quote:
Jaaa, heel erg..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:55 schreef Mss het volgende:
Dat is snel Joysa! Ga je Uithoorn niet missen?
Ondergrondse afvalcontainers voor bij appartementencomplexen. Op de locaties zijn al containers voor restafval aanwezig, daar komen er nu bij voor plasticafval.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:10 schreef Yougie het volgende:
Even een hele prangende vraag, dit is jullie misschien ook wel opgevallen maar in Venlo duiken de laatste tijd op echt de gekste plekken hele grote betonnen blokken op. Wat heeft dit eigenlijk te betekenen? Soms staan ze gewoon echt midden in een woonwijk op een pleintje, of op een parkeerplaatsje zo naast een straat. Weet iemand waar ze voor dienen? Ze zijn echt reusachtig. Ik schat zo 1,5 bij 1,5 meter en zo'n 3 meter hoog.
Ligt eraan... Déjà Vu in Central is echt wel OK, maar das maar eens in de maand (volgende is 13 nov).quote:
Club Zes is een club waar ze Dance/Hiphop en R&B muziek draaien en waar doorgaans de mooiste dames komenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:27 schreef Thrasymachus het volgende:
[..]
Okay, wat is dan qua uitgaan het minste kwaad in Venlo?
Goede samenvattingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:13 schreef Ruder het volgende:
[..]
Club Zes is een club waar ze Dance/Hiphop en R&B muziek draaien en waar doorgaans de mooiste dames komen![]()
ligt op de Steenstraat (Vlakbij het stadhuis)
Motown is een café/club achtig iets waar ze Motown muziek afwisselen met Dance en R&B muziek, komen ook wel mooie dames op zich![]()
(ligt op de Oude Markt)
Locomotief: Is een grote kroeg met altijd wel een leuke sfeer en lekker bier (o.a. Hertog Jan![]()
)
afradertje is Bear de Woers. Deze kroeg is welliswaar groot, maar kent amper sfeer (opgeschoten jeugd en dorpelingen) en heeft bovendien ook nog smerig bier.
Het voordeel van het uitgaancentrum is dat het best compact is en er redelijk veel kroegen op een klein oppervlak liggen.
Karten kun je trouwens in Swalmen doen. Kost ¤13,50 voor een kwartier en is best een ruige baan. Is 20 minuutjes met de trein vanuit Venlo.
http://www.euroindoorkarting.com/
en bij Taurus in Velden (5 km boven Venlo) kun je laseren, bowlen en Arcade-games spelen en bovendien ook nog eens steengrillen en barbequen. http://www.taurusworld.nl/
wisselslag is niet 'leuk'. Wel functioneel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:33 schreef Yougie het volgende:
Is er denk ik niet, ja misschien de Wisselslag in Blerick of het zwembad in Baarlo
Blue lagune in Grefrath is leuk maar een beetje koud met dit weerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
wisselslag is niet 'leuk'. Wel functioneel.
Is wel een aardige wandeling vanaf het stationquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:13 schreef Ruder het volgende:
[..]
Karten kun je trouwens in Swalmen doen. Kost ¤13,50 voor een kwartier en is best een ruige baan. Is 20 minuutjes met de trein vanuit Venlo.
http://www.euroindoorkarting.com/
Paar blikken bier mee en gaan met die banaan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Is wel een aardige wandeling vanaf het station
Vroeger wel leuk, maar sinds het verbouwd is ben ik er niet meer geweest.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:43 schreef Thrasymachus het volgende:
Hoe is trouwens subtropisch Zwembad De Berckt?
quote:Niet erg groot.Op maandag 18 oktober 2010 13:43 schreef Thrasymachus het volgende:
Hoe is trouwens subtropisch Zwembad De Berckt?
quote:Waar in Venlo zit je?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:54 schreef Krambo het volgende:
Wat is dat voor een geluid de afgelopen 10 minuten
quote:Centrum, net een straaljager maar dan 10 minuten aan een stuk, soms zachter, soms harder.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waar in Venlo zit je?
Ik hoor niks
Oh en ik ga werken op de nieuwe maasboulevard
quote:Hier in Blerick niets gehoord..Op dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Centrum, net een straaljager maar dan 10 minuten aan een stuk, soms zachter, soms harder.
Welke winkel?
quote:Leuk, waar komt die eigenlijk precies?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier in Blerick niets gehoord..
Jumbo
quote:Eh boven de parkeergarage bij dat hoogste gebouw, als dat kan?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Leuk, waar komt die eigenlijk precies?
quote:WereldnieuwsOp dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef Klonk het volgende:
Ondertussen in Belfeld, een pyromaan en een hoop gedoe rond een boerendiscotheek onder een manage
quote:Het waren avond oefeningen van Vliegbasis volkelOp dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Centrum, net een straaljager maar dan 10 minuten aan een stuk, soms zachter, soms harder.
Welke winkel?
quote:Vliegbasis Volkel start avondvliegen
Vliegbasis Volkel start met ingang van maandag 25 oktober met het avondvliegprogramma. Vanaf deze datum beoefenen F-16’s gedurende zes weken het vliegen bij duisternis. In de weken 43 (25 tot 29 oktober), 44 (1 tot 5 november), 46 (15 tot 19 november), 47 (22 tot 26 november), 50 (13 tot 17 december) en 51 (20 tot 24 december) wordt in principe gevlogen van maandag tot en met donderdag tot 23.00 uur. Tijdens het avondvliegen vertrekken de toestellen in de middag voor 17.00 uur en in de avond.
Avondvliegoefeningen zijn noodzakelijk om vliegers optimaal voor te bereiden op hun taak. De vroeg invallende duisternis de komende maanden, maakt het mogelijk een dergelijk oefenprogramma uit te voeren. Daadwerkelijke inzet van F-16 jachtvliegtuigen, zoals momenteel in Afghanistan, vindt steeds vaker plaats bij nacht. Het toestel is goed uitgerust voor nachtelijke operaties. Zo heeft de vlieger de beschikking over geavanceerde nachtzichtapparatuur. Regelmatig moet hiermee worden getraind om deze middelen optimaal te kunnen benutten.
Vanwege operationele redenen of door onvoorziene omstandigheden kan van bovenstaande planning worden afgeweken.
Voor informatie over vliegbewegingen zie www.defensie.nl/actueel/vliegbewegingen of Teletekst pagina 766
quote:Is dat die manege waar vroeger ook een skatebaan gevestigd was??Op dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef Klonk het volgende:
Ondertussen in Belfeld, een pyromaan en een hoop gedoe rond een boerendiscotheek onder een manage
quote:jepsOp donderdag 28 oktober 2010 16:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Is dat die manege waar vroeger ook een skatebaan gevestigd was??
Wat betreft die oefeningen van Volkel.
Zijn er nergens Freq's ? Altiijd leuk om mee te luisteren
quote:Is daar nog steeds gedoe over
quote:Frequenties VolkelOp donderdag 28 oktober 2010 16:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Is dat die manege waar vroeger ook een skatebaan gevestigd was??
Wat betreft die oefeningen van Volkel.
Zijn er nergens Freq's ? Altiijd leuk om mee te luisteren
Mijn parkeerplaats krijgen ze iig niet....quote:Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef Krambo het volgende:
Lekkere chaos in de stad![]()
4 kilometer file bij de grens, in de stad loopt alles vast, vechten voor een parkeerplekje. Kan iemand mij uitleggen wat die Pruuse daar leuk aan vinden, ik snap het namelijk niet
Fotos van gisteren......quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:47 schreef Giua het volgende:
Hey Venlo! Zit nu tijdelijk in Milaan voor een paar maandjes, maar woon eigenlijk in Venlo (Ofja.. Tegelen). Maar schiet het daar een beetje op met die maasboulvevard. Die moet al bijna open gaan. Maar voordat ik weg ging dacht ik nog van: Dat gaan ze nooit halen om in november open te gaan.
Ik zie het wel als ik in december thuis ben of er al wat te doen is
Ze vinden het vast 'gemütlich'...quote:Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef Krambo het volgende:
Lekkere chaos in de stad![]()
4 kilometer file bij de grens, in de stad loopt alles vast, vechten voor een parkeerplekje. Kan iemand mij uitleggen wat die Pruuse daar leuk aan vinden, ik snap het namelijk niet
Ze trekken zich massaal terugquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 17:35 schreef Joysa het volgende:
Gaat de Saturn nou om 6u 's ochtends open..?
Ik vond het al een gekke tijd, maar dat is het dus ook gewoonquote:Op maandag 1 november 2010 17:45 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://twitter.com/SaturnVenlo
Zal (hopelijk) niet zo druk worden als bij de opening van Saturn Groningen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vond het al een gekke tijd, maar dat is het dus ook gewoon
Ik ga er denk ik niet eens heen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zal (hopelijk) niet zo druk worden als bij de opening van Saturn Groningen.
Ik ga wel.... 2 straten door en ik ben erquote:
Paar straten door, brug over en ik ben er, maar tochquote:Op maandag 1 november 2010 18:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik ga wel.... 2 straten door en ik ben er
Begint er al goed uit te zien inderdaad. Ik ben misschien zelfs het weekend naar de opening even thuis. Ik ga zeker een kijkje nemenquote:Op maandag 1 november 2010 15:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Fotos van gisteren......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt er weer hoogwater verwacht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Frankort & Koning?quote:Op maandag 1 november 2010 23:22 schreef Islamia. het volgende:
Wie kent er een import export groente bedrijf in venlo?
Bijvoorbeeld ja.quote:
Nee, ik moest gewoon aan de studiequote:Op vrijdag 12 november 2010 14:05 schreef Joysa het volgende:
Nog iemand 11/11 gevierd?
Ik hoorde gisteravond dat de stad aardig leeg was.
Ik moest ook werkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik moest gewoon aan de studie.
In Amsterdam doen ze dat ook nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:05 schreef Joysa het volgende:
Nog iemand 11/11 gevierd?
Ik hoorde gisteravond dat de stad aardig leeg was.
Ik was niet afgelopen carnaval maar dat jaar daarvoor op carnavalszaterdag 's avonds in Amsterdam..quote:
Wat zijn die ge-wel-di-ge aanbiedingen dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:01 schreef -CRASH- het volgende:
Wat een hoempapa om die openings aanbiedingen van Saturn
Een 99.9% tegenvaller
En het kazerneterrein is toch geasfalteerd?quote:Op zondag 14 november 2010 18:36 schreef Joysa het volgende:
hier staan ook al minstens 2 jaar huizen
Ook dat jaquote:Op woensdag 17 november 2010 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
En het kazerneterrein is toch geasfalteerd?
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat faalt de Saturn met hun grandioze aanbiedingen die er niet zijn.Lekker hype hebben ze gemaakt, alleen komt er morgen niemand om 6 uur.
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat zijn die ge-wel-di-ge aanbiedingen dan?
Nee, heb hier atm geen folder.
Thanks!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
http://www.saturn.nl/mcs/(...)51,.html?layer=flyer
NU AL!?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:10 schreef -CRASH- het volgende:
Er staan nu al mensen bij Saturn voor de deur...
Die hebben zeker de folder nog NIET gezien
Geen idee.quote:
Ja las ik ook inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef Klonk het volgende:
Ik las op omroepvenlo.nl dat er ook nog een Lidl bij de tref komt
Gaat lekker, met de Lidl in Venlo want ze willen ook een winkel openen op de plek waar nu de spar zit in Blerick.
Mooi.. zeker in het pand waar eerst Leo van Schaik zat. Dat is wel een mooi stekkiequote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef Klonk het volgende:
Ik las op omroepvenlo.nl dat er ook nog een Lidl bij de tref komt
Gaat lekker, met de Lidl in Venlo want ze willen ook een winkel openen op de plek waar nu de spar zit in Blerick.
quote:
geen flauw idee, ben al een tijdje niet meer bij de tref geweest dus zou niet weten wat daar nog leeg staat aan pandenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:42 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mooi.. zeker in het pand waar eerst Leo van Schaik zat. Dat is wel een mooi stekkie
En AH mag oprotten
Van Schaik is er al sinds 1 juni niet meerquote:Op woensdag 17 november 2010 21:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen flauw idee, ben al een tijdje niet meer bij de tref geweest dus zou niet weten wat daar nog leeg staat aan panden
Jumbo neemt heeeeeeeeeeeel veel (of alle, maar dat weet ik niet zeker) Super de boer winkels over.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef Klonk het volgende:
Oh die in Venlo-Oost bedoel je?
Ben benieuwd wat er met de Super de Boer hier in Belfeld gaat gebeuren, of dat ook een jumbo gaat worden of een Coop zoals in Baarlo is gebeurt? Geen van beide sites geven daar uitsluitsel over
Hoop een Jumbo, is net wat goedkoper
Eh, mij werd wat anders verteld door de directie van Jumbo.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jumbo verkoopt sommige Super de Boer's ook door naar C1000. Die in Venlo-Oost wordt C1000 aangezien de Jumbo alleen op de Maasboulevard wil zitten.
Dan is dat weer veranderd.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh, mij werd wat anders verteld door de directie van Jumbo.
Ach, ik zie wel wat het wordt.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dan is dat weer veranderd.Zou in het begin echt C1000 worden. Maarja, die hebben we al zat in de gemeente.
Die Jumbo gaat gegarandeerd een succes wordenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ach, ik zie wel wat het wordt.
Ben sowieso benieuwd wat de Jumbo op de maasboulevard gaat doen. Het is wel een hele goede formule wat ze hebben.
En maar 4 kassa's en 1 counterquote:Op woensdag 17 november 2010 22:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
Die Jumbo gaat gegarandeerd een succes worden
Jaha, dat is veel bijlezen opeens he :pquote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef fratsman het volgende:
Waar komt dit topic ineens vandaan?
Ben net op uitnodiging van een vriend wezen kijken bij Saturn. Het is een mediamarkt, maar dan in het Saturnblauw/oranje. Verder wel een mooie winkel.
En ja, er zaten al mensen met klapstoeltjes, thermoskannen en flecedekens!
Beetje jammer dat het geen JumboXL is.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
En maar 4 kassa's en 1 counter![]()
Groot wordt ie niet, 1000m2.
Hoeveel zitten er al?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef fratsman het volgende:
Waar komt dit topic ineens vandaan?
Ben net op uitnodiging van een vriend wezen kijken bij Saturn. Het is een mediamarkt, maar dan in het Saturnblauw/oranje. Verder wel een mooie winkel.
En ja, er zaten al mensen met klapstoeltjes, thermoskannen en flecedekens!
Dranghekken hadden ze al klaargezet, ik denk dat er zo'n 15-20 man zaten. Er gaat een hardnekkig gerucht door de stad dat er een knalaanbieding met I-pads zit aan te komen, maar dat is daarstraks door de vestigingsmanager ontkracht.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hoeveel zitten er al?
Zal wel vol zitten bij de dranghekken
whut, ik dacht dat ie veel groter zou zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
En maar 4 kassa's en 1 counter![]()
Groot wordt ie niet, 1000m2.
Inderdaad!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
whut, ik dacht dat ie veel groter zou zijn
dus er zijn twee folders, eentje met de normale aanbiedingen en eentje met de echte knallers, die gasten hebben het marketingtechnisch in ieder geval goed voor elkaar, als je nu nog niet weet dat er een Saturn komt dan heb je echt onder een steen gelegen...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zou het dan toch?![]()
http://twitter.com/#!/jeroenkuppers/status/5004309745897472
Lol, ik ookquote:Op woensdag 17 november 2010 22:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Heb spontaan zin om te gaan kijken.
Denk ook dat ik er ff heen loopquote:Op woensdag 17 november 2010 22:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Heb spontaan zin om te gaan kijken.
ik kan er in 10 min zijnquote:
Ik 15 min.quote:
Ik ga mn joggingbroek ook niet meer uit doenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:24 schreef fratsman het volgende:
Ik in 3Maar ik ga die trainingsbroek niet meer uit doen.
Dan ga je gewoon als joggerquote:Op woensdag 17 november 2010 22:24 schreef fratsman het volgende:
Ik in 3Maar ik ga die trainingsbroek niet meer uit doen.
er loopt wel meer volk met een joggingbroek door het centrum met dat verschil dat zij denken dat het hip isquote:Op woensdag 17 november 2010 22:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga mn joggingbroek ook niet meer uit doen
25quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
er loopt wel meer volk met een joggingbroek door het centrum met dat verschil dat zij denken dat het hip is
Vind je het gek met allemaal die rare winkels in Venlo, ze verkopen niks anders meerquote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
er loopt wel meer volk met een joggingbroek door het centrum met dat verschil dat zij denken dat het hip is
nee, ik dacht echt dat crash een jonkie wasquote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Oeh! Klonk is niet meer de oudste in deze reeks!![]()
Altiëd hequote:
Tja je kunt niet altijd de beste zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Oeh! Klonk is niet meer de oudste in deze reeks!![]()
dan ben ik nooit, scheelt een hoop gedoequote:Op woensdag 17 november 2010 22:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tja je kunt niet altijd de beste zijn
Als er een Ipad verkocht wordt voor 50... dan is het 1 per klant.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:28 schreef Klonk het volgende:
Nou veel plezier en als iemand een iPad voor 50 euro kan kopen, koop er dan twee, dat lukt me nog wel
Ik sta er zometeen...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:29 schreef Joysa het volgende:
Gaan we kijken?
Want dan stap ik op de fiets
AQah, ik laes ut noow. Nae, binnet thoesquote:
Dan geise de deur maar weer oetquote:Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
AQah, ik laes ut noow. Nae, binnet thoes
Agut.... te koud om blootvoets te gaan ?quote:
Ik moet de brug over hequote:Op woensdag 17 november 2010 22:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Agut.... te koud om blootvoets te gaan ?
quote:Op donderdag 18 november 2010 06:43 schreef -CRASH- het volgende:
Wat een drukte zeg....NOT...
was om 05:45 weggegaan, kom een paar minuten later bij Saturn aan,
je kon bijna tot vooraan doorlopen.
06:00
Blablabla Saturn opent deuren...
Need for speed gekocht....
06:20
stond ik alweer buiten...
Geen speciale stunts ofzo..
quote:Op donderdag 18 november 2010 06:43 schreef -CRASH- het volgende:
Geen Ipad voor ¤ 2,50 oid?quote:Op donderdag 18 november 2010 06:43 schreef -CRASH- het volgende:
Je kunt natuurlijk niet alle winkels naar Venlo halen. Ik denk dat er genoeg mensen zijn (zoals ik) die wel blij zijn met dit winkelaanbod. Een Men At Work is voor mij wel eens leuk om wat te halen. Maar niet te vaak, veel te duur. Saturn is inderdaad gewoon leuk om eens te kijken. Ik woon tijdelijk in Milaan. En de Saturn is daar ook 5 minuten van 'm huis, dus ik heb die de laatste tijd al te veel gezien. Die is overigens wel gewoon hetzelfde. Maar nu ben ik paar dagen thuis in Venlo, en ik was er vanmorgen om 6 uur heen gegaan. Was wel leuk om om 6 uur 's ochtends overal mensen met TV's te zien slepen. Maar verder alleen een computermuis gekocht en vanmiddag nog een hoesje voor m'n telefoon. Deze H&M kun je trouwens niet vergelijken met die op de Lomstraat. Die op de Lomstraat is namelijk alleen H&M Devided. Dat is meer dat goedkope jeugdige spul. En dat is nou precies het enige wat deze nieuwe H&M niet heeft. Binnenkort mag ik zelf ook gaan werken op de Maasboulevard. Werk bij Aktiesport. Die opent waarschijnlijk 2 december.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:10 schreef Ruder het volgende:
Dus geen Ipad's voor 1 euro en Iphones voor 100 euro. Opzich best nutteloos dan om daar de hele nacht voor te wachten![]()
Ik bezoek al jaren Saturn's in Duitsland, voornamelijk voor de goede cd afdelingen bij grote filialen (zoals in Berlijn, Hamburg en München) en voor mij is het niks nieuwsen al helemaal niet bijzonder.
Maar voor enkele Venlonaren blijkbaar wel.
Voor mij zijn zoizo niet echt winkels op de Maasboulevard die er echt te doen. Een Saturn is leuk om af en toe te kijken, maar ook maar gewoon een electronicawinkel. De kledingwinkels zijn allemaal niet mijn ding. Newyorker is welliswaar goedkoop, maar niet echt boeiend en al jaren in Duitsland maar ook al enkele jaren in Maastricht aanwezig. H&M hadden we al, maar nu eindelijk een grote (waar je hopelijk wel fatsoenlijk ondergoed en dergelijke kunt kopen), The Sting is wel een leuke winkel maar niet echt speciaal ofzo en ga zo maar door.
Ik vind de Jumbo de enige super-toevoeging voor mij persoonlijk, een grote supermarkt om de hoek, altijd handig
Ik had ook wel verwacht dat winkels zoals Zara en Men At Work zouden komen, winkels waar veel vraag naar is, eentje nog steeds niet in Venlo ligt en een helaas al weer jaren weg is. Ik bedoel dit leken mij geen moeilijke winkels om aan te trekken.
Zara heeft altijd wel oor naar grote nieuwe winkelprojecten (kijk naar het nieuwe entre deux in Maastricht en het 'nieuwe' Piazza winkelcentrum in Eindhoven. en Men At Work is gewoon een Nederlandse katen met groeipotentiëel.
Tevens was een winkel als Primark echt iets voor Venlo geweest, met al die Duitse koopjesjagers hier, maarjah ook daar hebben ze blijkbaar te weinig research na gedaan.
Jammer!
Gewoon een AH XL To Go dus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:55 schreef Joysa het volgende:
De GROTE jumbo is echt een misverstandhet is maar 1000m2
Afgelopen vrijdag wat inkopen gedaan.... Ruim 200 euro aan kleren bij New Yorker en The Sting.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:30 schreef Giua het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk niet alle winkels naar Venlo halen. Ik denk dat er genoeg mensen zijn (zoals ik) die wel blij zijn met dit winkelaanbod. Een Men At Work is voor mij wel eens leuk om wat te halen. Maar niet te vaak, veel te duur. Saturn is inderdaad gewoon leuk om eens te kijken. Ik woon tijdelijk in Milaan. En de Saturn is daar ook 5 minuten van 'm huis, dus ik heb die de laatste tijd al te veel gezien. Die is overigens wel gewoon hetzelfde. Maar nu ben ik paar dagen thuis in Venlo, en ik was er vanmorgen om 6 uur heen gegaan. Was wel leuk om om 6 uur 's ochtends overal mensen met TV's te zien slepen. Maar verder alleen een computermuis gekocht en vanmiddag nog een hoesje voor m'n telefoon. Deze H&M kun je trouwens niet vergelijken met die op de Lomstraat. Die op de Lomstraat is namelijk alleen H&M Devided. Dat is meer dat goedkope jeugdige spul. En dat is nou precies het enige wat deze nieuwe H&M niet heeft. Binnenkort mag ik zelf ook gaan werken op de Maasboulevard. Werk bij Aktiesport. Die opent waarschijnlijk 2 december.
De gemeente gaat binnenkort beginnen met het aanpassen van bijvoorbeeld het vleesplein (het plein bij de c&a) en een aantal straten naar de maasboulevard toe. Dit betekent dus dat mensen eerder naar de maasboulevard lopen, maar ook andersom. Het nodigt ook uit om weer eens terug het andere gedeelte van de stad in te lopen. Verder is er wel een redelijk groot verschil in winkelaanbod. Op de maasboulevard zie je vooral fashion en dan de saturn en de jumbo nog. Ik denk dus niet dat het oudere deel van de stad er echt onder gaat lijden.quote:Op zondag 21 november 2010 10:02 schreef fratsman het volgende:
Superboost voor de stad, maar ik hoop dat de gemeente de andere winkelstraten niet vergeet. Zeker de Lomstraat, het eerste gedeelte van de Vleesstraat en een deel Parade/klaasstraat kampt met leegstand...
Jaaa, dat vond ik ook al erg grappigquote:Op maandag 22 november 2010 09:54 schreef Klonk het volgende:
Waar ik trouwens ook erg om moet lachen is het gezellige voetpad wat de gemeente heeft aangelegd midden op die grote rotonde van de prinsessensingel
Alsof ook maar iemand denkt, kom ik ga een lekker stukje wandelen op het drukste plein van Venlo
Inderdaad, meeste lelijke entree van een stad ooit.quote:Op maandag 22 november 2010 07:32 schreef Klonk het volgende:
Het vleesplein moet niet aangepakt worden dat moet gewoon gesloopt worden, aanpassen is dweilen met de kraan open op dat lelijke plein...
Mijn vader heeft ooit met een aantal kroeggenoten overwogen om dat lelijk 'paleisje' daarover te kopen en te slopen, maar is er helaas nooit van gekomen.quote:Op maandag 22 november 2010 10:11 schreef fratsman het volgende:
[..]
Inderdaad, meeste lelijke entree van een stad ooit.
De apenrots met bijbehorende 'personen'quote:Op maandag 22 november 2010 10:11 schreef fratsman het volgende:
[..]
Inderdaad, meeste lelijke entree van een stad ooit.
Zijn voornamelijk kooptoeristen. Ik weet niet hoe vaak ik daar al "Fietsers hebben voorrang, Meneer/Mevrouw!" Heb geroepen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:50 schreef ganzenherder het volgende:
Oja dat ze maar meteen die kruising tussen de nieuwstraat en de klaasstraat aanpakken. Het is echt een hel om daar als fietser doorheen te moeten, allemaal voetgangers die proberen om onder je fiets te komen terwijl het gewoon een fietspad is. Er staat ook totaal niks aangegeven voor de fietsers/voetgangers ....
Hoe kom je daar (veilig)??? Zeker door van de spoorbrug af te springen.quote:Op maandag 22 november 2010 09:54 schreef Klonk het volgende:
Waar ik trouwens ook erg om moet lachen is het gezellige voetpad wat de gemeente heeft aangelegd midden op die grote rotonde van de prinsessensingel
Alsof ook maar iemand denkt, kom ik ga een lekker stukje wandelen op het drukste plein van Venlo
Volgensmij is het puur voor de sier. Ik denk dat het de bedoeling is dat daar iemand gaat lopen?quote:Op maandag 22 november 2010 22:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hoe kom je daar (veilig)??? Zeker door van de spoorbrug af te springen.
Of zijn er extra stoplichten geplaatst
Fietsen mag, bromfietsers niet. De Jodenstraat heeft niet voor niets stoepen aan beide zijden.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:16 schreef Giua het volgende:
[..]
Volgensmij is het puur voor de sier. Ik denk dat het de bedoeling is dat daar iemand gaat lopen?
Hooguit de tuinman ofzo?
Dat kruispunt op de nieuwstraat/klaasstraat is inderdaad ook nog een heikel punt.
En dan nog een andere vraag. Mag je fietsen op de jodenstraat tijdens winkeluren? Ik dacht dat dat sinds een tijdje niet meer mocht?
Ik liep laatst naar de maasboulevard op de jodenstraat (ter hoogte van kwartelenmarkt) en ik werd daar bijna "van mien zuk aaf gereeje". Waarop ik tegen de dame in kwestie riep: Je mag hier niet fietsen! Waarop zij weer antwoordde: Dat mag ik wel! Dus nu weet ik het niet meer zeker. Jullie?
Ja maar ter hoogte van de kwartelenmarkt niet hè. Ik liep zeg maar van de kwartelenmarkt naar de maasboulevard. Je verwacht eigenlijk dat je daar gewoon kan lopen zonder dat je last heb van fietsers. Die indruk geeft het ook omdat het een plein is enzo. Maargoed, dan moeten ze het daar maar eens snel gaan aanpassenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:31 schreef fratsman het volgende:
[..]
Fietsen mag, bromfietsers niet. De Jodenstraat heeft niet voor niets stoepen aan beide zijden.
1,70 per uur onde Saturn.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
Gister even in Venlo geweest (wel iets langer als even...maar goed) Maasboulevard is mooi geworden, waren toch al meer winkels open dan alleen H&M, New Yorker en Saturn. Is alleen jammer dat de rest van de stad er nu zo zielig bij afsteekt en dat er nu nog een aantal panden leeg staan omdat de winkel is verhuisd.
Heb trouwens gehoord dat parkeren onder/langs de Saturn niet goedkoop was, ¤3,70 voor een uur!!!terwijl ik ¤3,50 heb betaald voor 2,5 uur op de parkeerplaats achter de brug tussen venlo en blerick...weet niet of dat ding een naam heeft
Weet iemand trouwens wat er met de Forecast gaat gebeuren???
En waarom nog een Vero Moda op de Maasboulevard...zijn 3 winkels niet genoeg is zo'n relatief kleine stad??
Hmm...kan zijn dat ik het dan verkeerd gehoord heb/mij verkeerd verteld is. Maar dan nog...groot verschil tussen 2 parkeerplaatsen die zo dicht bij elkaar liggen...quote:Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
1,70 per uur onde Saturn.
Je kunt beter de andere parkeergarage nemen. Daar kost het maar 1,40 per uur...en je er per half uur betalen.
Onder Saturn gewoon de volle mep ( stond er ongeveer 20 minuten)
Ja is zeker een groot verschil. Maarja, die nieuwe ligt pal onder het centrum zeg maar. Dusja, dan denkt de gemeente: Beter dus duurder. Zelfs gemeenten lijken tegenwoordig wel commerciele oraganisaties...quote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hmm...kan zijn dat ik het dan verkeerd gehoord heb/mij verkeerd verteld is. Maar dan nog...groot verschil tussen 2 parkeerplaatsen die zo dicht bij elkaar liggen...
of de fiets, in de stalling 40 cent per dagquote:Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
1,70 per uur onde Saturn.
Je kunt beter de andere parkeergarage nemen. Daar kost het maar 1,40 per uur...en je er per half uur betalen.
Onder Saturn gewoon de volle mep ( stond er ongeveer 20 minuten)
Jij krijgt je 50" LCD op de fiets mee?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
of de fiets, in de stalling 40 cent per dag
Ja... als je geen grote spullen hoeft te kopenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
of de fiets, in de stalling 40 cent per dag
ik zag vanmorgen in Bracht wel 2 negers met een koelkast achter op de fietsquote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jij krijgt je 50" LCD op de fiets mee?
Die moet gejat zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen in Bracht wel 2 negers met een koelkast achter op de fiets
bezorgen een optiequote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja... als je geen grote spullen hoeft te kopen
Walkin fridge..... die moe was en om een lift vroeg....quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Walkin fridge..... die moe was en om een lift vroeg....
ga voor 100 meeter geen bezorgkosten betalenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
bezorgen een optie
of een fietskar, al zou ik geen tv in mijn fietskar proppen, denk niet dat ze dat grappig vinden die dingen
Bij arbeitsbureauquote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef Joysa het volgende:
Waar is het eigenlijk het makkelijkst de fiets neerzetten als je op de maasboulevard moet zijn?
Ik pleur 'm nu telkens tegen een boom bij Randstad tegenover
Bij de ingang... daar zijn wat fietsenrekkenquote:
dikke lul drie bier, donker stuk enzo, ze willen graag dat je je fiets daar naarzetquote:Op woensdag 24 november 2010 22:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bij de ingang... daar zijn wat fietsenrekken
Ingang?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bij de ingang... daar zijn wat fietsenrekken
Is zo'n onderdoorgang tussen H&M en Sting. Het doet me trouwens een beetje denken aan de entree van Winkelcentrum Woensel in Eindhoven.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ingang?
Aan de Saturn kant ofzo?
Ik denk dat ik het toch gewoon bij mn boompje hou
Hm, daar sta ik 3x per dag te roken, maar nog nooit gezien?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Is zo'n onderdoorgang tussen H&M en Sting. Het doet me trouwens een beetje denken aan de entree van Winkelcentrum Woensel in Eindhoven.
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm, daar sta ik 3x per dag te roken, maar nog nooit gezien?
Maar daar zijn ze telkens aan het werk nu..quote:Op donderdag 25 november 2010 09:35 schreef fratsman het volgende:
[..]Je kijkt er zo onderdoor tegen het uwv aan!
(Zitten die daar trouwens nog?
)
De rekken zijn er al jaren... (nieuwe UWV en bij de tegenwoordige stadswinkel)quote:Op donderdag 25 november 2010 07:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
dikke lul drie bier, donker stuk enzo, ze willen graag dat je je fiets daar naarzet![]()
Dat hoekje waar vroeger de Aldi lag... zijn daar geen rekken?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:46 schreef Joysa het volgende:
Ja daar kan het inderdaad zag ik vandaag, nja heb em maar weer bij mn boompje neergezet
Ja, maar daar zet ik 'm niet inquote:Op donderdag 25 november 2010 20:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat hoekje waar vroeger de Aldi lag... zijn daar geen rekken?
Sterktequote:Op zaterdag 27 november 2010 07:49 schreef Joysa het volgende:
Als je wil lachen moet je rond 12u de stad in.. We moete flyere voor jumbo![]()
Kazerne terreinproject is om de te kleine piemel te compenseren van een aantal bestuurders, gewoon een nieuw stadion is voldoende en dan het resterende budget aan nuttige dingen uitgevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:57 schreef Giua het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er wel eens schot mag komen in de Multifunctioneel stadion de Kazerne? Niet dan?
en dit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kazerne terreinproject is om de te kleine piemel te compenseren van een aantal bestuurders, gewoon een nieuw stadion is voldoende en dan het resterende budget aan nuttige dingen uitgeven
Weet je dat het kazerne terrein officieel geen Blerick maar Venlo is. De kazerne die daar vroeger lag, was namelijk die van Venlo, en wilde dus niet in Blerick liggen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:01 schreef Klonk het volgende:
En zelfs dat stadion op die plek twijfel ik over. VVV voetbalt boven op de berg voor mijn gevoel, dat ze dan in eens in Blerick gaan voetballen is ook wel raar
Zou daar eigenlijk ooit studie naar gedaan zijn? Ze hebben ruimte zat daar voor mijn gevoel om op de enige juiste plek een pracht van een stadion neer te plempen....
Is er bij de Keulse Barriere tegenwoordig geen zee van ruimte sinds de douane weg is? Gewoon een groter stadion een paar 100 meter verder, maar ja, dan gaat kakkineus Venlo en Auxiliatrix klagen dat ze er last van hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:01 schreef Klonk het volgende:
En zelfs dat stadion op die plek twijfel ik over. VVV voetbalt boven op de berg voor mijn gevoel, dat ze dan in eens in Blerick gaan voetballen is ook wel raar
Zou daar eigenlijk ooit studie naar gedaan zijn? Ze hebben ruimte zat daar voor mijn gevoel om op de enige juiste plek een pracht van een stadion neer te plempen....
nee, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:03 schreef Giua het volgende:
[..]
Weet je dat het kazerne terrein officieel geen Blerick maar Venlo is. De kazerne die daar vroeger lag, was namelijk die van Venlo, en wilde dus niet in Blerick liggen.
En de bezoekers, dat weer een impuls kan geven voor de ondernemers in de binnenstadquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:11 schreef Klonk het volgende:
En als het we toch over project voor bestuurders met een kleine piemel hebben dan zou ik graag de floriade willen noemen. Het enige nuttige wat daar uit voort gaat komen is de versnelde aanleg van de A74...
zowat alle floriades tot nu toe waren verliesgevendquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:13 schreef Giua het volgende:
[..]
En de bezoekers, dat weer een impuls kan geven voor de ondernemers in de binnenstad
Toen zat ik in Italië, dus dat weet ik niet. Maar ik denk wel dat er genoeg mensen zijn die de weg naar de binnenstad zullen vindenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:15 schreef fratsman het volgende:
Ik weet het niet met de Floriade. Ik ben sceptisch, maar voor je het weet is het er dag in dag uit ontzettend druk!Met de Vuelta vorig jaar riep ik ook dat het een flop zou worden, en toen zat de binnenstad stampesvol...
hopelijk nooitquote:Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef Stilton het volgende:
Weet hier iemand wanneer we sneeuw kunnen verwachten?
Als ik de lucht zo bekijk, vanavond/nacht al.quote:Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef Stilton het volgende:
Weet hier iemand wanneer we sneeuw kunnen verwachten?
Nee, een vriend van mij zweeft hier ergens rond op dit forum. Ik heb vaker vermakelijke dingen gelezen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef fratsman het volgende:
En heb je je nou speciaal geregistreerd om die vraag te stellen?
Ah, op die manier.quote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef Stilton het volgende:
[..]
Nee, een vriend van mij zweeft hier ergens rond op dit forum. Ik heb vaker vermakelijke dingen gelezen.
Gewoon geen wegen, voetpaden en fietspaden aanleggenquote:Op zondag 28 november 2010 17:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
hopelijk nooit
tenzij ze sneeuw uitvinden die niet op wegen, voetpaden en fietspaden valt
Is dat dat toneel wat op stadsomroep te zien is en plaatsvindt in Baer de Woers?quote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef fratsman het volgende:
Nu op de StadsKwats; Cafe Chantant!Supertof toneel! Ben er zelf 2 weken geleden geweest, dus kom met een beetje mazzel volgende week in beeld. Ziggo 950. Voor Klonk; Ziggo 956.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Is dat dat toneel wat op stadsomroep te zien is en plaatsvindt in Baer de Woers?
Jep! Slippend en slidderend naar huis. Gelukkig hoef ik maar 5 minuten te fietsen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:15 schreef Joysa het volgende:
Zijn ze het strooizout kwijt in Venlo ofzo
Ik 10 minuten, maar wat was het op de fietsersbrug irritant glad.quote:Op maandag 29 november 2010 19:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jep! Slippend en slidderend naar huis. Gelukkig hoef ik maar 5 minuten te fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |