Mijn vader heeft ooit met een aantal kroeggenoten overwogen om dat lelijk 'paleisje' daarover te kopen en te slopen, maar is er helaas nooit van gekomen.quote:Op maandag 22 november 2010 10:11 schreef fratsman het volgende:
[..]
Inderdaad, meeste lelijke entree van een stad ooit.
De apenrots met bijbehorende 'personen'quote:Op maandag 22 november 2010 10:11 schreef fratsman het volgende:
[..]
Inderdaad, meeste lelijke entree van een stad ooit.
Zijn voornamelijk kooptoeristen. Ik weet niet hoe vaak ik daar al "Fietsers hebben voorrang, Meneer/Mevrouw!" Heb geroepen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:50 schreef ganzenherder het volgende:
Oja dat ze maar meteen die kruising tussen de nieuwstraat en de klaasstraat aanpakken. Het is echt een hel om daar als fietser doorheen te moeten, allemaal voetgangers die proberen om onder je fiets te komen terwijl het gewoon een fietspad is. Er staat ook totaal niks aangegeven voor de fietsers/voetgangers ....
Hoe kom je daar (veilig)??? Zeker door van de spoorbrug af te springen.quote:Op maandag 22 november 2010 09:54 schreef Klonk het volgende:
Waar ik trouwens ook erg om moet lachen is het gezellige voetpad wat de gemeente heeft aangelegd midden op die grote rotonde van de prinsessensingel
Alsof ook maar iemand denkt, kom ik ga een lekker stukje wandelen op het drukste plein van Venlo
Volgensmij is het puur voor de sier. Ik denk dat het de bedoeling is dat daar iemand gaat lopen?quote:Op maandag 22 november 2010 22:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hoe kom je daar (veilig)??? Zeker door van de spoorbrug af te springen.
Of zijn er extra stoplichten geplaatst
Fietsen mag, bromfietsers niet. De Jodenstraat heeft niet voor niets stoepen aan beide zijden.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:16 schreef Giua het volgende:
[..]
Volgensmij is het puur voor de sier. Ik denk dat het de bedoeling is dat daar iemand gaat lopen?
Hooguit de tuinman ofzo?
Dat kruispunt op de nieuwstraat/klaasstraat is inderdaad ook nog een heikel punt.
En dan nog een andere vraag. Mag je fietsen op de jodenstraat tijdens winkeluren? Ik dacht dat dat sinds een tijdje niet meer mocht?
Ik liep laatst naar de maasboulevard op de jodenstraat (ter hoogte van kwartelenmarkt) en ik werd daar bijna "van mien zuk aaf gereeje". Waarop ik tegen de dame in kwestie riep: Je mag hier niet fietsen! Waarop zij weer antwoordde: Dat mag ik wel! Dus nu weet ik het niet meer zeker. Jullie?
Ja maar ter hoogte van de kwartelenmarkt niet hè. Ik liep zeg maar van de kwartelenmarkt naar de maasboulevard. Je verwacht eigenlijk dat je daar gewoon kan lopen zonder dat je last heb van fietsers. Die indruk geeft het ook omdat het een plein is enzo. Maargoed, dan moeten ze het daar maar eens snel gaan aanpassenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:31 schreef fratsman het volgende:
[..]
Fietsen mag, bromfietsers niet. De Jodenstraat heeft niet voor niets stoepen aan beide zijden.
1,70 per uur onde Saturn.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
Gister even in Venlo geweest (wel iets langer als even...maar goed) Maasboulevard is mooi geworden, waren toch al meer winkels open dan alleen H&M, New Yorker en Saturn. Is alleen jammer dat de rest van de stad er nu zo zielig bij afsteekt en dat er nu nog een aantal panden leeg staan omdat de winkel is verhuisd.
Heb trouwens gehoord dat parkeren onder/langs de Saturn niet goedkoop was, ¤3,70 voor een uur!!!terwijl ik ¤3,50 heb betaald voor 2,5 uur op de parkeerplaats achter de brug tussen venlo en blerick...weet niet of dat ding een naam heeft
Weet iemand trouwens wat er met de Forecast gaat gebeuren???
En waarom nog een Vero Moda op de Maasboulevard...zijn 3 winkels niet genoeg is zo'n relatief kleine stad??
Hmm...kan zijn dat ik het dan verkeerd gehoord heb/mij verkeerd verteld is. Maar dan nog...groot verschil tussen 2 parkeerplaatsen die zo dicht bij elkaar liggen...quote:Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
1,70 per uur onde Saturn.
Je kunt beter de andere parkeergarage nemen. Daar kost het maar 1,40 per uur...en je er per half uur betalen.
Onder Saturn gewoon de volle mep ( stond er ongeveer 20 minuten)
Ja is zeker een groot verschil. Maarja, die nieuwe ligt pal onder het centrum zeg maar. Dusja, dan denkt de gemeente: Beter dus duurder. Zelfs gemeenten lijken tegenwoordig wel commerciele oraganisaties...quote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hmm...kan zijn dat ik het dan verkeerd gehoord heb/mij verkeerd verteld is. Maar dan nog...groot verschil tussen 2 parkeerplaatsen die zo dicht bij elkaar liggen...
of de fiets, in de stalling 40 cent per dagquote:Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
1,70 per uur onde Saturn.
Je kunt beter de andere parkeergarage nemen. Daar kost het maar 1,40 per uur...en je er per half uur betalen.
Onder Saturn gewoon de volle mep ( stond er ongeveer 20 minuten)
Jij krijgt je 50" LCD op de fiets mee?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
of de fiets, in de stalling 40 cent per dag
Ja... als je geen grote spullen hoeft te kopenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
of de fiets, in de stalling 40 cent per dag
ik zag vanmorgen in Bracht wel 2 negers met een koelkast achter op de fietsquote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jij krijgt je 50" LCD op de fiets mee?
Die moet gejat zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen in Bracht wel 2 negers met een koelkast achter op de fiets
bezorgen een optiequote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja... als je geen grote spullen hoeft te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |