quote:Op donderdag 18 november 2010 06:43 schreef -CRASH- het volgende:
Wat een drukte zeg....NOT...
was om 05:45 weggegaan, kom een paar minuten later bij Saturn aan,
je kon bijna tot vooraan doorlopen.
06:00
Blablabla Saturn opent deuren...
Need for speed gekocht....
06:20
stond ik alweer buiten...
Geen speciale stunts ofzo..
quote:Op donderdag 18 november 2010 06:43 schreef -CRASH- het volgende:
Geen Ipad voor ¤ 2,50 oid?quote:Op donderdag 18 november 2010 06:43 schreef -CRASH- het volgende:
Je kunt natuurlijk niet alle winkels naar Venlo halen. Ik denk dat er genoeg mensen zijn (zoals ik) die wel blij zijn met dit winkelaanbod. Een Men At Work is voor mij wel eens leuk om wat te halen. Maar niet te vaak, veel te duur. Saturn is inderdaad gewoon leuk om eens te kijken. Ik woon tijdelijk in Milaan. En de Saturn is daar ook 5 minuten van 'm huis, dus ik heb die de laatste tijd al te veel gezien. Die is overigens wel gewoon hetzelfde. Maar nu ben ik paar dagen thuis in Venlo, en ik was er vanmorgen om 6 uur heen gegaan. Was wel leuk om om 6 uur 's ochtends overal mensen met TV's te zien slepen. Maar verder alleen een computermuis gekocht en vanmiddag nog een hoesje voor m'n telefoon. Deze H&M kun je trouwens niet vergelijken met die op de Lomstraat. Die op de Lomstraat is namelijk alleen H&M Devided. Dat is meer dat goedkope jeugdige spul. En dat is nou precies het enige wat deze nieuwe H&M niet heeft. Binnenkort mag ik zelf ook gaan werken op de Maasboulevard. Werk bij Aktiesport. Die opent waarschijnlijk 2 december.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:10 schreef Ruder het volgende:
Dus geen Ipad's voor 1 euro en Iphones voor 100 euro. Opzich best nutteloos dan om daar de hele nacht voor te wachten![]()
Ik bezoek al jaren Saturn's in Duitsland, voornamelijk voor de goede cd afdelingen bij grote filialen (zoals in Berlijn, Hamburg en München) en voor mij is het niks nieuwsen al helemaal niet bijzonder.
Maar voor enkele Venlonaren blijkbaar wel.
Voor mij zijn zoizo niet echt winkels op de Maasboulevard die er echt te doen. Een Saturn is leuk om af en toe te kijken, maar ook maar gewoon een electronicawinkel. De kledingwinkels zijn allemaal niet mijn ding. Newyorker is welliswaar goedkoop, maar niet echt boeiend en al jaren in Duitsland maar ook al enkele jaren in Maastricht aanwezig. H&M hadden we al, maar nu eindelijk een grote (waar je hopelijk wel fatsoenlijk ondergoed en dergelijke kunt kopen), The Sting is wel een leuke winkel maar niet echt speciaal ofzo en ga zo maar door.
Ik vind de Jumbo de enige super-toevoeging voor mij persoonlijk, een grote supermarkt om de hoek, altijd handig
Ik had ook wel verwacht dat winkels zoals Zara en Men At Work zouden komen, winkels waar veel vraag naar is, eentje nog steeds niet in Venlo ligt en een helaas al weer jaren weg is. Ik bedoel dit leken mij geen moeilijke winkels om aan te trekken.
Zara heeft altijd wel oor naar grote nieuwe winkelprojecten (kijk naar het nieuwe entre deux in Maastricht en het 'nieuwe' Piazza winkelcentrum in Eindhoven. en Men At Work is gewoon een Nederlandse katen met groeipotentiëel.
Tevens was een winkel als Primark echt iets voor Venlo geweest, met al die Duitse koopjesjagers hier, maarjah ook daar hebben ze blijkbaar te weinig research na gedaan.
Jammer!
Gewoon een AH XL To Go dus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:55 schreef Joysa het volgende:
De GROTE jumbo is echt een misverstandhet is maar 1000m2
Afgelopen vrijdag wat inkopen gedaan.... Ruim 200 euro aan kleren bij New Yorker en The Sting.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:30 schreef Giua het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk niet alle winkels naar Venlo halen. Ik denk dat er genoeg mensen zijn (zoals ik) die wel blij zijn met dit winkelaanbod. Een Men At Work is voor mij wel eens leuk om wat te halen. Maar niet te vaak, veel te duur. Saturn is inderdaad gewoon leuk om eens te kijken. Ik woon tijdelijk in Milaan. En de Saturn is daar ook 5 minuten van 'm huis, dus ik heb die de laatste tijd al te veel gezien. Die is overigens wel gewoon hetzelfde. Maar nu ben ik paar dagen thuis in Venlo, en ik was er vanmorgen om 6 uur heen gegaan. Was wel leuk om om 6 uur 's ochtends overal mensen met TV's te zien slepen. Maar verder alleen een computermuis gekocht en vanmiddag nog een hoesje voor m'n telefoon. Deze H&M kun je trouwens niet vergelijken met die op de Lomstraat. Die op de Lomstraat is namelijk alleen H&M Devided. Dat is meer dat goedkope jeugdige spul. En dat is nou precies het enige wat deze nieuwe H&M niet heeft. Binnenkort mag ik zelf ook gaan werken op de Maasboulevard. Werk bij Aktiesport. Die opent waarschijnlijk 2 december.
De gemeente gaat binnenkort beginnen met het aanpassen van bijvoorbeeld het vleesplein (het plein bij de c&a) en een aantal straten naar de maasboulevard toe. Dit betekent dus dat mensen eerder naar de maasboulevard lopen, maar ook andersom. Het nodigt ook uit om weer eens terug het andere gedeelte van de stad in te lopen. Verder is er wel een redelijk groot verschil in winkelaanbod. Op de maasboulevard zie je vooral fashion en dan de saturn en de jumbo nog. Ik denk dus niet dat het oudere deel van de stad er echt onder gaat lijden.quote:Op zondag 21 november 2010 10:02 schreef fratsman het volgende:
Superboost voor de stad, maar ik hoop dat de gemeente de andere winkelstraten niet vergeet. Zeker de Lomstraat, het eerste gedeelte van de Vleesstraat en een deel Parade/klaasstraat kampt met leegstand...
Jaaa, dat vond ik ook al erg grappigquote:Op maandag 22 november 2010 09:54 schreef Klonk het volgende:
Waar ik trouwens ook erg om moet lachen is het gezellige voetpad wat de gemeente heeft aangelegd midden op die grote rotonde van de prinsessensingel
Alsof ook maar iemand denkt, kom ik ga een lekker stukje wandelen op het drukste plein van Venlo
Inderdaad, meeste lelijke entree van een stad ooit.quote:Op maandag 22 november 2010 07:32 schreef Klonk het volgende:
Het vleesplein moet niet aangepakt worden dat moet gewoon gesloopt worden, aanpassen is dweilen met de kraan open op dat lelijke plein...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |