abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88846914
Zo klopt ie :D

Ik ga slapen.. Truste :W
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_88847034
truste...
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_88851013
Wat een drukte zeg....NOT...

was om 05:45 weggegaan, kom een paar minuten later bij Saturn aan,
je kon bijna tot vooraan doorlopen.

06:00
Blablabla Saturn opent deuren...
Need for speed gekocht....

06:20
stond ik alweer buiten...

Geen speciale stunts ofzo..
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_88851017
Wat saaaaaai!!!
pi_88851025
goeiemorge....

Ja idd een saaaie boel.. en daarvoor hebben mensen de hele nacht voor de deur gezeten
pi_88851040
Jaa die zullen toch spijt hebben.
  donderdag 18 november 2010 @ 07:14:14 #207
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88851106
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 06:43 schreef -CRASH- het volgende:

_O-
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_88851818
quote:

_O-

Als je bij mij 2 oude games had ingeleverd had je 40 euro voor NFS betaald. :')
pi_88851846

Was toch nog best druk! Je zal voorover vallen op die roltrap op dat moment! :X
pi_88857276
quote:

Geen Ipad voor ¤ 2,50 oid?
pi_88857328
Dus geen Ipad's voor 1 euro en Iphones voor 100 euro. Opzich best nutteloos dan om daar de hele nacht voor te wachten :D ;)

Ik bezoek al jaren Saturn's in Duitsland, voornamelijk voor de goede cd afdelingen bij grote filialen (zoals in Berlijn, Hamburg en München) en voor mij is het niks nieuws :) en al helemaal niet bijzonder.

Maar voor enkele Venlonaren blijkbaar wel.

Voor mij zijn zoizo niet echt winkels op de Maasboulevard die er echt te doen. Een Saturn is leuk om af en toe te kijken, maar ook maar gewoon een electronicawinkel. De kledingwinkels zijn allemaal niet mijn ding. Newyorker is welliswaar goedkoop, maar niet echt boeiend en al jaren in Duitsland maar ook al enkele jaren in Maastricht aanwezig. H&M hadden we al, maar nu eindelijk een grote (waar je hopelijk wel fatsoenlijk ondergoed en dergelijke kunt kopen), The Sting is wel een leuke winkel maar niet echt speciaal ofzo en ga zo maar door.

Ik vind de Jumbo de enige super-toevoeging voor mij persoonlijk, een grote supermarkt om de hoek, altijd handig :)

Ik had ook wel verwacht dat winkels zoals Zara en Men At Work zouden komen, winkels waar veel vraag naar is, eentje nog steeds niet in Venlo ligt en een helaas al weer jaren weg is. Ik bedoel dit leken mij geen moeilijke winkels om aan te trekken.

Zara heeft altijd wel oor naar grote nieuwe winkelprojecten (kijk naar het nieuwe entre deux in Maastricht en het 'nieuwe' Piazza winkelcentrum in Eindhoven. en Men At Work is gewoon een Nederlandse katen met groeipotentiëel.

Tevens was een winkel als Primark echt iets voor Venlo geweest, met al die Duitse koopjesjagers hier, maarjah ook daar hebben ze blijkbaar te weinig research na gedaan.

Jammer!
pi_88887491
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:10 schreef Ruder het volgende:
Dus geen Ipad's voor 1 euro en Iphones voor 100 euro. Opzich best nutteloos dan om daar de hele nacht voor te wachten :D ;)

Ik bezoek al jaren Saturn's in Duitsland, voornamelijk voor de goede cd afdelingen bij grote filialen (zoals in Berlijn, Hamburg en München) en voor mij is het niks nieuws :) en al helemaal niet bijzonder.

Maar voor enkele Venlonaren blijkbaar wel.

Voor mij zijn zoizo niet echt winkels op de Maasboulevard die er echt te doen. Een Saturn is leuk om af en toe te kijken, maar ook maar gewoon een electronicawinkel. De kledingwinkels zijn allemaal niet mijn ding. Newyorker is welliswaar goedkoop, maar niet echt boeiend en al jaren in Duitsland maar ook al enkele jaren in Maastricht aanwezig. H&M hadden we al, maar nu eindelijk een grote (waar je hopelijk wel fatsoenlijk ondergoed en dergelijke kunt kopen), The Sting is wel een leuke winkel maar niet echt speciaal ofzo en ga zo maar door.

Ik vind de Jumbo de enige super-toevoeging voor mij persoonlijk, een grote supermarkt om de hoek, altijd handig :)

Ik had ook wel verwacht dat winkels zoals Zara en Men At Work zouden komen, winkels waar veel vraag naar is, eentje nog steeds niet in Venlo ligt en een helaas al weer jaren weg is. Ik bedoel dit leken mij geen moeilijke winkels om aan te trekken.

Zara heeft altijd wel oor naar grote nieuwe winkelprojecten (kijk naar het nieuwe entre deux in Maastricht en het 'nieuwe' Piazza winkelcentrum in Eindhoven. en Men At Work is gewoon een Nederlandse katen met groeipotentiëel.

Tevens was een winkel als Primark echt iets voor Venlo geweest, met al die Duitse koopjesjagers hier, maarjah ook daar hebben ze blijkbaar te weinig research na gedaan.

Jammer!
Je kunt natuurlijk niet alle winkels naar Venlo halen. Ik denk dat er genoeg mensen zijn (zoals ik) die wel blij zijn met dit winkelaanbod. Een Men At Work is voor mij wel eens leuk om wat te halen. Maar niet te vaak, veel te duur. Saturn is inderdaad gewoon leuk om eens te kijken. Ik woon tijdelijk in Milaan. En de Saturn is daar ook 5 minuten van 'm huis, dus ik heb die de laatste tijd al te veel gezien. Die is overigens wel gewoon hetzelfde. Maar nu ben ik paar dagen thuis in Venlo, en ik was er vanmorgen om 6 uur heen gegaan. Was wel leuk om om 6 uur 's ochtends overal mensen met TV's te zien slepen. Maar verder alleen een computermuis gekocht en vanmiddag nog een hoesje voor m'n telefoon. Deze H&M kun je trouwens niet vergelijken met die op de Lomstraat. Die op de Lomstraat is namelijk alleen H&M Devided. Dat is meer dat goedkope jeugdige spul. En dat is nou precies het enige wat deze nieuwe H&M niet heeft. Binnenkort mag ik zelf ook gaan werken op de Maasboulevard. Werk bij Aktiesport. Die opent waarschijnlijk 2 december.
Music runs my life!
pi_88888292
De GROTE jumbo is echt een misverstand :') het is maar 1000m2 :')
pi_88892263
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:55 schreef Joysa het volgende:
De GROTE jumbo is echt een misverstand :') het is maar 1000m2 :')
Gewoon een AH XL To Go dus. :+ :')
pi_88893484
Whaha ja zoiets.. We gaan zaterdag flyeren in de stad voor de jumbo :9
  zaterdag 20 november 2010 @ 19:22:21 #216
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_88951692
Ziet er mooi uit :Y

Rond half 5 ff wezen kijken, nog wel een rommeltje overal maar het idee dat Venlo zich zo naar de Maas draait is geweldig, ben erg nieuwsgierig hoe het is als alles open en netjes is :)
pi_88960780
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:30 schreef Giua het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk niet alle winkels naar Venlo halen. Ik denk dat er genoeg mensen zijn (zoals ik) die wel blij zijn met dit winkelaanbod. Een Men At Work is voor mij wel eens leuk om wat te halen. Maar niet te vaak, veel te duur. Saturn is inderdaad gewoon leuk om eens te kijken. Ik woon tijdelijk in Milaan. En de Saturn is daar ook 5 minuten van 'm huis, dus ik heb die de laatste tijd al te veel gezien. Die is overigens wel gewoon hetzelfde. Maar nu ben ik paar dagen thuis in Venlo, en ik was er vanmorgen om 6 uur heen gegaan. Was wel leuk om om 6 uur 's ochtends overal mensen met TV's te zien slepen. Maar verder alleen een computermuis gekocht en vanmiddag nog een hoesje voor m'n telefoon. Deze H&M kun je trouwens niet vergelijken met die op de Lomstraat. Die op de Lomstraat is namelijk alleen H&M Devided. Dat is meer dat goedkope jeugdige spul. En dat is nou precies het enige wat deze nieuwe H&M niet heeft. Binnenkort mag ik zelf ook gaan werken op de Maasboulevard. Werk bij Aktiesport. Die opent waarschijnlijk 2 december.
Afgelopen vrijdag wat inkopen gedaan.... Ruim 200 euro aan kleren bij New Yorker en The Sting.
En ik heb nog niet alles wat ik wil..... :X
pi_88967187
Superboost voor de stad, maar ik hoop dat de gemeente de andere winkelstraten niet vergeet. Zeker de Lomstraat, het eerste gedeelte van de Vleesstraat en een deel Parade/klaasstraat kampt met leegstand...
pi_89002028
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 10:02 schreef fratsman het volgende:
Superboost voor de stad, maar ik hoop dat de gemeente de andere winkelstraten niet vergeet. Zeker de Lomstraat, het eerste gedeelte van de Vleesstraat en een deel Parade/klaasstraat kampt met leegstand...
De gemeente gaat binnenkort beginnen met het aanpassen van bijvoorbeeld het vleesplein (het plein bij de c&a) en een aantal straten naar de maasboulevard toe. Dit betekent dus dat mensen eerder naar de maasboulevard lopen, maar ook andersom. Het nodigt ook uit om weer eens terug het andere gedeelte van de stad in te lopen. Verder is er wel een redelijk groot verschil in winkelaanbod. Op de maasboulevard zie je vooral fashion en dan de saturn en de jumbo nog. Ik denk dus niet dat het oudere deel van de stad er echt onder gaat lijden.
Music runs my life!
  maandag 22 november 2010 @ 07:32:10 #220
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89002517
Het vleesplein moet niet aangepakt worden dat moet gewoon gesloopt worden, aanpassen is dweilen met de kraan open op dat lelijke plein...
pi_89003971
Ik haat de gemeente :X
Wat een stelletje prutsers daar.
  maandag 22 november 2010 @ 09:54:24 #222
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89004157
Waar ik trouwens ook erg om moet lachen is het gezellige voetpad wat de gemeente heeft aangelegd midden op die grote rotonde van de prinsessensingel _O-

Alsof ook maar iemand denkt, kom ik ga een lekker stukje wandelen op het drukste plein van Venlo _O-
pi_89004192
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 09:54 schreef Klonk het volgende:
Waar ik trouwens ook erg om moet lachen is het gezellige voetpad wat de gemeente heeft aangelegd midden op die grote rotonde van de prinsessensingel _O-

Alsof ook maar iemand denkt, kom ik ga een lekker stukje wandelen op het drukste plein van Venlo _O-
Jaaa, dat vond ik ook al erg grappig _O-
Volgens mij als je vanuit een vliegtuig zou kijken zou het er best mooi uit zien :P
  maandag 22 november 2010 @ 10:01:57 #224
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89004351
Als ze nou een paar bankjes neer zouden zetten dan zou je een geweldige plek hebben om op een Duitse dag daar de chaos te bekijken...
pi_89004573
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 07:32 schreef Klonk het volgende:
Het vleesplein moet niet aangepakt worden dat moet gewoon gesloopt worden, aanpassen is dweilen met de kraan open op dat lelijke plein...
Inderdaad, meeste lelijke entree van een stad ooit. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')