordde: Dat mag ik wel! Dus nu weet ik het niet meer zeker. Jullie?
Fietsen mag, bromfietsers niet. De Jodenstraat heeft niet voor niets stoepen aan beide zijden. ;)
pi_89088106
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:31 schreef fratsman het volgende:

[..]

Fietsen mag, bromfietsers niet. De Jodenstraat heeft niet voor niets stoepen aan beide zijden. ;)
Ja maar ter hoogte van de kwartelenmarkt niet hè. Ik liep zeg maar van de kwartelenmarkt naar de maasboulevard. Je verwacht eigenlijk dat je daar gewoon kan lopen zonder dat je last heb van fietsers. Die indruk geeft het ook omdat het een plein is enzo. Maargoed, dan moeten ze het daar maar eens snel gaan aanpassen :P
Music runs my life!
  woensdag 24 november 2010 @ 13:38:09 #237
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_89092649
Gister even in Venlo geweest (wel iets langer als even...maar goed ;)) Maasboulevard is mooi geworden, waren toch al meer winkels open dan alleen H&M, New Yorker en Saturn. Is alleen jammer dat de rest van de stad er nu zo zielig bij afsteekt en dat er nu nog een aantal panden leeg staan omdat de winkel is verhuisd.

Heb trouwens gehoord dat parkeren onder/langs de Saturn niet goedkoop was, ¤3,70 voor een uur!!!terwijl ik ¤3,50 heb betaald voor 2,5 uur op de parkeerplaats achter de brug tussen venlo en blerick...weet niet of dat ding een naam heeft

Weet iemand trouwens wat er met de Forecast gaat gebeuren???
En waarom nog een Vero Moda op de Maasboulevard...zijn 3 winkels niet genoeg is zo'n relatief kleine stad?? |:(
pi_89093106
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
Gister even in Venlo geweest (wel iets langer als even...maar goed ;)) Maasboulevard is mooi geworden, waren toch al meer winkels open dan alleen H&M, New Yorker en Saturn. Is alleen jammer dat de rest van de stad er nu zo zielig bij afsteekt en dat er nu nog een aantal panden leeg staan omdat de winkel is verhuisd.

Heb trouwens gehoord dat parkeren onder/langs de Saturn niet goedkoop was, ¤3,70 voor een uur!!!terwijl ik ¤3,50 heb betaald voor 2,5 uur op de parkeerplaats achter de brug tussen venlo en blerick...weet niet of dat ding een naam heeft

Weet iemand trouwens wat er met de Forecast gaat gebeuren???
En waarom nog een Vero Moda op de Maasboulevard...zijn 3 winkels niet genoeg is zo'n relatief kleine stad?? |:(
1,70 per uur onde Saturn.
Je kunt beter de andere parkeergarage nemen. Daar kost het maar 1,40 per uur...en je er per half uur betalen.
Onder Saturn gewoon de volle mep ( stond er ongeveer 20 minuten)
  woensdag 24 november 2010 @ 14:00:41 #239
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_89093552
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Je kunt beter de andere parkeergarage nemen. Daar kost het maar 1,40 per uur...en je er per half uur betalen.
Hmm...kan zijn dat ik het dan verkeerd gehoord heb/mij verkeerd verteld is. Maar dan nog...groot verschil tussen 2 parkeerplaatsen die zo dicht bij elkaar liggen...
pi_89095492
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Hmm...kan zijn dat ik het dan verkeerd gehoord heb/mij verkeerd verteld is. Maar dan nog...groot verschil tussen 2 parkeerplaatsen die zo dicht bij elkaar liggen...
Ja is zeker een groot verschil. Maarja, die nieuwe ligt pal onder het centrum zeg maar. Dusja, dan denkt de gemeente: Beter dus duurder. Zelfs gemeenten lijken tegenwoordig wel commerciele oraganisaties... ;(
Music runs my life!
pi_89112360
Als je bij de Jumbo voor 25euro boodschappen doet, krijg je het eerste uur parkeren gratis :)
Dus je krijgt de korting op de boodschappen, je moet Qpark nog wel gewoon betalen.
  woensdag 24 november 2010 @ 22:10:37 #242
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89116404
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

of de fiets, in de stalling 40 cent per dag
pi_89116541
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Klonk het volgende:

[..]

Jij krijgt je 50" LCD op de fiets mee? :+
pi_89116597
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ja... als je geen grote spullen hoeft te kopen
  woensdag 24 november 2010 @ 22:14:05 #245
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89116609
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef fratsman het volgende:

[..]

Jij krijgt je 50" LCD op de fiets mee? :+
ik zag vanmorgen in Bracht wel 2 negers met een koelkast achter op de fiets :D
pi_89116638
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik zag vanmorgen in Bracht wel 2 negers met een koelkast achter op de fiets :D
Die moet gejat zijn.
  woensdag 24 november 2010 @ 22:14:45 #247
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89116663
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Ja... als je geen grote spullen hoeft te kopen
bezorgen een optie :P

of een fietskar, al zou ik geen tv in mijn fietskar proppen, denk niet dat ze dat grappig vinden die dingen
  woensdag 24 november 2010 @ 22:15:17 #248
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89116702
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Joysa het volgende:

[..]

Die moet gejat zijn.
dat zijn jouw woorden :P
pi_89116730
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef Klonk het volgende:

[..]

dat zijn jouw woorden :P
O-)
pi_89116748
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Joysa het volgende:

[..]

Die moet gejat zijn.
Walkin fridge..... die moe was en om een lift vroeg....
pi_89116822
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Walkin fridge..... die moe was en om een lift vroeg....
_O-
pi_89116850
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Klonk het volgende:

[..]

bezorgen een optie :P

of een fietskar, al zou ik geen tv in mijn fietskar proppen, denk niet dat ze dat grappig vinden die dingen
ga voor 100 meeter geen bezorgkosten betalen
pi_89117021
Waar is het eigenlijk het makkelijkst de fiets neerzetten als je op de maasboulevard moet zijn?
Ik pleur 'm nu telkens tegen een boom bij Randstad tegenover :')
pi_89117183
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef Joysa het volgende:
Waar is het eigenlijk het makkelijkst de fiets neerzetten als je op de maasboulevard moet zijn?
Ik pleur 'm nu telkens tegen een boom bij Randstad tegenover :')
Bij arbeitsbureau
pi_89117225
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:22 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Bij arbeitsbureau
Eh waar..?
pi_89118096
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:22 schreef Joysa het volgende:

[..]

Eh waar..?
Bij de ingang... daar zijn wat fietsenrekken
  donderdag 25 november 2010 @ 07:32:24 #257
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89124927
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:34 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

dikke lul drie bier, donker stuk enzo, ze willen graag dat je je fiets daar naarzet :')

ik zoek wel een plekje waar mijn stalen ros niet in de weg staat of als ik langer in de stad ben gaat ie sowieso in de stalling bij de C&A
pi_89125957
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:34 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Ingang?
Aan de Saturn kant ofzo?

Ik denk dat ik het toch gewoon bij mn boompje hou :')
pi_89126093
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 09:10 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ingang?
Aan de Saturn kant ofzo?

Ik denk dat ik het toch gewoon bij mn boompje hou :')
Is zo'n onderdoorgang tussen H&M en Sting. Het doet me trouwens een beetje denken aan de entree van Winkelcentrum Woensel in Eindhoven. :)
pi_89126227
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 09:19 schreef fratsman het volgende:

[..]

Is zo'n onderdoorgang tussen H&M en Sting. Het doet me trouwens een beetje denken aan de entree van Winkelcentrum Woensel in Eindhoven. :)
Hm, daar sta ik 3x per dag te roken, maar nog nooit gezien? :')
pi_89126386
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 09:25 schreef Joysa het volgende:

[..]

Hm, daar sta ik 3x per dag te roken, maar nog nooit gezien? :')
:') Je kijkt er zo onderdoor tegen het uwv aan! :D (Zitten die daar trouwens nog? :P )
pi_89126428
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 09:35 schreef fratsman het volgende:

[..]

:') Je kijkt er zo onderdoor tegen het uwv aan! :D (Zitten die daar trouwens nog? :P )
Maar daar zijn ze telkens aan het werk nu..
Misschien dat ik het daarom niet zie :P

Anyways, moet om 10u werken, zal eens kijken dan :P
pi_89151477
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 07:32 schreef Klonk het volgende:

[..]

dikke lul drie bier, donker stuk enzo, ze willen graag dat je je fiets daar naarzet :')

De rekken zijn er al jaren... (nieuwe UWV en bij de tegenwoordige stadswinkel)
En je bent tot niks verplicht...
pi_89151548
Ja daar kan het inderdaad zag ik vandaag, nja heb em maar weer bij mn boompje neergezet :D
pi_89151732
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:46 schreef Joysa het volgende:
Ja daar kan het inderdaad zag ik vandaag, nja heb em maar weer bij mn boompje neergezet :D
Dat hoekje waar vroeger de Aldi lag... zijn daar geen rekken?
pi_89151777
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:50 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Dat hoekje waar vroeger de Aldi lag... zijn daar geen rekken?
Ja, maar daar zet ik 'm niet in :')
Heb er nog nooit een fiets zien staan, en dat zal niet voor niets zijn :P
pi_89204106
De nieuwe H&M, The Sting en de Saturn bevallen me wel :) zijn een tikkeltje grootstedelijk :)

Heb ook bij alle 3 iets gekocht nu.

Bij H&M ondergoed en een fatsoenlijke sjaal: was bij die crappy H&M op de Lomstraat niet mogelijk, want die hebben amper iets.

Bij The Sting is mij een blouse aangesmeerd voor 10 euro die normaal 60 euro kost :P

en bij Saturn net voor sluitingstijd nog ff Californication season 2 voor slechts 15 euro gehaald.

Maar buiten deze winkels en de leuke straat en toren als toevoeging vind ik het jammer dat ze er zo'n standaard winkels inzitten. Een Zara heeft Venlo zeker verdiend (al verlangen die ook veel ruimte) en een wat exlusievere winkel (bijvoorbeeld een Tommy Hilfiger winkel of nog main-streamer een Men At Work) was wel leuker geweest dan een 3e Vero Moda in Venlo...

Dus ik ben gematigd positief.

Wel ben ik van mening dat dit bouwwerk er in 1,5 jaar had kunnen staan ipv 10 jaar.

Een winkelcentrum als Entre Deux in Maastricht is qua architectuur toch stukken mooier en stond er in 1 jaar/1,5 jaar.
pi_89216262
Als je wil lachen moet je rond 12u de stad in.. We moete flyere voor jumbo ;( :')
  zaterdag 27 november 2010 @ 08:05:24 #269
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89216288
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 07:49 schreef Joysa het volgende:
Als je wil lachen moet je rond 12u de stad in.. We moete flyere voor jumbo ;( :')
Sterkte :D

Ik straks gewoon fietsen, maar dat is vrijwillig :+
pi_89230352
Ik vind eigenlijk dat er wel eens schot mag komen in de Multifunctioneel stadion de Kazerne? Niet dan?
Music runs my life!
pi_89230403
pff, volgens mij zat heel Venlo vandaag in de stad. :P
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:59:24 #272
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89230442
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:57 schreef Giua het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er wel eens schot mag komen in de Multifunctioneel stadion de Kazerne? Niet dan?
Kazerne terreinproject is om de te kleine piemel te compenseren van een aantal bestuurders, gewoon een nieuw stadion is voldoende en dan het resterende budget aan nuttige dingen uitgeven
pi_89230453
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:59 schreef Klonk het volgende:

[..]

Kazerne terreinproject is om de te kleine piemel te compenseren van een aantal bestuurders, gewoon een nieuw stadion is voldoende en dan het resterende budget aan nuttige dingen uitgeven
en dit.
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:01:45 #274
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89230521
En zelfs dat stadion op die plek twijfel ik over. VVV voetbalt boven op de berg voor mijn gevoel, dat ze dan in eens in Blerick gaan voetballen is ook wel raar :P

Zou daar eigenlijk ooit studie naar gedaan zijn? Ze hebben ruimte zat daar voor mijn gevoel om op de enige juiste plek een pracht van een stadion neer te plempen....
pi_89230582
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:01 schreef Klonk het volgende:
En zelfs dat stadion op die plek twijfel ik over. VVV voetbalt boven op de berg voor mijn gevoel, dat ze dan in eens in Blerick gaan voetballen is ook wel raar :P

Zou daar eigenlijk ooit studie naar gedaan zijn? Ze hebben ruimte zat daar voor mijn gevoel om op de enige juiste plek een pracht van een stadion neer te plempen....
Weet je dat het kazerne terrein officieel geen Blerick maar Venlo is. De kazerne die daar vroeger lag, was namelijk die van Venlo, en wilde dus niet in Blerick liggen.
Music runs my life!
pi_89230593
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:01 schreef Klonk het volgende:

Is er bij de Keulse Barriere tegenwoordig geen zee van ruimte sinds de douane weg is? Gewoon een groter stadion een paar 100 meter verder, maar ja, dan gaat kakkineus Venlo en Auxiliatrix klagen dat ze er last van hebben. :{ Waar dan ook, het zal nooit tot ieders tevredenheid zijn.
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:10:40 #277
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89230817
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:03 schreef Giua het volgende:

[..]

Weet je dat het kazerne terrein officieel geen Blerick maar Venlo is. De kazerne die daar vroeger lag, was namelijk die van Venlo, en wilde dus niet in Blerick liggen.
nee, dat wist ik niet :D
pi_89230829
Ach ik denk wel dat het een mooi beeld is, als je op de maasboulevard staat en je ziet aan de andere kant ook wat moois in plaats van van bomen, gras en oude gebouwtjes
Music runs my life!
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:11:46 #279
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89230848
En als het we toch over project voor bestuurders met een kleine piemel hebben dan zou ik graag de floriade willen noemen. Het enige nuttige wat daar uit voort gaat komen is de versnelde aanleg van de A74...
pi_89230882
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:11 schreef Klonk het volgende:
En als het we toch over project voor bestuurders met een kleine piemel hebben dan zou ik graag de floriade willen noemen. Het enige nuttige wat daar uit voort gaat komen is de versnelde aanleg van de A74...
En de bezoekers, dat weer een impuls kan geven voor de ondernemers in de binnenstad ;)
Music runs my life!
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:15:13 #281
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89230932
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:13 schreef Giua het volgende:

[..]

En de bezoekers, dat weer een impuls kan geven voor de ondernemers in de binnenstad ;)
zowat alle floriades tot nu toe waren verliesgevend :')

de maasboulevard, dat is een impuls voor de bezoekers, die 100 bezoekers die de floriade per dag gaat trekken die gaan echt niet na een dag wandelen nog even naar de 10 kilometer verderop gelegen binnenstad van Venlo :')
pi_89230939
Ik weet het niet met de Floriade. Ik ben sceptisch, maar voor je het weet is het er dag in dag uit ontzettend druk! :D Met de Vuelta vorig jaar riep ik ook dat het een flop zou worden, en toen zat de binnenstad stampesvol... :P
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:16:38 #283
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89230969
ja, dat was omdat het in de binnenstad van start ging, dit is relatief gezien zo afgelegen, de mensen komen met de auto, lopen rond en draaien na het bezoek de snelweg weer op, naar huis...
pi_89230974
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:15 schreef fratsman het volgende:
Ik weet het niet met de Floriade. Ik ben sceptisch, maar voor je het weet is het er dag in dag uit ontzettend druk! :D Met de Vuelta vorig jaar riep ik ook dat het een flop zou worden, en toen zat de binnenstad stampesvol... :P
Toen zat ik in Italië, dus dat weet ik niet. Maar ik denk wel dat er genoeg mensen zijn die de weg naar de binnenstad zullen vinden ;)
Music runs my life!
  zondag 28 november 2010 @ 17:40:03 #285
326721 Stilton
Zeg maar Geron
pi_89262440
Weet hier iemand wanneer we sneeuw kunnen verwachten?
  zondag 28 november 2010 @ 17:44:38 #286
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89262595
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef Stilton het volgende:
hopelijk nooit :r

tenzij ze sneeuw uitvinden die niet op wegen, voetpaden en fietspaden valt
pi_89262605
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef Stilton het volgende:
Als ik de lucht zo bekijk, vanavond/nacht al.
pi_89262638
En heb je je nou speciaal geregistreerd om die vraag te stellen? :+
  zondag 28 november 2010 @ 17:47:09 #289
326721 Stilton
Zeg maar Geron
pi_89262686
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef fratsman het volgende:
En heb je je nou speciaal geregistreerd om die vraag te stellen? :+
Nee, een vriend van mij zweeft hier ergens rond op dit forum. Ik heb vaker vermakelijke dingen gelezen.
pi_89262962
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef Stilton het volgende:

[..]

Nee, een vriend van mij zweeft hier ergens rond op dit forum. Ik heb vaker vermakelijke dingen gelezen.
Ah, op die manier. :) Welkom!
pi_89263525
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 17:44 schreef Klonk het volgende:

[..]

hopelijk nooit :r

tenzij ze sneeuw uitvinden die niet op wegen, voetpaden en fietspaden valt
Gewoon geen wegen, voetpaden en fietspaden aanleggen 8)7
pi_89265545
Nu op de StadsKwats; Cafe Chantant! _O_ Supertof toneel! Ben er zelf 2 weken geleden geweest, dus kom met een beetje mazzel volgende week in beeld. Ziggo 950. Voor Klonk; Ziggo 956. ;)
  zondag 28 november 2010 @ 19:10:41 #293
326721 Stilton
Zeg maar Geron
pi_89265892
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:55 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ah, op die manier. :) Welkom!
Dank je.
pi_89275650
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef fratsman het volgende:
Nu op de StadsKwats; Cafe Chantant! _O_ Supertof toneel! Ben er zelf 2 weken geleden geweest, dus kom met een beetje mazzel volgende week in beeld. Ziggo 950. Voor Klonk; Ziggo 956. ;)
Is dat dat toneel wat op stadsomroep te zien is en plaatsvindt in Baer de Woers?
Patat Friet
pi_89276421
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Is dat dat toneel wat op stadsomroep te zien is en plaatsvindt in Baer de Woers?
pi_89276657
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef fratsman het volgende:

[..]

Bram Holla _O_

Altijd een held
Patat Friet
pi_89278308
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:15 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Bram Holla _O_

Altijd een held
Claar Boots is geweldig, echt dat knauwerige Venlo-Noord plat! precies mijn oude buurvrouw! :D _O_
pi_89307397
Zijn ze het strooizout kwijt in Venlo ofzo
pi_89312462
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:15 schreef Joysa het volgende:
Zijn ze het strooizout kwijt in Venlo ofzo
Jep! Slippend en slidderend naar huis. Gelukkig hoef ik maar 5 minuten te fietsen. :P
pi_89312570
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:59 schreef fratsman het volgende:

[..]

Jep! Slippend en slidderend naar huis. Gelukkig hoef ik maar 5 minuten te fietsen. :P
Ik 10 minuten, maar wat was het op de fietsersbrug irritant glad.
Mensen die gaan lopen, waardoor je dus extra veel bochten moet maken.. grrrr.
pi_89312592
En dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')